|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2020-05-25, 22:24 | #61 | |
Citat:
Håll du din linje utan åsikt om du inte har några meriter men jag gissar att dom är få som kusk eftersom du är fruktansvärt anonym här och i princip aldrig ger dig till känna om det inte är något du ska klaga på (770 inlägg sedan 2014...). Gör du det så håller jag min linje! Det vill säga bidra med tankar då och då, bolagsspel och tugg efteråt även om det är svidande kritik! Det är trots allt våra insatser som möjliggör svenskt trav och det är våra insatser och utdelningar kuskarna som elitidrottsmän direkt beslutar om! I den positionen får man räkna med att bli synad och då även få kritik för sin insats! Senast redigerad av SistaStallskriket den 2020-05-25 klockan 22:59. |
||
2020-05-25, 22:29 | #62 | |
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Citat:
Skulle hans kritik vara befogad ifall han hette Örjan Kihlström menar du men nu får han inte yttra sig?
2020-05-26, 18:12 | #63 |
De är klart det måste finnas plats för kritik, men sedan hur man uttrycker sin kritik kan ju göras på olika sett...Utan att nämnda nån specifik så är det inte allt för sällan man ser här på forumet: vilken jävla idiot/pajas, b*gjävel, horunge osv...
Men att man blir förbannad när man tycker nån "kört" bort sin häst köper jag typ, va fan den för kusken ta på sig eller jäklar de där borde kusken gjort bättre. En del kanske tycker jag är "pk", gammalmodig, väluppfostrad eller rent av en tönt men jag skulle aldrig IRL kalla någon din jävla pajas eller horunge och jag försöker uppföra mig på internet så som jag gör i verkliga livet och inte sitta bakom ett tangentbord och spy ut mig galla. Men sen kanske det är så att dessa medlemmar går runt och kollar folk lite allt möjligt i verkligen livet också.... Over and out! Nu laddar vi inför fina tävlingar till helgen! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ceezy (+20), Efterhandaren (+10), abborre (+10), Gotland (+50) |
|
2020-05-26, 18:29 | #64 | |
Citat:
Jag skriver säkert 100 meddelanden/mail varje år som jag raderar efter betänketiden och skriver om, eller låter bli att skriva helt. Sen går det iväg en eller annan otrevlighet också, men då är det iallafall oftast något man tänkt till på och kan stå för.
2020-05-26, 18:44 | #65 |
Jag är ganska ny på Sharps sidan och jag gillar i första hand travtips och förhands spekulationer. Men att spy galla över kuskar och även hästar i efterhand direkt efter loppet är helt meningslöst i min värld. Varför är det så viktigt att redovisa en helt impulsiv negativ känsla på ett forum direkt efter loppet? Och skylla ett felaktigt spel på både det ena och andra.
Kom igen med kommentarer i förhands tips där det kanske blir mer konstruktivt och sakligt. |
|
|