|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2020-06-14, 07:27 | #301 |
Den här tuppfäktningen mellan 2 supermoderator. Borde inte ni föregå med gott exempel. Det är ju ni som ska sätta ribban.
|
|
2020-06-14, 08:22 | #302 | |
Citat:
Precis som Santorini skrev här ovan, så är det en ganska meningslös "tuppfäktning" som bidrar föga. Jag spikade förövrigt AT - nöjd med det, men inte fan kräver jag av andra på forumet att erkänna att de hade fel och jag rätt. Hade jag gjort det, så hade jag även accepterat en tillrättavisning av moderator... (just saying) Senast redigerad av eveton den 2020-06-14 klockan 08:35. |
||
2020-06-14, 09:54 | #303 |
Finns väl ingen anledning att stänga av sig från
forum och spel. Det är bättre att lägga lagom mycket istället. Läs på lagom till tex V75, lägg ett spel ( 1 ), klart. Hagelbössor är tröttande. Mvh Uffe
2020-06-14, 10:26 | #304 |
Alla klarar inte av att lägga lagom mycket på spel. Tänker de fel om de då vill stänga av sig och ta en paus?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+5) |
|
2020-06-14, 10:59 | #305 | |
Citat:
Mvh Uffe
2020-06-14, 11:25 | #306 |
Super Moderator
|
Att ta ut svängarna på ett forum i bland, kanske man får stå ut med?
Men jag uppfattar det som att jag som Moderator, inte ska lägga mig i debatten så mkt. Utan bara moderera. Visst det kan jag göra. Så fortsättningsvis lägger jag mig inte i några tips eller debatter huruvida den ena hästen är bättre än den tredje. Det får ni andra göra då.
2020-06-14, 11:27 | #307 |
|
|
2020-06-14, 11:51 | #308 | |
Citat:
Klart som fan att du ska vara med och debattera, diskutera och såväl hissa som dissa olika tips som lämnas. |
||
2020-06-14, 12:56 | #309 |
Fan va tråkig stämning det är på detta forum.....Sjukt att vi inte kan vara trevliga och hjälpsamma med varandra! Vi har ju trotsallt samma mål? Att vinna pengar på travet samtidigt som vi delar samma intresse.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Santorini (+10) |
|
2020-06-14, 13:50 | #310 |
Helt enig. Det är samma visa på travforum efter travforum och med tiden så drar folk därifrån.
|
|
2020-06-14, 13:54 | #311 |
Tråkigt värre. Jag hittade hit nyligen och till en början tyckte jag det var riktigt bra, många duktiga insatta lirare och så vidare, nu känns det som man behöver käka anti dep för att orka läsa...
|
|
2020-06-14, 14:04 | #312 |
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Alla har olika högt i tak. Vissa känner varandra bättre än andra på forumet. Det gör att det kan bli lite käbblande mellan vissa användare - mig själv inklusive! Jag har oftast inga problem med saker som inte blir personliga och där det direkt kan påverka den som "attackeras".
Jag har t ex haft en intern humoristisk "fight" med mikaels där folk missuppfattade det hela. Sen kan man alltid fråga sig. Ska allt bort som någon eventuellt kan ta illa vid sig av? Jag personligen avskyr när folk kommer med efterhandare! Visst, har man dragit in sexsiffrigt belopp så kan jag acceptera det. Men det är det mest irriterande jag vet på ett forum. Andra gillar inte när man bara postar ett system rakt upp och ner och sen finns det de som inte gillar när folk skriver wall of text. Det är ju fritt att dels ignorera de användare som man personligen inte gillar att läsa. Då slipper man samtliga inlägg som dessa skriver! Vidare kan man ju som jag - bara bläddra förbi sådant som jag finner ointressant. Men att alla på ett forum ska gilla allt är en utopi. Jag gillar inte allt när jag går utanför dörren heller men det finns tillräckligt mycket positivt där för att jag inte ska sitta hemma alltid (förutom när jag nördat ner mig i travet). Jag tror alla vill ha ett trevligt forum men vi har helt olika nivå var taket ska vara och vad som ska vara acceptabelt och inte. Det finns de som tar väldigt illa vid sig så fort det blåser mer än 2 meter per sekund och sen finns det de som tål klimat som orkan (gräns vid 33 meter per sekund ungefär). Men jag tycker om två personer vill stångas lite och bägge har gått in i ringen med sina boxhandskar på så låt de göra upp på ett vänligt men tufft sätt. Ingen tvingar in någon i boxningsringen. Och vill man inte se matchen så är det bara som jag nämnt ignorera de användare som man anser är för mycket! P.S Det finns ju t o m folk här som inte tycker vi ska spekulera i saker som inte är en bevisad sanning! Vi har helt enkelt olika nivå vad vi tål, vill ha och mår bra av! P.S 2 Det mest irriterande är inte efterhandare, det kommer på andra plats! Det mest irriterande är när folk bumpar sina trådar i andelsspelsforumet utan någon information i de nya inläggen! Men det är jag det!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2020-06-14 klockan 14:08. |
2020-06-14, 16:49 | #313 | |
Citat:
Hon fungerar som en Moder ator och håller ordning på mej. Men jag är inte avstängd från kaffe, alkohol, spel osv. Och tänkte jag på; Trevlig stämning här på Sharps. Kanske inget för Kärringar men helt OK. Mvh Uffe
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games" Senast redigerad av Grant den 2020-06-14 klockan 16:51. |
||
2020-06-14, 17:05 | #314 | |
Citat:
https://www.expressen.se/sport/trav/...-flera-timmar/ Var du på samma humör för typ ett år sedan? |
||
2020-06-14, 17:35 | #315 | |
Citat:
|
||
|