Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-05-15, 15:20   #16

Andy90s avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2871
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tipsb Visa inlägg
Dom Perignon struken!
Vet vi varför? Hade den som mitt drag..
Gammal 2020-05-15, 15:36   #17
777

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 277
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Andy90 Visa inlägg
Vet vi varför? Hade den som mitt drag..
Inne på Travsport står det att 5 Don Perignon ej är tävlingsmässig. I samma lopp - avd 2 - är 6 Hill Street struken för hälta.
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-15, 15:37   #18

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 15444
Standard

Miljondragen

Eller åtminstone platskandidater. Ok jag skjuter från höften.

1) 11 Cobbys Nana. Sto mot hingstar är minus men inget fel på styrkan och har hävdat sig bra i ganska tufft motstånd. Bakom 1 och 2 känns fältet vidöppet.

2) 7 Secret Mission är ojämn (men kusken desto stabilare) och ute i en ganska tuff silverdivision. Ok har väl inte övertygat i årets starter men kommer några betrodda bort och lite pace på loppet så kanske. Henriette är en mycket smart kusk.
Hästen har skrällt på rikstoton förut. Över 50ggr i odds för några år sedan.

3) 3 Rally Hans. Är en rikstoto härdad yngling som tuffar på i loppen och blir bättre och bättre. Rår väl inte på årgångstopparna därbak men strider om en plats med Armour As.

4) 8 Appaloosa gör alltid gedigna prestationer. Falsig är ju inte min favorit kusk men som sagt hästen är bra och blir ofta lite bortglömd.

5) 8 Västerbo Pokerface. Årsdebut efter lång paus och tveksam stallform. Men nuvarande 9% är definitivt bra spelvärde. Lär väl stiga. Mycket bra Klass 2 häst.

6) 11 Handsome Brad. Duglig guldhäst men tuffa motståndare bakom vingen. Kniper en plats med lite flyt.

7) 5 Randemar R.D. Lite problem med sina hovar och måste gå med alu sulor. Har gått några grymma repor på slutet och kan nog överraska i ganska öppen bronsdivision.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-15, 15:50   #19

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38119
Standard

När såväl Dom Perignon som Hill Street är strukna så är manegen krattad för Goop. Han ser ut att få en jäkla fin dag i morgon.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-15, 15:53   #20

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 4190
Standard

Om Armour As går en låg 12 tid rent av 12 blankt, kan Power o Ecurie D ta in det?
Jag är tveksam, funderar allvarligt på spik på A.A.
/N
Ok noterar RO ffg på E.

Senast redigerad av Nollkollolisten den 2020-05-15 klockan 15:54.
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-15, 15:55   #21

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollolisten Visa inlägg
Om Armour As går en låg 12 tid rent av 12 blankt, kan Power o Ecurie D ta in det?
Jag är tveksam, funderar allvarligt på spik på A.A.
/N
Är också lite småsugen på den. Sen kanske jag vänder på klacken angående Staro Mcmillan, på tränaren låter det som att de ska köra offensivt. Och som jag läser det borde dödens vara ledigt.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-15, 17:07   #22

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 15444
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ställningstagandet mot Chief Orlando känns klockrent, har också Minyourvalue som prel spik. Rikard bör inte få sitta i fred här och han bör heller inte ge sig in i någon holmgång på ovan distans bara veckor före elitloppet. Dock kan ju någon tredje ta hem det.

Bara 177 meters upplopp på Mantorp, jag har svårt att se Staro M bärga segern i sista då det är ett jämnt lopp med ett knippe bra hästar på framspår. Jättebra häst men jag betalar inte för den som hårt betrodd i det här loppet.
Avd 7) Jag tror Franklin Face tar piken och McMillan tuffar fram till dödens så småningom. Och där mosar McMillan sprinter ledaren i god tid. Juulemannen och framför allt hästen har mitt förtroende. Snart favoritspelad (tyvärr)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-15, 17:44   #23

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50607
Standard

Daniel Berglund V75 Mantorp lördag på Service Plays
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-15, 17:57   #24
777

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 277
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Daniel Berglund V75 Mantorp lördag på Service Plays
Hej, en fråga:
är det samma tips som han ger i Travronden? Kommer inte in på Service Plays
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-15, 18:15   #25

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Avd 7) Jag tror Franklin Face tar piken och McMillan tuffar fram till dödens så småningom. Och där mosar McMillan sprinter ledaren i god tid. Juulemannen och framför allt hästen har mitt förtroende. Snart favoritspelad (tyvärr)
Kan inte tänka mig att han blir favorit, och blir han det är det extremt knappt på 20%. Bra lir om man tror på den! Annars dreglar jag ju över procenten på Adde SH också, den har varit riktigt bra länge och kom bort senast. Zap är såklart svårbedömd vad gäller startsnabbheten, men av vad jag sett från loppen i Italien så ska det extremt mycket till att de ska lyckas hålla upp någon ledning här.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2020-05-15, 18:16   #26

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 777 Visa inlägg
Hej, en fråga:
är det samma tips som han ger i Travronden? Kommer inte in på Service Plays
Ja.

777 (+4)
Gammal 2020-05-15, 18:48   #27

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5444
Standard

Dags för rackarrökare igen.

Avd 1 - nr 8 Love Håleryd ett passande läge där 1 och 2 kör mot varandra och Love ligger på innerspår tills sista kurvan då luckan uppenbarar sig.. 7%

Avd 2 - nr 2 Flash Håleryd som gjorde ett bra lopp och troligen tar han spets 3%

Avd 6 - nr 10 Racing Brodda bara en feeling, hon knäpper dem sista 400 m. Gav ju ett ovanligt bra intryck hela förra säsongen, hon kommer bli bra...5%

Lycka till
Gammal 2020-05-15, 19:21   #28

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kocken14 Visa inlägg
Dags för rackarrökare igen.

Avd 1 - nr 8 Love Håleryd ett passande läge där 1 och 2 kör mot varandra och Love ligger på innerspår tills sista kurvan då luckan uppenbarar sig.. 7%

Avd 2 - nr 2 Flash Håleryd som gjorde ett bra lopp och troligen tar han spets 3%

Avd 6 - nr 10 Racing Brodda bara en feeling, hon knäpper dem sista 400 m. Gav ju ett ovanligt bra intryck hela förra säsongen, hon kommer bli bra...5%

Lycka till
Skriver under på de första två som jag också har som idéer. Långt lopp, trolig resa i rygg ledaren är kanon. Och PUs stallform har tagit sig efter en rejäl svacka. Och Flash snabb ut och läget, står bra inne.

Racing är jag mer tveksam på, svårt att ta det där steget för hästarna. Och lång distans med bakspår och köra till slut på Mantorp känns långsökt. Med Mattias i vagnen till och med helt dödfött. En enda vinst lyckades han bärga med hästen på alla försök i början av karriären, det är en bra bit mellan de där kuskarna.

Gammal 2020-05-15, 19:23   #29
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5234
Standard

Citat:
Finns väl ett antal tveksamma deltagare i årets upplaga som behöver några vassa sista minuten hästar nu när internationella inslag saknas.
Ingen höjdar kvalitet på årets startfält.
Får jag tipsa om att oddsen till årets Elitloppet fortfarande är så bra att man nästan får dubbla pengarna när man spelat de hästar som överhuvudtaget kan vinna...
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-15, 19:27   #30
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5234
Standard

Citat:
2) 7 Secret Mission är ojämn (men kusken desto stabilare) och ute i en ganska tuff silverdivision. Ok har väl inte övertygat i årets starter men kommer några betrodda bort och lite pace på loppet så kanske. Henriette är en mycket smart kusk.
Hästen har skrällt på rikstoton förut. Över 50ggr i odds för några år sedan.
Fullkomligt stenklar efter två invändiga strykningar. 1640m, autostart och femtespår bakom bilen.

1%!!
Efterhandaren (+5)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td