Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-05-15, 14:23   #1

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1133
Standard

Ingen V65-tråd?

Ser ingen V65-tråd idag så jag öppnar den här "efterhandaren".

Utdelningen på samtliga hästar i V65-6 kan vara det värsta jag sett på mycket länge.

Otroligt underbetalt och det dyker förmodligen upp massor av Finlands-system i vinstlistan.

Tragiskt för den som prickar alla rätt den här omgången.
Gammal 2020-05-15, 14:34   #2

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5571
Standard

Tänkte precis samma sak. Sprack tyvärr på Lovemore iom att jag bytte ut den i sista sekund mot Melanders Sideslip. Så gick in och kollade vad den ändringen kommer att kosta mig då jag har alla hästar i sista. Men blev förvånad hur låg utdelning det var.

Men går tomhänt oavsett då jag lirade V6.
Gammal 2020-05-15, 15:14   #3

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
Tänkte precis samma sak. Sprack tyvärr på Lovemore iom att jag bytte ut den i sista sekund mot Melanders Sideslip. Så gick in och kollade vad den ändringen kommer att kosta mig då jag har alla hästar i sista. Men blev förvånad hur låg utdelning det var.

Men går tomhänt oavsett då jag lirade V6.
V6 är nästan alltid ett dåligt val på V65. Lite beroende på hur stort system du gör kan det faktiskt bli en ren förlustaffär.

Idag räckte det med TIO garderingar för att V65 skulle ge mer än V6.

Om du har 3 spikar och spelar med 4x4x5 = 80 rader så ger V65 mer än V6.

Det är bara om man spelar extremt favoritbetonat och väldigt få rader och flerbong som det ibland är rätt med V6 på V65.

För V64&GS75 är situationen den omvända. Där är det nästan alltid rätt med "Endast alla rätt".
Gammal 2020-05-15, 16:10   #4

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5571
Standard

Sant, utan V6 så hade jag fått tillbaka runt 1500kr. Kände direkt att det var dumt att kyssa i V6 efter att jag hade lämnat in. Speciellt med tanke på den sena ändringen jag gjorde som blev mitt fall, haha.
Gammal 2020-05-16, 11:37   #5

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
Sant, utan V6 så hade jag fått tillbaka runt 1500kr. Kände direkt att det var dumt att kyssa i V6 efter att jag hade lämnat in. Speciellt med tanke på den sena ändringen jag gjorde som blev mitt fall, haha.

Lite dumt för just det här utfallet för ditt system. Men ännu värre är att det oftast bara blir ca x1,3 till x1,5 på den vinst man skulle fått på 6+5 när man väl prickar 6r.

Och som värst blir det med hyggligt stora system då det skrämmande ofta t o m ger mindre på 2x6r än på 6+5r.

td