Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-05-16, 21:56   #241

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Då jag är en vinnare igen, så vill jag spela denna för er...https://www.youtube.com/watch?v=FuoW...5KPEM&index=24
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-16, 21:59   #242

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Blev fel, men lyssna gärna på den tidigare...här kommer rätt låt och ursäkta mig för misstaget...https://www.youtube.com/watch?v=sk5c...5KPEM&index=23
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-16, 22:47   #243

Reg.datum: aug 2019
Sharp$: 700
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Favoriten kostar 62 kronor men jag är ju inte intresserad av att sgtrecka den då jag inser vad som eventuellt kommer hända med värdet. Nu kan man ju ha sådan oflyt att t ex det skräller i fjärde och att en 1%-are vinner första och att en 8%-are vinner sista och man missar rätt fina pengar ändå.

Men just den favoriten gör att det blir väldigt många rader som jag inte vill spela men jag ändå är tvingad att betala för.

Jag åker hellre på en favorit och missar 3 000 kronor än att jag åker på en 1%-are för att favoriten skulle med och jag missar 150 000 kronor. Ingen blev varken gladare eller mer ledsen i dag för att favoriten inte var streckad. Den som ska strecka favoriterna i alla lopp kommer få betala en jävla massa extra pengar. Mitt system i dag hade kostat 2016 kronor istället om jag skulle strecka de där fyra favoriterna jag lämnade utanför systemet! Så "den" kostar lite att ta med då man inte vet vilken favorit man åker på.

Jag vidhåller att den som streckar alla favoriter för att den inte vågar åka på en favorit bör sluta spela trav nu! Inte i morgon!

Jag håller med dig. Att spela en massa favoriter för att vinna 3000 kr på sju rätt på V75 är inte värt det om man lägger några hundralappar i insats. Över tid kommer man gå mycket minus av att satsa på det viset. Då är det som du säger smartare att missa några favoritrader som ibland sitter för att öka sin sannolikhet att vinna de lite större pengarna någon gång.

Dock anser jag att reduceringar/reduceringsprogram kan vara smart att använda sig av för att ta bort radkombinationer som inte ger någon bra utdelning.
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-16, 22:49   #244

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tipsb Visa inlägg
Jag håller med dig. Att spela en massa favoriter för att vinna 3000 kr på sju rätt på V75 är inte värt det om man lägger några hundralappar i insats. Över tid kommer man gå mycket minus av att satsa på det viset. Då är det som du säger smartare att missa några favoritrader som ibland sitter för att öka sin sannolikhet att vinna de lite större pengarna någon gång.

Dock anser jag att reduceringar/reduceringsprogram kan vara smart att använda sig av för att ta bort radkombinationer som inte ger någon bra utdelning.
Spelar till 95% reducerat när det gäller V86 och V75 men hade tänkt stå över i dag då jag tidigare i veckan inte hittade så mycket. Men i dag fick jag feeling och tyckte det fanns lite intressanta drag/spikar. Så startade ett mindre andelssystem för "att vara med".

Men hade inte haft den på ett reducerat i dag heller antar jag då jag försöker plocka bort en del lågutdelningsrader.

Funderar mest på hur jag ska göra i morgon!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-17, 00:02   #245

Reg.datum: jun 2016
Sharp$: 708
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Spelar till 95% reducerat när det gäller V86 och V75 men hade tänkt stå över i dag då jag tidigare i veckan inte hittade så mycket. Men i dag fick jag feeling och tyckte det fanns lite intressanta drag/spikar. Så startade ett mindre andelssystem för "att vara med".

Men hade inte haft den på ett reducerat i dag heller antar jag då jag försöker plocka bort en del lågutdelningsrader.

Funderar mest på hur jag ska göra i morgon!
Du kan ju använda utdelningskrav istället för att helt rata hästen?

Men du väljer såklart själv hur du vill göra
levin1891 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-17, 00:13   #246

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av levin1891 Visa inlägg
Du kan ju använda utdelningskrav istället för att helt rata hästen?

Men du väljer såklart själv hur du vill göra
I dag spelade jag ju ett matematiskt. Utdelningskrav använder jag i ett av reduceringsprogrammen men det blir enkelrader av allt där och "för många" system. Så använder oftast speltjänst enkla reduceringsprogram. Räcker oftast även om det finns bättre på marknaden men oftast är de för "dyra" även om det är en liten kostnad mot vad man spelar för. Gillar inte prenumeration på sådant utan jag kan tänka mig köpa en licens men sen är det fri användning. Månadsbetalningar lockar inte mig det minsta!

Men ratar favoriter ibland även på reducerade system. Ibland går det åt fanders som i dag men oftast så blir det ju faktiskt rätt

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td