![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#16 |
![]()
Bara ta revansch på LD
Zanzibar Effe testas mot några i LD2 Bara hoppas Stefan lyckas bättre med sin styrning än Ingves ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
Varför försöker man ens........ De vill ju inte ens försöka köra ordentligt...
3ans idiotkusks svarar med en formlös chanslös häst.. 7ans bara kör på trots han ser han inte får ta över, du har för f-n en häst i form, ta en lugn dödens det är kort distans för tusan, och vila din häst lite! Vänd dig om så ser du favoriten är hängande i e3 spår... perfekt o bara bevaka dödens, knäcka ledarhästen sista 200 m och ha vinstchans iaf... men nejdå då pressar vi sönder båda hästarna så båda är chanslösa.... Jenny Körde bra för en gångs skull.. det säger en del då hon gör loppets överlägset bästa kuskprestation.. herregud..... Usch.
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 232AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
![]()
Men vad händer egentligen när nr 1 ska ut och attackera. Jenny sitter väl fast då, men sen avbryter nr 1 sin attack och släpper ut nr 8 från andra utv och nr 5 fastnar bakom. Admir Z får nog ta och satsa på något annat framöver än att köra häst!
Förstår verkligen inte dessa som har noll känsla för vad det är de har i händerna och taktik verkar de heller inte förstå! Kolla Jenny B i några lopp men här kom hon inte med :/
![]() |
#19 | |
![]() Citat:
Så svårt just nu vara spelare. Inget går räkna på längre...! 2.04 på favoriten lite kul iallafall...! Man förstår varför toppkuskarna rensar rent
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
Exakt så...
K-100 lopp är snart bara att helgardera, ingen av dem kan köra, ren lotto vem som får till styrningen för dagen snart... Borde inte få vara med på V4n kan jag tycka. visst de ska ju med få chansen såklart, men allt spel förstörs ju helt. Ungefär som kallblod låg klass, blunda, peka och gissa.
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]()
Sen att lyssna på någon om man ej gjort läxan.. totalt grundlurad blir man. Daniel Redens monster igårkväll ....! Om jag vinner med någon så är det isåfall Mr Alabama hahahah
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]()
Sen att Summer in Sight hoppar från 3.90 till 3.37 sista sekunderna också ....! Lurendrejare
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
![]()
HÄÄRLIGTTT; Connie!!!!
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
![]()
För arg för att uppmärksamma första bf på virgin maiden...
Suck.. vilken omgång haha. 10an katastrof-usel tyvärr.... Får rädda det med en tvilling i sista då 2 och 3 kört färdigt mot varandra o bjudit in resten..:P
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
Sharp$: 232AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
![]()
Peter Ingves är ju nästa man som kan lämna in sin licens nu. Hade han en uppgift i det här loppet och det var att hålla ut Sobel Jasmin med minsta möjliga marginal eller? Kanske dags att ha olika divisioner nu för kuskarna. Det räcker inte att man har licens. Visst, som spelare borde man väl inse detta att kalkonerna på banan kan ställa till det!
Jaja! Redan åkt men jag blir förvånad när jag ser många styrningar!
![]() |
#26 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
![]()
DDEgenutfyltPågår
Pågår Innsats: kr 400,00 4 rekker à kr 100 Levert: rikstoto.no - 28.05.2020 13:02 Avd Markeringer Strøket Odds 1 1, 2 2 3, 6 Snacka om gött om min skräll i nummer 6 vinner - 262 ggr fläsket, men jag nöjer mig gärna med Robbans... ;-)
![]() ![]() |
![]() |
#28 | |
![]() Citat:
Det var ju otroligt duktigt av dig? 1: Han mötte rent skräp idag i ett skräplopp med skräpkuskar. 2: Startsnabb, trodde på spetschans, vilket han skulle fått om inte 3ans kusk kört med huvudet under armen. 3: Trodde inte på favoriten pga kusk, senaste insatsen och allmänt ojämn samt för högt spelad, vilket visade sig vara riktig slutsats. Då får man ju trots allt tro på ngn annan. 4: Den som vann hade sämst spår, ojämn och bjöds in i loppet pga idiotkörning. Vunnit 2 lopp senaste åren mot Silverbullets 3... Att du inte la fram vinnaren på silverfat till oss andra då? Eller tyckte du inte att körningen i loppet var idiotisk av kuskarna? Kanske inte 7an vunnit ändå, men jag trodde på den pga argumenten ovan. Jag såg inte att du skrev ngt om loppet innan lr la ut ditt tips? Men klaga hur andra tippar går bra tydligen? Stor eloge till dig.
![]() ![]() |
![]() |
#29 |
![]()
V5
Inlämnat: 2020-05-28, 13:23 Halmstad Torsdag 2020-05-28 Start: 13:26 Kostnad: 300,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 3, 12 (9, 4) 2: 11 Hacker Am (5, 4) 3: 2, 3, 6, 7, 10 (5, 8) 4: 1, 2, 5, 6, 9 (8, 7) 5: 3, 4, 5, 9 (8, 1) 3x1x5x5x4 = 300 rader. 300 x 1 x 1,00 kr = 300,00 kr. Totalt: 300,00 kr. Rättningskod: MQM WTQ SKC |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#30 | |
![]() Citat:
![]() ![]() |
![]() |
|