Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-05-31, 16:35   #106

Reg.datum: dec 2017
Sharp$: 322
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Det är olagligt precis som det är att misshandla en kvinna (eller man också för den delen).
Det är väl ingen nyhet?

Själv häller jag upp en whisky nu. För jag vill, kan och det är lagligt!
Tycker man ska följa lagar...
Att röka gräs är också olagligt i sverige. Håller med dig, men inte till fullo. Vissa lagar är bedrövliga i sverige.

Kolla runt om I världen där röka är lagligt. Inte mycket annorlunda för det. Men detta är väldigt off topic.

Ber om ursäkt för detta. Vem vinner elitloppet? Hoppas för en gångs skull att en outsider kusk vinner i alla fall. Älskar Björn gooop men trött på att han o Örjan vinner varje storlopp hela tiden. Speciellt örjan
maHpak263 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-31, 16:36   #107

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Det är olagligt precis som det är att misshandla en kvinna (eller man också för den delen).
Det är väl ingen nyhet?

Själv häller jag upp en whisky nu. För jag vill, kan och det är lagligt!
Tycker man ska följa lagar...
Vad som är olagligt är egentligen helt betydelselöst. Tiderna förändras liksom lagarna och en sak som är lagligt förr är det inte i dag och vice versa. Vi kan ju inte ändra åsikt efter hur lagarna ser ut.

Räcker att ha en lag - du ska inte göra något mot en annan människa mot dennes vilja! Vad människor gör med sitt egna liv måste vara upp till dem. Varför ska andra människor bestämma det? Flytta till Nordkorera så får du ett liv exakt som du vill!

Vidare har vi olika lagar i olika länder. Röka hasch i Sverige är olagligt men det är tillåtet i Nederländerna t ex.

Jag tycker man ska följa sitt hjärta och sen kan lagarna vara vad de vill! Jag tänker inte räta in mig i olika led bara för att några i toppen säger så! Jag är en fri individ!

Och alkohol hade aldrig varit lagligt om det kommit i dag! Skulle vara intressant att se hur du reagerar _om_ alkohol skulle bli förbjudet i Sverige! Lika intresserad av att följa de där lagarna då?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-31, 16:38   #108

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 4592
Standard

För i helvete....
Prata om kokain och kvinnomisshandel när de är så här fin travsport...
Ge er!!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mikaels (+55), SistaStallskriket (+25), viking90 (+10), Fulsprit (+50), levin1891 (+5), Efterhandaren (+5)
_Edge_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-31, 16:39   #109

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 4326
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Den här gången trodde jag verkligen inte Örjan hade kontroll på läget!
Men som vanligt måttar han in den
När han ser Nurmos satt på Googles så laddade han aldrig utan bara glida fram i 3 spår o slippa lägga lasset från start. Gäller att ha koll på om motståndarna körs från start sen kan han ju inte veta om han slår ledaren eller inte utan höll ett jämt tempo hela loppet
viking90 (+5)
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-31, 16:39   #110

SistaStallskrikets avatar

Reg.datum: apr 2019
Sharp$: 5355
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Vad som är olagligt är egentligen helt betydelselöst. Tiderna förändras liksom lagarna och en sak som är lagligt förr är det inte i dag och vice versa. Vi kan ju inte ändra åsikt efter hur lagarna ser ut.

Räcker att ha en lag - du ska inte göra något mot en annan människa mot dennes vilja! Vad människor gör med sitt egna liv måste vara upp till dem. Varför ska andra människor bestämma det? Flytta till Nordkorera så får du ett liv exakt som du vill!

Vidare har vi olika lagar i olika länder. Röka hasch i Sverige är olagligt men det är tillåtet i Nederländerna t ex.

Jag tycker man ska följa sitt hjärta och sen kan lagarna vara vad de vill! Jag tänker inte räta in mig i olika led bara för att några i toppen säger så! Jag är en fri individ!

Och alkohol hade aldrig varit lagligt om det kommit i dag! Skulle vara intressant att se hur du reagerar _om_ alkohol skulle bli förbjudet i Sverige! Lika intresserad av att följa de där lagarna då?
Jösses... Vi är oense och får vara överens om det. Dra en lina du så tar jag en whisky. Glad att lagar finns! Otroligt resonemang men men...

Nu njuter vi av god travsport.
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-31, 16:41   #111

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 17843
Standard

Alltså Missle Hill´s värmning! Vilka fartresurser! Bara kolla hur han accelererar!
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-31, 16:48   #112

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9239
Standard

Kan inte vara många prestationer bakifrån den här helgen som slår tabascos spurt. "Tur" att 5 höll så bra, annars hade 9 vunnit.
Fulsprit (+5)
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-31, 16:48   #113

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 1262
Standard

I elitloppsförsök 1 går Vivid Wise As, Missle Hill, Milliondollarrhyme och Earl Simon till final.

I elitloppsförsök 2 går Elian Web, Tae Kwon Deo, Cokstile och Propulsion till final.

Håller ni med?
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-31, 16:53   #114

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Santorini Visa inlägg
I elitloppsförsök 1 går Vivid Wise As, Missle Hill, Milliondollarrhyme och Earl Simon till final.

I elitloppsförsök 2 går Elian Web, Tae Kwon Deo, Cokstile och Propulsion till final.

Håller ni med?
Försök 1: Vivid Wise As, Disco Volante, Milliondollarrhyme och Earl Simon (Muscle Hill).

Försök 2: Billie De Montfort, Tae Kwan Deo (Attraversiamo), Cokstile och Propulsion.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Santorini (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-31, 16:54   #115

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5599
Standard

finallopp där man fått välja startspår

endast 1609
jag vet att det saknas en del, måste ta reda på vad de saknade hade för startspår

skall fixa det en gång

nåväl spår 2 + 3 bäst sedan 4 och 5 sedan 1a spår först på 5e plats 2 segrar på 21 finaler

startspår 1 har alltså 2 segrar 2 andra platser 5st 3e

1609
Spår 1a 2a 3a
1 2 2 5
2 5 3 1
3 5 3 4
4 3 3 2
5 3 1 7
6 1 1 2
7 0 3 0
8 2 0 1
9 1 1 1
10 0 1 1
11 0 0 0
12 0 1 0
Elitloppet.sprintermästarem
E3 Örebro 2013 -16 -19

8or som blev 1a är brioni o Tiberius F nr 12 som blivit 2a är Backfire

Senast redigerad av incitatus den 2020-05-31 klockan 17:00.
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-31, 16:57   #116

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Toppsport och usla utdelningar :-/

Inser att det är så det kommer se ut under sommaren och stänger helt enkelt av mig 3 månader så att jag slipper lägga massor av timmar i lopparkivet inför omgångar som oftast inte ens ger utdelning på 5 rätt.

De storloppsdagar som kommer kan jag ju se storloppsfinalerna och njuta av ”stor sport”.

Är helt enkelt trött på trav just nu- blir favoriter hela vägen eller så blir det 3 st tokskrällar så man är borta ändå..

Lycka till ni som lirar vidare - själv gör jag som ungdomarna och tar Sommarlov
Gotland (+5), AmaerildeRimfrost (+5), joppe59 (+4), Santorini (+5), TOBYTYKE (+3), viking90 (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-31, 16:59   #117

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 1958
Standard

1: Milliondollarrhyme,Earl simon, Looking Superb, Chief orlando
2: Elian Web, Cokstile, Propulsion och Makethemark
Santorini (+5), Santorini (+5)
pelleplutt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-31, 17:02   #118
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8244
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Toppsport och usla utdelningar :-/

Inser att det är så det kommer se ut under sommaren och stänger helt enkelt av mig 3 månader så att jag slipper lägga massor av timmar i lopparkivet inför omgångar som oftast inte ens ger utdelning på 5 rätt.

De storloppsdagar som kommer kan jag ju se storloppsfinalerna och njuta av ”stor sport”.

Är helt enkelt trött på trav just nu- blir favoriter hela vägen eller så blir det 3 st tokskrällar så man är borta ändå..

Lycka till ni som lirar vidare - själv gör jag som ungdomarna och tar Sommarlov
Ha en härlig sommar kompis! Take care!

Basse (+5)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-31, 17:03   #119

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-05-31, 16:52
Solvalla
Söndag 2020-05-31
Start: 17:20
Kostnad: 400,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Vivid Wise As
2: 5 Cokstile

1 x 400,00 kr = 400,00 kr.
Totalt: 400,00 kr.
Rättningskod: HTH TTV NSQ
Santorini (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-31, 17:06   #120

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Märkligt att ingen har topp7, trots storfavorit före klar andrahandare och klar tredjehandare bland dom fem...tyvärr är man tvungen att spela enorma system på denna spelform, för att vara konkurrenskraftig...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td