|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-10-07, 20:35 | #1 |
V75 Hagmyren 9/10
Kanske lite tidigt att dra igång tråden redan nu, men tycker de gånger det har startats en tråd i god tid så har det även blivit lite bättre tugg. Nu när omgången dessutom är kryddad med Jackpot så är väl fler förmodligen också intresserade av att spela.
Efter att ha skummat igenom startlistan snabbt så känns Pinepower Rose som en bra spik och första känslan var spets och slut. Lite bortglömd känns Roly Bear, en start märr som jag sett ett par gånger och blivit imponerad av. Även om jag inte gillar Jorma Slappkuk i sulkyn så känns det som ett givet streck till 4% trots att jag ser det lite som ett sparlopp. |
|
2010-10-07, 23:32 | #2 |
Ett sjukt odds finns hos Expekt , 8,50 på Favoriten elr 2a handaren Swift Triumph ,säger inte att han bara vinner men skulle tippa att han ger 4-5ggr på banan och max 6ggr hos någon annan bookie.Sparade hovarna sist och antar att dom siktade hit,tror även att som lägger på helstängt på han och då kan han dra iväg ordentligt från start oxå.Hästen är väldigt stor och har ett grymt driv så tror han kan sitta i spets efter 300m och där blir han svår att nå om han går en 12tid igen.Orosmolnet är väl mest Ove som inte vinner ihjäl sig på v7... Har lagt in en hyfsad slant och oddset finns fortfarande kvar..
Lycka till om nån ryggar..
2010-10-08, 00:14 | #3 |
För att få miljonerna kanske man ska lira namn
v7-1 Robin, Putte och Franchesca v7-2 Michelle, Bella och Evelina v7-3 Spik Conrad v7-4 Spik Derek Parkin v7-5 Flex och Fredrik v7-6 Spik Rocky v7-7 Spik Harry Annars tror jag att Boulder Classico blir farlig i Guld |
|
2010-10-08, 20:24 | #4 |
1: Putte är bra, men loppet är mycket jämnare än vad det är streckat.
2: Touch The Sky har sett borde kunna leda runt om, Blue April är ännu en med "barfota-form", öppet i övrigt. 3: Yield Boko borde vara bästa hästen för dagen, men läget är inget vidare. Öppningen avgör nog väldigt mycket här, känns som att det kan bli våldsam körning. 4: Lågklassigt och lurigt, G.K. Trademark gick väldigt bra senast och är bortglömd. 5: Mycket öppet! Höstbo Fredrik har sin säsong nu och har bra kusk den här gången, se upp! 6: Sundbys Gidde har ett ganska bra läge här faktiskt med rygg på startsnabbe Tough Smash. Exeptional Kemp är mycket bättre än raden och helt bortglömd den här gången. Swift Triumph är svår att sätta in i loppet men har ju sett jättefin ut på sistone! 7: Pinepower Rose ska väl leda runt om när motbuden dragit nitlott i spårlottningen. Verkar bli väl stor favorit ändå kanske, kan vara idé att gå emot. |
|
2010-10-09, 11:23 | #5 |
Det är så sjukt hur jämnstreckat det blir när det är jackpot! Trodde Pinepower Rose skulle landa på över 80% och funderade på att gardera, men nu är det ju tokvärt att spika helt plötsligt! Putte Topline har jag hela tiden tänkt gardera, men nu ser han ut att landa runt 50-strecket och då börjar även den spiken bli riktigt intressant.
|
|
2010-10-09, 11:50 | #6 |
Det sjuka är att han förmodligen är minst 80%are. Jag har ringt och mailat om detta till ATG och föreslår att du gör detsamma. De kompenserar inte för V7-spelet vilket gör streckprocenten helt missvisande speciellt idag när många kryssar i V7-rutan. Tycker det är svagt av dem att inte kunna presentera detta på ett vettigt sätt.
Ett exempel kan vara Maharajah 49% 18 aug Solvalla. Det var jackpot och trots det så blev värdet efter han vunnit bara 22kr! Mitt förslag är att man har denna nya missvisande streckfördelning kvar så att ATGs IT-avdelning och Remy har något att titta på sedan så kan vi som betalar få den riktiga streckfördelningen redovisad inom parentes. I övrigt tycker jag att Lindys Photo känns intressant nu efter strykningen. Vann Breedersförsök från dödens näst senast på klart bra sätt och möter lättare här. Kusken är väl frågetecknet. |
|
2010-10-09, 12:31 | #7 |
Förtidsspelet är rätt intressant i sista löpet idag:
12. TINTOMARA HORNLINE s 8 Svensson Henrik 4% till 3ggr pengarna med rätt hög omsättning. Någon har helt klart lagt en bra slant på hästen. |
|
2010-10-09, 13:33 | #8 |
|
|
2010-10-09, 13:52 | #9 |
Vad gäller V7 så tycker jag att det på sikt kommer att urholka värdet i att spela V75 så mycket att det bara är lönt att spela V7. Bättre då att ta bort femrättspotten och köra V76, men det kommer väl inte på frågan då det skrämmer bort Harry-spelarna.
|
|
2010-10-09, 13:53 | #10 |
Uh, att vakna upp bakis med fuckade streckprocent är inte lätt. Nu vändes hela min värld upp och ner, har inte en susning om hur jag ska spela.
|
|
2010-10-09, 16:52 | #11 |
Vem det än var som var som ladda in på Tintomara så hade han/hon sina saker klara
|
|
2010-10-09, 17:40 | #12 |
Då förstår ni varför jag är väldigt glad nu med ett underbart spel och 15ggr på vinnarspel + 4ggr på plats på Bet365...
|
|
2010-10-09, 17:55 | #13 |
Hehe för mig är det både roligt å lite jobbigt när hon vinner,jag ägde 20% i Tintomara när hon var 2 år,vi hade henne hos Salmela från början,men eftersom hon var så pass dyr ville vi prova henne hos den som visat bäst resultat med ston,så vi skickade henne till Wahlman men det gick inte som vi hade tänkt,å så drogs hon med en del skador så jag sålde henne då mitt bolag började gå dåligt å behövde pengarna.Lasse verkar ha fått riktigt fin ordning på henne gick väl svenskt rekord för 2år sen med volt har jag för mig.
Grattis Tintomara å ägarna får jag väl bjuda på ändå...
2010-10-09, 19:07 | #14 |
Förbannade jävla tv4 att dom varje vecka ska klippa bort viktiga sekvenser ur loppen!!
För mig gör det inte så mycket då jag oftast kollar på liven men ad är poängen med att inte redovisa hur loppen går? Lika bra att bara sätta upp en skylt snart där vinnar raden presenteras.... Tänker då självklart på sista avdelningen där det plötsligt klipps in att Tintomara sitter i ledningen inför sista kurvan. ALLT har dom missat att visa i det loppet... |
|
2010-10-10, 08:29 | #15 |
Banned
|
Hmm Tv 4 ni vet väl vad de kan om trav denna trav hatande kanal.
ATG Live är det enda som man kan använda sig av haft deras sändningar gratis i 1 vecka nu fler som haft det? Det gick bra igår dock åkte man på 6 streck i Guld igår dumstrut på..... Tintomaran var en härlig avslutning...nergasad på vinnarspelet ..ibland sitter de s.k riksskriken. |
|