|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2020-05-24, 13:06 | #31 |
Nackdel för Peter U att han inte hör hemma på Solvalla tyvärr...Känns de som.
Peter hade inte hört ett ord i från Malmrot härom dagen...Istället åkte Malmrot ut och kollade på Propulsions sista träningsrunda... Missförstå mig inte jag jämfört inte Heart of Steels kapacitet med Propulsions men man ser ju var Malmrot har sina intressen. |
|
2020-05-24, 17:42 | #32 |
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
varför "lottar" man till Elitloppet när man ändå valt vilka hästar som ska mötas i de båda heaten. Då kan de ju lika gärna ge de spår också och hoppa över deras pinsamma "lottning".
In med alla sexton jävla bollar och sen tar man en röd boll där det står spår och heat så är det ju lite spännande iaf! Äsch! Lägg ner Elitloppet EDIT: Extra pinsamt när Malmroth har seedat två hästar som inte kan möta varandra. Han har för fan seedat alla och vet redan nu vilka som inte kan möta varandra
abborre (+5) Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2020-05-24 klockan 17:45. |
2020-05-24, 17:44 | #33 |
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Såga inte Million. Den fastnade ju bakom en jävla rusare som stendog på upploppet sist. Vinner det loppet enkelt med lucka. Kommer garanterat vara med och göra upp om segern i Elitloppet. Cokstile emot säger jag! Övriga kan dra något gammalt över sig!
2020-05-24, 17:48 | #34 |
ATTRAVERSIAMO är min givna vinnare i år - tål två heat och har utveckling kvar - har inte startat många gånger, men har ändå rutinen för att räcka hela vägen...
2020-05-24, 18:10 | #35 | |
Citat:
|
||
2020-05-24, 18:13 | #36 |
Faktiskt sjukt att varken Heart of Steel eller Cyber Lane kom med med tanke på vilka kulisspringare Malmroth bjudit in. Men tyvärr är det ju kompisar och tjänster och hela den biten som ska vägas in. Kanske stad och land och att Redén får ha med tre är sinnessjukt. Ska vara en max från ett stall.
|
|
2020-05-24, 18:22 | #37 |
Elitloppets kval lottat. Känns väl som Heat Blå är det mest intressanta.
Heat GRÖN – lopp 1. 1 Vivid Wise As – Björn Goop. 2 Sorbet – Per Linderoth. 3 Disco Volante – Carl Johan Jepson. 4 Missle Hill – Johan Untersteiner. 5 Chief Orlando – Rickard N Skoglund. 6 Milliondollarrhyme – Fredrik B Larsson. 7 Looking Superb – Jomar Blekkan 8 Earl Simon – Frank Ouvrie Heat BLÅ – lopp 2. 1 Elian Web – Jorma Kontio 2 Billie De Montfort – Gabriele Gelormini 3 Tae Kwon Deo – Adrian Kolgjini. 4 Attraversiamo – Erik Adielsson. 5 Cokstile – Christoffer Eriksson. 6 Racing Mange – Joakim Lövgren 7 Makethemark – Ulf Ohlsson 8 Propulsion – Örjan Kihlström. |
|
2020-05-24, 18:24 | #38 |
Skulle inte förvåna mig alls om Redén stryker Propulsion nu och skyller på sjukdom eller skada...
2020-05-24, 18:36 | #39 |
Sämsta elitloppet sen Gummball vann !!! Inte en enda stjärna !! Typ va kan man vänta sig i coronatider ??? FaceTime Bourbon hade nog vunnit med 20-25 meter mot dessa löss !!!
|
|
2020-05-24, 18:40 | #40 | |
Citat:
Hahaha - Gumball, var på plats då och vann inte denne från dödens, till och med, eller var detta försöket? I vilket fall så var detta ett skitår i Elitloppets historia - håller helt med. Samma när Örjan vann med Magic Tonight...
2020-05-24, 18:41 | #41 |
För att inte tala om Conny Nobel!!!
2020-05-24, 18:51 | #42 |
Gum Ball, Magic Tonight och Iceland är väl alla exempel på när en startsnabb häst tar ledningen, sänker tempot och sedan går järnet sista 500 m. Då är det svårt att ta några längder.
Skall Elian Web upprepa tricket i år? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1) |
|
2020-05-24, 18:51 | #43 |
Men Magic Tonight var ju en jäkla lönsam vinnare. Walmann gick ut tidigt och sa han vinner och har för mig man fick någonstans 17-25 ggr på förhandspelet på ATG. Visar hur viktigt spår 1 eller 2 är i elitloppet. Jorma sitter bra på det i år, om ingen kör galet i försöket så har han en hyfsad fräsch häst i finalen och då kan det bli en Magic Tonight igen. (ej bästa hästen, men startsnabb + ledningen =Mycket bra chans)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1) |
|
2020-05-24, 18:57 | #44 |
Tyvärr var jag oxå på plats då vilket antiklimax sömnpiller modell större sämre Elitlopp måste vara svårt att upprepa...
Det var för övrigt mitt sista Elitlopp live det var så mycket fyllisar som skrek för full hals där vi var vid Eläktaren så det avskräckte mig nog efter det |
|
2020-05-24, 19:14 | #45 |
Örjan och Redén får ju hoppas på att Tae Kwon Deo eller Cokstile är sugna på att pressa sig till tät. I annat fall kommer Proppen behöva vara riktigt bra då jag ser framför mig ett helt led i andraspår. Han flög fram i Åbergs ifjol med ett liknande scenario och tufft motstånd, men är han i närheten av den författningen nu? Det återstår att se.
|
|
|