Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-06-09, 18:31   #16

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Läste på Rikstoto.no att Ninias Boy i andra avdelningen på kvällens V64, så har de fixat ryggen på denna och att den egentligen inte är så osäker - se upp!
För dyr att plocka med för mig men Isabella vinner ju rätt mycket så! Dock kör hon väl "bättre" hästar normalt även om den här inte är kass! Tror dock att hennes pappa har en bättre häst här som Hannah Gustavsson ska "ratta" till seger!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-09, 18:32   #17

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50412
Standard

J.Untersteiner kör bl.a. i avd 4 och 6.Varför får han inte köra åt Nilsson i avd.5?
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-09, 18:33   #18

Standard

Citat:
Boyyaaahh - bra början och åter igen storslam på dessa osynade utlänningar - oddset borde varit 1.70, eller något liknade...
Det var ett bra odds. Kollade SvS och tror den stod i 2.30-2.65 där! Minns inte exakt så jag letade vidare! Till 3.70 hade jag tryckt! Men hittade inga andra odds i loppet där! Allt jag tittade på erbjöd de alldeles för låga odds till!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2020-06-09, 18:33   #19

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9206
Standard

Citat:
Läste på Rikstoto.no att Ninias Boy i andra avdelningen på kvällens V64, så har de fixat ryggen på denna och att den egentligen inte är så osäker - se upp!
Om hästen travar tror jag på goda möjligheter att den är före Coutinho till ledningen och sedan är den hästen att slå. Kan vinna på annat sätt med.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-09, 18:34   #20

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
J.Untersteiner kör bl.a. i avd 4 och 6.Varför får han inte köra åt Nilsson i avd.5?
Han har kvalitetstid med familjen just då Tidigare var han uppsatt på hästen men ändrat!

hoola (+2)
Gammal 2020-06-09, 18:36   #21

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37849
Standard

Citat:
Christoffer har ju kört hästen tidigare och Nilsson brukar anlita Kolgjinis eller honom.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-09, 18:40   #22

Standard

Jobba nu Highland Sisu! Så spelar vi (fel att benämna sig själv som vi?) gratis plus lägger undan en slant i kväll!

Fulsprit (+5)
Gammal 2020-06-09, 18:40   #23

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Det var ett bra odds. Kollade SvS och tror den stod i 2.30-2.65 där! Minns inte exakt så jag letade vidare! Till 3.70 hade jag tryckt! Men hittade inga andra odds i loppet där! Allt jag tittade på erbjöd de alldeles för låga odds till!

Ja, jag fick i alla fall 3.60 på Betfair och något liknande på Unibet (kommer inte ihåg), så jag är ytterst nöjd med oddsen. Ägde ju banan - vet ju inte om sjuan slagit den men det får vi aldrig nu veta och jag är inte ledsen för detta...

Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-09, 18:45   #24

Standard

Vilket spelbolag erbjuder odds på hästar som kommer galoppera? Jag börjar bli riktigt jävla irriterad nu på att allt jag rör vid hoppar bort sig!

mr_stylez (+5)
Gammal 2020-06-09, 18:46   #25

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5211
Standard

Funderar på en galning inledning med spik 7-6... Är man för vågad då tro?

Tycker Wingait Erik gått förbättrat de senaste, få hästar med nu kommer få draghjälp för spurten hela vägen, löjligt låg procent, tycker den har lika bra chans som 1,3,6,8 här och då kan man lika bra chansspika..

Avd 2 står ju mellan 2 3 5 6 ..... 5an vet man inte om den är bra lr ej, 2an har gjort ett bra lopp typ, vill se mer av den och favoriten nr 3 tog 6an ner från dödens i tidigare start på wolvega... 2a sist (ej hittat loppet tyvärr) så verkar ha form, låg procent där med.. värt en chansning!

Bränner båda kan jag bara lämna in avd 3-6 som en v4 och hoppas på den istället.. =)
Gammal 2020-06-09, 18:48   #26

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Vilket spelbolag erbjuder odds på hästar som kommer galoppera? Jag börjar bli riktigt jävla irriterad nu på att allt jag rör vid hoppar bort sig!

Kunde ju aldrig gå när vi båda spelat på kusen - inte ett ben rätt!

Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-09, 18:49   #27

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50412
Standard

Citat:
Han har kvalitetstid med familjen just då Tidigare var han uppsatt på hästen men ändrat!
Om nu C.E. brukar köra åt Nilsson kan man ju undra varför J.U. blev uppsatt först? Spelar i och för sig ingen roll men lite konstigt är det.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-09, 19:01   #28

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Funderar på en galning inledning med spik 7-6... Är man för vågad då tro?

Tycker Wingait Erik gått förbättrat de senaste, få hästar med nu kommer få draghjälp för spurten hela vägen, löjligt låg procent, tycker den har lika bra chans som 1,3,6,8 här och då kan man lika bra chansspika..

Avd 2 står ju mellan 2 3 5 6 ..... 5an vet man inte om den är bra lr ej, 2an har gjort ett bra lopp typ, vill se mer av den och favoriten nr 3 tog 6an ner från dödens i tidigare start på wolvega... 2a sist (ej hittat loppet tyvärr) så verkar ha form, låg procent där med.. värt en chansning!

Bränner båda kan jag bara lämna in avd 3-6 som en v4 och hoppas på den istället.. =)
Det är inte omöjligt men inte så sannolik heller. Dock händer det ju ibland och du har ju skaffat dig ett jävla grepp mot resten om det nu sker!

Tror dock nr 2 i andra är så stark och rejäl som R Bergh menar. I första är det så öppet att vem som helst kan sticka nosen först!

Gammal 2020-06-09, 19:02   #29

Standard

Citat:
Kunde ju aldrig gå när vi båda spelat på kusen - inte ett ben rätt!

Handlar nog mer om mig än dig där alltså!

Fulsprit (+2)
Gammal 2020-06-09, 19:03   #30

Standard

Citat:
Om nu C.E. brukar köra åt Nilsson kan man ju undra varför J.U. blev uppsatt först? Spelar i och för sig ingen roll men lite konstigt är det.
Det har jag ingen som helst aning om. Kan vara fel från början. Märkligt åtminstone!

Svara

td