Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-05-31, 16:10   #91

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
TT skriver i dag om att alla elitloppshästar den här gången återfinns i samma stall på Solvalla för att kunna övervakas och testas för doping. Tydligen var de tvungna att anlända till Valla mellan 9 och 11, men den sista hästen kom 10.57 och var tre minuter från att inte få starta.
Dock förtäljer inte historien vem som kom i grevens tid. Nån som vet?

Låter nog värre än vad det egentligen är - kan ju ha skrittat runt med hästen runt hörnet för att slippa stå uppstallad för länge - tror inte någon chansat och åka sent...

Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-31, 16:14   #92

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Liksom infektioner i stallet.... Eller?

Infektioner drabbas alla stall av hela tiden. Vad är det att ta upp i så fall?
Kokain är däremot inte lika vanligt. Men pundare och kvinnomisshandlare ska skyddas, sopas under mattan av ATG då det smutsar ner det familjära, oskyldiga och klämkäcka profil av travet man vill påvisa
Du får öppna ögonen! Kokain och andra droger är väldigt vanligt! Sen är det inget det snackas så mycket om öppet - och de flesta ser till att inte fastna i kontroller. Om Adrian nu använt kokain så är han bara en i mängden.

Jag förstår inte vad det är du går igång på! Jag tycker man ska ställa kuskar och tränare till svars för vad som händer i loppen. Inte snacka och bry sig så jävla mycket om vad de gör på sin fritid!

Låt människor få vara människor. Inte en jävel bryr sig om folk dricker whisky men det är samma jävla mög allt det där! Sen att vi ska dela upp det med vår jävla dubbelmoral i det här landet är bara pinsamt!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jessi82 (+66)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-31, 16:18   #93

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 17843
Standard

Den här gången trodde jag verkligen inte Örjan hade kontroll på läget!
Men som vanligt måttar han in den
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-31, 16:19   #94

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Den här gången trodde jag verkligen inte Örjan hade kontroll på läget!
Men som vanligt måttar han in den
Kanske den tråkigaste V75:an på länge alltså! Får verkligen hoppas det blir lite roligare elitloppsförsök!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
TOBYTYKE (+3), Santorini (+5)
Gammal 2020-05-31, 16:19   #95

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6587
Standard

Han är obehaglig Örjan. Spiken på Bolare Gar såg bra ut till 100 kvar men tyvärr trodde jag aldrig att den skulle slå favoriten.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-31, 16:20   #96

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 15183
Standard

Vilka grymma prestationer vi får se av 3 och 4 åriga kanon hästar.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-31, 16:21   #97

Reg.datum: jan 2016
Sharp$: 3605
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazze Visa inlägg
Första lillskräll i nästa (2 eller 3 tror jag tar detta..Kontio eller Goooooop)
hur kunde du tro att någon av dem skulle lura öjje på miljonen?
virre82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-31, 16:21   #98

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 17843
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Kanske den tråkigaste V75:an på länge alltså! Får verkligen hoppas det blir lite roligare elitloppsförsök!
Jo rent spelmässigt är den väl inte så rolig men prestationerna som vi för se är ju grymma!
Efterhandaren (+5), Santorini (+5), AmaerildeRimfrost (+1), Gotland (+5)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-31, 16:22   #99

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 3910
Standard

Vilka prestationer tur att man backade och bara gjorde en Tvkupong till idag......
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-31, 16:23   #100

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Hade hoppats, att annan än storfavoriten Hell Bent For Am skulle vinna för V75. Men får trösta mig med trion till drygt 50 gånger. Örjan har inget mer att bevisa efter helgens lopp hittills. Han är överlägsen.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-31, 16:25   #101

Standard

Och hur fan kom man på att det ska vara 40 minuter mellan avdelning fem och avdelning sex?

Gammal 2020-05-31, 16:26   #102

SistaStallskrikets avatar

Reg.datum: apr 2019
Sharp$: 5355
Standard

Citat:
Du får öppna ögonen! Kokain och andra droger är väldigt vanligt! Sen är det inget det snackas så mycket om öppet - och de flesta ser till att inte fastna i kontroller. Om Adrian nu använt kokain så är han bara en i mängden.

Jag förstår inte vad det är du går igång på! Jag tycker man ska ställa kuskar och tränare till svars för vad som händer i loppen. Inte snacka och bry sig så jävla mycket om vad de gör på sin fritid!

Låt människor få vara människor. Inte en jävel bryr sig om folk dricker whisky men det är samma jävla mög allt det där! Sen att vi ska dela upp det med vår jävla dubbelmoral i det här landet är bara pinsamt!
Du normaliserar kokainmissbruk. Av en anledning? Ingen aning men vi kommer inte längre så jag sätter punkt där.
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-31, 16:27   #103

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Du normaliserar kokainmissbruk. Av en anledning? Ingen aning men vi kommer inte längre så jag sätter punkt där.
Normaliserar? Jag beskriver hur verkligheten ser ut och sitter aldrig med moralglasögon på mig! Tycker varje människa måste få leva exakt det livet de själva vill leva! Simple as that!

SistaStallskriket (+5), jessi82 (+55), plumpi (+5)
Gammal 2020-05-31, 16:31   #104

SistaStallskrikets avatar

Reg.datum: apr 2019
Sharp$: 5355
Standard

Citat:
Normaliserar? Jag beskriver hur verkligheten ser ut och sitter aldrig med moralglasögon på mig! Tycker varje människa måste få leva exakt det livet de själva vill leva! Simple as that!
Det är olagligt precis som det är att misshandla en kvinna (eller man också för den delen).
Det är väl ingen nyhet?

Själv häller jag upp en whisky nu. För jag vill, kan och det är lagligt!
Tycker man ska följa lagar...
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-31, 16:33   #105

Reg.datum: dec 2017
Sharp$: 322
Standard

Citat:
Hållet helt klart med dig. Massa i eliten runt om i världen och i Östermalm etc som brukar detta. Kan ibland vara ett missbruk, men också ett rus i vardagen. Jag har inget för det. Men inte heller inget emot det.

Varför skall vi döma ut en person för att han brukar kokain? Om det nu så är fallet. Tycker att Adrian är oduglig på banan 8 av 10 gånger minst. Men dem två gångerna han träffar rätt är hästarna fenomenala. Precis likadan som sin gode far.

Men med det sagt är han en frisk fläkt och vad han har för sig på fritiden har jag inget emot eller för.
maHpak263 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td