Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-06-12, 22:20   #46

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4342
Standard

Jag vet att jag var ytterst tveksam till att Westholm skulle ha lyckats få ordning på Tjacko Zaz, när många andra misslyckats och gett upp. Men den visade verkligen vad den besitter för kapacitet och kunnande senast och när den just nu är streckad till futtiga 5% kan jag inte sitta och se på utan att ta med den. Då jag redan har hittat två spikar så kan jag gott ta med den mot favoriten även om det rimligtvis blir svårt att fälla Giant Shadow.
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-12, 22:23   #47

evetons avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Hela startfållan känns segeraktuell i kallblodsloppet. Precis som senast står de lite för bra till. Spang Viktor var inte så bra som jag trodde senast, vann pga smörresa. Men trivs uppenbarligen uppe i Boden där han har 2/2. Tänker ändå att det nog inte är rätt favorit pga den halvdana startsnabbheten. 8,9,11 på tillägget är garderingsstreck annars. Kuskpluset på Guli Storm riktigt intressant!
Jag har just nu 1,6,8,9,10. 11 ställer jag mig frågande till - vad har jag (och övriga) missat??
Gammal 2020-06-12, 22:44   #48
Rob

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 3082
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Deep Pockets tycker jag har tappat segerviljan, undrar om inte Ribaude plockar ner DP till slut...
DP i ledningen, Ribaude mosar på i dödens. Antingen håller Ribaude hela vägen, annars tror jag mer på smygkörd som får loppet och spurtar ner. BWLR vinner med en hals?
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-12, 22:48   #49

evetons avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rob Visa inlägg
DP i ledningen, Ribaude mosar på i dödens. Antingen håller Ribaude hela vägen, annars tror jag mer på smygkörd som får loppet och spurtar ner. BWLR vinner med en hals?
Om man väljer att lyssna till Salmela så är inte Hochthereitis Sox sämre än BWLR. Den som får bästa loppet av de två är först i mål (av hans båda) 7.55% mot 0.48% just nu. Spårfördel för den mindre spelade.
Gammal 2020-06-12, 23:18   #50

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Jag har just nu 1,6,8,9,10. 11 ställer jag mig frågande till - vad har jag (och övriga) missat??
Jag är urkass på kallblod. Men kommer med all sannolikhet också att strecka kuskstjärnorna 4 och 15.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-12, 23:22   #51

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Jag är urkass på kallblod. Men kommer med all sannolikhet också att strecka kuskstjärnorna 4 och 15.
Tycker Granetta är helt bortglömd även om både 14 och 15 inte har de bästa spåren. Väldigt bra hästar och inte omöjligt att rutinen fäller avgörande!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-12, 23:28   #52

evetons avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Dom ligger på lut att åka med på det slutgiltiga. Försöker bygga på systemet istället för att plocka bort eftersom det oftast slutar med att det sista strecket som togs bort vinner...

Var är SO när han behövs som mest???

Senast redigerad av eveton den 2020-06-12 klockan 23:29.
Gammal 2020-06-12, 23:34   #53

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rob Visa inlägg
Jag är ytterst tveksam att Deep Pockets håller ledning. Spår 1 på Boden är inte det bästa och det finns några som är rätt så rappa på utsidan. Dessutom verkar inte den riktiga formen vara där. Men om den nu lyckas hålla spets, så tror jag ändå att den kommer ge sig in mot upploppet. Ribaude har gått grymt på slutet och skulle inte förvåna om den krossar den från dödens.
Jag överväger spik på den istället
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
pojmonen (+5)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-12, 23:35   #54

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TobiasNilsson Visa inlägg
Vart hamnar Million? Allt avgörs väll där? Tredje par utvändigt? Isåfall vinner miljonen!!
Kan Fredrik B Larsson hamna annat än fast fjärde invändigt? Som när Witasp körde fast Cool Keeper i ett femhästarslopp på Bergsåker en decemberkväll 2015. Vilka kuskvirutoser de är ändå, Wispen och FBL.

Kuskhumor:
https://www.atg.se/video/archive/256...2015-12-23_9_5
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikaF (+5)
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-12, 23:37   #55

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6533
Standard

Klurar på sista loppet och har svårt se MDR vinna. Borde stå mellan den av 2 och 3 som tar spets tycker jag men kommer nog även strecka Esprit Sisu som jag tror är mkt bättre än vi hittills sett. Kan Makethemark ta en längd på Antonio. Gillar den sistnämnde men är ju lite andra hästar emot nu
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-12, 23:38   #56

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6533
Standard

Samma här. Känner mig rätt trygg med spik på Ribaude

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Jag är ytterst tveksam att Deep Pockets håller ledning. Spår 1 på Boden är inte det bästa och det finns några som är rätt så rappa på utsidan. Dessutom verkar inte den riktiga formen vara där. Men om den nu lyckas hålla spets, så tror jag ändå att den kommer ge sig in mot upploppet. Ribaude har gått grymt på slutet och skulle inte förvåna om den krossar den från dödens.
Jag överväger spik på den istället
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-12, 23:50   #57

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Undra vilken procent Vikens High Yield hade haft i V75-5? Ribaude spurtade rätt vast mot den på Gävle (1.07,5 sista 200) och senaste insatsen tar Goop på sig där det blev en rad felbeslut som slutade i ett ägg i raden. Ribaude känns i alla fall kanonfin och motståndet är billigare än vanligt. Sund segerchans. Blir inte förvånad om han sitter i spets efter 500 meter.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-12, 23:57   #58

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5211
Standard

Otroligt rolig omgång i Boden, en av årets bästa dagar.. man hinner läsa på hela dagen och slipper stressa... Bara slå sig ner i soffan med ngn väl vald kall dryck och njuta av dagens första gal(lopp).... :P

Mina tankar om loppen(och ja jag har usel form just nu så bry er inte så mycket om dem):

1: 10 bästa hästen, kom bort i Harpers men det är den förlåtet.. tycker inte Skoglund kört på topp på slutet heller så, Jorma upp tror jag är fördel! Bör gå fram till dödens tidigt och kontrollera därifrån, Kontio är ingen Örjan från dödens, men han kör i tid och krossar säkert ledaren, sen får vi hoppas ingen kommer bakifrån och spurtar hem det...
Dock vågar jag inte lita fullt ut på den från bakspår på tillägg efter bara 2 starter i Sverige...
Bakom finns det flera bud, jag garderar nog med 1 (läge, bf ,Örjan) 4 (Goop, barfota), 6 (bra form, startsnabb, distans?) 7 (kan bättre än sist, tar spets, distans?) 8 (lopp i kroppen, fin häst, bra smygläge).

10 utgång, bakom rankar jag 4,6,1,8,7

2: Utgång två kommer direkt här i nr 8 Indras secret. Kommer såklart köras offensivt av Bergh så fort det går för att vara före Karamell Hill hela loppet.. spets lr dödens efter 700 m kan man nog räkna med... bra chans! Dock lite väl seg senast och är bättre på långt.. samt det är ston, volt o tillägg.. skriker favorit lr skräll här.. missgynnas av omstarter med.
Garderar med:

2: Sjuk senast ändå nytt rekord... barfota runt om nu, farlig!
4: Fast senast stod samma start som Karamell Hill då. Kan komma till spets här, men frågan är om den inte bör släppa, dels kommer den få Mattias A med nr 5 över sig direkt, han kör alltid galet offensivt med sina hästar, sen kommer Bergh... Chans om den får sitta ifred i spets lite lr rygg ledaren, annars svårt.
7: Finnarna är svåra o räkna på ibland men brukar ofta duga bra här, vågar inte ta bort denna till så låg procent.
10: En till Finne som vi sett i några lopp, går bra i Sverige hela tiden, kan duga med bra lopp!
11 gick bra sist från spår 15, potentiell skräll här med springspår och är snartsnabb....
13 Kanske bästa hästen men bakspår på tillägg är alltid krångligt, kan gå superbra men ändå bara bli typ fyra... tas såklart med men inget jag går på denna gången.
15 Enligt Sjöden har dubbla tillägg stor fördel här, gynnas av omstarter och vara ensam på tillägg dessutom, gick bra senast, se upp!

Rank: 8,13,15,2,11,4,10,7

3: Spik Yankee blue... Barfota o jänkarvagn på denne segermaskin.. Ulf O är på topp för dagen med, Salmela var ruggigt positiv på den i intervjun tidigt i veckan, tror den bara vinner här, särskilt om det blir körning mellan de andra betrodda från start.
9 värst emot för mig.

Rank: 11

4: Kul kallislopp!
1an favorit, kan vinna men verkligen inget att gå på, behöver tur och är riktig varrangångshäst... given att gardera.
6 Rubus sitter i spets efter 300 om kusken prickar bra, höll bra sist på för den dålig bana o dåligt innerspår.. kan mycket väl rinna undan här i sin toppform.
2 får Goop upp, bra form kan sitta.
3 Superform nu absolut tänkbar.
4: Står 20 m bättre till och gillade ej banan sist. Rankas tvåa efter Rubus, blir det körning tror jag denne sitter där!
8: Kul oddsare som nog vunnit sist om ej gallopp (mot forspärla). Toppform och låg procent.
9: Bra i grunden, osäker form, tas med pås tor gardering.
10: Satt fast med precis allt sist i samma lopp som Forspärla vann.. farlig att nonchalera här, se upp!
14: Snababste hästen som kan allt ibland. Ska såklart streckas om man garderar.
15: Bästa hästen? Körs nog offensivt av Ulf O? Kan bli dryga spår dock!

Rank: 4,6,10,1, 15,14,3,2,8,9

Avd5:
Färglöst men odyrkbart lås med de 2 bästa kuskarna.
1 Deep Pockets tar spets, går bäst där, perfekta förutsättningar här.
5 Ribaude, superform, fast senast, bästa spåret. Utmanar.
Övriga göre sig icke besvär.
Rank 5,1

Avd6:
Klart att 2 Giant Shadow har en bra chans, men kommit upp i klasserna, inga självklara segrar längre... Streckad väl hårt för min smak så här komer jag gardera och hoppas på skräll.
Ser fyra st som kan vinna bakom favoriten.
3 Jaques Noir är en riktigt bra häst i grunden, tillbaka i full form senast efter en rykande långspurt.
4: Evens Cool Boy vet vi alla vad den kan på en bra dag. Fint spår här och utmanar om den är på topp.
6: Thankful har bäst form i loppet och örjan Kör.. kan han få den till spets här blir det extra intressant!
11: Tjacko Zaz är väl bästa hästen i grunden, bra intryck näst senast, superintryck senast i långlopp, kan mycket väl vinna igen.!

Av övriga tror jag Berghs 2 hästar från sämsta spåren 8 och 12 får det svårt att utmana.

Rank: 2,11,6,3,4

Avd 7:
Här är loppet helt låst på fyra streck.

2 Antonio Tabac vill och hoppas man att den är tillbaka efter senaste starten! Är han det leder han detta runt om, men man vill gärna se en sådan presation en gång till innan man är helt säker.
3 Makethemark har jag inte alls varit imponerad av i år, tycker den sviker hela tiden...
Men tränare Salmela är ju otroligt uppåt på den och det är hemmaplan nu.. dumt att ta bort den då kan tyckas.
6 Dreamoko tillhör Goops formstall, ogillar dödens men ändå löpt väldigt bra därifrån senaste 2 loppen.. kan den få säg andra lr tredje ytter nu istället blir den livsfarlig här!
10 Milliondollarrhyme tror jag är en av landets 3 bästa hästar. Tyvärr är inte kusken det.. undrar hur mycket den haft på kontot om Goop kört den? Obegripligt hur man inte kan sätta upp en bättre kusk på den? Så länge Larsson kör är det aldrig en spik för mig iaf, tas med såklart då den antagligen vinner om den får ett ok lopp av kusken men ja.. det är väl den hästen av alla i landet man velat se vad den uträttat med en bättre kusk...

Rank: 2,6,3,10.

Det var mina tankar får se hur man får ihop systemet imorgon =)
Gammal 2020-06-12, 23:58   #59

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Kan Fredrik B Larsson hamna annat än fast fjärde invändigt? Som när Witasp körde fast Cool Keeper i ett femhästarslopp på Bergsåker en decemberkväll 2015. Vilka kuskvirutoser de är ändå, Wispen och FBL.

Kuskhumor:
https://www.atg.se/video/archive/256...2015-12-23_9_5
Cool Keeper vinner ju inte det där loppet ändå. Visst, större chans i spets men den kan ju inte ens följa i rygg och får kriga om att bli tvåa i loppet.

I grunden håller jag dock med att L Witasp är komik. Men du kunde ju länkat aktuellt lopp i veckan när han startade från bricka 1 och hamnade i tredjespår i första sväng. Det är mer skickligt än att sätta sig i rygg på en likvärdig häst enligt oddsen!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2020-06-12, 23:59   #60

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Klurar på sista loppet och har svårt se MDR vinna. Borde stå mellan den av 2 och 3 som tar spets tycker jag men kommer nog även strecka Esprit Sisu som jag tror är mkt bättre än vi hittills sett. Kan Makethemark ta en längd på Antonio. Gillar den sistnämnde men är ju lite andra hästar emot nu
Tar Makethemark en längd på Antonio så kommer Million varva hela fältet!

Svara

td