|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2020-05-24, 17:19 | #286 | |
Citat:
|
||
2020-05-24, 17:29 | #287 |
Hade han hetat Djuse så hade jag kanske gjort det. Men Heading Reference från BAKSPÅR var VERKLIGEN långsökt. Inte en susning att han skulle slå kanonerna där framme. `pratade med en polare som alltid varit på Bergsåker, Han hade 9 hästar och fick inte med 1o;an. Det är väl sånt här som är tjusningen med trav eller hur
|
|
2020-05-24, 20:00 | #288 |
Jag börjar undra om det var fel av mig att reagera när det skrevs sån negativ skit om en av bergsåkers bästa tränare och kusk. I så fall ber jag om ursäkt, trodde att rättelsen skulle uppskattas. sorry
|
|
2020-05-24, 20:04 | #289 |
Jag blir ta mej sjutton rörd när jag läser sånt klokt inlägg. Tyvärr är det ingen som bryr sig gissar jag. Visserligen har jag fått tre st FINA epost Jag lämnar ändå båten med gott samvete.
|
|
2020-05-24, 20:13 | #290 | |
Citat:
Gällande V75 så var det en usel omgång från min sida: Tog bort både Vikens High Yield och Argbiggan då jag ansåg de bägge vara överspelade. Falcon Am som spik eller Lady Youline, Spang Viktor, Valley Brodde och Billie de Montfort som utgångshästar var heller ingen hit. |
||
2020-05-24, 20:18 | #291 | |
Citat:
Synd om du lämnar - vi behöver en kallblodskung med ögon uppe i norr! Gaska upp dig och återkom med förnyade krafter. Hoppas du stannar och förblir sajten trogen. Vi är mången som uppskattar dina tips och lågmälda attityd, något jag själv är ytterst dålig på...
2020-05-24, 20:19 | #292 | |
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 232AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Citat:
2020-05-24, 21:08 | #293 |
Super Moderator
|
För att han trodde att alla här inne förstod det, vilket vi också gjorde. Med några få, lysande undantag.
2020-05-24, 22:45 | #294 | |
Citat:
Men nu har jag sagt A så då får jag även säga B. Min poäng är att om man inte drar några lärdomar av historien så kommer man att hamna fel i sina slutsatser om nutid och framtid. Försöker man förstå historien och sätta sig in i ett sammanhang kommer man också att inse att vi och vår tid inte är så speciell eller fullkomlig. Utveckling går inte alltid åt det önskvärda hållet. |
||
2020-05-24, 22:58 | #295 |
Sharp$: 232AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Skriver man i år så tror jag ju att det är i år och inte för sju år sen, eller senaste veckan eller senaste månaden som var i detta fallet. Måste vara väldigt synska människor som förstår att man menar senaste månaden när man pratar om "i år".
2020-05-24, 23:03 | #296 | |
Citat:
Dock tittar jag på hur ser det ut nu och hur kan man göra saker bättre. Jag tycker inte det är så komplicerat att göra på det sättet. Sen håller jag med om att utvecklingen av samhället i stort inte går åt rätt håll alltid men det beror ju på att människor är mindre smarta, egoister, har onda uppsåt etc. Vill man lösa dagens problem så är det oftast väldigt enkelt ifall vi inte hela tiden tänker på konsumtion och inflation etc! Visst, jag kanske är lite av en idealist men det får vara så i sådana fall Men jag ser framåt istället för att titta bakåt!
2020-05-24, 23:12 | #297 | |
Citat:
Håller med dig i ungefär vartenda inlägg du skrivit i denna tråden haha, skönt att se att man inte är ensam om att tänka på ett visst sätt... =) Nu ser vi fram mot elitloppshelg, nya galopper, stallkörningar, spekulationer, otur och förhoppningsvis lite lycka och glädje åt ett fåtal med =)
2020-05-24, 23:31 | #298 | |
Citat:
Idealism kommer leda till jordens undergång, om inte, i alla fall Sveriges - inget annat!