Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-06-08, 13:08   #16

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5211
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
När det kommer till Bergh så känns det snarare som ett klartecken Åker med på min bong, haha

Han försökte iaf.... lol.. behöver lopp i kroppen jo säkert.. tur han inte höll!

Synd man brände tvillingen 3-2 här, 2an fick lucka för sent, var ju förbi 10 m efter mål, typiskt :/
Gammal 2020-06-08, 13:11   #17

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hur kan Bjerke få köra andra avdelningen utan att ha resultatet efter första avdelningen klart? Något mygel är på gång!!!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-08, 13:22   #18

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5485
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Han försökte iaf.... lol.. behöver lopp i kroppen jo säkert.. tur han inte höll!

Synd man brände tvillingen 3-2 här, 2an fick lucka för sent, var ju förbi 10 m efter mål, typiskt :/
Yes, en klassisk Berghmörkning som dock inte gick hem den här gången, men det var väldigt nära
Gammal 2020-06-08, 13:39   #19

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fasiken så surt - åkte dit mellan de jag velade mellan som spik på Bjerke - åkte såklart dit med en nos. Hade suttit med helgarderat i sista och jag lovar det kommer smälla nu när jag inte längre är med. Är in otroligt djup svacka nu där mina kusar oftast inte galopperar men är två och trea, men jag har enkom spelat som vinnare. Nu häxar även streckspelen igen, så kanske dags för en paus. Denna sved!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
linfre (+5)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-08, 14:24   #20

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Spännande start! Hoppas, hoppas!

Nu är du full. Blanda inte ihop min v5 med v4 även om jag önskar då vore fallet efter två avdelningar

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-08, 20:18   #21

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 982
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Lite sjuka avtal ATG ingått med diverse länder. Från Norge, om du har konto här, så kan du i dag spela med stora potter då Frankrike är med och kryddar deras dag, men inte fasiken är Sverige välkomna i dessa kryddade pooler - alla får spela till Sverige, men vi får inget med från de utländska bolagen...
Nja. PMUs kunder får inte spela till svenska pooler. De har egna pooler när de spelar till svenska lopp.

Att inte PMU och ATG kommer beror på travpolitik.

- Stambok ( vilka lopp som ska vara öppna för varandras hästar )
- Gemensamma tävlingsregler
- Massa annan historik

Fransmännen spelar mestadels enloppsspel. Som bäst skulle de snedspela lite till våra lopp och även göra poolerna lite mer stabila genom hög omsättning. Men det blir inte högre odds i enloppsspelen bara för att omsättningen är hög.

Norge och Frankrike har kommit överens om tillräckligt mycket. Därför är deras spel mer ihopsyltat.

td