|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2020-05-28, 18:04 | #31 |
Jag trivs väldigt bra på Sharps - lämnade vår "konkurrent" där jag blev dissad och
rekommenderad att ringa 1177 när jag anmärkte på en skribent där som mer eller mindre tagit över sajten. Och där finns tyvärr ingen moderator heller. Hoppas alla som känner att det behövs kan röka fredspipa med Coronaavstånd nu!! Elitloppshelgen väntar! Om än rumphuggen... |
|
2020-05-28, 18:09 | #32 |
Det här med att vända blad osv verkar inte vara en favoritsport för någon. Nu ska jag knalla upp till Coop och köpa ronden och en glass. Rekommenderar starkt aktiviteter som denna före att fortsätta denna diskussion. Avslutningen "låt oss enas om att vi är oense" är underskattad också. Oj vad många tjafs med sambon som avbrutits/avslutats/undvikits med den! 90% av gångerna var det faktiskt inte speciellt viktigt för någon av oss när allt kom omkring.
2020-05-28, 18:38 | #33 |
Dr Phil säger: "Är käringen glad är hela familjen glad."
Det gäller givetvis på ett forum också, vi får hålla kärringarna glada. Mvh Uffe
2020-05-28, 18:52 | #34 |
Innan tramset urartar totalt, vardör inte bara göra som ngn skeev här innan i tråden o blocka varandra så slipper ni läsa varandras inlägg?
Enkel lösning och så avslutas problemet. Jag har bara haft problem med en person här inne, då ham skrev för mycket skit så blocka jag bara o har inte tänkt på idioten sen dess Gör nu detsamma o släpp detta ! Fokus på trav nu tack
2020-05-28, 19:12 | #35 | |
Citat:
|
||
2020-05-28, 19:24 | #36 | |
Citat:
Jag vet inte om jag tycker det är okey. |
||
2020-05-28, 19:59 | #37 |
Man måste alltid hålla alla kärringar nöjda, så är det idag, pojkar...…(hoppas att ni har humor)...
|
|
2020-05-28, 20:00 | #38 |
Det optimala är givetvis att alla blockerar alla. På så sätt läser
man bara det man tycker om, det man skrivit själv. Det fungerar precis som vilket arbetsplats som helst eller som livet i övrigt. Mvh Uffe
2020-05-28, 22:26 | #39 |
Vår ytterst häst- och spelkunnige Olle har lämnat oss efter diverse trakasserier för hans åsikter om ATG:s ekonomiska stöd till Norrlandsbanor. Vår schlagerbroder i Skara har föredragit andra forum.
Jag hoppas verkligen, att vår norrlandsrapportör SO (tillsammans med Mikaels och någon till) inte lämnar detta forum. Vi får en mängd kunnig information om både kallisar och andra norrlandshästar. Som spelare behöver man information från olika håll. Inte personliga påhopp. Mina spelbeslut fattar bara jag själv efter utvärdering av all information. Jag uppskattar SO:s kunskap och information. Försök stå över oförskämdheter från bittra personer men även moderator i detta forum. SO är en tillgång, som än så länge håller mig kvar här. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10) |
|
2020-05-28, 22:45 | #40 |
Super Moderator
|
Jag kan verkligen förstå att man uppfattar mig som bitter iom det jag skrev i går.
Men företeelsen att, ist för, resonera och då bara kräkas ur sig en mening i affekt, har blivit ganska vanlig här på sistone. Det här är alltså allmänt resonerat, inte i förhållande till det aktuella ämnet (för att förtydliga). Jag skulle påstå att det Stekel säger, att andas el räkna till 100/motsv. innan man trycker på "skicka" är nog så god uppmaning till alla oss här inne. Inte minst mig själv. Tanken är ju att det här ska vara ett öppet och trevligt travforum där vi delar med oss av tips/idéer/spaningar till andra medlemmar. Sen får man nog tåla en och annan gliring om man lämnat klart på ett ekipage, som sen står kvar i stallet när loppet går o.s.v. Men det är rimligt att det sker med glimten i ögat, snarare än att nån blir förbannad för att nån annan hade fel. Jag tänkte först föreslå att vi låser den här tråden nu, men å andra sidan kan vi ju ha den som nån sorts ventilator närhelst man känner att man behöver det? Nu kör vi Elitloppshelg och hoppas att, åtminstone, någon av oss här inne drar in duktigt med pengar! //Skägget
2020-05-28, 22:54 | #41 | |
Citat:
Att du råkat spela på fel av hans hästar betyder ju inte att han blir uppkäkad av elitkuskarna. Ska jag be om ursäkt en gång till? hehe |
||
2020-05-28, 23:05 | #42 |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1615Travbloggen Stats: 4 - 7 - 2 ROI: 113.55% Vinstprocent: 36.36% |
Otrolig dagisnivå alltihopa.
Någon hade fel, det händer. Sen reagerade några lite hårt, visst. Släpp de och gå vidare. Tar man illa upp i ett forum så kanske man inte ska vara här? Samma gäller om man bara gnäller och inte bidrar. Ingen vill väll lämna fel info med flit? Ah nu tar vi helg!
2020-05-28, 23:26 | #43 | |
Citat:
|
||
2020-05-29, 00:48 | #44 |
Har läst igenom tråden och kan inte annat än tycka att en fjäder verkligen blivit en höna. So what om SO slirade lite med faktakollen, vi fattade ju andemeningen och han är fortfarande Mr Kallblod. Sure, Stänkarn och några till kan uttrycka sig plumpt ibland. Men läs i stället de ofta fina tipsen han levererar. Etc.
Hur svårt kan det vara att sålla och, i värsta fall, ignorera användare en inte gillar? Och detta är ett tipsforum, inte en faktabas. Kortfattat: Chill för f*n |
|
|