Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-06-13, 00:01   #61

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Undra vilken procent Vikens High Yield hade haft i V75-5? Ribaude spurtade rätt vast mot den på Gävle (1.07,5 sista 200) och senaste insatsen tar Goop på sig där det blev en rad felbeslut som slutade i ett ägg i raden. Ribaude känns i alla fall kanonfin och motståndet är billigare än vanligt. Sund segerchans. Blir inte förvånad om han sitter i spets efter 500 meter.
Sitter den i spets efter 500 meter har de öppnat på 1.05.9 kan jag säga! Deep Pockets kommer inte släppa spets. De förlorar hellre från den positionen än att förlora för att de inte körde i spets! Så frågan är om någon är villig att trycka upp tempo här och nästa fråga är om någon kan speeda ner Deep Pockets på upploppet ifall det inte gått speciellt fort i loppet.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-13, 00:15   #62

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Cool Keeper vinner ju inte det där loppet ändå. Visst, större chans i spets men den kan ju inte ens följa i rygg och får kriga om att bli tvåa i loppet.

I grunden håller jag dock med att L Witasp är komik. Men du kunde ju länkat aktuellt lopp i veckan när han startade från bricka 1 och hamnade i tredjespår i första sväng. Det är mer skickligt än att sätta sig i rygg på en likvärdig häst enligt oddsen!
Nu var det ju inte fråga om han skulle vinna loppet eller inte. Tycker bara det är imponerande dåligt att lyckas köra fast i ett lopp med 5 hästar.

Ja, Östersund är ju också ett briljant exempel på hans talang. Dyrt i längden att låta honom köra häst. Tänk att Cool Keeper har lyckats tjäna ihop över 3 miljoner trots att det är Witasp som suttit bakom vid majoriteten av alla segrar. Hade dragit in minst det dubbla med en funtad kusk.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+1)
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-13, 00:16   #63

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Citat:
Sitter den i spets efter 500 meter har de öppnat på 1.05.9 kan jag säga! Deep Pockets kommer inte släppa spets. De förlorar hellre från den positionen än att förlora för att de inte körde i spets! Så frågan är om någon är villig att trycka upp tempo här och nästa fråga är om någon kan speeda ner Deep Pockets på upploppet ifall det inte gått speciellt fort i loppet.
DP har inte startat på 5-6 veckor, vilket inte är den bästa uppladdningen, inte visat någon riktig form innan det heller. Så klart på Örjan och bra spår så kan han rinna undan, men för mig är det lite för många frågor på en 40%-are.
Ribaude är i bra form, stark, tål och gå i dödens mot dessa. Dödenskross
Men man har haft fel förr
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-13, 00:22   #64

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Nej det klara favoritscenariot är givetvis att Deep Pockets sitter i spets och kör där. Men galopp finns i leken och spår 1 på Boden är skit så prickar inte Örjan finns det på kartan att Liam Dana tar spets och sen släpper till Ribaude.

Sitter Ribaude i dödens så har inte Deep Pockets visat något på länge som säger att den skulle lyckas stå emot honom H2H.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-13, 00:29   #65

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Alltid farligt med 1600, laddning och bricka 1. Och jag räknar 10 raka torsk i protokollet. Ska en sån vara favorit verkligen? Har ingen lösning på loppet dock, det får vänta tills morgondagen.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-13, 00:53   #66
Super Moderator

Skaeggets avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 8954
Standard

Strecken mellan DP och Ribaude lär jämna ut sig till start i morgon...

Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-13, 00:55   #67

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
DP har inte startat på 5-6 veckor, vilket inte är den bästa uppladdningen, inte visat någon riktig form innan det heller. Så klart på Örjan och bra spår så kan han rinna undan, men för mig är det lite för många frågor på en 40%-are.
Ribaude är i bra form, stark, tål och gå i dödens mot dessa. Dödenskross
Men man har haft fel förr
Nej, jag gillar väl inte heller 40% men tror den kan gå ner lite under morgondagen. Dock hittar jag inte så mycket som är trevligare spikar. Visst, Million i sista från spår 10 eller Yankey Blue från spår 11 känns som de som kommer närmast. Men hellre en trolig spetshäst som spik.

Möjligt Björn knäcker ledaren från dödens men då finns det ett koppel till bakom och jag skulle inte spika en dödenshäst i det här fältet, även om det finns positiva rapporter där.

Gammal 2020-06-13, 00:59   #68

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Nej det klara favoritscenariot är givetvis att Deep Pockets sitter i spets och kör där. Men galopp finns i leken och spår 1 på Boden är skit så prickar inte Örjan finns det på kartan att Liam Dana tar spets och sen släpper till Ribaude.

Sitter Ribaude i dödens så har inte Deep Pockets visat något på länge som säger att den skulle lyckas stå emot honom H2H.
Jag kan inte spekulera i galopp på en häst som travat felfritt i 21 av 23 starter. Men det finns mycket som kan hända i ett travlopp. Jag utgår från de mest sannolika sakerna.

Ribaude kommer inte nå en ledning i det här loppet om inte Deep Pockets fastnar. Tror dock inte den fastnar här utan skulle någon ta sig förbi så har de skapat lucka till övriga redan och så får Örjan överta.

Jag är inte säker att DP vinner trots spets och det är möjligt att Ribaude plockar ner honom men det finns inget trevligare i omgången. Spetshästar är bra spikar om det inte finns överlägsna hästar i fälten.

Minst 75% chans för spets och vinner han hälften sen så är 40% inte så varligt på honom. Vinner den bara 40% av loppen från spets så är det ändå 30% chans för seger. Helt okej.

Men i morgon kanske jag har ändrat mig

Gammal 2020-06-13, 01:04   #69

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Alltid farligt med 1600, laddning och bricka 1. Och jag räknar 10 raka torsk i protokollet. Ska en sån vara favorit verkligen? Har ingen lösning på loppet dock, det får vänta tills morgondagen.
Nej, klart det vore trevligare med fyra ettor på de tio senaste men då hade den väl varit 60%-are! Ribaude har två på senaste 22! Inget imponerande heller.

Snittförstapriset när Deep Pockets varit ute är 311K medan det på de tio senaste för Ribaude är 108K och då har Ribaude två segrar här, med 60K och 100K.

Jag går som sagt mycket på att det blir spets och den släpper man inte! Sen får det som sker hända!

Gammal 2020-06-13, 01:19   #70
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

Senaste gångerna Deep Pockets vann från spår 1 var i oktober 2018. Varav ett lopp var volt.

Gammal 2020-06-13, 01:21   #71

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Senaste gångerna Deep Pockets vann från spår 1 var i oktober 2018. Varav ett lopp var volt.
Har gjort två starter från spår 1 auto. Ena vann han och det andra var han fyra i ett uttagningslopp till sprintermästaren. Bl a Evaluate var före i mål då! Kom femma i finalen från spår 8 där Tae Kwon Deo vann!

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2020-06-13 klockan 01:22.
Gammal 2020-06-13, 01:29   #72
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

Som sagt, man väljer ju hur man tolkar statistiken.

Gammal 2020-06-13, 01:35   #73

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Som sagt, man väljer ju hur man tolkar statistiken.
Du tycker inte själv det är lite korkat att ta upp statistik som är i stort helt meningslös. Ska du ta upp den får du kanske räkna med allt som har med det att göra. Men ska du bara plocka bitar som stöder din tes redan så kommer du alltid få de svar du vill - men det kommer inte bli till någon hjälp.

Senast Ribaude vann från spår 5 var den 20 november 2017. Enligt din logik är han väl helt chanslös nu från spår 5? Blir han nedstruken till spår 4 blir det ännu sämre då han aldrig vunnit från det spåret - och då har han ändå gjort fem starter från spår 4!

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2020-06-13 klockan 01:37.
Gammal 2020-06-13, 01:47   #74
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

Citat:
Jag kan inte spekulera i galopp på en häst som travat felfritt i 21 av 23 starter. Men det finns mycket som kan hända i ett travlopp. Jag utgår från de mest sannolika sakerna.
Om det där inte är statistik, så vette faen?

Gammal 2020-06-13, 02:09   #75
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

Citat:
Har gjort två starter från spår 1 auto. Ena vann han och det andra var han fyra i ett uttagningslopp till sprintermästaren. Bl a Evaluate var före i mål då! Kom femma i finalen från spår 8 där Tae Kwon Deo vann!
För Evaluate har ju verkligen utvecklats och blivit en riktigt bra häst sen september förra året......

Svara

td