Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-05-20, 11:24   #1

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 736
Standard

V86 ÅBY/SOLVALLA

Funderar på att inleda med spik på Nr 4 Zante Grif, 19% i skrivande stund smakar mumma.
TobiasNilsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-20, 11:33   #2

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 3116
Standard

Funderar ang sista avdelningen. Vinner verkligen Coogan över Reverend Wine från dödens? Som jag läser loppet tar Goop spets med 1 Reverend Wine och ser ingen som skulle kunna vilja köra fram och hålla tempot uppe. Tror det blir Örjan som tvingas glida fram utvändigt om inte Goop ska få fuska bort hela loppet. Lutar åt spik på 1 Reverend Wine då jag inte tror han blir nerplockad från spets i beskedligt tempo. 21% mot 65% (iofs jämnar det väl ut sig lite till spelstopp)
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-20, 12:21   #3

Reg.datum: aug 2018
Sharp$: 5514
Standard

Det kan absolut gå! En segersugen Goop mot Örjan som vet att Redéns häst ska ut i finalerna nästa vecka.

Själv vill jag lyfta fram Vischio Holz som omgångens drag från min sida. Låter det lite uppåt från Dahléns håll kan det rent av bli en spik i en lurig omgång. Jag vill nog tro att det här är fältets bästa häst på ren grundkapacitet och han har gått bra efter vila tidigare. Det ser ut att kunna bli lite körning och med alla ledarskiften och stretchen på Åby bör han kunna få en fin position i andraspår.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-20, 12:36   #4

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38072
Standard

Anita Roc kan vara en bra spik idag. Goop är i form och hästen är nog bara bäst.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-20, 12:40   #5

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Anita Roc kan vara en bra spik idag. Goop är i form och hästen är nog bara bäst.
Strykningarna gynnar dock Vichy Grif rejält och både den och I’m a Believer är ruggiga avslutare. Goop lär ju inte få något gratis när Jorma är med bakom Global Vintage.
Gammal 2020-05-20, 12:51   #6

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
Strykningarna gynnar dock Vichy Grif rejält och både den och I’m a Believer är ruggiga avslutare. Goop lär ju inte få något gratis när Jorma är med bakom Global Vintage.
Jag tror inte att han behöver få något gratis för att kunna vinna. Jormas är värst emot, men har inte startat på ett par månader. Haugstad på I'm a Believer och Vichy Grif behåller sitt åttondespår då strykningarna är bakom. Jag tror det blir spik för min del i en omgång där det är lite si och så med singelstrecken.
Gammal 2020-05-20, 12:56   #7

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5211
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasA Visa inlägg
Funderar ang sista avdelningen. Vinner verkligen Coogan över Reverend Wine från dödens? Som jag läser loppet tar Goop spets med 1 Reverend Wine och ser ingen som skulle kunna vilja köra fram och hålla tempot uppe. Tror det blir Örjan som tvingas glida fram utvändigt om inte Goop ska få fuska bort hela loppet. Lutar åt spik på 1 Reverend Wine då jag inte tror han blir nerplockad från spets i beskedligt tempo. 21% mot 65% (iofs jämnar det väl ut sig lite till spelstopp)
Tror det är veckans om inte årets säkraste lås hitills på de båda.
Jag är feg och kör 2 streck, klart den modige kan spika Goop från spets, men jag vill ha 8 rätt så jag tar hängslen o livrem

Goop håller lätt spets, och vem ska sen trycka i dödens ? Absolut ingen. Örjan glider fram med 8an säg efter 7-900 m ngt sådant sen händer ingenting förrän han börjar trycka och då står det helt mellan dessa båda.

* De 2 bästa kuskarna
* De 2 bästa hästarna
* Spets och dödens
* Båda hästarna bra form

Att dem inte har 95% tillsammans av strecken får man väl vara tacksam för nästan :P

Synd att övriga lopp inte är lika enkla att lösa, tycker omgången ser otroligt svår ut...
Får plugga på några tim nu
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-20, 13:25   #8

Standard

Citat:
Jag tror inte att han behöver få något gratis för att kunna vinna. Jormas är värst emot, men har inte startat på ett par månader. Haugstad på I'm a Believer och Vichy Grif behåller sitt åttondespår då strykningarna är bakom. Jag tror det blir spik för min del i en omgång där det är lite si och så med singelstrecken.
Det är klart att jag vet att Vichy Grif behåller sitt åttondespår. Men det blir ju avsevärt lättare att hitta ned i position efter alla strykningar. Sitter hon sedan i säg fjärde utvändigt, då kan hon blåsa ned dessa.
Gammal 2020-05-20, 13:26   #9

Reg.datum: jan 2017
Sharp$: 564
Standard

Favoriten i V86-2, 4 Surprise Rose, är struken.
Newstream är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-20, 13:39   #10

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Newstream Visa inlägg
Favoriten i V86-2, 4 Surprise Rose, är struken.
Ja, det är inte så dumt. Då ser Erik ut att sitta på en bra chans, men jag läser att Global Tuxedo ska vara ruggigt startsnabb.

Senast redigerad av Shooter den 2020-05-20 klockan 13:43.
Gammal 2020-05-20, 13:53   #11

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 366
Standard

Hade redan Spikat Erik på den tidiga kupongen. Nu förlorar den spiken splevärdet, Goops häst galloperar om han trycker av. Iof så kan Captain my Captian galoppera med, särskillt med första barfota och hårt tryck från utsidan. Kanske man måste strecka Örjan på chanssbongen- brukar löna sig.
BACKMAN är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-20, 13:55   #12

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BACKMAN Visa inlägg
Hade redan Spikat Erik på den tidiga kupongen. Nu förlorar den spiken splevärdet, Goops häst galloperar om han trycker av. Iof så kan Captain my Captian galoppera med, särskillt med första barfota och hårt tryck från utsidan. Kanske man måste strecka Örjan på chanssbongen- brukar löna sig.
Kör de mot varandra där framme så kommer väl Örjan som skjuten ur en kanon.
Gammal 2020-05-20, 13:56   #13

Reg.datum: jul 2017
Sharp$: 14888
Standard

Ja spikar Örjan i andra tror han får loppet o bara vinner detta !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NicklasA (+5)
zimonzzon85 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-20, 13:56   #14

Standard

Citat:
Award Kronos är min förstahäst. Läskig stam på märren, med Father Patrick korsat med Viking Kronos och Ina Scot-blodet hos mödernet. Redén håller henne högt och klaffar det bara lite så....
zimonzzon85 (+5), BACKMAN (+1), NicklasA (+5)
Gammal 2020-05-20, 14:16   #15

Standard

Citat:
Award Kronos är min förstahäst. Läskig stam på märren, med Father Patrick korsat med Viking Kronos och Ina Scot-blodet hos mödernet. Redén håller henne högt och klaffar det bara lite så....
Ja, den spikar vi!! Redén håller den högre än både Alaska Kronos och Diana Zet, läste jag någonstans och båda de två var ju med i finalen av Silvias pokal varav den senare vann och Alaska galopperade som betrodd! Synd på strykningen då jag tror den varit klar oavsett men nu ökar väl strecken.
Gammal 2020-05-20, 14:30   #16

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Global Tuxedo är ju en riktig "bilföljare", undrar om Erik kan svara ut med Captain My Captain?, får Jorma spets lär han köra där...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-20, 14:47   #17

Standard

Conrad låter jäkligt uppåt med 7Ferrari River i 5:e. Kan vara en kul chansspik nu när stallformen verkar vara tillbaka. Är väl 9an Louie Brodde som är hårdast emot men litar inte på den ännu. Tror inte blixten slår ner 2 ggr för Jernemyrs 3:a.
Gammal 2020-05-20, 14:53   #18

Sharp$: 15184
Standard

Citat:
Jag täcker upp med Vichy Grif oxå. Kör Adielsson felfritt är dom med på linjen.
Psst Erik har vunnit med hästen förut.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-20, 15:27   #19

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Oliviera i första tror jag blir en av mina spikar, ikväll. Klart startsnabb och får bra löpningsförlopp även om han släpper ledningen, för den är jag övertygad om att han tar... Är iofs lite sugen på Galant Sisu, också, hmm!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-20, 15:45   #20

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 2068
Standard

7.30 på Harley DE på svenska spel är taget. Känns som han kan få loppet med en väldigt startsnabb stallkamrat med i loppet... Ingen spik, men bra odds! 7.40 på award kronos kanske inte är så dåligt heller för er som tror på den...
rotagg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-20, 15:45   #21

Standard

Första loppet är omöjligt. Gäller att ha tur med strecken, går liksom inte att resonera sig fram till vem som vinner.
Gammal 2020-05-20, 15:46   #22

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Oliviera i första tror jag blir en av mina spikar, ikväll. Klart startsnabb och får bra löpningsförlopp även om han släpper ledningen, för den är jag övertygad om att han tar... Är iofs lite sugen på Galant Sisu, också, hmm!
Läste i ronden att hon gick bäst i ryggar och att de skulle släppa. Rygg ledaren o slut? Tror du kan vara rätt ute
Fulsprit (+5)
Gammal 2020-05-20, 15:47   #23

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 5142
Standard

Tidig rad

Iväg för inlämning och sedan borta lagom till start. Så här blev småspelarens
rad:

1: 2 Livi Othella H.M. Ingves lurar alla (nästan)?
2: 2 Captain My Captain. Erik från framspår och hästen lättad. Bra spik!
3: 13 Imagine Boko. Bara att tacka och ta emot till 7%. Bra chans trots spår.
4: 1, 2, 4, 5, 10. Kuskspel mera än häst här. Borde gå.
5: 12 Infinitus. Ofta underskattad. Stark! Goop missade på 7 en gång...
6: 2, 4, 8. Vichy Grif har jag spelat gång efter annan. Ger inte upp på den. Tror mest på Kontio dock.
7: 1, 9. Lövgren kör italienskt. Får sneakspåret och sopar rent i kuponghögen?
8: Alla.

Inte en enda streckfavorit som spik sänker väl chanserna men jag kör mitt eget race... Man är luttrad. Lycka till!
valo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-20, 15:47   #24

Standard

Citat:
Första loppet är omöjligt. Gäller att ha tur med strecken, går liksom inte att resonera sig fram till vem som vinner.
4:an i spets med 1:an i ryggen. Tror man kommer väldigt långt på de två
Gammal 2020-05-20, 15:54   #25

Standard

Italienska hästen i femte från spår 1 känns intressant. Ska vara ganska snabb ut och får bra position. Kanske kan speeda ner dem på open stretch till 10%. Tränaren låter nöjd!
Gammal 2020-05-20, 16:51   #26

Standard

V86 7.

Hög klass och jämt och vidöppet lopp på förhand där flera betrodda har tveksam form samt byngligt lägen typ Ike och Harley. Jag tror Ludde ger järnet från spår 8 med sin starka häst och bäddar för överpace oavsett vem som tar piken. Skrällvarning.
Gammal 2020-05-20, 16:59   #27

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50510
Standard

Jens Sjödén V86 Åby/Solvalla på Service Plays
Henkezan (+5), Nollkollolisten (+5)
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-20, 17:01   #28

Standard

Citat:
Läste i ronden att hon gick bäst i ryggar och att de skulle släppa. Rygg ledaren o slut? Tror du kan vara rätt ute

Hmm, tack för infon! Det värsta är att då måste han släppa till rätt ekipage som i sin tur inte släpper, som i sin tur inte släpper och... Ja, du fattar, hehe! Helt plötsligt 5:e inner. Blir kanske gardering ändå. Om man bara kunde boka vinnarhålet såå...

NicklasA (+5)
Gammal 2020-05-20, 17:02   #29

Standard

Daniel Berglund V86 Åby/Solvalla på Service Plays
Gammal 2020-05-20, 17:04   #30

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Iväg för inlämning och sedan borta lagom till start. Så här blev småspelarens
rad:

1: 2 Livi Othella H.M. Ingves lurar alla (nästan)?
2: 2 Captain My Captain. Erik från framspår och hästen lättad. Bra spik!
3: 13 Imagine Boko. Bara att tacka och ta emot till 7%. Bra chans trots spår.
4: 1, 2, 4, 5, 10. Kuskspel mera än häst här. Borde gå.
5: 12 Infinitus. Ofta underskattad. Stark! Goop missade på 7 en gång...
6: 2, 4, 8. Vichy Grif har jag spelat gång efter annan. Ger inte upp på den. Tror mest på Kontio dock.
7: 1, 9. Lövgren kör italienskt. Får sneakspåret och sopar rent i kuponghögen?
8: Alla.

Inte en enda streckfavorit som spik sänker väl chanserna men jag kör mitt eget race... Man är luttrad. Lycka till!

Kommer infinitus till så blir denne riktigt farlig - tidig för mig på grundkapacitet och verkar på gång igen...

valo (+5)
Gammal 2020-05-20, 17:33   #31

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Hmm, tack för infon! Det värsta är att då måste han släppa till rätt ekipage som i sin tur inte släpper, som i sin tur inte släpper och... Ja, du fattar, hehe! Helt plötsligt 5:e inner. Blir kanske gardering ändå. Om man bara kunde boka vinnarhålet såå...

Hehe, så är det ju. Men jag tror 4:an är först fram och tror inte Bakker släpper till någon
Gammal 2020-05-20, 17:40   #32

Standard

Såg att någon varnade för Lövgrens uppsittning och visst finns det på kartan att Ludde sätter upp tempot, likaså Andre Ward. Veleno är ju en bra häst som har krigat mot hästar som möter eliten i hemlandet. Han har även prövat lyckan på Vincennes och i ett större lopp under fjolåret galopperade han med krafter kvar som fastlåst efter att ha blivit störd på bortre långsidan. Han har även med sig en niondeplats med Goop i sulkyn där han var med ljungen i mål och inte såg särskilt märkt ut över mål, det var mer att han krängde lite mellan hästar som gjorde att han tappade farten.

Hur som är hästen stark och det finns fart. Jag tror också att han kan överraska med lite tempo på loppet och procenten är ett skämt!
Fulsprit (+5)
Gammal 2020-05-20, 18:17   #33

Standard

Jaha, då strök de min spik Vischio Holz. Ska man gå all in på Final Dream nu eller chansa på någon annan, kanske Vichy Grif.
Gammal 2020-05-20, 18:29   #34

Stekels avatar

Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rotagg Visa inlägg
7.30 på Harley DE på svenska spel är taget. Känns som han kan få loppet med en väldigt startsnabb stallkamrat med i loppet... Ingen spik, men bra odds! 7.40 på award kronos kanske inte är så dåligt heller för er som tror på den...
DET var högt på Harley! Även om jag som de flesta tror att den får svårt att hinna hela vägen fram.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-20, 18:29   #35

Reg.datum: aug 2017
Sharp$: 750
Standard

Citat:
Jaha, då strök de min spik Vischio Holz. Ska man gå all in på Final Dream nu eller chansa på någon annan, kanske Vichy Grif.
Jag spikar Vicky på min lapp,trivs med Adielsson,spåret ett litet minus men på + sidan några strykningar
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-20, 18:31   #36

Stekels avatar

Standard

Aronsson har ju en ganska medioker stallform på 2 vinster på 49 försök i år. Dock tre strukna här nu så 5% är nog i lägsta laget.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2020-05-20, 18:38   #37

Standard

Award kronos avd2 blir min spik med,tror Örjan har bättre chans med den än coogan,lås i sista 1,8,11,12
Gammal 2020-05-20, 18:38   #38

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

V5
Inlämnat: 2020-05-20, 18:37
Solvalla
Onsdag 2020-05-20
Start: 18:39
Kostnad: 180,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 5, 9, 12 (1, 10)
2: 1, 3, 5, 6, 8 (2, 11)
3: 1 Manny Muscle (6, 4)
4: 5, 7, 8 (1, 3)
5: 8, 9, 11 (7, 2)

4x5x1x3x3 = 180 rader.
180 x 1 x 1,00 kr = 180,00 kr.
Totalt: 180,00 kr.
Rättningskod: GXK RTK VJG
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-20, 18:39   #39

Standard

V5
Åby
Onsdag 2020-05-20
Start: 18:51
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3 Claw (12, 7)
2: 4, 8, 10, 11 (6, 7)
3: 1, 5, 9 (10, 6)
4: 1, 3, 5, 8, 9 (6, 4)
5: 3, 4, 9 (1, 5)

1x4x3x5x3 = 180 rader.
Rättningskod: JXF PTH VJC
Gammal 2020-05-20, 18:41   #40

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Aronsson har ju en ganska medioker stallform på 2 vinster på 49 försök i år. Dock tre strukna här nu så 5% är nog i lägsta laget.
Ja, det krävs ju att hästen är på topp om det ska gå. Mycket som ska klaffa då det ändå är några bra ston emot. Men hästen trivs över distansen och kan gå en rejäl repa tillslut. Men får se.
Gammal 2020-05-20, 19:03   #41

Shooters avatar

Standard

Första spiken inne.

V5
Inlämnat: 2020-05-20, 18:46
Åby
Onsdag 2020-05-20
Kostnad: 42,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 4 Jerry B.R. (8, 10)
3: 5 To the Moon Face (1, 9)
4: 1, 3, 5, 6, 8, 9 (4, 10)
5: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8 (9, 10)

1x1x1x6x7 = 42 rader.
42 x 1 x 1,00 kr = 42,00 kr.
Totalt: 42,00 kr.
Rättningskod: MRK PTL QJK
Gammal 2020-05-20, 19:15   #42

Standard

Mitt bidrag ikväll:

V86
Inlämnat: 2020-05-20, 15:34
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-05-20
Start: 20:30
Kostnad: 187,50 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Zante Grif (1, 3)
2: 12 Award Kronos (1, 2)
3: 3, 6, 10, 12, 15 (7, 8)
4: 1, 9 (5, 4)
5: 2, 3, 6, 9, 11 (1, 7)
6: 2, 4, 8 (3, 1)
7: SUPERSPIK
8: 1, 2, 8, 9, 11 (3, 12)

1x1x5x2x5x3x1x5 = 750 rader.
750 x 1 x 0,25 kr = 187,50 kr.
Totalt: 187,50 kr.
Rättningskod: DQL XTM ***
Gammal 2020-05-20, 19:21   #43

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TobiasNilsson Visa inlägg
Mitt bidrag ikväll:

V86
Inlämnat: 2020-05-20, 15:34
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-05-20
Kostnad: 187,50 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Zante Grif (1, 3)
2: 12 Award Kronos (1, 2)
3: 3, 6, 10, 12, 15 (7, 8)
4: 1, 9 (5, 4)
5: 2, 3, 6, 9, 11 (1, 7)
6: 2, 4, 8 (3, 1)
7: SUPERSPIK
8: 1, 2, 8, 9, 11 (3, 12)

1x1x5x2x5x3x1x5 = 750 rader.
750 x 1 x 0,25 kr = 187,50 kr.
Totalt: 187,50 kr.
Rättningskod: DQL XTM ***
Går likt dig på samma spikar i inledningen. Zante Grif imponerade efter en titt i arkivet. Avrundar dock med Reverend Wine.
Gammal 2020-05-20, 19:25   #44

Shooters avatar

Standard

V86
Inlämnat: 2020-05-20, 14:43
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-05-20
Kostnad: 240,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 4, 5, 6, 7 (9, 8)
2: 1, 2, 3, 5, 12 (7, 6)
3: 3, 4 (12, 8)
4: 1, 2, 4, 9 (5, 8)
5: 3 Final Dream (9, 6)
6: 2 Anita Roc (4, 8)
7: 1, 2, 4, 10 (8, 11)
8: 8 Coogan (1, 12)

6x5x2x4x1x1x4x1 = 960 rader.
960 x 1 x 0,25 kr = 240,00 kr.
Totalt: 240,00 kr.
Rättningskod: JWH ZTF SCL
Gammal 2020-05-20, 19:27   #45

Standard

Har utskrivet på Jokern, vet inte hur man lägger upp här, men jag har tre speikar.

-Global Tuxedo
-Reddington
-Global Vintage

Lycka till, alla!

Måste jobba natt senare, så missar de sista loppen - surt, men sant, hehe!

Gammal 2020-05-20, 19:32   #46

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Mitt lilla bidrag i dag som andelsspel!

V86
Inlämnat: 2020-05-20, 19:32
Johan Salomonssons andelsspel
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-05-20
Kostnad: 300,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 4, 5, 7, 10 (8, 9)
2: 2, 3 (5, 7)
3: 4, 6, 7, 8, 12, 13, 14, 15 (1, 9)
4: 1 Ring of Fire (4, 5)
5: 1, 6, 7 (4, 5)
6: 1, 2, 3, 4, 8 (6, 5)
7: 1 Ike Schermer (5, 4)
8: 1 Reverend Wine (8, 11)

5x2x8x1x3x5x1x1 = 1200 rader.
1200 x 1 x 0,25 kr = 300,00 kr.
Totalt: 300,00 kr.
Min kostnad: 300,00 kr x 10/50 = 60,00 kr
Rättningskod: MSL ZTJ NLL

AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-20, 19:34   #47
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

Inte stenklar på något sätt men visst ska det bli riktigt intressant att få se Demolition Man F. med kusk? Även om inte Peter Untersteiner är den vassaste kusken att köra bakifrån....barfota runt om nu!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-20, 19:38   #48

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Inte stenklar på något sätt men visst ska det bli riktigt intressant att få se Demolition Man F. med kusk? Även om inte Peter Untersteiner är den vassaste kusken att köra bakifrån....barfota runt om nu!
Han har ju kört den rätt ofta och med hyfsat bra rad. Dock har hästen endast en seger bakifrån, spår 15 då! Henriette körde. Var 2017! Så kan nog bli tufft i dag. Kollade själv på den då jag tycker det är en duglig häst men totalt får den nog det oerhört svårt i dag!

Gammal 2020-05-20, 19:43   #49

Standard

Mot miljonerna
Avd1) 2,3,9
Avd2) 12 award kronos
Avd3) 3,4
Avd4) 5 souzy
Avd)5 1,4,5,7,8,12
Avd6) 8 vichy grif
Avd7) 1,5
Avd8) 1,8,11,12
Lycka till ikväll!

Senast redigerad av Liisa den 2020-05-20 klockan 20:08.
Gammal 2020-05-20, 19:43   #50

SistaStallskrikets avatar

Reg.datum: apr 2019
Sharp$: 5355
Standard

Om inte Lina Aho flyttar ut 3 spår istället för 1 så vinner hon.... Irriterande!!!!
mackpeter (+3)
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-20, 19:57   #51

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 1958
Standard

Lopp 5: 1 Zecchinodoro F.K.S hyffsad ifrån start. Tävlat mot bra hästar i italien.. bl.a. varit 2a i vintras bakom Zap Di Girifalco som vann v75 lopp i lördags
Lopp 7: 9 Veleno D'amore snabb ifrån start, han har galopperat ganska mycket men det känns som det är ett lopp som han kan vinna med lite tempo... det är ju debut så risken finns att det blir väldigt defensivt.

9,34% resp 0.77% om man lirar streckspelen och garderar.
pelleplutt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-20, 20:05   #52

Standard

Hård diss av demo-man av egna träaren. Den är redan streckad och inlämnad då, varje gång han inte kör den själv plitar jag dit den. En gång ska den sitta för hästen är fan bra
Gammal 2020-05-20, 20:07   #53

Standard

Vilken fruktansvärt dålig kusk Lövgren är! Inte mycket känsla där...
Gammal 2020-05-20, 20:09   #54

Standard

V86
Inlämnat: 2020-05-20, 20:03
Sundbyholms Travbana, Stallskriket 2 - V86s andelsspel
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-05-20
Kostnad: 1 373,76 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 4, 5, 9, 10 (6, 7)
2: 1, 2, 3, 5, 7, 8, 10, 12 (9, 6)
3: 3, 4, 6, 8, 12, 13 (7, 15)
4: 1, 4, 9 (2, 5)
5: 3 Final Dream (6, 9)
6: 1, 2, 3, 4, 8, 11 (6, 5)
7: 4 Ingo (1, 10)
8: 1 Reverend Wine (8, 9)

6x8x6x3x1x6x1x1 = 5184 rader.
Gammal 2020-05-20, 20:11   #55

Standard

Är kvar efter fyra avdelningar på V5 både på Åby och Valla.
petrospap (+10), asgaya3141 (+8)
Gammal 2020-05-20, 20:16   #56
Banned

Standard

Kvällens bidrag. Sätter min tilltro till CE och hoppas att tvåhästarslåsen håller.

Då kan det bli ett par tusenlappar...

V86
Avd
1: 1, 3, 4, 5, 6 (9, 7)
2: 1, 2, 5, 12 (3, 7)
3: 3, 15 (4, 8)
4: 1, 4 (9, 5)
5: 3, 5, 7, 10 (9, 6)
6: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 11 (7, 2)
8: 1, 8 (9, 2)

Lycka till!
Gammal 2020-05-20, 20:19   #57

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3273
Standard

V86
Inlämnat: 2020-05-20, 20:14
V8 - endast utdelning på 8 rätt
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-05-20
Kostnad: 630,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 4, 5, 6, 9 (1, 7)
2: 1, 2, 3, 5, 10, 12 (7, 9)
3: 3, 4, 6, 7, 8, 12, 13 (15, 1)
4: 1, 4, 5, 9 (2, 3)
5: 7 Ferrari River (3, 9)
6: 4, 6, 8 (2, 3)
8: 1 Reverend Wine (8, 9)

5x6x7x4x1x3x1x1 = 2520 rader.
2520 x 1 x 0,25 kr = 630,00 kr.
Totalt: 630,00 kr.
Rättningskod: GWG ZTF TBK
Gammal 2020-05-20, 20:20   #58

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Är kvar efter fyra avdelningar på V5 både på Åby och Valla.
Tackarrrr - gick bra på valla och gav 1200 netto till V86. Håller tummarna för Åby också.
Fulsprit (+5)
Gammal 2020-05-20, 20:22   #59

Sharp$: 11975
Standard

Unibet har kvar oddset på Surprise Rose(2,25) och som ni vet är den struken sen många timmar...övriga är sänkta, frågan är om dom kommer att slå till med Tattersales sen, skulle tro det...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-20, 20:23   #60

V75fahlles avatar

Sharp$: 4945
Standard

V86
Inlämnat: 2020-05-20, 20:22
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-05-20
Kostnad: 2 160,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4 (1, 3)
2: 1, 2, 3, 5, 7, 12 (10, 9)
3: 3 Reddington (13, 7)
4: 1, 2, 4, 5 (3, 7)
5: 1, 2, 3, 6, 7, 9 (4, 10)
6: 2, 3, 4, 6, 8 (1, 11)
7: 1, 4, 10 (2, 8)

2x6x1x4x6x5x3x2 = 8640 rader.
8640 x 1 x 0,25 kr = 2 160,00 kr.
Totalt: 2 160,00 kr.
Rättningskod:
Gammal 2020-05-20, 20:24   #61

Standard

V86
Inlämnat: 2020-05-20, 20:23
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-05-20
Kostnad: 810,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 4, 9 (1, 5)
2: 1, 2, 3, 5, 12 (7, 10)
3: 3 Reddington (4, 8)
4: 1, 4, 9 (5, 2)
5: 3, 6, 7 (9, 1)
6: 2, 3, 4 (8, 1)
7: 1, 2, 4, 10 (8, 5)

3x5x1x3x3x3x4x2 = 3240 rader.
3240 x 1 x 0,25 kr = 810,00 kr.
Totalt: 810,00 kr.
Rättningskod: KPL STK SBH
Gammal 2020-05-20, 20:26   #62

Standard

Min räddningsplanka pga Capt fail som jag spikade på mitt stora system.
1:1,2,3,4,5,6,8,9,10,11
2:1,5,7,12
3:3
4:1,2,4,5,8,9
5:7
6:2
7:2,4
8:1,8
Gammal 2020-05-20, 20:27   #63
777

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 277
Standard

V86
Inlämnat: 2020-05-20, 20:21
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-05-20
Kostnad: 9,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 8, 9 (3, 1)
2: 1, 2, 5 (12, 3)
3: 3 Reddington (4, 8)
4: 1, 7 (9, 4)
5: 3, 9 (6, 1)
6: 2 Anita Roc (4, 3)
7: 1 Ike Schermer (4, 10)
8: 8 Coogan (1, 9)

3x3x1x2x2x1x1x1 = 36 rader.
36 x 1 x 0,25 kr = 9,00 kr.
Totalt: 9,00 kr.
Rättningskod: GPM QTB WBC

Det här fick gå fort! Fick för mig att tippa, såg att klockan var kvart i åtta, gav upp, tittade på klockan igen, var fem i åtta. Insåg att måste skynda mig för speldjävulen hade plötsligt slagit klorna i ett lätt byte...

Lycka till!
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-20, 20:28   #64

mr_stylezs avatar

Sharp$: 5211
Standard

V86
Inlämnat: 2020-05-20, 19:50
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-05-20
Kostnad: 882,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 5 (4, 11)
2: 5 Global Tuxedo (2, 10)
3: 3, 4, 6, 7, 8, 12, 13 (11, 1)
4: 4, 5 (1, 9)
5: 3, 6, 9 (7, 10)
6: 2, 3, 5 (11, 4)
7: 1, 2, 4, 5, 8, 10, 12 (10, 1)
8: 1, 8 (8, 1)

2x1x7x2x3x3x7x2 = 3528 rader.
3528 x 1 x 0,25 kr = 882,00 kr.
Totalt: 882 kr

Mitt bidrag till ikväll
Gammal 2020-05-20, 20:29   #65

Standard

V86
Inlämnat: 2020-05-20, 20:28
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-05-20
Kostnad: 648,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 9, 10 (3, 1)
2: 1, 2, 3, 5, 7, 9, 10, 12 (8, 6)
3: 3, 8, 12 (4, 7)
4: 1, 4, 9 (5, 2)
5: 3, 6, 9 (1, 7)
6: 2 Anita Roc (4, 3)
7: 1, 2, 4, 10 (8, 5)
8: 8 Coogan (1, 9)

3x8x3x3x3x1x4x1 = 2592 rader.
2592 x 1 x 0,25 kr = 648,00 kr.
Totalt: 648,00 kr.
Rättningskod: DZM ZTK PBM
Gammal 2020-05-20, 20:30   #66
Banned

Standard

Confusion får det bli!
Gammal 2020-05-20, 20:30   #67

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6590
Standard

Dagens försök:
4-3,5,9
1-5,2,12,3,9
15-7,8,3,6,10,12,4 - Noterar att även Stänkarn håller upp 15 som jag lirar vinnare på
1,4
3,7
8-4,3,2,6
Ingo
Reverend Wine

Minst 2 A i avd 1,2,3,6

Senast redigerad av tvablaa den 2020-05-20 klockan 20:59.
tvablaa är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-20, 20:32   #68

Standard

Vilken trio man skulle spelat i första...
Gammal 2020-05-20, 20:33   #69

Shooters avatar

Standard

Det blev lite övergarderat.
Gammal 2020-05-20, 20:33   #70

Standard

Bra början. 400 kr.

TVILLING
Inlämnat: 2020-05-20, 20:29
Åby Lopp 6
Onsdag 2020-05-20
Kostnad: 40,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
3, 4
Utgångshästar
9 Zuleika Font

2 x 20,00 kr = 40,00 kr.
Totalt: 40,00 kr.
Rättningskod: HZK ZTM ZBC
Gammal 2020-05-20, 20:35   #71

Standard

Citat:
Det blev lite övergarderat.
Var ju 50% chans på galopp på favoriten, vi var på fel sida denna gång
Gammal 2020-05-20, 20:36   #72

Standard

Citat:
V5
Åby
Onsdag 2020-05-20
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 4, 8, 10, 11 (6, 7)
3: 1, 5, 9 (10, 6)
4: 1, 3, 5, 8, 9 (6, 4)
5: 3, 4, 9 (1, 5)

1x4x3x5x3 = 180 rader.
Rättningskod: JXF PTH VJC
Börjar bra. 3000 netto på V5 både på Valla och Åby.
hoola (+3), 777 (+5), asgaya3141 (+3)
Gammal 2020-05-20, 20:46   #73

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4374
Standard

När man spikat 3 Toreador... Blev lite för långt med tredjespår runt hela sista sväng.
eveton är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-20, 20:46   #74

Standard

Man behöver ju inte skämmas över spiken på Award Kronos iallafall. Gick mycket bra över upploppet. Blev lite för långt fram bara, men hon är bra märren.
Gammal 2020-05-20, 20:47   #75

Standard

Nu blir det mer spel på V 4
Gammal 2020-05-20, 20:48   #76

Standard

Citat:
Man behöver ju inte skämmas över spiken på Award Kronos iallafall. Gick mycket bra över upploppet. Blev lite för långt fram bara, men hon är bra märren.
Vad ska Björk ut i tredje o göra med sin lus? Blev ju en bromskloss för Örjan
Gammal 2020-05-20, 20:48   #77

Standard

Berglund: "Sista strecket får 9 Idreamicanfly som har fin form och som avslutade piggt på barfotabalansen senast. Samma balans nu och helt ospelad."

Tog den naturligtvis inte med - det skulle bli för dyrt.
Gammal 2020-05-20, 20:48   #78

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
När man spikat 3 Toreador... Blev lite för långt med tredjespår runt hela sista sväng.
Trodde mycket på den med tanke på resan den fick samt att den inte var med i någon startrusning. Men den kunde ju inte öka tempot utan höll sitt hela vägen in i mål kändes det som... trodde den skulle kunna gå förbi med tanke på storleken på hästen etc. Och den har sprungit snabbt senast (ej seger)

Gammal 2020-05-20, 20:49   #79

Standard

Citat:
Vad ska Björk ut i tredje o göra med sin lus? Blev ju en bromskloss för Örjan
Ja, det var det stora problemet. Men sådana där kuskar vet inte alltid vad de sitter upp bakom. Synd att inte Örjan gick tidigare och fick ryggen på Toreadod istället.
Gammal 2020-05-20, 20:50   #80

Shooters avatar

Standard

Få se om Ludde kan vinna med Redneck Woodland nu.
Gammal 2020-05-20, 20:53   #81

Standard

Där åkte man åt helvete...Som vanligt

Vad tror ni om DD?
Gammal 2020-05-20, 20:54   #82

Shooters avatar

Standard

Citat:

Vad tror ni om DD?
Samma här. Tursam lucka och allt löser sig perfekt. Svårt att värja sig emot.
Gammal 2020-05-20, 20:54   #83

Standard

Citat:

Vad tror ni om DD?
Plocka med Lövgrens uppsittning i första för lite odds. Hästen är kraftigt bortglömd.
Gammal 2020-05-20, 20:55   #84

Standard

Dubblar vinnarspelet på Lugauer efter omstarten
Gammal 2020-05-20, 20:55   #85

Standard

Tyckte Örjan var rätt så sopig på V5 och nu så fick han inte till det med Award Kronos. Gör kanske en DD med Andre Ward och Sir QC.
Gammal 2020-05-20, 20:56   #86

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4374
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Trodde mycket på den med tanke på resan den fick samt att den inte var med i någon startrusning. Men den kunde ju inte öka tempot utan höll sitt hela vägen in i mål kändes det som... trodde den skulle kunna gå förbi med tanke på storleken på hästen etc. Och den har sprungit snabbt senast (ej seger)
Jag hann få upp lite puls när han fick så fint lopp. Hade nog lönat sig att sitta kvar i rygg på BG runt sista sväng. Vinnaren hade jag inte hittat på mindre än 8 streck.
AmaerildeRimfrost (+1)
eveton är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-20, 20:59   #87

Shooters avatar

Standard

Citat:
Få se om Ludde kan vinna med Redneck Woodland nu.
Snyggt! Tänkte spika den från början, men tog med favoriten då jag trodde Peter skulle sitta i spets.
mackpeter (+3)
Gammal 2020-05-20, 20:59   #88

Standard

Det var en bra vinnare till fint odds! Även om jag trodde att Reddington skulle kunna öppna lite bättre och få ledarryggen.
Gammal 2020-05-20, 21:00   #89

Standard

Citat:
Samma här. Tursam lucka och allt löser sig perfekt. Svårt att värja sig emot.
Det är ju så! Otur och tillfälligheter. Örjan kom flygandes men försent. Travet börjar kännas som Triss typ, ungefär samma vinstchans
Gammal 2020-05-20, 21:00   #90

Standard

Inte för att jag vill strö salt i såren men jag förstår inte hur man kan strecka Reddington och än mindre att spika den! Spårtrappa räcker att säga. Nu gjorde ju Ludde det bra med nr 4 trots spårtrappa men den var ju spelvärd till 9% jämfört med närmare 50% på en gröngöling!

Gammal 2020-05-20, 21:01   #91

Standard

Helt oduglig

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Dubblar vinnarspelet på Lugauer efter omstarten
Gammal 2020-05-20, 21:02   #92

Standard

Citat:
Plocka med Lövgrens uppsittning i första för lite odds. Hästen är kraftigt bortglömd.
9,an? Kör på den! Tack för tipset. PLockar även med 5,an, har ju statistiken med mig där
Gammal 2020-05-20, 21:05   #93

Standard

V4
Inlämnat: 2020-05-20, 20:53
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-05-20
Start: 21:15
Kostnad: 192,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 6, 7 (9, 2)
2: 2, 3, 4 (8, 1)
3: 1, 2, 4, 10 (8, 5)
4: 1, 8 (9, 12)

4x3x4x2 = 96 rader.
96 x 1 x 2,00 kr = 192,00 kr.
Totalt: 192,00 kr.
Rättningskod: CXL STC RBB
Gammal 2020-05-20, 21:07   #94

Standard

Queen Adele snabbaste tiden. Brukar åka med på det om man garderar Ring of Fire var en besvikelse men tanken var ju inte att den skulle hamna sist utvändigt. Uffe uffe uffe...

Gammal 2020-05-20, 21:08   #95

Shooters avatar

Standard

Då får man ställa ner förväntningarna ytterligare och hoppas på 20 sexor.

V4
Inlämnat: 2020-05-20, 20:46
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-05-20
Kostnad: 60,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 4, 6, 7, 9 (2, 10)
2: 2 Anita Roc (3, 4)
3: 1, 2, 4, 8, 10 (5, 3)
4: 8 Coogan (1, 9)

6x1x5x1 = 30 rader.
30 x 1 x 2,00 kr = 60,00 kr.
Totalt: 60,00 kr.
Rättningskod: GVD NTG RBD
Gammal 2020-05-20, 21:11   #96

Standard

V4
Inlämnat: 2020-05-20, 21:10
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-05-20
Kostnad: 360,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 4, 6, 7, 9 (2, 10)
2: 6, 8 (2, 4)
3: 1, 4, 5, 9, 10 (2, 8)
4: 1, 2, 8 (9, 12)

6x2x5x3 = 180 rader.
180 x 1 x 2,00 kr = 360,00 kr.
Totalt: 360,00 kr.
Rättningskod: FQM WTL VFM
Gammal 2020-05-20, 21:11   #97

V75fahlles avatar

Sharp$: 4945
Standard

V4
Inlämnat: 2020-05-20, 20:55
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-05-20
Kostnad: 480,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 9, 12 (10, 5)
2: 2, 3, 4, 6, 8 (1, 11)
3: 1, 4, 10 (2, 8)
4: 1, 8 (9, 12)

8x5x3x2 = 240 rader.
240 x 1 x 2,00 kr = 480,00 kr.
Totalt: 480,00 kr.
Rättningskod: Inte så lätt på v86.. Kör en v4 express som ett sista spel.
Gammal 2020-05-20, 21:14   #98

Standard

V4
Inlämnat: 2020-05-20, 20:56
V4 - endast utdelning på 4 rätt
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-05-20
Kostnad: 294,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 9 (2, 10)
2: 1, 2, 3, 4, 6, 8, 11 (5, 7)
3: 2, 4, 9 (1, 10)
4: 1 Reverend Wine (8, 9)

7x7x3x1 = 147 rader.
147 x 1 x 2,00 kr = 294,00 kr.
Totalt: 294,00 kr.
Rättningskod: MNL ZTJ SBF
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-20, 21:15   #99

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5567
Standard

Svårt idag, oj oj. Blir en mini V4 istället

V4

Avd
1: 7 Ferrari River (3, 9)
2: 11 Digital Track (2, 4)
3: 1, 4, 9 (10, 2)
4: 1 Reverend Wine (8, 9)

Totalt: 6,00 kr.
Gammal 2020-05-20, 21:19   #100
Banned

Standard

Fan...skulle inte niondespår vara helt värdelöst på Åby...?
Gammal 2020-05-20, 21:20   #101

Standard

Grattis, du har just vunnit VM för efterkloka

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Queen Adele snabbaste tiden. Brukar åka med på det om man garderar Ring of Fire var en besvikelse men tanken var ju inte att den skulle hamna sist utvändigt. Uffe uffe uffe...
Gammal 2020-05-20, 21:21   #102

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Grattis, du har just vunnit VM för efterkloka
Äh sluta nu, han ska ha cred för att han plockar upp capen efter Hubba!

Gammal 2020-05-20, 21:22   #103

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Fan...skulle inte niondespår vara helt värdelöst på Åby...?
Hm lite trött på dessa smygkörda vinnare med turlig lucka. I synnerhet när man inte har streckat
Gammal 2020-05-20, 21:23   #104

Standard

V4
1:1,3,6,7,9,10
2:2,8
3:1,2,4,8
4:1,8
Gammal 2020-05-20, 21:25   #105

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Äh sluta nu, han ska ha cred för att han plockar upp capen efter Hubba!
Jag vet ju hur jag brukar spela jämfört med dig. Men inte lätt alltid...

Gammal 2020-05-20, 21:29   #106

Shooters avatar

Standard

Såja! Rak DD: 1-8. Inte så kul odds, men kommer Ike ut i tid så blir det nog så.

Senast redigerad av Shooter den 2020-05-20 klockan 21:30.
Gammal 2020-05-20, 21:31   #107

Standard

Har vunnit mycket pengar på Ingo. Haft mycket trevliga kvällar med Ingemar Johansson. Tror mest på 1 i andra. Lägger en del av vinsten på V5 här på DD.

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-05-20, 21:22
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-05-20
Start: 21:40
Kostnad: 2 000,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Ingo
2: 1, 8

2 x 1 000,00 kr = 2 000,00 kr.
Totalt: 2 000,00 kr.
Rättningskod: JWJ PTK ZFG
asgaya3141 (+8), hoola (+20)
Gammal 2020-05-20, 21:31   #108

Standard

Tack M.Djuse för galoppen!

TVILLING
Inlämnat: 2020-05-20, 20:57
Solvalla Lopp 9
Onsdag 2020-05-20
Start: 21:26
Kostnad: 40,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
2, 4
Utgångshästar
1 Emmylou

2 x 20,00 kr = 40,00 kr.
Totalt: 40,00 kr.
Rättningskod: CNB RTJ SBJ
Gammal 2020-05-20, 21:32   #109

Sharp$: 5002
Standard

Melander trodde hårt på Digital Track som förutsättningarna blev. Synd att han hade satt upp en amatörtomte som körde efter oddstavlan istället och passade på att byta tredje utvändigt mot... tredje invändigt. På kort distans. På Solvalla. Det måste nästan vara att köra för sämsta möjliga placering?
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-20, 21:32   #110

Standard

DD 2,4 mot 8
Gammal 2020-05-20, 21:34   #111

Sharp$: 5002
Standard

Rick Ebbinge baissar Ike rejält. Sanning eller oddshöjande manöver? Jag litar på att det är sant.
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-20, 21:35   #112

Reg.datum: nov 2018
Sharp$: 732
Standard

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-05-20, 18:01
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-05-20
Kostnad: 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 Gizmo de Veluwe
2: 12 Urgent Call

1 x 200,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.
Rättningskod: MWH NTH WJG
Protesgoran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-20, 21:35   #113

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
Melander trodde hårt på Digital Track som förutsättningarna blev. Synd att han hade satt upp en amatörtomte som körde efter oddstavlan istället och passade på att byta tredje utvändigt mot... tredje invändigt. På kort distans. På Solvalla. Det måste nästan vara att köra för sämsta möjliga placering?
Det var rätt märkligt kört faktiskt. Först såg han till att hålla andraspår trots att tredje inner var ledigt. Sen tog han tredje inner ändå efter en kurva. Såg väl inte heltankad ut över mål ändå så det kanske var rätt. Veligt kört ändå.

Gammal 2020-05-20, 21:36   #114

Stekels avatar

Standard

Blir att spela för odds idag:

Avd
1: 3, 5
2: 1, 3, 9

Gammal 2020-05-20, 21:38   #115

Standard

Hoppas inte 1-1 sjunker nu då de gafflade om den i studion... Men det var mest fokus på andra kombinationer så...

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-05-20, 21:37
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-05-20
Kostnad: 100,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Ike Schermer
2: 1 Reverend Wine

1 x 100,00 kr = 100,00 kr.
Totalt: 100,00 kr.
Rättningskod: GZF ZTG VFG

Gammal 2020-05-20, 21:39   #116

Standard

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-05-20, 21:38
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-05-20
Kostnad: 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5, 9
2: 1, 2

4 x 50,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.
Rättningskod: JZC WTB NFB
Gammal 2020-05-20, 21:40   #117

Standard

Åkte på V86 i avd 4, provar en DD:
4,5
1
Gammal 2020-05-20, 21:41   #118

Standard

Jävla tomte till Stefan Persson som stör Ike Schermer som fan så den är på väg över i galopp också!

Gammal 2020-05-20, 21:42   #119

Standard

Häääärligt INGO - Knock Out
Gotland (+5)
Gammal 2020-05-20, 21:43   #120

Standard

"så där kan det bli ibland" Hultman

Ja, speciellt om jag spelat den så kan det hända. Fattar inte varför jag föddes med en jävla oturskruka över huvudet!

Gammal 2020-05-20, 21:44   #121

Standard

Citat:
Häääärligt INGO - Knock Out
Tacka Stefan Persson!

Gammal 2020-05-20, 21:45   #122
GGS

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 3479
Standard

Värden i teorin.

1 4201058-- 8469-- 313
2 _ 5.572965E+07-- 96795-- 2403
3 _ 6.497482E+07-- 110117-- 2604
4 _ 8.081446E+08-- 464488-- 4861
5 _ 7.60561E+08-- 456454-- 4838
6 _ 6.805224E+08-- 441208-- 4793
7 _ 5.620808E+08-- 413551-- 4705
8 _ 2331335-- 4727-- 178
9 _ 2.892511E+07-- 54138-- 1598
10 _ 3.917885E+08-- 357573-- 4499
11 _ 7.98059E+07-- 130189-- 2874
12 _ 5.620807E+07-- 97501-- 2414
AmaerildeRimfrost (+1)
GGS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-20, 21:56   #123

Standard

Citat:
Har vunnit mycket pengar på Ingo. Haft mycket trevliga kvällar med Ingemar Johansson. Tror mest på 1 i andra. Lägger en del av vinsten på V5 här på DD.

DAGENS DUBBEL
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-05-20
Vadet gäller startnummer

Avd

Med beröm godkänt!
mackpeter (+10)
Gammal 2020-05-20, 21:56   #124

Standard

Citat:

DAGENS DUBBEL
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-05-20
Vadet gäller startnummer

Avd

Bra dag. Trots superdåligt spel av mig på V86.
Gotland (+5)
Gammal 2020-05-20, 21:56   #125

Standard

Citat:

DAGENS DUBBEL
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-05-20
Vadet gäller startnummer

Avd

Stort grattis
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-20, 22:06   #126
777

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 277
Standard

Citat:

DAGENS DUBBEL
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-05-20
Vadet gäller startnummer

Avd

GRATTIS!
mackpeter (+10)
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-20, 22:30   #127

Standard

6 rätt stannade det på efter att ha spruckit på de två storskrällarna. Men i övrigt blev kvällen lyckad med 6/8 träffar på Unibet till fina odds!

Jag får samtidigt passa på att gratta ovanstående till den tunga dubbeln!
mackpeter (+10)
Svara

td