Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-06-09, 21:34   #91

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Ja Procolate får man ladda om för nästa gång igen. Irish Steel lär inte förlora nästa start heller, om den inte stöter på någon riktig kanon.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-09, 21:36   #92

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja Procolate får man ladda om för nästa gång igen. Irish Steel lär inte förlora nästa start heller, om den inte stöter på någon riktig kanon.
Allt verkar hänga på om jag spelar Irish Steel nästa gång eller inte Kanske ska ringa Crebas och be om 10 000 så lovar jag att inte spela

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-09, 21:40   #93

Standard

Helt otroligt! Tro fan vinnarspelet på Beckham gick åt helvete också. Lövgren kör den i galopp helt omotiverat!

God natt! tror jag tar en låååång paus nu! This is %/&¤/&#¤(/&(/

Gammal 2020-06-09, 21:42   #94

Reg.datum: aug 2018
Sharp$: 5514
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
Undertecknad är otroligt formsvag just nu, en blandning av dålig känsla och för lite påläst. Hoppas på bättring ikväll och här är vilka jag tror mest på i respektive avdelning.

Smokin Joe är härdad på Vincennes och mötte bra motstånd på Lunden senast. Startar från spårsnålt läge och jag tror att han vinner.

Zurich As har besegrat Coutinho från dödens på Wolvega och den sistnämnda är därför för stor favorit. Jag spelar på att Zurich gör det igen.

Jag velar mellan Rushmore Face och Ferrari River, men går nog på den förstnämnda. Tycker Ferrarin har svikit ett flertal gånger på slutet.

Arno Dell'Est har utmanat Eric The Eeel och andra kulltoppar på italiensk mark. Bör stå sig bra här.

Bally T.N. är bra, men det ska laddas från springen och det kan bli gunga. Går nog på Digital Data eller barfotatravande Ibelieveinamerica.

Irish Steel ska ses med bra vinstchans om den hittar till tät.
Tur att Ibelieveinamerica räddade kvällen till 15 gånger. Orkar inte med alla galopper på övriga, men jag får väl skylla mig själv när jag spelar Kolgjini i nuläget, inget flyt för dagen.

Zurich As och Arno Dell’Est hade dock mycket väl kunnat vara i striden felfria, trots tuffa löpningar. Får ta de nästa gång.

Irish Steel var bra, men Princess S.W. var tuffare.
AmaerildeRimfrost (+15)
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-09, 21:43   #95

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

SÅÅÅÅ fucking suuuurtt - har 800 kr vinnare på den flygande holländaren till 7.56 på Betfair! Hur mycket hade denne inte vunnit med utan denna tappstart som dessutm borde varit omstart på! Djävla kycklingar till måldomare!!!

Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-09, 21:48   #96

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
SÅÅÅÅ fucking suuuurtt - har 800 kr vinnare på den flygande holländaren till 7.56 på Betfair! Hur mycket hade denne inte vunnit med utan denna tappstart som dessutm borde varit omstart på! Djävla kycklingar till måldomare!!!

Nu kan du inte skylla på mig. Jag hade Beckham Det borde du också haft tycker jag!

Fulsprit (+5)
Svara

td