Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-05-28, 18:04   #31

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 5179
Standard

Jag trivs väldigt bra på Sharps - lämnade vår "konkurrent" där jag blev dissad och
rekommenderad att ringa 1177 när jag anmärkte på en skribent där som mer eller mindre tagit över sajten. Och där finns tyvärr ingen moderator heller. Hoppas alla som känner att det behövs kan röka fredspipa med Coronaavstånd nu!! Elitloppshelgen väntar! Om än rumphuggen...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), SO (+10)
valo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-28, 18:09   #32

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Det här med att vända blad osv verkar inte vara en favoritsport för någon. Nu ska jag knalla upp till Coop och köpa ronden och en glass. Rekommenderar starkt aktiviteter som denna före att fortsätta denna diskussion. Avslutningen "låt oss enas om att vi är oense" är underskattad också. Oj vad många tjafs med sambon som avbrutits/avslutats/undvikits med den! 90% av gångerna var det faktiskt inte speciellt viktigt för någon av oss när allt kom omkring.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost (+1), Grant (+5), Gotland (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-28, 18:38   #33

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Standard

Dr Phil säger: "Är käringen glad är hela familjen glad."

Det gäller givetvis på ett forum också, vi får hålla kärringarna glada.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-28, 18:52   #34

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5211
Standard

Innan tramset urartar totalt, vardör inte bara göra som ngn skeev här innan i tråden o blocka varandra så slipper ni läsa varandras inlägg?
Enkel lösning och så avslutas problemet.

Jag har bara haft problem med en person här inne, då ham skrev för mycket skit så blocka jag bara o har inte tänkt på idioten sen dess

Gör nu detsamma o släpp detta !
Fokus på trav nu tack
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-28, 19:12   #35
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Santorini Visa inlägg
Det var jag som skrev att jag trodde att Meritt och Daniel Wäjersten skulle ätas upp av bättre kuskar. Jag tror fortfarande att hade inte Mas capacity med Jorma galopperat så hade den vunnit. Björnkollen med Goop spikade också den. Nu fick jag fel om detta, och som jag skrev-dumstrut på mig. Men att bli kallad årets stolpskott för att ha en åsikt och synpunkt om detta Lopp. Jag måste väl få tycka och tänka och skriva. jag också att jag inte är något fan av Wäjersten. Precis som många dissar Jörgen Westholm här på sharps. Jag har inget emot honom. Men blir inte arg och kritiserar de som inte tycket som jag. Beviset är ju v75 mästare. Alla måste få tycka vad de vill utan att det ska bli sådant rabalder.
Hade jag vetat att mitt inlägg skulle bli så här infekterat, så hade jag aldrig skrivit att jag inte är något fan av Wäjersten. Har förlorat pengar på honom. Respekterar också dig S-O att du försvarar honom. Men jag måste få ha min åsikt och du din, utan att någon ska ha rätt eller fel. Hoppas vi kan glömma denna skitsak nu och gå vidare utan Hard feelings!
Men du, det var ju det jag skrev till dig. Jag bad om ursäkt att jag över huvud taget kommenterade din åsikt om W, Läser man ovannämnda skrift vekar du inte ha sett eller ens vill godta min ursäkt? Wjhy?
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-28, 19:24   #36

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 1262
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Men du, det var ju det jag skrev till dig. Jag bad om ursäkt att jag över huvud taget kommenterade din åsikt om W, Läser man ovannämnda skrift vekar du inte ha sett eller ens vill godta min ursäkt? Wjhy?
Jag har inte skrivit något elakt om dig. Men att be om ursäkt och i ett senare inlägg bli kallad årets stolpskott.
Jag vet inte om jag tycker det är okey.
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-28, 19:59   #37

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Man måste alltid hålla alla kärringar nöjda, så är det idag, pojkar...…(hoppas att ni har humor)...
Santorini (+10), AmaerildeRimfrost (+2)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-28, 20:00   #38

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Standard

Det optimala är givetvis att alla blockerar alla. På så sätt läser
man bara det man tycker om, det man skrivit själv.
Det fungerar precis som vilket arbetsplats som helst eller
som livet i övrigt.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-28, 22:26   #39

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Vår ytterst häst- och spelkunnige Olle har lämnat oss efter diverse trakasserier för hans åsikter om ATG:s ekonomiska stöd till Norrlandsbanor. Vår schlagerbroder i Skara har föredragit andra forum.

Jag hoppas verkligen, att vår norrlandsrapportör SO (tillsammans med Mikaels och någon till) inte lämnar detta forum. Vi får en mängd kunnig information om både kallisar och andra norrlandshästar.

Som spelare behöver man information från olika håll. Inte personliga påhopp. Mina spelbeslut fattar bara jag själv efter utvärdering av all information. Jag uppskattar SO:s kunskap och information. Försök stå över oförskämdheter från bittra personer men även moderator i detta forum. SO är en tillgång, som än så länge håller mig kvar här.
Fulsprit (+10)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-28, 22:45   #40
Super Moderator

Skaeggets avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 8964
Standard

Jag kan verkligen förstå att man uppfattar mig som bitter iom det jag skrev i går.
Men företeelsen att, ist för, resonera och då bara kräkas ur sig en mening i affekt, har blivit ganska vanlig här på sistone. Det här är alltså allmänt resonerat, inte i förhållande till det aktuella ämnet (för att förtydliga).

Jag skulle påstå att det Stekel säger, att andas el räkna till 100/motsv. innan man trycker på "skicka" är nog så god uppmaning till alla oss här inne. Inte minst mig själv.

Tanken är ju att det här ska vara ett öppet och trevligt travforum där vi delar med oss av tips/idéer/spaningar till andra medlemmar.
Sen får man nog tåla en och annan gliring om man lämnat klart på ett ekipage, som sen står kvar i stallet när loppet går o.s.v. Men det är rimligt att det sker med glimten i ögat, snarare än att nån blir förbannad för att nån annan hade fel.

Jag tänkte först föreslå att vi låser den här tråden nu, men å andra sidan kan vi ju ha den som nån sorts ventilator närhelst man känner att man behöver det?

Nu kör vi Elitloppshelg och hoppas att, åtminstone, någon av oss här inne drar in duktigt med pengar!

//Skägget

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland (+50), Fulsprit (+10)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-28, 22:54   #41
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Santorini Visa inlägg
Jag har inte skrivit något elakt om dig. Men att be om ursäkt och i ett senare inlägg bli kallad årets stolpskott.
Jag vet inte om jag tycker det är okey.
Kanske det var att ta i men Wäjerstens framgångar sista åren kan ju inte ha undgått dig, han har 27% i segerprocent sista två åren och får ständigt in nya FINA hästar. Han är ung. 3o, duktigt på träna och köra i lopp. En framtidsman allt. Han var om jag minns rätt lärling hos Bergh ? Kan ha fel.
Att du råkat spela på fel av hans hästar betyder ju inte att han blir uppkäkad av elitkuskarna. Ska jag be om ursäkt en gång till? hehe
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-28, 23:05   #42

muumiins avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1615

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Otrolig dagisnivå alltihopa.
Någon hade fel, det händer.
Sen reagerade några lite hårt, visst.
Släpp de och gå vidare. Tar man illa upp i ett forum så kanske man inte ska vara här? Samma gäller om man bara gnäller och inte bidrar.
Ingen vill väll lämna fel info med flit?
Ah nu tar vi helg!
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-28, 23:26   #43

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 1262
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Kanske det var att ta i men Wäjerstens framgångar sista åren kan ju inte ha undgått dig, han har 27% i segerprocent sista två åren och får ständigt in nya FINA hästar. Han är ung. 3o, duktigt på träna och köra i lopp. En framtidsman allt. Han var om jag minns rätt lärling hos Bergh ? Kan ha fel.
Att du råkat spela på fel av hans hästar betyder ju inte att han blir uppkäkad av elitkuskarna. Ska jag be om ursäkt en gång till? hehe
Nej det tycker jag inte. Nu släpper vi det här och fokuserar på elitloppshelgen. Lycka till med dina andelar. Såg att det var slutsålt.
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-29, 00:48   #44

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6587
Standard

Har läst igenom tråden och kan inte annat än tycka att en fjäder verkligen blivit en höna. So what om SO slirade lite med faktakollen, vi fattade ju andemeningen och han är fortfarande Mr Kallblod. Sure, Stänkarn och några till kan uttrycka sig plumpt ibland. Men läs i stället de ofta fina tipsen han levererar. Etc.
Hur svårt kan det vara att sålla och, i värsta fall, ignorera användare en inte gillar?
Och detta är ett tipsforum, inte en faktabas.
Kortfattat: Chill för f*n
Gotland (+5), valo (+10), mr_stylez (+5)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-29, 06:49   #45

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Ett tips är att blockera Stänkaren så slipper du hans inlägg. Det gjorde jag för länge sedan.
Fungerar utmärkt varit så i 3år nu.

td