Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-06-09, 09:27   #1

travnoviss avatar

Reg.datum: jun 2020
Sharp$: 96
Standard

V86 Vaggeryd 10 juni

Skapar en tråd för att sätta igång tankarna. Känns spontant som att det kan smälla till lite.
travnovis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-10, 00:10   #2

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5211
Standard

Kikat lite på omgången och tycker jag rankat in den bra på 24 rader....
Vanligtvis skriver jag spontant ner 10-50 000 rader på hästar jag vill ha med haha så denna gången är man antingen väldigt fel lr väldigt rätt ute...
Tyvärr nämnde ju Per skoglund flera av mina drag i 8 rätt på atg.. alltd störigt då de hästarna drar på sig exrra spel då...

Spontant kännas avd 1 lr 4 som 2 lopp det kan smälla i... Goop som utgång i båda o helgardering bakom kanske blir ngt jag kör på..

Ivory i avd 2 lär ju inte behöva garderas.

Spontant känns det som att Ready Trophy i avd 3 passar perfekt med Goop upp. Otrolig förstärkning mot ordinarie kusk Aho samt att Goop är expert på att få lite starktröga hästar att gå extra bra... den känns väldigt intressant till nuvarande procent...
Gammal 2020-06-10, 00:26   #3

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Oj vad olika vi tänker om omgången. Jag har runt 200k rader på min ram. Har lopp 3,4,5,7 som troligaste skrällopp (och första om Goop torskar det). Vi tänker ganska lika om lopp 1 och 4 då iallafall.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-10, 08:38   #4
Banned

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 5163
Standard

Igår

Riktigt roligt tugg på Sharps igår kväll men jag tror ingen vann. Inte jag i alla fall...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-10, 08:58   #5
Banned

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 5163
Standard

Fel tråd men måste nämna att min spelbutik satte V75:an i lördags. 1, 2 milj. drygt till
10 andelsköpare (ca 131.000 var). Respekt måste man ha för upplägget att spika Armagnac med Björn Goop. Inte många andelssystem som vågar spika en ca 24-procentare i första avdelningen. 90% av alla andelar har ofta onödigt många hästar i första vågar jag påstå; anledning? Man vill inte torska redan där. Onödig spelstrategi kan jag tycka.
(kostnad för andelarna, drygt 500 kr - för dyrt för mig men grattis till de som vågade vara med, en del är stammisar på andelar. Dock, det finns många andelar att köpa och redan
där måste man välja rätt).

PS Jag spikade också Goop men fick bara 4 rätt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ochs5 (+5)
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-10, 10:19   #6

Sharp$: 11975
Standard

Vet inte om jag har statistiska belägg...min erfarenhet av Vaggeryd sen starten, är att 4 av de 5 första V5-orna på den nya banan, inte hade någon med full pott...känns som att detta fortsatt, dvs en riktig skrällbana...vad det beror på vet jag inte riktigt, men verkar vara ganska "tvära" kurvor och långa "raksidor"(raksidan verkar börja och sluta en bit in i i kurvan, på något sätt...tjaa, kanske bara fått för mig...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-10, 11:25   #7

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 169
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Vet inte om jag har statistiska belägg...min erfarenhet av Vaggeryd sen starten, är att 4 av de 5 första V5-orna på den nya banan, inte hade någon med full pott...känns som att detta fortsatt, dvs en riktig skrällbana...vad det beror på vet jag inte riktigt, men verkar vara ganska "tvära" kurvor och långa "raksidor"(raksidan verkar börja och sluta en bit in i i kurvan, på något sätt...tjaa, kanske bara fått för mig...
Jag har läst en intervju med Claes Svensson vars hemmabana är Vaggeryd. Har sagt att den är lite knepigt doserad i kurvorna!
Heppson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-10, 12:31   #8

Stekels avatar

Sharp$: 26732
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Heppson Visa inlägg
Jag har läst en intervju med Claes Svensson vars hemmabana är Vaggeryd. Har sagt att den är lite knepigt doserad i kurvorna!
Ja om jag förstått det rätt är den både lite plattare än de brukar vara OCH har tightare radie på kurvorna. Samtidigt är banbredden väldigt begränsad. Så det är lite knepigt att köra fullt i svängen där, och även att få plats i vissa fall. Det vägs upp en del av det ganska långa upploppet dock.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-10, 13:22   #9

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 14945
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja om jag förstått det rätt är den både lite plattare än de brukar vara OCH har tightare radie på kurvorna. Samtidigt är banbredden väldigt begränsad. Så det är lite knepigt att köra fullt i svängen där, och även att få plats i vissa fall. Det vägs upp en del av det ganska långa upploppet dock.
Jag tycker Vaggeryd är lite Axevalla light. Brukar hända mycket på upploppet.
Som sagt tvära kurvor och dåligt doserade. Voltstart är ingen höjdare på smala bankroppen.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-10, 14:51   #10

Reg.datum: jun 2020
Sharp$: 6141
Standard

Zlatan Knick blir väl ändå lite väl stor favorit?

Ivory... är den så stenklar?

Funderingarna har börjat.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-10, 15:15   #11

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5401
Standard

Hela kuskeliten på plats, många lågklasslopp, blir nog att läsa på kuskform idag och strecka efter det
Gammal 2020-06-10, 15:15   #12

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37849
Standard

B.G.Pastor Jonte blir dagens kommunare.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-10, 15:17   #13

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50412
Standard

Daniel Berglund V86 Vaggeryd på Service Plays
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-10, 15:38   #14

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50412
Standard

Jens Sjödén V86 Vaggeryd på Service Plays
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-10, 15:55   #15

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Jens Sjödén angående stayerloppet, avdelning 7 i dag!
Citat:
Det har varit exakt samma proposition och startande hästar på samtliga fyra volter varje gång.

Det blev lite syftningsfel där va? Annars hade det varit spännande att köra ett sådant lopp varje månad eller år etc där det ser exakt likadant ut i startlistan. Frågan är hur ofta det blir samma resultat

AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td