Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-06-02, 18:54   #1

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 1262
Standard

V75 Östersund 6 juni

Sköna jackpott miljoner till V75 på nationaldagen.
Grattis till Gotland och
S-O som båda satte senaste v-75:an.
De har form och jag har köpt andel av båda till nu på lördag.

Lopp 1 Armagnac och Will I Am måste med på kupongen.

Lopp 2 Guli Roy är tidig bland alla kallblod.

Lopp 3 Bör stå mellan Fort Knox, Global Winner och MR Clayton J. F.

LOPP 4 Award Kronos Majet AF Djupmyra och Dixie Brick är tidiga streck.

Lopp 5 Spik på Messiah eller lås med Pleasure For Cash.

Lopp 6 Hästar som alla kan vinna är Macelleria, Only One Winner, Cobourg Hanover, From The Mine, Maze Runner, Hill Street, Hazard Boko. From The Mine i spets blir farlig.

Lopp 7 Tror någon av Campo Bahia, Cyber Lane, Handsome Brad, Double Exposure eller Mindyourvalue W. F vinner.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+10)

Senast redigerad av Santorini den 2020-06-02 klockan 18:56.
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-03, 19:54   #2

Standard

Goops häst Unoicsdue Gnaf är struken i lopp 5. Gynnar låset 2-9.
Gammal 2020-06-04, 07:02   #3

Standard

Börjar tveka i lopp 5 på låset. Vill nog ha med Announcement med Torbjörn Jansson också.
Gammal 2020-06-04, 21:34   #4

Standard

Kanske lås Cyber Lane och Campo Bahia.
Gammal 2020-06-04, 21:37   #5

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Har inte läst in mig på avd 1 än men det låter ju helt befängt att Witasp nära nog blir favorit där, nämns i alla tips tidigt. 1 vinst för kusen på 19 starter för Witasp. Karln blir 70 bast nästa år och har en enda prischeck på över 100k senaste ca 250 starterna. Kör nästan enbart vardagslopp och har trots det under 10% segrar. Det är...ORIMLIGT!!!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Fulsprit (+5), SistaStallskriket (+50)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-04, 22:06   #6

Stekels avatar

Standard

Nej det ser fortsatt dödfött ut för Witasp efter en närmare titt på hästen. Vinsten tagen motvilligt på linjen mot en ledare som fått köra stenhårt.

Kusken har till och med kapitulerat lite redan på förhand för spets och slut, som väl skulle kunna vara vägen till vinst "Spåret blev bra och härifrån ser vi ut att kunna få en fin resa". Hade samma läge i ett lopp tidigare, treåringslopp med få startande. Fick då kapitulera för enda andra hästen som startade vasst.

Fina tider i raden men mot hårt motstånd där han slutat bland de sista efter resor på innerspår. Senast rejält tempo på loppet också och godkänd som trea, men borde inte ha blivit avslagen om andraplatsen för att kännas som en V75-vinnare.

Vem vinner då? Ja Goop och bricka 6 med en startsnabb kuse måste ju tveklöst vara förstahästen iallafall. Näst senast när han körde loppet själv i spets gick han snabbare än 700k-hästarna på tillägget som var 40 meter efter i mål. Tittar man på Eskilstuna-starten ser det inte ut som någon V75-vinnare, men de färska starterna visar något annat. Stor risk för sömnpiller och att det ser ut ungefär som när den vann på Axevalla näst senast.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2020-06-04, 22:47   #7

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Nej det ser fortsatt dödfött ut för Witasp efter en närmare titt på hästen. Vinsten tagen motvilligt på linjen mot en ledare som fått köra stenhårt.

Kusken har till och med kapitulerat lite redan på förhand för spets och slut, som väl skulle kunna vara vägen till vinst "Spåret blev bra och härifrån ser vi ut att kunna få en fin resa". Hade samma läge i ett lopp tidigare, treåringslopp med få startande. Fick då kapitulera för enda andra hästen som startade vasst.

Fina tider i raden men mot hårt motstånd där han slutat bland de sista efter resor på innerspår. Senast rejält tempo på loppet också och godkänd som trea, men borde inte ha blivit avslagen om andraplatsen för att kännas som en V75-vinnare.

Vem vinner då? Ja Goop och bricka 6 med en startsnabb kuse måste ju tveklöst vara förstahästen iallafall. Näst senast när han körde loppet själv i spets gick han snabbare än 700k-hästarna på tillägget som var 40 meter efter i mål. Tittar man på Eskilstuna-starten ser det inte ut som någon V75-vinnare, men de färska starterna visar något annat. Stor risk för sömnpiller och att det ser ut ungefär som när den vann på Axevalla näst senast.
Mitt första streck i loppet är nr.8 Tinten
Satt fast med rubbet som sexa i loppet Don Fanucci Zet vann. Med lucka så hade den garanterat sluta tvåa där. Hoppas bara den försiktiga Mattias Djuse tar sig ut i tid och ger hästen chans (väntar oftast för länge) så bör den sluta i segerstriden
Just nu streckad till låga 5%
Gotland (+5)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-04, 23:09   #8

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Mitt första streck i loppet är nr.8 Tinten
Satt fast med rubbet som sexa i loppet Don Fanucci Zet vann. Med lucka så hade den garanterat sluta tvåa där. Hoppas bara den försiktiga Mattias Djuse tar sig ut i tid och ger hästen chans (väntar oftast för länge) så bör den sluta i segerstriden
Just nu streckad till låga 5%
Ja det är ju det där med hela ekipaget, men visst kan det vara en hygglig dark horse. Ser ju inte överstreckad ut direkt som du säger.

Gammal 2020-06-04, 23:19   #9

Standard

Citat:
Ja det är ju det där med hela ekipaget, men visst kan det vara en hygglig dark horse. Ser ju inte överstreckad ut direkt som du säger.
Det såg man inte minst ikväll i V64-2 på Åby
Viktigt vem som kör och hur de kör. Men Tinten ska få en chans iom jag tänkt plocka med några.
Gammal 2020-06-05, 00:19   #10

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5211
Standard

Goops form såg vi ikväll på Åby... lär bli en del vinster nu framöver... =)

Spetshästen här, vem ska trycka upp tempot? Bergh möjligen med 3an annars ingen.
Nej Björn från start till mål och i en (för mig iaf) Otroligt svår omgång är jag tacksam för att inleda med en spik, särskilt som många garderar i första för att inte åka ut direkt...
23% just nu, allt under 40% är ett fynd för mig iaf, hade den gått i avd 7 hade den lätt haft iaf 35-40%...

Så tack för skön spik att inleda med, har 3 st nästagångare i loppet men de får alla vänta en start till =)
Gammal 2020-06-05, 00:22   #11

mr_stylezs avatar

Standard

Ser till min förtjusning att Rubus trots sin toppform är under 5% i kallblodsloppet, avd 2 .. samt att Demex som är bästa hästen har under 7% pga en ngt lite sämre insats senast..

Bästa spurtaren om det blir bra tempo är ju U.R.Faxe. som nu får örjan i vagnen igen, snacka om förstärkning mot loppen hitills i år.. under 6% där.. Dessutom från Ö. Tjomslands formstall!
Jag låser troligen på dessa 3 och ser fram emot en vinnare till låg procent!
Bara att tacka o ta emot!

Senast redigerad av mr_stylez den 2020-06-05 klockan 00:26.
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-05, 00:33   #12

mr_stylezs avatar

Standard

Jämtlands stora pris ska bli otroligt kul att se!!
* Hur bra är Campo Bahia efter uppehåll?
* Kan Cyber Lane hålla ut Angle of Attack?
* Hur står sig Double Exposure här från spår 8? Laddar Örjan?
* Ska Velvet Gio äntligen få vinna efter flera tappra insatser.
* Kan Une Etoile Gar spurta ner allt? 06,5 sista 400 sist i årsdebut....

Jag har längtat hela veckan.......
Gammal 2020-06-05, 00:44   #13

mr_stylezs avatar

Standard

Favorit som ska fällas är 9 Award Kronos avd 4... obegripligt stor favorit från skräpspår i spårtrappa.. ojämn häst, yngst i fältet, har bara vunnit sina segrar från spets lr dödens..
Visst den har vinnarskalle och bra kusk, men ändå alldeles för stor.

Dixie Brick är en bättre häst i mitt tycke som är konstigt lite spelad.
Infinite Knight har stångats på V75 flera starter nu gått bra hela tiden, sitter snart!
Feerie de fael gick väldigt bra sist på V75, bara stryk av Merrit då efter högt tempo hela loppet...

Nej Award Kronos måste vara väldigt bra för att vinna... till den procenten bara 4:e-rankad för mig iaf...
Gammal 2020-06-05, 00:54   #14

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Ser till min förtjusning att Rubus trots sin toppform är under 5% i kallblodsloppet, avd 2 .. samt att Demex som är bästa hästen har under 7% pga en ngt lite sämre insats senast..

Bästa spurtaren om det blir bra tempo är ju U.R.Faxe. som nu får örjan i vagnen igen, snacka om förstärkning mot loppen hitills i år.. under 6% där.. Dessutom från Ö. Tjomslands formstall!
Jag låser troligen på dessa 3 och ser fram emot en vinnare till låg procent!
Bara att tacka o ta emot!
Kallblodsloppen är alltid spännande o leta vinnare.
Den som jag är mest inne på är Bokli Teddy med Arve Sjoner.
Träffar kusken rätt från springspår på tillägg då är han tidigt framme och kanske får överta. Den ser jag har bäst chans i loppet. Men om man vågar spika, tveksamt
Gammal 2020-06-05, 01:27   #15

mr_stylezs avatar

Standard

Citat:
Träffar kusken rätt från springspår på tillägg då är han tidigt framme och kanske får överta. Den ser jag har bäst chans i loppet. Men om man vågar spika, tveksamt
Sällan man kommer rätt på det där hehe, jag chansar på mina 3 o får in en lågprocentare om de sitter. Din är ju en klart duglig häst som mycket väl kan ta det med så!
Skulle jag ta alla jag behövde för o känna mig säker skulle det bli
1 3 4 6 7 9 12 14.. vilket blir för dyrt :/

Edit: Ser att 1an ska gå barfota runt om, köra utan huva för o bli mer alert samt att kusken ska köra 2 provstarter för att få honom att kunna gå iväg snabbare.. lät väldigt intressant, det är ju en varrangångshäst det där så den vinner väl, nu bara för det då..

Senast redigerad av mr_stylez den 2020-06-05 klockan 01:31.
Gammal 2020-06-05, 15:06   #16

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50648
Standard

Daniel Berglund V75 Östersund lördag 6/6 på Service Plays
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-05, 15:27   #17

Reg.datum: aug 2018
Sharp$: 5514
Standard

Citat:
Jag är också inne på Bokli Teddy. Har gått bra mot tufft motstånd i Norge och är travsäker. Det kan bli en bra start och då blir han svårslagen. Han tillhör de rikaste i fältet och har plockat 20 meter på bland andra Lukas Rauen tidigare.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-05, 15:27   #18

Stekels avatar

Standard

Sjukt att Fort Knox och Award Kronos är så stora favoriter i sina lopp. Stängda spår och möter öppen klass som de är väldigt orutinerade i jämförelse med. Rejäl skrällpotential i avd 3,4,5, i viss mån även avd 2! Kan bli 3 spikar på lördag.

karpafan (+2)
Gammal 2020-06-05, 16:14   #19

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 5031
Standard

Mellanhästar

Citat:
Bara "mellanhästar" i detta lopp, tror också norrbaggen är bäst av dem.

Lycka till!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-05, 16:24   #20
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 76
Standard

Gillar inte att spika i sista avdelningen men får bli så denna gång.

Bara jag som tror på Cyber Lane? Kommer spika den
Dåliga spår på dem andra betrodda.

Spets o slut. 22%
SO (+5)

Senast redigerad av trance_error den 2020-06-05 klockan 16:48.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-05, 17:21   #21

Reg.datum: jun 2020
Sharp$: 6177
Standard

Är inne på From The Mine som spik
SO (+10)
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-05, 17:25   #22

Kgrhs avatar

Reg.datum: maj 2020
Sharp$: 366
Standard

Citat:
Favorit som ska fällas är 9 Award Kronos avd 4... obegripligt stor favorit från skräpspår i spårtrappa.. ojämn häst, yngst i fältet, har bara vunnit sina segrar från spets lr dödens..
Visst den har vinnarskalle och bra kusk, men ändå alldeles för stor.

Dixie Brick är en bättre häst i mitt tycke som är konstigt lite spelad.
Infinite Knight har stångats på V75 flera starter nu gått bra hela tiden, sitter snart!
Feerie de fael gick väldigt bra sist på V75, bara stryk av Merrit då efter högt tempo hela loppet...

Nej Award Kronos måste vara väldigt bra för att vinna... till den procenten bara 4:e-rankad för mig iaf...
Gissar att Djuse-segern med Argbiggan i lärlingsloppet för två veckor sedan bidrar till att öka priset.

Spår 9 verkar denna vecka vara som förra veckans spår 8 (Don Fanucci Zet, Ecurie D, Lome Brage, Earl Simon, Propulsion). Bara något sämre hästar och något sämre vinstchanser denna gång...

Senast redigerad av Kgrh den 2020-06-05 klockan 17:26.
Kgrh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-05, 17:28   #23

Reg.datum: aug 2018
Sharp$: 5514
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Gillar inte att spika i sista avdelningen men får bli så denna gång.

Bara jag som tror på Cyber Lane? Kommer spika den
Dåliga spår på dem andra betrodda.

Spets o slut. 22%
Jag tror också på kusen och var inne på att spika honom tidigt i veckan. Låter dock som att vädret ska bli dåligt och känns oroväckande om innerspåret blir lite tungt.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-05, 18:26   #24

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50648
Standard

Jens Sjödèn V75 Östersund lördag 6/6 på Service Plays
glimman (+10)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-05, 19:33   #25

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 3119
Standard

Ang 14 Dixie Brick.....

Har en kompis som känner uppfödaren till Dixie Brick och Nurmos hade hört av sig till honom angående hennes chanser. Hon var väldigt pigg och ”på tårna” och de skulle köra offensivt och hårt 1200 kvar då hon är väldigt stark. De var väldigt optimistiska trots spåret. Han varnade även för långskottet 8 Dexter Brick i avd3, drygt 1%
karpafan (+2), asgaya3141 (+3)
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-05, 19:51   #26

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 2282
Standard

Tungbaneinfo

Var finns det statistik för hur hästar presterat på ngt tung och tung bana? Fanns en bra sida för några år sedan som lagt ner och nu hittar jag ingen bra sida.
Mattsson74 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-05, 20:01   #27

Sharp$: 7449
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mattsson74 Visa inlägg
Var finns det statistik för hur hästar presterat på ngt tung och tung bana? Fanns en bra sida för några år sedan som lagt ner och nu hittar jag ingen bra sida.
https://nastagangare.se/ hittar du den infon. Plus en massa annat på de hästar du är intresserad av.
Kgrh (+5), Enkelrad (+5), Mattsson74 (+5)
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-05, 20:11   #28

Kgrhs avatar

Standard

Läser på Travronden Spel (Daniel Berglund) att banan är nyomlagd och att det är svårt att bedöma hur regn kommer att påverka. Prognosen från SMHI säger just nu cirka 5 mm regn under de fyra timmarna före första start och sedan ytterligare 2-3 mm under tävlingarnas gång. Känslan är väl att detta inte är någon mängd som bör göra någon större skillnad?
Gammal 2020-06-05, 20:19   #29

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3090

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

travankan.se har kladdbaneinfo plus en hel del smått o gott
Enkelrad (+5), Mattsson74 (+5)
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-05, 22:30   #30

Standard

Hittar inte den infon på nästagångare.se
Gammal 2020-06-06, 01:05   #31

Kgrhs avatar

Standard

Rejält svårtippat lopp i avdelning 1. Ingen som tydligt höjer sig över mängden, utan det är 6 Armagnac som jag ser som förstahäst på grund av spetschansen. Har svårt att plocka bort någon, men mest övervärderad bedömer jag 1 Will I Am (vunnit ett lopp, kuskminus, verkar som någon sa i tråden ha svårt att sätta huvudet först) att vara. Mest undervärderad är kanske 4 Granit Palema (förbättrad med barfotabalans i två senast, sett bra ut i två 100k+-lopp) eller 8 Tinten (suttit fast med krafter två gånger i rad, avslutade fint 12,7/800 före det, borde gå framåt med senaste loppet).
Gammal 2020-06-06, 01:11   #32

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 232

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Will I Am som sprungit 12.6am (12.9am som trea) med spår 1 över lång distans förstår jag inte hur ni kan rata så hårt. Goop favorit där och med störst vinstchans men det finns inte mycket bakom dessa två. Lås för mig som det ser ut!

AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-06, 06:10   #33

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Har en stor känsla att 12.Bokli Teddy rundar hela gänget är idag.
Gammal 2020-06-06, 07:31   #34

Sharp$: 7449
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mattsson74 Visa inlägg
Hittar inte den infon på nästagångare.se
Klicka på den omgång du är intresserad av, t ex V75 Östersund. Sen på loppet så du får upp startlistan. Sen klickar du på en häst, så kommer all info om den hästen. T ex tungbaneinfo.
Mattsson74 (+5)
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-06, 08:11   #35

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Klicka på den omgång du är intresserad av, t ex V75 Östersund. Sen på loppet så du får upp startlistan. Sen klickar du på en häst, så kommer all info om den hästen. T ex tungbaneinfo.
Tack! Lite omständigt att gå in på respektive häst men bättre än att söka via ATG eller ST.

Känns som den infon behövs idag.
Gammal 2020-06-06, 08:42   #36

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5444
Standard

Omgångens rackarrökare är tillbaks.

Avd 4 - 6 Infinite Knight 3% oj vad formstark, satt fast sist bakom Sharp Dream, formstall. Given på kupongen. Omgångens bästa rackarrökare..

Avd 7 - 10 Mindyour Value F. 2,5%. Satsades mot Elitloppet, blev inte som Bergh tänktoch nu ska han minsann visa.... Kommer bli bra tempo och sen tar han rygg på Minnestador sista 800 m då smäller det.

Spiken
Avd 6 - Louis Brodde som sen sett ut sista loppen så blir det min jackpottspik i dag 6%
Gotland (+5)
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-06, 09:17   #37

Standard

Infinite Knight

Citat:
Ursprungligen postat av Kocken14 Visa inlägg
Omgångens rackarrökare är tillbaks.

Avd 4 - 6 Infinite Knight 3% oj vad formstark, satt fast sist bakom Sharp Dream, formstall. Given på kupongen. Omgångens bästa rackarrökare..

Avd 7 - 10 Mindyour Value F. 2,5%. Satsades mot Elitloppet, blev inte som Bergh tänktoch nu ska han minsann visa.... Kommer bli bra tempo och sen tar han rygg på Minnestador sista 800 m då smäller det.

Spiken
Avd 6 - Louis Brodde som sen sett ut sista loppen så blir det min jackpottspik i dag 6%
Ja, rätt formstark men satt inte fast bakom Sharp Dream senast. Gick på open stretch och passerade någon trött häst men särskilt fort gick det inte. Hade fått ett vilsamt lopp tredje invändigt och borde kunnat mer i spurten. Men jag har den med, har någon slags form, i alla fall enl. Westholm. Måste nog bättra sig om den ska vinna.
Gammal 2020-06-06, 10:50   #38

Sharp$: 5062
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollolisten Visa inlägg
Kan väl inte vara samma årgång iaf, eller va tror du Perra?
Alla går med skor runtom =)
jeeboy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-06, 10:53   #39

Staketkuskens avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3011
Standard

Kul väder i Östersund mellan klockan 12 och 18, enligt YR.no – upp till 10mm regn.

Hur påverkas innerspåret och barfotaryck? Kan ingenting om Östersunds bana.
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-06, 11:21   #40

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 2749
Standard

Ska man spika Hill Street eller Hazard Boko i 6:e avd.? Jag tycker Hill Street ser rappare och bättre ut i senaste loppen men tidsangivelserna i Guiden säger att Hazard Boko går rätt mycket snabbare. 09,2/800 mot 11,8/800. Kan man bli så lurad? Kanske ett bra lås....
flaquelg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-06, 11:24   #41
fri

Sharp$: 1476
Standard

I avd 7 rankar Spelvärde Cyber Lane först som 4:e häst, B-häst.
A-hästar 9,7,3.
Gammal 2020-06-06, 11:28   #42
fri

Sharp$: 1476
Standard

Stora Vinster bjuder på sin ranking för avd 1.
A) 8,3. B) 6,1,9,12. C) 5,7,10,11,4,2.
Gammal 2020-06-06, 11:29   #43

Standard

Perfekt! Då blir det spik på Cyber Lane
Gammal 2020-06-06, 11:38   #44

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 4329
Standard

hur många gånger / år är det 4 favoriter med spår 9 bakom bilen o dessutom dagens 2 mest spelade 58 respektive 53 %
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-06, 11:40   #45

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

När det här systemet inlämnades i morse kl 10.30 hade Björnkollen ännu inte publicerats. Jag ville gärna veta hur Björn ser på sina chanser. Hela jackpoten 60 mkr utdelas för 7 rätt. Vinnarna får minst fem gånger vad de annars skulle fått. Därmed fokuseras systemet på 7 rätt oavsett favoritrad eller skrällar.

1) 1,3,6,8 r9-5 (favoriten 6 är i stor fara. Han tar ledningen från framspår. I de två senaste starterna har han sett bra ut. Men tidigare har han visat sig blöt på upploppet. Nu är det lång distans och han måste garderas. 1 är härdad i tuffare gäng och går nu ner i klass. Streckas trots kusken. 8 är stark och är tidig trots bakspår. 3 allt starkare hos Bergh)

2) 3,11,12 r9-15 (jag är usel på kallblod. Streckar favoriten 3 samt springspåren på tillägg 11 och 12)

3) 1,4,9 r3-8 (jättefavoriten 9 har bakspår. Han ser allt bättre ut i regi Goop. Ledningen tar stoet 4, som biter ifrån sig länge. Streckar även Örjan med 1)

4) 9 r14-12 (Diamantstoet körs av ungdomar. Bästa ekipaget 9 blir storfavorit. Spikas)

5) 2,3,7,9 r6-1 (detta lopp är svårtippat. Favoriten 9 vann senast på tung bana i knackig stil. 7 gillar regntung bana och kan möjligen köras till ledningen. Därifrån blir han svårslagen. 2 är rädd för bilen och tappar i starten. 3 visar fartresurser och har bra spår)

6) 2,4,7,9,10 r6-8 (favoriten från bakspår 9 fick senast på Umåker stryk av 2 på denna distans. Min vinnare 7 är ett fynd till 12 %. 4 kan ta ledningen. 10 visar knallform i träningen)

7) 1,6,7,8 r3-2 (1 är favorit och leder länge. Han visar inte riktigt samma sting som tidigare. 7 siktar mot större lopp senare. Han skall köras "snällt" och är på gränsen att lämnas utanför kupongen. Med hans kapacitet blir det dock ett streck. 8 har elitloppsklass. Det lyser av form på 6)

Kostar 1440:-. Håller tummarna för att några sharpsare tar en rejäl dusör ur jackpoten!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-06, 11:45   #46

Shooters avatar

Sharp$: 38120
Standard

Jag hade spik på Cyber Lane från början, men då den nu blivit favorit och spikas till höger och vänster så garderar jag nog upp loppet. Så säker tycker jag ändå inte att den är över medeldistans. Alma Prins singlar jag.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-06, 11:53   #47

Reg.datum: dec 2019
Standard

Inlämnat igår. Är inte nöjd med hur det blev men sitter den så sitter den.
Sätter dit mina tankar.

1:6,7,9 svårt och dyrt. Kanske biligast att bara spika Goopen och glömmat. 3 Streck gör inte chansen att hitta vinnaren lättare. Hejja Per Linderoth som är hemmakusk och som jag tror kommer att få en bra dag. Såg på 1an och 12an pga kuskar. Valde Örjan över Bergh- skulle gärna ha haft med båda.
2:1,3,4 - Rätt så säker på detta. Jagade Rubus länge och nu är det dags att ta betalt.
3:1 Global Winner - Tar hellre och spikar den över Goops
4:9 Award Kronos- nu nedstruken till 8.. lämnade in förtidigt. 12,14 skulle nog med.
5:2,7,9.. 7 och 9 räcker nog. Tror minst på Örjans. Skulle chansspikat 7 istället och garderat ungdomarna.
6:3,4,6,9, skulle lika gärna kunnat tagit med 1,2,7,10 med känns helt öppet. Louie Brodde skulle kunna vara en chansspik.
7:1,2,3,6,8,9,10- lite väl många men är ju sista. Ingen Campo - fick en feeling att det var prepare. Men så säger Conrad att den INTE skall starta i Boden.. hmm.
Om någon häst kall spikas i sista så tror jag att 8 Doubble Exposure har visat mest (om man tror att Campo skall köras försiktigt).

Senast redigerad av BACKMAN den 2020-06-06 klockan 12:53.
BACKMAN är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-06, 11:53   #48

evetons avatar

Sharp$: 4384
Standard

Är inte direkt i zonen när det gäller spelet och tänker inte sticka ut hakan och flagga för spikbud, utan letar mer bland skrällarna idag.

Blir banan kladdig och något tungsprungen så passar det 12 Timorol i den inledande avdelningen. Hästen är urstark men har tyvärr inte fungerat sedan den flyttades från Åland till Gävle och Pöllänen. Nu har det gått någon vecka till och förhoppningsvis kan den göra sig själv bättre rättvisa nu - 3%.

I Avd 4. startar 13 Fragolini Am med betydligt bättre vinstchans än de futtiga 2% som den nu är spelad till. I sammanhanget duktige Kim Moberg sitter upp ekipaget ska inte lämnas utanför systemet idag!
Gotland (+5)
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-06, 12:01   #49

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 363
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BACKMAN Visa inlägg
4:9 Award Kronos- nu nedstruken till 8.. lämnade in förtidigt. 12,14 skulle nog med.
Hästarna flyttas aldrig mellan startleden.
BACKMAN (+1)

Senast redigerad av Zidust den 2020-06-06 klockan 12:02.
Zidust är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-06, 12:04   #50

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Zidust Visa inlägg
Hästarna flyttas aldrig mellan startleden.
ups, visste det men hjärnan var inte med..ack
Gammal 2020-06-06, 12:25   #51

Kgrhs avatar

Standard

Hur påverkas Kihlströms fokus av det som hänt i veckan? Han har ju ett par uppsittningar i halvluriga lägen som kräver goda körhänder och god taktik. Hur är stallformen för Stall Redén? Rimligen måste moralen i stallet vara låg och det borde ju kunna påverka hästarna också.
Gammal 2020-06-06, 12:30   #52

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kgrh Visa inlägg
Hur påverkas Kihlströms fokus av det som hänt i veckan? Han har ju ett par uppsittningar i halvluriga lägen som kräver goda körhänder och god taktik. Hur är stallformen för Stall Redén? Rimligen måste moralen i stallet vara låg och det borde ju kunna påverka hästarna också.
Örjan är en Legosoldat. Han kör för Reden nu men skulle något hända så kör han åt någon annan nästa vecka. Hans fokus är att vinna loppet oavset stall och tränare. Att hästarna skulle vara påverkade tror jag dessutom är långsökt så nära inpå.Om det leder till missade träningstillfällen eller färre starter så visst är stallform en riktig faktor. Men ännu så är stallformen bland de bästa i sverige hos Reden. Är så som jag skulle resonera om detta.
Efterhandaren (+5)

Senast redigerad av BACKMAN den 2020-06-06 klockan 12:31.
Gammal 2020-06-06, 12:33   #53

Sharp$: 15451
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kgrh Visa inlägg
Nja proffsige Örjan berörs väl inte av detta spektakel mer än att Elitloppssegern ryker. Men han har väl fyra innanför västen sedan tidigare.
Visst är hästarna kloka djur men mycket långsökt att Stall Zet och ST debaklet skulle smitta av sig på hästarna
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-06, 12:44   #54

Stekels avatar

Standard

Örjan är jag inte orolig för, den lille grå är för gammal och klok för att påverkas av sånt. Men när alla människor i stallet går omkring och är olyckliga skulle det kunna smitta av sig lite på kusarna i värsta fall.

Gammal 2020-06-06, 12:45   #55

SistaStallskrikets avatar

Reg.datum: apr 2019
Sharp$: 5369
Standard

Det vimlar av "9:or" i många lopp som betaltjänsterna rankar etta och spikar huller om buller... Inget toppspår direkt och idag blir det utdelning!!
eveton (+9)
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-06, 12:47   #56

Standard

Jag var också inne på att spika Goop med 6 i första men den har oroväckande dålig statistik över lång distans... Kan ju bli blufflopp och Goop gungar in den ändå men det tål att tänkas på!

V75 lirar jag idag på Sundbyholmstravets Tillsammans-sida för er som vill haka på! 12 andelar a 200 kr.
Gammal 2020-06-06, 12:52   #57

Standard

Majet av Djupmyra struken.
Gammal 2020-06-06, 12:57   #58

Stekels avatar

Standard

Klockade precis Spang Viktors sista varv vid uppvisningen näst senast. 20,9 med tredjespår genom ena svängen! Fungerar en sån kan ju de andra hälsa hem. När den nu står med bästa läget av alla som borgar för spårsnål resa och begränsad strulrisk. Den där hästen ska vara favorit i loppet!

Hossiana Boko borde vara favorit i tredje också. Står spets och slut i programmet.

Gammal 2020-06-06, 13:15   #59

evetons avatar

Standard

Hur ska man förhålla sig till 7 Campo Bahia? Lugauer ligger otäckt lågt(för att vara honom), men samtidigt har väl ingen sett stallet köra för annat än seger oavsett förutsättningar. Felfri och med en 80% prestatation bör den ändå vara huvudet högre än övriga. 8 Double Exposure och 10 Mindyourvalue WF (som siktades mot förra söndagen) tar jag också med och står över favoriten CL just nu.
Gammal 2020-06-06, 13:16   #60

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1902
Standard

V75
Inlämnat: 2020-06-06, 11:54
Östersund
Lördag 2020-06-06
Start: 16:20
Kostnad: 180,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 5, 6, 8, 9 (7, 12)
2: 2, 3, 11, 12, 14 (1, 4)
3: 9 Fort Knox (1, 4)
4: 9, 14 (12, 1)
5: 3, 9 (2, 7)
6: 3, 9, 10 (4, 2)
7: 6 Velvet Gio (1, 7)

6x5x1x2x2x3x1 = 360 rader.
360 x 1 x 0,50 kr = 180,00 kr.
Totalt: 180,00 kr.
Velvet Gio har jag jagat länge nu. Passar perfekt på medel och med bästa hästen från spår 8 är detta en spelvärd spik.
Ford Knox är hals och huvud bättre än de han möter. Blir inte banan katastrof så vinner BG detta från dödens
Favoriten i avd 2 går i princip inget på blöt bana!!!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-06, 13:16   #61

Sharp$: 97
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Ja, rätt formstark men satt inte fast bakom Sharp Dream senast. Gick på open stretch och passerade någon trött häst men särskilt fort gick det inte. Hade fått ett vilsamt lopp tredje invändigt och borde kunnat mer i spurten. Men jag har den med, har någon slags form, i alla fall enl. Westholm. Måste nog bättra sig om den ska vinna.
Den var ute på Solvalla förra veckan och fick lucka när de andra var i mål. Skulle det inte varit ungdomslopp så hade jag nog spikat men nu blir det bara utgång på den.
Nacrous i samma lopp har också toppform men hästen är för snurrig för att man skulle våga ranka upp den.

Blir det massa nederbörd och banan blir tung så lär jag spika 7 FTM i 6e.

9 PP i första står hårt inne men är ju obesegrad felfri och får Örjan i sulkyn nu känns också rolig
sigh är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-06, 13:19   #62

Stekels avatar

Standard

Många bud i sjätte avdelningen. Jag var från första början inne på spets och slut för stänkaren Lexington, men ju mer jag tittar på loppet desto mer långsökt känns det att han faktiskt ska hålla upp (och hålla hela vägen om han gör det).

Planen nu är att gå på From The Mine, som flera redan nämnt. Startsnabb och stenhård kuse. Vinst i försök och final följt av andraplats (fast med sparat) och vinst i försök/final i silver. Och att döma av senaste två starterna så är han i slag för att vara så bra nu igen efter att den laddat om. Bäst av allt är väl ändå att de har en bra kusk och taktiken klar för sig, framåt marsch!

SO (+10)
Gammal 2020-06-06, 13:21   #63

Shooters avatar

Standard

Citat:
Många bud i sjätte avdelningen. Jag var från första början inne på spets och slut för stänkaren Lexington, men ju mer jag tittar på loppet desto mer långsökt känns det att han faktiskt ska hålla upp (och hålla hela vägen om han gör det).

Planen nu är att gå på From The Mine, som flera redan nämnt. Startsnabb och stenhård kuse. Vinst i försök och final följt av andraplats (fast med sparat) och vinst i försök/final i silver. Och att döma av senaste två starterna så är han i slag för att vara så bra nu igen efter att den laddat om. Bäst av allt är väl ändå att de har en bra kusk och taktiken klar för sig, framåt marsch!
Det verkar bli en jäkla körning i sjätte. Sen kommer gubben i lådan över upploppet. Jag är dock inne på att ta fler pållar än så.
Gammal 2020-06-06, 13:22   #64

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Hur ska man förhålla sig till 7 Campo Bahia? Lugauer ligger otäckt lågt(för att vara honom), men samtidigt har väl ingen sett stallet köra för annat än seger oavsett förutsättningar. Felfri och med en 80% prestatation bör den ändå vara huvudet högre än övriga. 8 Double Exposure och 10 Mindyourvalue WF (som siktades mot förra söndagen) tar jag också med och står över favoriten CL just nu.
Går inte att lägga en krona på honom till över 20% när han ska backa. Ganska lite som talar för mördande tempo i loppet, även om risken/chansen finns. Mycket troligare ändå att det blir beskedligt tempo med en bra ledare och en bra dödenshäst. Sen händer ingenting i 1300 meter och de i främre träffen gör upp om podieplaceringarna.

Gammal 2020-06-06, 13:24   #65

Standard

Citat:
Klockade precis Spang Viktors sista varv vid uppvisningen näst senast. 20,9 med tredjespår genom ena svängen! Fungerar en sån kan ju de andra hälsa hem. När den nu står med bästa läget av alla som borgar för spårsnål resa och begränsad strulrisk. Den där hästen ska vara favorit i loppet!

Hossiana Boko borde vara favorit i tredje också. Står spets och slut i programmet.
Oroväckande när vi tycker för lika alltså! Känns som två som kommer falla hårt i dag då

Gammal 2020-06-06, 13:25   #66

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Det verkar bli en jäkla körning i sjätte. Sen kommer gubben i lådan över upploppet. Jag är dock inne på att ta fler pållar än så.
1,2,4,6,7,9,10. Tror knappast man behöver breda på längre än det om man gaddar på. Hill Street kan vinna med hundra. Eller så hinner han bara nästan förbi alla. Stallproblemen och att den varit struken och långt uppehåll sedan sist stör mig. Om den haft spår 2-6 hade jag nog ändå spikat den, men bakspår är en annan femma.

Gammal 2020-06-06, 13:31   #67

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 2124
Standard

Inlämnat och klart! Hoppas man får dricka champagne till nationaldagsgubbarna idag.

Rak DD 6-6 liras senare. Louie Brodde har fin form och nån gång måste väl ändå Velvet Gio ha turen på sin sida.

Lycka till alla idag!

V75
Inlämnat: 2020-06-06, 13:23
Östersund
Lördag 2020-06-06
Kostnad: 252,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 11 (12, 9)
2: 1, 3, 7, 12 (2, 9)
3: 4 Hossiana Boko (1, 3)
4: 14 Dixie Brick (9, 12)
5: 7 Cyrano de B. (2, 3)
6: 4, 6, 7 (10, 9)
7: 1, 3, 6, 7, 8, 9 (10, 2)

7x4x1x1x1x3x6 = 504 rader.
504 x 1 x 0,50 kr = 252,00 kr.
DIF (+5)
NAFETS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-06, 13:39   #68

Standard

Dagens v75 rad.

Lopp 1 nr 1,3,6,7,8,9.(12-5)

Lopp 2 nr 3,7,12.(1-11)

Lopp 3 nr 1,2,3,9(8-5)

Lopp 4 nr 9,14(1-5)

Lopp 5 nr 2,3,6,9(4-7)

Lopp 6 nr 7,9(4-10)

Lopp 7 spik på Campo Bahia. (1-8)

Lycka till allihopa denna jackpottomgång med bra betalt för 7 rätt!
Gammal 2020-06-06, 13:42   #69

Standard

Angående Fort Knox. Får han nån hjälp med tempot tro ? Blir Global Winner fast och Hosianna Boko i spets, vad händer sen? Känns osäkert att spika Goop i det läget...usch vad det är svårt med spikarna idag. Lutar ändå åt Fort Knox och Cyber Lane just nu. Alternativ: Alma Prins, Guli Rubin, Dixie Brick, Hazard Boko
Gammal 2020-06-06, 13:44   #70

evetons avatar

Standard

Citat:
Går inte att lägga en krona på honom till över 20% när han ska backa. Ganska lite som talar för mördande tempo i loppet, även om risken/chansen finns. Mycket troligare ändå att det blir beskedligt tempo med en bra ledare och en bra dödenshäst. Sen händer ingenting i 1300 meter och de i främre träffen gör upp om podieplaceringarna.
Finns väl en chans att Bergh "offrar" Angle of Attack för att få tempo på loppet, vilket skulle bädda mer för MWF, men även bl.a Campo. Efteråt svarar Lennartsson att hästen går bäst i täten, på frågan varför han envisades med att köra som en galning utvändigt favoriten...
Gammal 2020-06-06, 13:44   #71

Sharp$: 5062
Standard

Citat:

Hur är startsnabbheten??
Eller tänker du att han ska ta över från 3 efter ett par hundra?
jeeboy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-06, 13:50   #72

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 3485
Standard

Nu börjar det vanliga med ATG med superjackpots m.m
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-06, 13:58   #73

evetons avatar

Standard

Vägrar hamna i samma läge som omgången på Romme. Lämnar in nu, inget större system och inte alls samma timmar nedlagda i pluggande. Vädret kan jag inte påverka och låter det gå som det går...

1: 3, 8, 9, 12 (6, 1)
2: 3, 11, 12, 14 (1, 2)
3: 4 Hossiana Boko (9, 1)
4: 4, 6, 12, 13, 14 (9, 1)
5: 4, 7 (9, 2)
6: 7 From the Mine (9, 4)
7: 7, 8, 10 (1, 3)

4x4x1x5x2x1x3 = 480 rader.
480 x 1 x 0,50 kr = 240,00 kr.
Gammal 2020-06-06, 14:05   #74
Ace

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 5715
Standard

WOW, sitter med en identisk lapp. Nu jävl.. kör vi
Ace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-06, 14:17   #75

Shooters avatar

Standard

V75
Inlämnat: 2020-06-06, 14:14
Östersund
Lördag 2020-06-06
Kostnad: 225,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 6, 8, 9 (5, 12)
2: 3 Alma Prins (11, 12)
3: 1, 4, 9 (3, 8)
4: 9 Award Kronos (14, 1)
5: 3 Announcement (7, 2)
6: 2, 4, 7, 9, 10 (6, 8)
7: 1, 3, 6, 7, 8, 9 (10, 2)

5x1x3x1x1x5x6 = 450 rader.
450 x 1 x 0,50 kr = 225,00 kr.
Totalt: 225,00 kr.
Rättningskod: HNT KHG WWB
Gammal 2020-06-06, 14:32   #76

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Standard

Jag ser framför mig hur Messiah och Kihlström glider upp i dödens efter ett varv och kontrollerar sedan hela fältet från dödens - detta är en stark rackare som kommer gå fort på medeldistans, i eftermiddag...

Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-06, 14:33   #77

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Jag ser framför mig hur Messiah och Kihlström glider upp i dödens efter ett varv och kontrollerar sedan hela fältet från dödens - detta är en stark rackare som kommer gå fort på medeldistans, i eftermiddag...

Och jag som ser fram emot hur Messiah ligger och sladdar längst bak.
Gammal 2020-06-06, 14:35   #78

Shooters avatar

Standard

Där satt andra spiken på Kalmars V5:a. Därmed så får det bli en V4:a till Östersund också.

V4
Inlämnat: 2020-06-06, 14:35
Östersund
Lördag 2020-06-06
Start: 14:45
Kostnad: 60,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Pane Vino (4, 1)
2: 2, 6, 13 (7, 3)
3: 1, 3 (7, 9)
4: 1, 3, 4, 6, 10 (8, 2)

1x3x2x5 = 30 rader.
30 x 1 x 2,00 kr = 60,00 kr.
Totalt: 60,00 kr.
Rättningskod: JTZ BHH WPB
Gammal 2020-06-06, 14:37   #79

Standard

Blir nog ett större och ett mindre system
Gammal 2020-06-06, 14:39   #80

Standard

Ute för tidigt. Som flera andra börjar jag få lite "ågren" över raden. Har kört några raketer som motvikt och då handlar det om bakspår kan jag säga...(eller sådana som "kommer till slut" oavsett spår. Där finns några riktiga stänkare)

V75
Inlämnat: 2020-06-06, 09:41
Östersund
Lördag 2020-06-06
Kostnad: 125,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Armagnac (3, 1)
2: 11, 12 (3, 1)
4: 6 Infinite Knight (9, 14)
5: 2, 5, 9 (3, 7)
6: 2, 3, 4, 9 (7, 6)
7: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 (1, 7)

1x2x1x1x3x4x10 = 240 rader.
240 x 1 x 0,50 kr = 120,00 kr. Avgift 5,00 kr.
Totalt: 125,00 kr.
Rättningskod: CXN DDF WND

Lycka till!
Gammal 2020-06-06, 14:45   #81

Standard

V4
Inlämnat: 2020-06-06, 12:56
Östersund
Lördag 2020-06-06
Start: 14:45
Kostnad: 120,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 6, 7 (4, 5)
2: 2, 5, 6, 7, 12 (3, 1)
3: 3 B.W.T.Devil (7, 1)
4: 1, 3, 4, 7 (6, 8)

3x5x1x4 = 60 rader.
60 x 1 x 2,00 kr = 120,00 kr.
Totalt: 120,00 kr.
Gammal 2020-06-06, 14:51   #82

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av flaquelg Visa inlägg
Angående Fort Knox. Får han nån hjälp med tempot tro ? Blir Global Winner fast och Hosianna Boko i spets, vad händer sen? Känns osäkert att spika Goop i det läget...usch vad det är svårt med spikarna idag. Lutar ändå åt Fort Knox och Cyber Lane just nu. Alternativ: Alma Prins, Guli Rubin, Dixie Brick, Hazard Boko
Händer nog inte så mycket i det loppet. Goop ställer på och parkerar i dödens någon gång under vägen. Kan ju vinna då, även om jag tror det är fördel ledaren. Eller så kör han till slut (då är det nog för sent pga inget tempo). Ser inte att det finns så mycket hästar/kuskar som kan/vill göra något i loppet i övrigt.

Gammal 2020-06-06, 15:04   #83

Standard

Dagens spår 9 hästar kan gynnas av upploppet som har Axevalla stuk.
Gammal 2020-06-06, 15:05   #84

Standard

Citat:
Händer nog inte så mycket i det loppet. Goop ställer på och parkerar i dödens någon gång under vägen. Kan ju vinna då, även om jag tror det är fördel ledaren. Eller så kör han till slut (då är det nog för sent pga inget tempo). Ser inte att det finns så mycket hästar/kuskar som kan/vill göra något i loppet i övrigt.
Jag hittar heller ingen som vill göra något här. Chansar nog på att Fort Knox är så pass bra att han tar det ändå.
Gammal 2020-06-06, 15:09   #85
777

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 277
Standard

Ett litet system. Kanske återkommer med ett utvidgat.

V75
Inlämnat: 2020-06-06, 15:03
Östersund
Lördag 2020-06-06
Kostnad: 24,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5, 7, 8, 10 (6, 3)
2: 1, 3 (12, 11)
3: 1 Global Winner (9, 4)
4: 9 Award Kronos (14, 12)
5: 2, 9 (3, 7)
6: 9 Hill Street (4, 2)
7: 1, 2, 7 (8, 3)

4x2x1x1x2x1x3 = 48 rader.
48 x 1 x 0,50 kr = 24,00 kr.
Totalt: 24,00 kr.
Rättningskod: FSX HHG SPL

Lycka till!
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-06, 15:12   #86

Shooters avatar

Standard

Snacka om att Goop har matjord i fickorna. Hästen ser inte alls bra ut, men övriga hoppar bort sig i parti och minut och vips så vinner han igen.
Gammal 2020-06-06, 15:12   #87

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jeeboy Visa inlägg
Hur är startsnabbheten??
Eller tänker du att han ska ta över från 3 efter ett par hundra?
Spetsar nog inte från början nej, även om han skulle göra lite grejer för att vässa upp den biten. Alma Prins är väl inget spjut iväg heller alltid, så inte givet att den tar spets bara för att den är favorit.

Gammal 2020-06-06, 15:14   #88

Standard

Banan helt psycho efter regn och omläggning - spela inte känsliga kusar idag. Starka som gillar tunga banor förordas...
Gammal 2020-06-06, 15:14   #89

Standard

Ovanligt mycket galopper? Är det hästarna eller banan som ställer till det?

Gammal 2020-06-06, 15:16   #90

Standard

Tittade faktiskt på Tamara Skutsb´nabbs kuse, men hittade inga försonade drag - 28 ggr på plats, ganska bra...

Gammal 2020-06-06, 15:20   #91

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Ovanligt mycket galopper? Är det hästarna eller banan som ställer till det?
Kan nog vara banan. Verkar väl hård och slirig. Lurig barfotabana ?
AmaerildeRimfrost (+1)
Gammal 2020-06-06, 15:20   #92

Reg.datum: jun 2016
Sharp$: 708
Standard

Dagens försök:

V75-1 A: 6, 7, 8 B: 1, 3, 4, 5
V75-2 A: 1, 2, 3, 4 B: 6, 7, 9, 10, 11, 12, 14, 15
V75-3 A: 1 B: 4, 8, 9
V75-4 14 Dixie Brick
V75-5 7 Cyrano de B.
V75-6 A: 6, 7 B: 9
V75-7 1 Cyber Lane

Minst 2 av 4 A
284 kr
levin1891 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-06, 15:22   #93

Sharp$: 6604
Standard

Fast ensamt sto med Westholm i vagnen. Tycker nog att %:en är rätt rimlig

Citat:

tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-06, 15:26   #94

Shooters avatar

Standard

Bra bana, men lite hård, är Goops omdöme.
Gammal 2020-06-06, 15:29   #95

Andy90s avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2871
Standard

Citat:
Bra bana, men lite hård, är Goops omdöme.
Jag läste mellan raderna att de hästar som har sämre hovar men ändå kör barfota kan få det lite struligt pga banunderlaget. Eller vad sägs?
De hästar som ligger i gränslandet mellan bra och dåliga hovar kanske man ska passa upp. Så tolkade jag i alla fall Björns snack.
Gammal 2020-06-06, 15:29   #96

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 17856
Standard

Johan Untersteiner
@UntersteinerJ
·
2m
Enligt reglarna måste barfota balansen fortsatt stå registrerad på Cyber Lane om jag ska ha en chans att kunna ändra. Men just nu tyder allt på att de blir skor runt om.

StallReijoLiljendahl
@StallLiljendahl
·
1m
Planen har hela veckan varit att köra Matter of Fact barfota runt om. Men med dagens förutsättningar och underlag så kommer hon tävla med skor runt om som tidigare.

Senast redigerad av viking90 den 2020-06-06 klockan 15:31.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-06, 15:32   #97

Reg.datum: aug 2017
Sharp$: 756
Standard

Provar!
1) 5,6
2) 3 alma prins
4) 4 hossiana boko
5) 6,9,12,14
6) 3,4,7,8,9,10
7) 6 velvet gio

Min löning är skral!
Enkelrad (+5), Santorini (+5)
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-06, 15:34   #98

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 2068
Standard

Ni som tror på Westholms hästar, tänk på att han tränar hästarna på takrakan när underlaget är dåligt. Så hans hästar brukar inte prestera på topp när banorna är sämre...
rotagg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-06, 15:34   #99

Sharp$: 3910
Standard

Förmodligen skor på 1 Cyber Lane men enligt "experterna" har det ingen större betydelse
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-06, 15:38   #100

Standard

Blir nog inte många spetssegrar i dag...
Gammal 2020-06-06, 15:40   #101

Standard

Citat:
Blir nog inte många spetssegrar i dag...
Nja, BWT devil är en riktig dynghäst, så att den vek ner sig i ledning tar jag inte så hårt på... Tror fortfarande det kann bli en del spetssegrar idag...
Gammal 2020-06-06, 15:42   #102

Standard

Det jag inte fattar är att kuskar och tränare aldrig vill se att banan är åt helvete och detta påverkar hästarnas prestationer. Det är vissa som klagar med de klagar även under perfekta förhållanden...

Den som inte tror att dagens förhållanden inte påverkar i negativ betydelse bör snarast sluta spela på hästar! Tyvärr, finns inget facit på vilka som kommer falla ur. En annan sak är att kuskarna ser dåligt/sämre och kör därmed med större marginaler och det blir då oftare fel...
Gammal 2020-06-06, 15:44   #103

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rotagg Visa inlägg
Nja, BWT devil är en riktig dynghäst, så att den vek ner sig i ledning tar jag inte så hårt på... Tror fortfarande det kann bli en del spetssegrar idag...
Glöm det - tre lopp och ingen ens i närheten av att vinna från spets, men vi har snart facit...

Gammal 2020-06-06, 15:49   #104

Standard

Bara att dunka på Messiah nu - perfekta förhållanden för denne nu - kommer gå för fort och ledaren kommer vika ner sig och ledningen får aldrig Messiah ändå, så ingen förlust...

Kolla nu, gott folk, hur idioterna till kuskar kommer köra järnet för att komma till spets, trots att det oftast är bättre att ligga i dödens med dagens förhållanden, eller i alla fall, andra-fjärde ytter och invändigt med lucka, förstås...

Gammal 2020-06-06, 16:00   #105

Standard

Yrwing såg tilltalande ut!
Gammal 2020-06-06, 16:16   #106

mr_stylezs avatar

Standard

Nu kör vi!! Hoppas ngn här sätter den!

Mindre system för att vinna 100 miljoner på dagens lite halvkrångliga bana:

V75
Inlämnat: 2020-06-06, 16:09
Östersund
Lördag 2020-06-06
Kostnad: 216,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 5, 6 (1, 9)
2: 1, 4 (3, 12)
3: 4, 9, 11, 12 (1, 3)
5: 7, 8, 9 (2, 3)
6: 6, 7 (9, 4)
7: 1, 4, 6 (7, 8)

3x2x4x1x3x2x3 = 432 rader.
432 x 1 x 0,50 kr = 216,00 kr.
Totalt: 216,00 kr.

Större system för bra chans till 7 rätt

V75
Östersund
Lördag 2020-06-06
Kostnad: 1 680,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 6 (8, 5)
2: 1, 4 (14, 11)
3: 4, 9 (7, 12)
4: 1, 5, 6, 9, 12, 13, 14 (14, 9)
5: 2, 3, 7, 8, 9 (3, 9)
6: 4, 6, 7, 9 (10, 2)
7: 1, 6, 9 (3, 7)

2x2x2x7x5x4x3 = 3360 rader.
3360 x 1 x 0,50 kr = 1 680,00 kr.
Totalt: 1 680,00 kr.
Gammal 2020-06-06, 16:16   #107

Standard

”Stora systemet”
Avd
1: 6, 8, 11 (3, 1)
2: 1, 3, 4, 11 (12, 2)
3: 1, 3, 4, 7, 9 (8, 10)
4: 6, 9, 14 (12, 1)
5: 3, 6, 7, 9 (2, 1)
6: 6 Louie Brodde (9, 4)
7: 1 Cyber Lane (7, 8)

3x4x5x3x4x1x1 = 720 rader.
720 x 1 x 0,50 kr = 360,00 kr.
Totalt: 360,00 kr.

”Lilla systemet”
Avd
1: 1, 3, 5, 6, 8 (9, 7)
2: 1, 3 (12, 11)
3: 4, 7 (9, 1)
4: 9 Award Kronos (14, 12)
5: 3, 6, 7, 9 (2, 1)
6: 7, 9, 10 (4, 2)
7: 1 Cyber Lane (7, 8)

5x2x2x1x4x3x1 = 240 rader.
240 x 1 x 0,50 kr = 120,00 kr.
Totalt: 120,00 kr.
Gammal 2020-06-06, 16:17   #108

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3282
Standard

V75
Inlämnat: 2020-06-06, 16:14
V7 - endast utdelning på 7 rätt
Östersund
Lördag 2020-06-06
Kostnad: 630,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 5, 6, 8, 9, 12 (7, 11)
2: 1, 2, 3, 4, 9, 11, 12, 14, 15 (7, 6)
3: 1, 3, 4, 9 (8, 10)
5: 3 Announcement (9, 2)
6: 9 Hill Street (4, 7)
7: 1, 3, 7, 8, 9 (6, 2)

7x9x4x1x1x1x5 = 1260 rader.
1260 x 1 x 0,50 kr = 630,00 kr.
Totalt: 630,00 kr.
Rättningskod: KVX KHG WZJ
Gammal 2020-06-06, 16:19   #109

Standard

V75
Inlämnat: 2020-06-06, 16:15
Sundbyholms Travbana, Sista Stallskrikets andelsspel
Östersund
Lördag 2020-06-06
Kostnad: 2 136,96 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10 (1, 12)
2: 1, 3, 4, 11 (12, 2)
3: 1, 4, 8, 9 (3, 10)
4: 5, 12, 14 (9, 1)
5: 2, 3, 7 (9, 6)
6: 9 Hill Street (10, 4)
7: 1, 6, 9, 10 (7, 8)

7x4x4x3x3x1x4 = 4032 rader.
Gammal 2020-06-06, 16:20   #110

Standard

Provar så här:
3,6,8,9,11
1,2,3,4,9,11,12,14,15
Global Winner
Dixie Brick
2,3,6,7,9
From the Mine
1,3

Troligen vinner favorithästen Velvet Gio när jag nu fick banta bort den. Och så vinner väl Goop första eftersom jag sagt att jag alltid ska spika i första.

Lycka till!
Gammal 2020-06-06, 16:23   #111

Standard

Så jävla skönt!!! Witasp den gamla fossilen missar spets totalt, tränger sig ut i andraspår men får galopp framför sig så han hamnar i tredjespår när han vinglar runt och nu dödens... Rättvist. Tyvärr andra ut nu... Men anser ekipaget chanslöst ändå pga kusken...
Gammal 2020-06-06, 16:23   #112

Reg.datum: dec 2016
Sharp$: 781
Standard

Ska det verkligen vara så här ?
Det är superjackpot och man kan sätta in pengar och lämna in sina kuponger och V75:an startar i rätt tid och dessutom ingen omstart i första avdelningen...
SistaStallskriket (+5), AmaerildeRimfrost (+5)
Enkelrad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-06, 16:25   #113

Stekels avatar

Standard

Witasp lika långt uppe på läktarn som man trodde. Hygglig insats ändå som 4 i mål men det går ju inte när man lyckas få tredjespår första halvvarvet från bricka 1...

AmaerildeRimfrost (+11), mr_stylez (+5)
Gammal 2020-06-06, 16:25   #114

mr_stylezs avatar

Standard

Citat:
Goops form såg vi ikväll på Åby... lär bli en del vinster nu framöver... =)

Spetshästen här, vem ska trycka upp tempot? Bergh möjligen med 3an annars ingen.
Nej Björn från start till mål och i en (för mig iaf) Otroligt svår omgång är jag tacksam för att inleda med en spik, särskilt som många garderar i första för att inte åka ut direkt...
23% just nu, allt under 40% är ett fynd för mig iaf, hade den gått i avd 7 hade den lätt haft iaf 35-40%...

Så tack för skön spik att inleda med, har 3 st nästagångare i loppet men de får alla vänta en start till =)

Stämde ju väldigt bra.... Fan man skulle fega ur o dubbla med 3an..

AJa, övergardera inte iaf , nu tar vi resten med!
Gammal 2020-06-06, 16:26   #115

Standard

Alltså stäng av Witasp!! Han är för daterad och dålig och som han förstörde för många andra ekipage! Han är i tredjespår på bortre lång och 5 She Follow Me ska dyka fram i hans lucka! Då galopperar Witasp kort och går ner och kör i halvspår och stänger för 5:an runt hela kurvan! Goop vinner ändå men seriöst!!

SKAFFA EN VETERANSERIE NU!!
AmaerildeRimfrost (+5)
Gammal 2020-06-06, 16:26   #116

Shooters avatar

Standard

Goop igen! Trist start.
Gammal 2020-06-06, 16:30   #117

Standard

Kanske

Citat:
Goop igen! Trist start.
...men till 21% och 134 kr i värde en bra spik. Skönt att se att det går att vinna från ledningen - överlägset dessutom.
Gammal 2020-06-06, 16:32   #118

Standard

Hur tråkig är inte svensk travsport?! Så fort en storkusk och/eller favorit sitter i ledningen så ringer sovklockorna hos de andra ekipagens/kuskarnas fickor! Kolla i Finland, Norge och Danmark - där körs det mot storfavoriterna i mycket större grad än i Sverige. Här skall allt vara så förbannat tillrättalagt - inte undra på att vi snart kommer vara ett U-land på mången områden.

Gammal 2020-06-06, 16:34   #119

Standard

Tycker norskt trav är det tristaste som finns. Är ju alltid minimal utdelning på v loppen.
Gammal 2020-06-06, 16:34   #120

evetons avatar

Standard

Nej, det funkar definitivt inte för Pöllänen och Timorol. Hästen går ingenting för honom och behöver flyttas per omgående.
Gammal 2020-06-06, 16:35   #121

Standard

Har lite feeling för Guli Rubin. Har mött hårdare kusar och gjort det rätt bra. 10% är bra.
Gammal 2020-06-06, 16:37   #122

Standard

Citat:
...men till 21% och 134 kr i värde en bra spik. Skönt att se att det går att vinna från ledningen - överlägset dessutom.
Borde gynna Hossiana Boko nu från spets!

valo (+5), valo (+5)
Gammal 2020-06-06, 16:37   #123

Standard

Rätt bra start på 20-kr-systemet. Kul att vara med...(alternativsystemet)

V75
Inlämnat: 2020-06-06, 09:41
Östersund
Lördag 2020-06-06
Kostnad: 22,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Armagnac (3, 1)
2: 12 Bokli Teddy (3, 1)
3: 1 Global Winner (9, 4)
4: 12 Feerie de Fael (9, 14)
5: 5, 9 (2, 3)
6: 4, 10 (9, 2)
7: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 (1, 7)

1x1x1x1x2x2x10 = 40 rader.
40 x 1 x 0,50 kr = 20,00 kr. Avgift 2,00 kr.
Totalt: 22,00 kr.
Rättningskod: JXN HDF WNF
Gammal 2020-06-06, 16:38   #124

Standard

Fast kuskarna måste ju köra med vad de har och om de tror på att hästen klarar av att gå upp och göra ett sånt lopp i dödens.

Det är ju idiotiskt att gå upp och köra mot ledaren, om hästen garanterat kommer slockna. Förstör ju mer bara loppet. A´la Lutfi Kolgini med The Gambler 1% förra veckan gjorde. Körde sönder ledaren och det blev storskräll. The Gambler? Tog den sig i mål? Visst, att man måste chansa och ta risker för att vinna lopp... men en övertro är ju nästan värre än att vara "feg".
Gammal 2020-06-06, 16:40   #125

Standard

Spik på Bokli Teddy nu - väldigt högt odds på denne och spel, såklart - det trodde jag inte...

Gammal 2020-06-06, 16:41   #126

Standard

Jo

Citat:
Borde gynna Hossiana Boko nu från spets!
Men Westholm är nog inte lika bestämd som Goop. Men hoppas, har ju spik på "stora".
Gammal 2020-06-06, 16:41   #127

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nobleflash Visa inlägg
Fast kuskarna måste ju köra med vad de har och om de tror på att hästen klarar av att gå upp och göra ett sånt lopp i dödens.

Det är ju idiotiskt att gå upp och köra mot ledaren, om hästen garanterat kommer slockna. Förstör ju mer bara loppet. A´la Lutfi Kolgini med The Gambler 1% förra veckan gjorde. Körde sönder ledaren och det blev storskräll. The Gambler? Tog den sig i mål? Visst, att man måste chansa och ta risker för att vinna lopp... men en övertro är ju nästan värre än att vara "feg".
The Gambler kväver eventuellt sig ifall Lutfi ska ta och hålla i den! Fanns inget att göra och bara åka med. Det blir så ibland. Inget du ska belasta kusken på i detta specifika fall!

Gammal 2020-06-06, 16:42   #128

Standard

Citat:
Men Westholm är nog inte lika bestämd som Goop. Men hoppas, har ju spik på "stora".
Med den hästen tror jag han är det. Den är riktigt snabb och kan både starta och avsluta!

valo (+5)
Gammal 2020-06-06, 16:44   #129

Standard

Citat:
The Gambler kväver eventuellt sig ifall Lutfi ska ta och hålla i den! Fanns inget att göra och bara åka med. Det blir så ibland. Inget du ska belasta kusken på i detta specifika fall!
Såg ut som det var han som körde för att ta över ledningen och fortsatte köra, enligt mig.
Gammal 2020-06-06, 16:45   #130

Standard

Citat:

Förmodar att det är mig du svarar - försök använda "citat-knappen" så kommer diskussionerna bli lättare att följa...

Har aldrig påstått att man skall köra skiten ur hästen bara för att - men, det är skillnad på tävling och idioti, samt att försöka vinna i stället för att sikta in sig på andra- och tredjepriset... Hur ofta har man inte sett favoriten snubbla undan, på trötta ben, i ledningen trots att denne inte varit utmanad alls och med lite tävling så hade den knappt kommit i mål...

Gammal 2020-06-06, 16:49   #131

mr_stylezs avatar

Standard

Snyggt Karlsson! Synd inte Rubus fick hålla, men låset satt, skön början
Man ska vara med där framme idag tydligen=)
Gammal 2020-06-06, 16:49   #132

Shooters avatar

Standard

Riktigt bra lopp av Alma Prins, men tyvärr så fick Spang Viktor hela loppet.
Gammal 2020-06-06, 16:50   #133

Stekels avatar

Standard

Riktig maxlöpning, trodde han skulle vinna med hundra med den resan. Mer pliktskyldigt nu.

Gammal 2020-06-06, 16:50   #134

Standard

Bokli Teddy moralisk vinnare men det får man inget för...
mackpeter (+5)
Gammal 2020-06-06, 16:51   #135

Standard

Citat:
Förmodar att det är mig du svarar - försök använda "citat-knappen" så kommer diskussionerna bli lättare att följa...

Har aldrig påstått att man skall köra skiten ur hästen bara för att - men, det är skillnad på tävling och idioti, samt att försöka vinna i stället för att sikta in sig på andra- och tredjepriset... Hur ofta har man inte sett favoriten snubbla undan, på trötta ben, i ledningen trots att denne inte varit utmanad alls och med lite tävling så hade den knappt kommit i mål...

Absolut. Så som du skrev nu, framgick poängen bättre
Fulsprit (+5)
Gammal 2020-06-06, 16:52   #136

Reg.datum: jun 2016
Sharp$: 708
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av levin1891 Visa inlägg
Dagens försök:

V75-1 A: 6, 7, 8 B: 1, 3, 4, 5
V75-2 A: 1, 2, 3, 4 B: 6, 7, 9, 10, 11, 12, 14, 15
V75-3 A: 1 B: 4, 8, 9
V75-4 14 Dixie Brick
V75-5 7 Cyrano de B.
V75-6 A: 6, 7 B: 9
V75-7 1 Cyber Lane

Minst 2 av 4 A
284 kr
A-villkoret inne i alla fall, även om det var lite småtråkiga vinnare.
levin1891 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-06, 16:52   #137

mr_stylezs avatar

Standard

Herregud vilken fin häst Campo Bahia är... den kan man ju titta på hur länge som helst.. wow!
Synd den inte travar varje start då vore det världens bästa häst redan.. men det kommer förhoppningsvis! Men inte idag helst 2a får han komma efter en jättespurt sista 200 :P
Gammal 2020-06-06, 16:56   #138

Shooters avatar

Standard

V5
Inlämnat: 2020-06-06, 16:56
Östersund
Lördag 2020-06-06
Start: 17:05
Kostnad: 96,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 4, 9 (8, 10)
2: 9 Award Kronos (14, 12)
3: 2, 3, 7, 9 (6, 1)
4: 9 Hill Street (7, 4)
5: 1, 3, 6, 7, 8, 9 (10, 2)

4x1x4x1x6 = 96 rader.
96 x 1 x 1,00 kr = 96,00 kr.
Totalt: 96,00 kr.
Rättningskod: GWQ HHC ZSB
Gammal 2020-06-06, 16:58   #139

Standard

Citat:
Herregud vilken fin häst Campo Bahia är... den kan man ju titta på hur länge som helst.. wow!
Synd den inte travar varje start då vore det världens bästa häst redan.. men det kommer förhoppningsvis! Men inte idag helst 2a får han komma efter en jättespurt sista 200 :P
Han slaktar dom från dödens. Tar han dom inte från dödens är det inte någon världsstjärna. Prix d'amerique!!!?
Gammal 2020-06-06, 17:10   #140

Shooters avatar

Standard

Nu räckte det med vinster för Goop.
Gammal 2020-06-06, 17:10   #141

Standard

Värde 1300!!!
Gammal 2020-06-06, 17:11   #142

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
hur många gånger / år är det 4 favoriter med spår 9 bakom bilen o dessutom dagens 2 mest spelade 58 respektive 53 %
Första 9an borta
AmaerildeRimfrost (+9)
Gammal 2020-06-06, 17:11   #143

Reg.datum: dec 2018
Sharp$: 4828
Standard

Westholms enda chans att vinna - båda konkurrenterna galopperar.
ScandalPlay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-06, 17:13   #144

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ScandalPlay Visa inlägg
Westholms enda chans att vinna - båda konkurrenterna galopperar.
Det är ju trav vi spelar
AmaerildeRimfrost (+4)
Gammal 2020-06-06, 17:13   #145

Shooters avatar

Standard

V5-värdet 140 kr efter första. Bra chans för Award Kronos nu.
Gammal 2020-06-06, 17:14   #146

Stekels avatar

Standard

Nu var det Björn som satt på läktarn. Han måste ju helt ha bommat att Örjan satt i dödens. Så fort han inser det (när det är för sent) tar han upp hästen och inser hur jävla illa det går. Drar kusen i galopp som final. Det går snabbt mellan topparna och dalarna ibland. Härligt att fälla den där uppskrutna lampan iallafall! 3 raka vinnare! Lite flax i fallet med Spang Viktor, men de andra satt som gjutna!

Gammal 2020-06-06, 17:15   #147

evetons avatar

Standard

Får träff på spiken, men vad hjälper det när jag ratat vinnarna i de första två avdelningarna
Gammal 2020-06-06, 17:20   #148

Standard

Citat:
Nu var det Björn som satt på läktarn. Han måste ju helt ha bommat att Örjan satt i dödens. Så fort han inser det (när det är för sent) tar han upp hästen och inser hur jävla illa det går. Drar kusen i galopp som final. Det går snabbt mellan topparna och dalarna ibland. Härligt att fälla den där uppskrutna lampan iallafall! 3 raka vinnare! Lite flax i fallet med Spang Viktor, men de andra satt som gjutna!
Hästen ligger väldigt mycket på en töm och går inte helt rent. Björns enda chans att vinna loppet är att försöka gå tidigt, från det läget och lita på just den här hästens höga kapacitet, istället för att komma i sista sväng ut i spårena.

Han vet ju om hästens kapacitet, men den funkade inte idag och det blir en dålig styrning av det istället.
Gammal 2020-06-06, 17:20   #149

Reg.datum: jan 2016
Sharp$: 3607
Standard

V75
Inlämnat: 2020-06-06, 14:38
Östersund
Lördag 2020-06-06
Kostnad: 224,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 6, 9 (1, 5)
2: 1, 3, 11, 15 (12, 2)
4: 6, 9, 14 (12, 1)
5: 3, 7, 9 (2, 6)
6: 9 Hill Street (4, 2)
7: 3, 6, 7, 10 (1, 8)

3x4x1x3x3x1x4 = 432 rader.
432 x 1 x 0,50 kr = 216,00 kr. Avgift 8,00 kr.
Totalt: 224,00 kr.
Rättningskod: KTW KHB NPJ
virre82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-06, 17:25   #150

Stekels avatar

Standard

Citat:
Hästen ligger väldigt mycket på en töm och går inte helt rent. Björns enda chans att vinna loppet är att försöka gå tidigt, från det läget och lita på just den här hästens höga kapacitet, istället för att komma i sista sväng ut i spårena.

Han vet ju om hästens kapacitet, men den funkade inte idag och det blir en dålig styrning av det istället.
Får kolla om loppet sen. Håller med om att det var enda chansen att vinna. Räknade den som rökt redan när Örjan styrt till dödens. För då blir han antingen tempotorsk om han sitter kvar, eller så styr han på och blir utsvarad och orkar inte slå dem med tredjespår hela sista varvet. Tror han bara gav upp när han insåg för sent vem som satt i dödens.

Kan ju hända att det var något med hästen, men det borde han väl känna innan han styr på och sitta kvar då? Låter som en dålig bortförklaring för miss i styrningen.

Gammal 2020-06-06, 17:26   #151

Standard

Citat:
Jag tror den är klart överskattad. Vann några enkla lopp ( årgångslopp) med få deltagare förra året. Ser fin ut o det tackar man för då jag inte tog med den på V75
Gammal 2020-06-06, 17:29   #152

Standard

Citat:
Får kolla om loppet sen. Håller med om att det var enda chansen att vinna. Räknade den som rökt redan när Örjan styrt till dödens. För då blir han antingen tempotorsk om han sitter kvar, eller så styr han på och blir utsvarad och orkar inte slå dem med tredjespår hela sista varvet. Tror han bara gav upp när han insåg för sent vem som satt i dödens.

Kan ju hända att det var något med hästen, men det borde han väl känna innan han styr på och sitta kvar då? Låter som en dålig bortförklaring för miss i styrningen.
Han kanske hoppades den skulle funka bättre med avancemang, då den inte såg ut att funka när den låg i rygg. Sedan tyckte jag att jag hörde att kommentatorn nämnde att den blev lite störd i starten när Örjan gick ut med sin häst i andra spår, som man inte riktigt såg i bilden.
Gammal 2020-06-06, 17:35   #153

Standard

Citat:

Nästa med 9 borta. Synd inte 11 han fram. 42000 nu är värdet 3600
Gammal 2020-06-06, 17:36   #154

Stekels avatar

Standard

Hade Fort Knox inte varit en häst han var rädd om Goop så hade han fortsatt köra på där, även om den inte gick speciellt klockrent.

FAN att inte 11 hann dit nu, det hade blivit riktigt kul på värdet!

Gammal 2020-06-06, 17:43   #155

Standard

Citat:
Nu kör vi!! Hoppas ngn här sätter den!

Mindre system för att vinna 100 miljoner på dagens lite halvkrångliga bana:

V75
Inlämnat: 2020-06-06, 16:09
Östersund
Lördag 2020-06-06
Kostnad: 216,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 5, 6 (1, 9)
2: 1, 4 (3, 12)
3: 4, 9, 11, 12 (1, 3)
5: 7, 8, 9 (2, 3)
6: 6, 7 (9, 4)
7: 1, 4, 6 (7, 8)

3x2x4x1x3x2x3 = 432 rader.
432 x 1 x 0,50 kr = 216,00 kr.
Totalt: 216,00 kr.

Större system för bra chans till 7 rätt

V75
Östersund
Lördag 2020-06-06
Kostnad: 1 680,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 6 (8, 5)
2: 1, 4 (14, 11)
3: 4, 9 (7, 12)
4: 1, 5, 6, 9, 12, 13, 14 (14, 9)
5: 2, 3, 7, 8, 9 (3, 9)
6: 4, 6, 7, 9 (10, 2)
7: 1, 6, 9 (3, 7)

2x2x2x7x5x4x3 = 3360 rader.
3360 x 1 x 0,50 kr = 1 680,00 kr.
Totalt: 1 680,00 kr.
Ser bra ut!
Gammal 2020-06-06, 17:46   #156

Standard

Hmm, tänkte inte på att det är Redén som tränar Messiah - hmm, hur mycket sätter stämningen i stallet ner hästen och kusken, månne? För jag tror helt klart det inverkar på hästarnas prestationer om tränare kusk är nervös, förbannad, ledsen eller vad fasiken...

Gammal 2020-06-06, 17:46   #157

Standard

ChallengeEfter avdelning fyra på v75 är det bara 15 system kvar. Värde 9445 kronor.Är d u kvar Stekel?

Senast redigerad av Santorini den 2020-06-06 klockan 17:48.
Gammal 2020-06-06, 17:47   #158

Standard

Citat:
Det är ju trav vi spelar
Vilken jävla tur att det finns en expert som du här!
Gammal 2020-06-06, 17:48   #159

Standard

Ser dock fin ut i uppvärmningen, Messiah!

Gammal 2020-06-06, 17:49   #160

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ScandalPlay Visa inlägg
Vilken jävla tur att det finns en expert som du här!
Glad amatör
Gammal 2020-06-06, 17:54   #161

Standard

Så förbannat djävla typiskt - PFC galopperar i dödens annars vinner Örjan!!!
SistaStallskriket (+25)
Gammal 2020-06-06, 17:55   #162

Stekels avatar

Standard

Fan vilket drömvärde man suttit med inför sista avdelningarna om 11 vunnit fjärde också! 71k nu "bara". Jobba spikarna From The Mine och Cyber Lane nu!!!

levin1891 (+5)
Gammal 2020-06-06, 17:56   #163

mr_stylezs avatar

Standard

4 av 4 på alla 4 systemen.... så bränner man på 9an hoppar så 1an får luckan...

Dessa galopper, man äcklas så sjukt mycket... Ulf O har sjukt bra kuskform men det är ju ren tur... Blir så fruktansvärt trött... mest på mig själv....
Gammal 2020-06-06, 17:56   #164

evetons avatar

Standard

Bottnas Easy Cash kom bra längst ut. Synd att den hamnade sist efter typ 40m.
Gammal 2020-06-06, 17:57   #165

Standard

När det häxar så häxar det... 9 som ska vara bra och urstark galopperar av trötthet och inte fan håller man rakt spår bland hästar nu inte... När han flyttar sig och lämnar lucka till rygg ledaren. Det är så man kräks i munnen!!
Fulsprit (+25)
Gammal 2020-06-06, 17:58   #166

mr_stylezs avatar

Standard

Citat:
Fan vilket drömvärde man suttit med inför sista avdelningarna om 11 vunnit fjärde också! 71k nu "bara". Jobba spikarna From The Mine och Cyber Lane nu!!!
Ser bra ut för dig tycker jag håller en tumme!

Själv är man kvar på challenge nu bara, helgardering 6e och spik cyber sista....
Gammal 2020-06-06, 17:58   #167

Standard

Citat:
4 av 4 på alla 4 systemen.... så bränner man på 9an hoppar så 1an får luckan...

Dessa galopper, man äcklas så sjukt mycket... Ulf O har sjukt bra kuskform men det är ju ren tur... Blir så fruktansvärt trött... mest på mig själv....
Ska man inte hålla rakt spår om det är hästar runt omkring när man galopperar på upploppet! Har åkt på en skaplig sudd pengar på att Bergh körde rakt med galopperande en gång och släppte INTE ut invändigt...
Gammal 2020-06-06, 18:01   #168

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ser bra ut för dig tycker jag håller en tumme!

Själv är man kvar på challenge nu bara, helgardering 6e och spik cyber sista....
Bra värde där, håller en tumme för det också! Rök på Dixie jag, fegade med halvgardering på Armagnac och Spang Viktor tyvärr.

Gammal 2020-06-06, 18:02   #169

Shooters avatar

Standard

Rak DD: 4-8.
Gammal 2020-06-06, 18:05   #170

Standard

Rak DD 6-6. Uffe får ta en till nu.
Gammal 2020-06-06, 18:07   #171

Standard

Måste vara dags för Han Herred nu!

Gammal 2020-06-06, 18:08   #172

Stekels avatar

Standard

Går hyggligt med dagens enda sidospel. Ännu bättre om Cyber levererar också.

Spoiler:

NicklasA (+5), Protesgoran (+5), Fulsprit (+5)
Gammal 2020-06-06, 18:09   #173

evetons avatar

Standard

Sista chansen för alla favorit-9:or i nästa.
Gammal 2020-06-06, 18:10   #174

Standard

Citat:

Spoiler:
Oj oj oj!! Snyggt! Grattis! Hoppas nu bara på jackpot! Ingen "rak" med liten insats?
Gammal 2020-06-06, 18:12   #175

Standard

Citat:

Spoiler:

WTF!!! Minst ca 16500 och som mest runt 35 lax - förbannat snyggt spelat - KUDOS de luxe!!!

Gammal 2020-06-06, 18:12   #176

mr_stylezs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Ska man inte hålla rakt spår om det är hästar runt omkring när man galopperar på upploppet! Har åkt på en skaplig sudd pengar på att Bergh körde rakt med galopperande en gång och släppte INTE ut invändigt...
Jo de trodde jag med man skulle men men... klart man ska åka på ngt sånt..

hade suttit med 5 x 9 st nu i de 2 sista.... sjukt surt! :(
Gammal 2020-06-06, 18:14   #177

Standard

Rak Dubbel 9-7.Hundra spänn.
Gammal 2020-06-06, 18:14   #178

Stekels avatar

Standard

Citat:
Oj oj oj!! Snyggt! Grattis! Hoppas nu bara på jackpot! Ingen "rak" med liten insats?
Jag kör ju inte med motspel, så jag skulle ju gå på 7-1 som jag har spik på. Men 1-1 står i hundra gånger, den gillas också.

Gammal 2020-06-06, 18:17   #179

Stekels avatar

Standard

Citat:
Nu lurade du mig att lägga pengar på DD. Vill inte gå tom om tidiga idén Lexington ändå går och vinner så...

Avd
1: 1 Lexington Hall
2: 1, 4, 6

Gammal 2020-06-06, 18:20   #180

Standard

Dubbelslag på 9.
Gammal 2020-06-06, 18:22   #181

Shooters avatar

Standard

Citat:
Rak DD: 4-8.
Snyggt! Och så Kihlström i sista.
Gammal 2020-06-06, 18:25   #182

Stekels avatar

Standard

Där var jag offside, trodde inte på Goop trots hyggliga spetschansen. Tapperhetsmedalj till From The Mine efter den inledningen i tufft tempo. Och jääklar vad Highspirit kom flygande längst ut!

Gammal 2020-06-06, 18:25   #183
GGS

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 3444
Standard

Värden i teorin.

1 __ 367434-- 1210-- 115
2 __ 2364655-- 5770-- 374
3 __ 831056-- 2532-- 212
4 __ 6199224-- 10100-- 501
5 __ 1.872415E+07-- 14627-- 583
6 __ 1325840-- 3740-- 283
7 __ 445813-- 1448-- 135
8 __ 512275-- 1646-- 150
9 __ 1023978-- 3025-- 243
10 __ 2427209-- 5875-- 378
AmaerildeRimfrost (+10)
GGS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-06, 18:26   #184

mr_stylezs avatar

Standard

Citat:

Spoiler:
Kan tro du var glad åt att bottnas kom 3a...
Den fick jag med , har bränt resten dock..

Heja CYBER NU! Så länge campo körs defensivt tar ingen ner den i spets idag..
Enda man är orolig för är om Bergh har gjort en fuling o ser till så 5an kör i 5-600 m om spets och sänker 1an så att 10an ska få kunna vinna...
Gammal 2020-06-06, 18:28   #185

Stekels avatar

Standard

Citat:
Kan tro du var glad åt att bottnas kom 3a...
Den fick jag med , har bränt resten dock..

Heja CYBER NU! Så länge campo körs defensivt tar ingen ner den i spets idag..
Enda man är orolig för är om Bergh har gjort en fuling o ser till så 5an kör i 5-600 m om spets och sänker 1an så att 10an ska få kunna vinna...
Ja, med två Bergh-hästar (eller Kolgjini) i loppen är ingenting givet.

Gammal 2020-06-06, 18:34   #186

Standard

Une Etoile Gar
Kom igen Jorma och sätt dagens andra V7 Varennare ������
Upploppet är lååångt och spurten är vass.
Jag går all in.
AmaerildeRimfrost (+100)
Gammal 2020-06-06, 18:45   #187

mr_stylezs avatar

Standard

Hatar verkligen trav...... och mig själv.... fy fan vad dåligt o inte täcka sista.. :/
Gammal 2020-06-06, 18:46   #188

Shooters avatar

Standard

Vet inte vad Örjan strulade med. Hästen avslutar superbra, men fick inte chansen.
Gammal 2020-06-06, 18:47   #189

Stekels avatar

Standard

Citat:
Hatar verkligen trav...... och mig själv.... fy fan vad dåligt o inte täcka sista.. :/
Lider med dig på den! Lider med mig själv lite också som bara stöp på snöret på Dixie för Challenge. Och med Velvet som är så jävla tapper alltid och gör allt själv, men oftast tvingas släppa någon förbi sig bara för det.

Gammal 2020-06-06, 18:51   #190

mr_stylezs avatar

Standard

Ja velvet har jag jagat typ alla lopp i år men stackarn får aldrig vinna.... Bra tvillinghäst/platshäst dock :P

Grattis till dig för sve spel-vinsten iaf, bra tippat! Själv föll man på 7 rätt idag på att 9an hoppar i avd 5 så 1 får lucka... suck.. marginaler..=)
Gammal 2020-06-06, 18:52   #191

Standard

Det kvittar vem som vinner - programledaren höjer naturligtvis vinnande tränaren/kusken till skyarna.Kan knappt finna ord för att rövslicka och mähän i studion kappas om att hålla med.
Visst var Handsome Brad väldigt bra,kusken likaså och ett gott jobb av Stenströmer men det är inte Elitloppet vid pratar om! Lugauer borde kanske stannat i Skåne,Örjan la sig på innerspår i det längsta och den i mitt tycke som förtjänar extra beröm är Dahléns häst.
Gammal 2020-06-06, 18:59   #192

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg

Une Etoile Gar
Kom igen Jorma och sätt dagens andra V7 Varennare ������
Upploppet är lååångt och spurten är vass.
Jag går all in.
Perfekt resa men lite tveksam sista 200. Ok hade väl inte fått chansen även om Jorma fått fart på normalt spurtstarka märren. Men man kan ju inte vinna jämt
Gammal 2020-06-06, 19:02   #193

Standard

Citat:
Du har verkligen haft stolpe ut länge nu i sista loppet. Hade Cyber Lane vunnit hade du fått 47.226 kronor på Challenge.Orka håll ut.Snart sitter dina idéer klockrent. Men förstår din frustration just nu.
mr_stylez (+15)
Gammal 2020-06-06, 19:17   #194

Standard

Inte marginalerna med idag för att var en amatör

V75
Inlämnat: 2020-06-06, 14:22
Östersund
Lördag 2020-06-06
Kostnad: 1 512,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 6 (5, 1)
2: 1, 3, 4, 12, 14, 15 (11, 2)
3: 1, 4, 11 (3, 9)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 (9, 13)
5: 1, 2, 3, 7, 8, 9 (4, 6)
6: 10 Hazard Boko (4, 9)
7: 3 Handsome Brad (6, 1)

2x6x3x14x6x1x1 = 3024 rader.
3024 x 1 x 0,50 kr = 1 512,00 kr.
Totalt: 1 512,00 kr.
Rättningskod: DRP KHF ZWL
Santorini (+6), AmaerildeRimfrost (+6)
Gammal 2020-06-06, 19:38   #195

Standard

Citat:
Inte marginalerna med idag för att var en amatör

V75
Inlämnat: 2020-06-06, 14:22
Östersund
Lördag 2020-06-06
Kostnad: 1 512,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 6 (5, 1)
2: 1, 3, 4, 12, 14, 15 (11, 2)
3: 1, 4, 11 (3, 9)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 (9, 13)
5: 1, 2, 3, 7, 8, 9 (4, 6)
6: 10 Hazard Boko (4, 9)
7: 3 Handsome Brad (6, 1)

2x6x3x14x6x1x1 = 3024 rader.
3024 x 1 x 0,50 kr = 1 512,00 kr.
Totalt: 1 512,00 kr.
Rättningskod: DRP KHF ZWL
Synd på förstareserven i sjätte loppet. Men 8606 kronor in på kontot. Stort grattis.!
Gammal 2020-06-06, 19:51   #196

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Santorini Visa inlägg
Synd på förstareserven i sjätte loppet. Men 8606 kronor in på kontot. Stort grattis.!
Tack. Lite surt när Per ryckte tussarna?? 150 o G då. Men så är det med trav. Om 11an vinner 4de där man helgarderade vet man inte var utdelningen hamnat. Tyvärr inte ofta man är rätt på det men det brukar vara typ ett par gånger varje år som man kan hugga om stora pengar. Tur det är trav i morgon oxå
Gotland (+5)
Gammal 2020-06-06, 20:15   #197

Standard

Rätt bittert faktiskt att inte få med sig ngt på denna. Känner mig rätt säker på att Global Winner hade vunnit utan galoppen 100 kvar. Sen galopperar favoriten i femte och håller inte spår så rygg ledare kommer ut. Är nästan så jag är glad att From The Mine inte vann då..

Annars var ju dagens behållning att Witasp hittade tredjespår första 500 från spår 1....!?!

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Provar så här:
3,6,8,9,11
1,2,3,4,9,11,12,14,15
Global Winner
Dixie Brick
2,3,6,7,9
From the Mine
1,3

Troligen vinner favorithästen Velvet Gio när jag nu fick banta bort den. Och så vinner väl Goop första eftersom jag sagt att jag alltid ska spika i första.

Lycka till!
Gammal 2020-06-06, 20:27   #198

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1547
Standard

Citat:
Tack. Lite surt när Per ryckte tussarna?? 150 o G då. Men så är det med trav. Om 11an vinner 4de där man helgarderade vet man inte var utdelningen hamnat. Tyvärr inte ofta man är rätt på det men det brukar vara typ ett par gånger varje år som man kan hugga om stora pengar. Tur det är trav i morgon oxå
Ca 7-11M på 7r och ca 15k på 6r ( give or take ) om #11 vinner i 4e och allt annat lika.
Gammal 2020-06-06, 20:58   #199

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Ca 7-11M på 7r och ca 15k på 6r ( give or take ) om #11 vinner i 4e och allt annat lika.
Så är det. Det gäller att var rätt på det typ någon gång per år
Gammal 2020-06-06, 23:10   #200
Ace

Standard

Citat:
Vet inte vad Örjan strulade med. Hästen avslutar superbra, men fick inte chansen.
V5 Kalmar, V4 Östersund, V75 och helt säkert många fler spel. Bara uppbyggt på favoriter! Du måste vara en uttråkad mångmiljonär eller helt blind när det gäller spelvärde.
Vecka ut o vecka in, samma upplägg.
Jag ser dina system (tack..) och därmed har jag också sett strecklistan.
Gör om gör rätt...
Gammal 2020-06-07, 05:56   #201

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Handsom Brad rätt vinnare stod på tur.
Gammal 2020-06-07, 10:42   #202

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ace Visa inlägg
V5 Kalmar, V4 Östersund, V75 och helt säkert många fler spel. Bara uppbyggt på favoriter! Du måste vara en uttråkad mångmiljonär eller helt blind när det gäller spelvärde.
Vecka ut o vecka in, samma upplägg.
Jag ser dina system (tack..) och därmed har jag också sett strecklistan.
Gör om gör rätt...
Ha ha ha! Du har verkligen ingen koll alls. Var fick du luft ifrån förresten?
Gammal 2020-06-07, 11:00   #203

Grants avatar

Sharp$: 6099
Standard

På tal om dokumentation, spelarna trodde mycket på
9 - 9 - 9 - 9 i avd 3 - 6 för låg utdelning, gick väl sådär.
Nästa gång hoppas dom igen, på låg utdelning och
hopplös rad.

Mvh Uffe
Gammal 2020-06-07, 11:04   #204

Grants avatar

Standard

Citat:
Ha ha ha! Du har verkligen ingen koll alls. Var fick du luft ifrån förresten?
Han tror att du vill diskutera dina spel men det vill du ju inte.
Bara kämpa på Shooter.

Mvh Uffe
Gammal 2020-06-07, 11:10   #205
ab5

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 1259
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
hopplös rad.

Mvh Uffe
Om häst nr 9 vunnit föregående lopp, anser du då att häst nr 9 i kommande lopp har lägre vinstchans?
ab5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-07, 11:35   #206

Standard

Citat:
hopplös rad.

Mvh Uffe
Jag tillhör i alla fall inte "spelarna" då ingen av de när niorna ens kom med på raden.

Gammal 2020-06-07, 12:17   #207

Shooters avatar

Standard

Citat:
Han tror att du vill diskutera dina spel men det vill du ju inte.
Bara kämpa på Shooter.

Mvh Uffe
Nej, det tror han inte. Han tillhör de här små avundsjuka jävlarna som ser mig vinna och själv inte har något att tillföra på såna här sidor.
Enkelrad (+5)
Gammal 2020-06-07, 14:00   #208

Grants avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ab5 Visa inlägg
Om häst nr 9 vunnit föregående lopp, anser du då att häst nr 9 i kommande lopp har lägre vinstchans?
Ja, men jag lutar mej enbart på statistik.
Nu vann väl inte så många 9 så vi vet inte.

Mvh Uffe
Gammal 2020-06-07, 14:02   #209

Grants avatar

Standard

Citat:
Nej, det tror han inte. Han tillhör de här små avundsjuka jävlarna som ser mig vinna och själv inte har något att tillföra på såna här sidor.
Jag tror inte att han är liten eller avundsjuk eller en jävel.
Troligtvis bara nyfiken.

Mvh Uffe
Gammal 2020-06-07, 15:21   #210
Ace

Standard

Citat:
Jag tror inte att han är liten eller avundsjuk eller en jävel.
Troligtvis bara nyfiken.

Mvh Uffe
Du har rätt i allt utom nyfiken. Försökte bara ge en hint om upplägget jag ser hos Shooter. Var aldrig menat som besserwisser eller liknande men allt går att missuppfatta i en text. Ber om ursäkt och lovar att inte störa mer!!

Lycka till med liren framöver!!

Kommenterar dig Grant men Shooter ser detta också.
Svara

td