Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-05-10, 13:56   #1

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 3128
Standard

V86 13/5 Valla-Jägersro

Vi får väl börja med det lätta

Avd1: Borde räcka långt med BURNING MAN och möjligen CHABLIS D.K.

Avd4: Klart vettig chans för HELL BENT FOR AM, men skriket från sist NATORP BO blir väl väl möjligen lite bortglömd denna gång.

Avd6: Tror man kommer långt med UNE ETOILE GAR och VIVID WISE AS.

Bara fem avdleningar kvar att lösa då
Yankee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-10, 14:04   #2

Standard

Avd2: ATTRAVERSIAMO lär väl bli klar favorit, men denna kommer jag att syna. Dock möjlig utgång med alla utom SOBEL CONWAY bakom.

Senast redigerad av Yankee den 2020-05-10 klockan 14:06.
Gammal 2020-05-10, 15:43   #3

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Tror också det är helstängt med två streck i första, med bara 10 kusar till start och en proposition som inte talar för första volten direkt.

Både Attra och Elian klara för Elitloppet redan = vinstchanserna här sjunker som en sten. Och detsamma med Vivid i andra försöket. Där känns det spontant som att biljett-jägarna Next Direction och Une Etoile Gar gör upp om det.

Spontant kommer jag nog ta omtag på Quattro Töll i sjunde, spets och slut denna gång!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-10, 15:58   #4

Standard

Tar sig Quattro verkligen förbi Procolate?
Gammal 2020-05-10, 15:59   #5

Standard

Avd2: Milliondollar kanske kan tänkas hålla upp innern?
Mycket intressant i så fall
Gammal 2020-05-10, 16:13   #6

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38103
Standard

Utöver det som har sagts så har treåringarna ett par uttagningslopp där de tre främsta går vidare.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-10, 17:25   #7

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

prepare lopp för dom som är klara för elitloppet.
Gammal 2020-05-10, 18:07   #8

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 366
Standard

I 8:e är nmr 7 Hawkcliff väldigt intressant. Bra häst i grunden , första barfota på en Nurmo häst. HannuT i jollen. Spår 7 är väl inte optimalt men när värsta motbudet är Racing Ribb så ska det nog gå endå. Goop har en där med men hans stallform är ju usel.
BACKMAN är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-10, 18:21   #9

Standard

Vid första synen fastnar ögonen på GLADIATEUR i avd8.
Värmde väldigt bra på valla sist.
Gammal 2020-05-10, 19:14   #10

Standard

1.A10-6-9
2.
3.
4.3-5
5.
6.1-4-5
7.A2-1-5-6
8.

Med 1 till 2 A har vi här offrat hela 9 kr och har klart vettig chans till fyra rätt

Senast redigerad av Yankee den 2020-05-10 klockan 19:23.
Gammal 2020-05-10, 21:43   #11

Reg.datum: aug 2018
Sharp$: 5514
Standard

Det ser väldigt favoritbetonat ut, men här är en kort tankegång.

AVDELNING 1

Burning Man är hästen i gänget och det lär inte bli några större trafikproblem i det här fältet. Det här bör han vinna oavsett position, då han har både styrka och fart som räcker långt här. Spikbud.

AVDELNING 2

Det kommer laddas utifrån så vi får väl se om Fredrik B Larsson lyckas få tillräcklig snurr på Milliondollarrhyme från start, för lyckas han inte hålla upp ledningen kan det bli knivigt. Velvet Gio står nog redo för en riktigt stark prestation och Attraversiamo är en klasshäst. Elian Web känns kall från spår åtta och resten kan nog hälsa hem.

AVDELNING 3

Kuyt F.Boko är nog den bästa hästen i fältet, men Adrian är segersugen med Billions och kommer göra vad han kan för att hålla upp ledningen. Bakom dessa kan det vara värt att strecka Buffon Z.S. som fick en nyttig genomkörare mot äldre hästar senast och kom i mål på en 13-tid. Bike nu och Riordan har bra snurr på stallet.

AVDELNING 4

Han blir ju omgångens största favorit, men vem ska plocka ned Hell Bent For Am utvändigt? Jag hittar ingen iallafall, speciellt inte när Örjan får bestämma tempot på Solvalla.

AVDELNING 5

Hindy Heikant bör ha goda chanser att vinna det här loppet om hon bara hittar ut i andraspår. För trots att hon är snabb ut tror jag att hon blir överflyglad då både Blackbird D.K., Sobel Jasmine, Vores Wozniacki och Prapai R. är riktigt snabba ut från bra spår. Untersteiners är väl värst emot om den hittar till ledningen, det är en ganska kapabel märr.

AVDELNING 6

De får nog heta vad de vill här, för Vivid Wise As är en ren och skär kanon. Next Direction har spetsläge och är bra, Sorbet håller än och firma Redén/Örjan är starka papper, samt Une Etoile Gar som vi inte har sett botten i. Men för Nurmos sto är det en annan uppgift nu, hon ska besegra en 08-travare som rundar franska eliten i spåren på Vincennes. Det som talar emot är ju att hästen redan är klar och även om stallet aviserar att det är en ordentlig genomkörare att vänta är det inget jag litar på fullt ut. Får se hur snacket går närmare start så jag får rätta känslan.

AVDELNING 7

Innovation Love är den bästa hästen i fältet och lägga iväg bakom bilen kan han. Jag tror att han kan pressa sig till ledningen och då lägger han knappast det här. Det finns dock ekipage invändigt som kan tänkas villa ställa till det för favoriten initialt och då kan det bli jobbigare, men han kan vinna även från dödens.

AVDELNING 8

Alone blir favorit och det är väl befogat. Hästen är riktigt bra och Pasi låter uppåt inför uppgiften. Får han lifta med i ryggar har han en riktigt stark avslutning tillgodo. Men det saknas inte motstånd då Hawk Cliff, Västerbo Grosbois och J.H.Mannerheim duger fullgott. Racing Ribb och Ribaude plockas med vid ytterligare gardering.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+2), exlee (+5)
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-11, 09:07   #12

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 1949
Standard

Alltså, om man bara ögnar igenom avdelning 6 så ska ju den vara tokstängd på Vivid Wise As som är den tveklöst bästa hästen i mitt tycke. Men VWA är redan klar för Elitloppet och frågan är om man kommer att köra för det här? Kanske, kanske inte. En vanlig dag spikar man, eller låser med Une Etoile Gar, men här jag tror att man måste gardera med ett par streck för att vara på den säkra sidan. Den ska givetvis med förstås, men det luktar preparé hela vägen till Vincennes.

Edit: Det ska bli jävligt kul att se vad 5 Tiny Rocket kan göra i avdelning 3. Han står jävligt tufft inne i loppet, men visade senast att han är ruskigt startsnabb och han kanske kan hålla upp ledningen trots allt? Jag missar inte att strecka den, men måste förstås vänta in mer information kring hur de tänkt köra.

Senast redigerad av fweewea den 2020-05-11 klockan 09:11.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-12, 23:26   #13

SistaStallskrikets avatar

Reg.datum: apr 2019
Sharp$: 5355
Standard

V86 - uppsnack

Startar upp!

Imorgon kör jag andel och det är tisdag kväll redan 11 andelar sålda (100 kr). Det kommer att bli ett ganska stort system med andra ord vilket känns kanon för imorgon har jag feeling!

Min bank imorgon är 4 Une Etoile Gar som är andrahandare. Förstår inte riktigt varför 5 Vivid Wise As är favorit? Den är ju redan klar för Elitloppet precis som några andra överstreckade. Lär inte tömmas mot toppade motbud som kommer kriga som fan för en biljett! Eftersom Nurmos tar ut den i det här loppet kan ni ge er fan på att det är vässat. Vad hästen kan vet vi alla. Nurmos hästar brukar gå bra direkt och rapporterna skvallrar om toppjobb inför detta! Bra lottning och räkna med att den här kommer flyga lågt!! Under 1.10! Det tror jag! DAGENS BÄSTA SPIK!!

Helgarderingen klipper jag i tredje avdelningen. Treåringar under utveckling. Holländaren är en kanon men även här kan det vara tal om prepare inför Elitloppshelgen där jag tror att man misstänker att dom franska treåringarna inte kommer? En favorit som skall fällas och det är VIDÖPPET bakom!

Låset kommer direkt! Om ingen anmärkningsvärd info dyker upp under onsdagen så låser jag på 10 Burning Man som såklart ska vara favorit. Men i skrivande stund är den superstor! Det kan bli tufft att ta 20 på 6 Chablis D.K. som tidigt lär ta över spets! Det blir en mycket sevärd duell mellan dom! Om dom kör för hårt mot varande...? Då gör man bäst i att ta med 2 Palais Bourbon (1%) och 9 Panamera (9%)...

Skrällarna - singelprocentarna hittar jag i följande ekipage...
I andra avdelningen tror jag en del på 2 Velvet Gio som kommer ge det en chans! Hästen är blytung och har äntligen ett vettigt spår! Se upp!
I fjärde avdelningen är "mörkningen" nu i extremt soljus! 70% på Hell Bent For Am är för mycket! Visst har den jättechans men 5 Natorp Bo som blev uppskriven och inte gav det en chans från start sist? Jag har en liten teori om att Kim trodde det var "klart", körde safe och räknade med att vinkas fram till spets... OM Kim laddar stenhårt så tror jag man kan nypa piken och då ska den synas! OM det är det scenario jag tror och det blir körning (eller kör Örjan lugnt och siktar på Elitloppsprischecken?) då kliver 9 Fire N Fury in i matchen! Det lyser rött runt om och den amerikanska vagnen är anmäld. MAXAD! Se upp! För båda. Jag tar tre streck!
I sista loppet chansspikar jag eller helgarderar! Omgångens bästa värde efter nämnd spik anser jag hitta i 3 Gladiateur. En häst som avslutade strax under 1.10 sista 500 sist bakom två för klassen kanoner i toppform! Inget att skämmas för. Rapporterna då gick i dur och nu blir den bortglömd. Fint läge på start och den här jäveln blir oerhört jobbig att ta ner för dom på tillägg! Tro mig! Dom på start slår han!! 4% just nu - SKYNDA FYNDA!!!

Oerhört bra feeling för omgången men det hinner hända massor innan inlämning. Imorgon ska 8 rätt in!! Jag är taggad, lycka till och tugga på nu så hittar vi dragen!

Senast redigerad av SistaStallskriket den 2020-05-12 klockan 23:27.
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-13, 09:25   #14

Sharp$: 15184
Standard

Jägersvinnare

Chablis D.K. Tuff häst med vinnarskalle. Kanske håller undan i tvåhästarsloppet ?

Philospher. Ger favoriten en match. Ingves har kuskform och Norberg är en gammal gedigen hästkarl.

Zanzibar Effe. Här vankas det nog överpace från start men Italienaren gillar distansen kan vinna med lite flyt i starten.

Neelix. Spetsläge och behagligt motstånd. Vinner felfri.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-13, 10:00   #15

Shooters avatar

Standard

Favoriten - Alone - i sista är struken idag. Jag tycker loppet var öppet redan när den var till start, så det var lite synd.
Gammal 2020-05-13, 10:09   #16

Shooters avatar

Standard

Läste precis om att Oscar Berglund bytt ut Emilia Leo mot Magnus A. Djuse på Shocking Superman idag. Förstår inte varför Oscar tror att Magnus ska lyckas bättre än Emilia, som brukar köra hästen. Så skulle inte jag ha gjort.
Gammal 2020-05-13, 10:24   #17

Andy90s avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2871
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Läste precis om att Oscar Berglund bytt ut Emilia Leo mot Magnus A. Djuse på Shocking Superman idag. Förstår inte varför Oscar tror att Magnus ska lyckas bättre än Emilia, som brukar köra hästen. Så skulle inte jag ha gjort.

Såg precis denna video med Oscar https://www.youtube.com/watch?v=Okk0u2yEMa0. Där han bland annat förklarar varför han byter kusk. Inget dåligt med Emilia men han verkar ha förhoppningen att ett kuskbyte kan ge en skön injektion. Lite som en fotbollstränare blir kickad för att få lite ny injektion till laget.
Gammal 2020-05-13, 10:26   #18

Shooters avatar

Standard

Dagens skrik Une Etoile Gar lär väl bli favorit till slut. Har inte startat sedan i november och även om Nurmos sagt att hästen ska gå 08-tid i år så lär han mena under perfekta förhållanden och inte i årsdebuten. Så enkelt är det nog inte, speciellt inte när den möter hästar i bättre form och Next Direction ska köras i ledningen.
Gammal 2020-05-13, 10:30   #19

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Andy90 Visa inlägg
Såg precis denna video med Oscar https://www.youtube.com/watch?v=Okk0u2yEMa0. Där han bland annat förklarar varför han byter kusk. Inget dåligt med Emilia men han verkar ha förhoppningen att ett kuskbyte kan ge en skön injektion. Lite som en fotbollstränare blir kickad för att få lite ny injektion till laget.
Skulle jag byta kusk så hade jag försökt få Adielsson till det här loppet. Vi får se om det här gör någon skillnad, tror inte det.
Gammal 2020-05-13, 10:43   #20

Standard

Känns det inte som ett litet avslag på 1 Milliondollarrhyme? Ja, han vill till Elitloppet, men han är ingen monsturös startraket. Har kollat i arkivet och han har startat helt okej från innerspåret tidigare. En gång till spets, och två gånger fått ge sig från utvändiga. Lägg därtill att han har 0 vinster på 5 försök över korta 1640. Och nu innerspåret där han riskerar att bli fast om de utifrån laddas ordentligt. Enligt Travronden så har Milliondollarrhyme 0 vinster på 3 försök i spets dessutom.

Visst, i kväll är det allt eller inget som gäller, men på något sätt är det ändå upplagt för en enorm besvikelse för Fredrik B Larsson efter kvällens tävlingar.

2 Velvet Gio är väl heller ingen startraket. Han går dock bra i spets och har 7 av 10 vinster därifrån. Jag tror däremot inte att han kommer att kunna ta en längd på 1 Milliondollarrhyme i starten, men jag kan ha fel.

Min gissning är att det blir rejäl körning om ledningen i början där 1 Milliondollarrhyme kommer att lyckas hålla ut 2 Velvet Gio. Men sedan kroknar han mot slutet och då kommer 7 Inti Boko där bakom och joggar i mål som etta.

Sedan är frågan vad 4 Rose Run Sydney är kapabel till? Eller 6 Evaluate?
Gammal 2020-05-13, 10:49   #21

Andy90s avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2871
Standard

Citat:
Skulle jag byta kusk så hade jag försökt få Adielsson till det här loppet. Vi får se om det här gör någon skillnad, tror inte det.

Mjo, möjligt. Jag antar att Erik ska köra Attraversiamo i Elitloppet (?) och Oscar vill väl ha en kusk som får köra Superman en gång innan ett eventuellt Elitlopp. Att de även känner varandra väl tror jag också spelar roll i detta fall.
Gammal 2020-05-13, 10:50   #22

Standard

Jo rankar också ner Milliondollar . Är också inne på att Sydney, init boko och evaluate är de som kan vara intressantas.

I det andra så dissar jag supermannen och tror faktiskt att Goopen vill vinna med Vivid Vise för att ge den loppträning . På papperet så ska den vara överlägsen- spik på mitt chanssystem.
Gammal 2020-05-13, 11:10   #23

Standard

I avdelning 3 så lär det startas ruskigt snabbt. Läste att Adrian vill öppna med 1 Billions. 2 Florist ska tydligen vara ganska snabb ut. 4 Philosopher går bra i spets. Men 5 Tiny Rocket är nog den som är snabbast ut. Och sedan är frågan om det blir någon körning eller vem som släpper till vem? Adrian brukar väl aldrig släppa ledningen medvetet, så det kan nog komma att bli körning om det klaffar från innerspåret.

Jag tror framförallt att den snabba starten gynnar 9 Buffon Z.S och 7 Gilmore Trot som kan öppna lite lugnare bakom de spetssugna och istället försöka hitta en bra position i kön och sedan attackera mot slutet.

Favoriten 3 Kuyt F Boko är den som är mest svårbedömd där man inte riktigt vet vilka upplägg han gillar. Vann från rygg ledaren på Jägersro i höstas. Fick då luckan på upploppet och spurtade ned dem. Väldigt imponerande. Kanske kan bli något liknande nu?

Så min gissning är: 1/5 kör ordentligt om spets efter 500. 2/3/4/7/9 gynnas alla av snabb start. Och sedan handlar resten om positioner. Det kan finnas en risk att favoriten 3 Kuyt F Boko hamnar lite väl långt ned i kön ifall 2 Florist lyckas komma rätt på det och hamnar 2-utv, samtidigt som 7 Gilmore Trot trycker på lite utifrån och hamnar 2/3-utv. Detsamma gäller 4 Philosopher.

Jag lär nog ta många här. 1-2-3-4-5-7-9 rent spontant. 6-8 känns mest avslagna, men de kanske kommer med ändå.
Gammal 2020-05-13, 11:23   #24

Reg.datum: jan 2017
Sharp$: 564
Standard

Ett litet instick, även om många går på stallkamraten Hell Bent For Am.
På ATG.se lyser det väldigt rött på 9 Fire N'Fury i V86-4.
Enligt nuvarande information är den anmäld att gå barfota runt om och med jänkarvagn. Men i Travronden ger Stefan Melander ett annat besked.
– Jag har inte planerat några ändringar - skor runt om, vanlig vagn och öppet huvudlag."

"Tarzan" tror inte heller att Fire N'Fury har någon chans mot stallkamraten.
– Det är klasskillnad på dessa två för dagen, men det är möjligt att Fire N'fury kan komma ikapp på sikt, men för dagen så blir det svårt att slå Hell Bent For Am.
Newstream är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-13, 11:35   #25

Standard

Avdelning 4 känns tokstängt på 1-4-6-8.

1 Hindy Heikant kan laddas mot spets (och kanske slut om hon når dit). 4 Sobel Jasmin andrahandsfavorit att komma till spets där hon har 6 av 8 vinster. 8 Virgin Maiden är bästa hästen över distansen – och kan gynnas av en snabbare öppning från de på innerspår eftersom hon själv öppnar från bricka 8. Säkerhetsstrecket är 6 Prapai R. som kanske främst går bättre på 2140 än på 1640, men kan komma med då hon är hyggligt segervan och har hygglig form + BFRO.
Gammal 2020-05-13, 11:45   #26

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
prepare lopp för dom som är klara för elitloppet.
Ibland, ibland inte. Det är det som är så knepigt. Vissa får lugna lopp, andra vill man ha urblåsare på.
Gammal 2020-05-13, 12:20   #27

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fweewea Visa inlägg
Avdelning 4 känns tokstängt på 1-4-6-8.

1 Hindy Heikant kan laddas mot spets (och kanske slut om hon når dit). 4 Sobel Jasmin andrahandsfavorit att komma till spets där hon har 6 av 8 vinster. 8 Virgin Maiden är bästa hästen över distansen – och kan gynnas av en snabbare öppning från de på innerspår eftersom hon själv öppnar från bricka 8. Säkerhetsstrecket är 6 Prapai R. som kanske främst går bättre på 2140 än på 1640, men kan komma med då hon är hyggligt segervan och har hygglig form + BFRO.

När man kikar närmare på Prapai R, så ser det inte lysande ut då det gäller sprint. Av det man ser så har det blitt galopper. Kan såklart vara tillfälligheter
Gammal 2020-05-13, 12:23   #28

Sharp$: 7694
Standard

Citat:
Hästens ägare är den som sponsrar Magnus. Därför + att Magnus o Oscar är kompisar föll valet på just honom när man nu ville prova någon annan.
Shooter (+10)
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-13, 12:36   #29

Standard

Jag har ändå Leo och Magnus A Djuse ( den bästa Djusen) som likbördiga kuskar. Tror det gör 0 skillnad för Supermannen som får bli bättre senare i år.
Gammal 2020-05-13, 12:38   #30

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BACKMAN Visa inlägg
Jag har ändå Leo och Magnus A Djuse ( den bästa Djusen) som likbördiga kuskar. Tror det gör 0 skillnad för Supermannen som får bli bättre senare i år.
Jag tycker att Mats är vassare.
Gammal 2020-05-13, 13:14   #31

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4374
Standard

Citat:
Det handlar inte enbart om hur bra kusken är. Mycket av anledningen till att kuskbyten testas är att hästen får höra en ny röst, andra händer i tömmarna och förhoppningsvis vill visa upp sig från sin allra bästa sida.
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-13, 13:24   #32

Standard

Måste säga att jag tar Djuse på kallblod och Emilia i Monte
Gammal 2020-05-13, 13:31   #33

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5568
Standard

På V75 slog Goop till med en egentränad 3% och igår på V64 så tog han 2 av 2 med egentränade ekipage varav en 6%. Så det verkar som att hästarna har vant sig med nya höet nu och att stallet är att räkna med igen efter en stunds svacka.

Även idag så har han spännande hästar med sig. Är riktigt sugen på att gå rakt ut och spika både Wivid Wise AS och Ribaude. Det som skrämmer är att Wivid Wise AS redan är klar för Elitloppet vilket sätter frågetecken på motivationen. Så avvaktar mer info där.

Men Ribaude får bli dagens chansspik
Gammal 2020-05-13, 14:29   #34

Standard

Tycker att det är svårt att välja spikar. Det finns ju några favoritbetonade, men samtidigt är det ju omöjligt att veta ifall alla kommer infria.

10 Burning Man i första är ett bud.
3 Hell Bent For Am i fjärde är ett bud.
1 Neelix i sjunde är ett bud. Finns dock risk för galopp emot.

Det är vad jag lutar mot i dagsläget, men samtidigt omöjligt att veta hur man ska satsa sina kort.
Gammal 2020-05-13, 14:53   #35

Reg.datum: jul 2017
Sharp$: 14888
Standard

Citat:
Tycker att det är svårt att välja spikar. Det finns ju några favoritbetonade, men samtidigt är det ju omöjligt att veta ifall alla kommer infria.

10 Burning Man i första är ett bud.
3 Hell Bent For Am i fjärde är ett bud.
1 Neelix i sjunde är ett bud. Finns dock risk för galopp emot.

Det är vad jag lutar mot i dagsläget, men samtidigt omöjligt att veta hur man ska satsa sina kort.
Jag har två av dem spik ikväll på min andel
fweewea (+5)
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-13, 14:59   #36

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimonzzon85 Visa inlägg
Jag har två av dem spik ikväll på min andel
Snyggt! Försökte hitta din andel, men ser bara mina egna påbörjade kuponger. Länka så kanske jag köper in mig.
Gammal 2020-05-13, 15:13   #37

Standard

Daniel Berglund V86 onsdag 13/5 ute på Service Plays för den intresserade.
Gotland (+5)
Gammal 2020-05-13, 15:21   #38

Reg.datum: jul 2017
Sharp$: 14888
Standard

Citat:
Snyggt! Försökte hitta din andel, men ser bara mina egna påbörjade kuponger. Länka så kanske jag köper in mig.
Gå in på ATG tillsammans o skriv , axevallatravbana så hittar du mig !
fweewea (+5)
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-13, 16:07   #39

Standard

Jens Sjödéns statistikanalys för V86 onsdag 13/5 ute på Service Plays.
Gammal 2020-05-13, 16:56   #40

Shooters avatar

Standard

Jaha, där strök de precis Gladiateur. Det var ju synd.
Gammal 2020-05-13, 17:50   #41

Standard

Tror jag börjar sätta min kupong nu. Var inne på att spika 3 Hell Bent For Am som är – och ska vara – favorit sin avdelning. Däremot tycker jag att det finns gott om värde att gardera med 5 Natorp Bo (som jag spikade senast), som nu är väldigt lågt streckad.

Mina spikar blir istället 10 Burning Man (som är stenklar), samt 1 Next Direction i avdelning 6. Detta förutsatt att informationen inför spelstart är god på dessa två.

Under dagen har jag sneglat på att spika 1 Milliondollarrhyme (trots visst tvivel på den hästen), samt 1 Neelix – men har kommit fram till att det finns stort spelvärde i att gardera dessa två istället.

Mina A-hästar i dag är:

Avd 1: 10 Burning Man – bästa hästen. Spikas.
Avd 2: 1 Milliondollarrhyme – kommer gå tokoffensivt för spets och slut. Garderas.
Avd 3: 5 Tiny Rocket – snabb ut; chans för spets och slut. Garderas.
Avd 4: 3 Hell Bent For Am – snabb ut; chans för spets och slut. Garderas.
Avd 5: 1 Hindy Heikant – snabb ut; chans för spets och slut. Garderas.
Avd 6: 1 Next Direction – kommer gå tokoffensivt; spets och slut. Spikas.
Avd 7: 1 Neelix – snabb ut; spets och slut. Garderas.
Avd 8: 1 Racing Ribb – spets och slut. Garderas.

Många ettor på kupongen – och alla kommer givetvis inte infria.
Gammal 2020-05-13, 18:00   #42

Shooters avatar

Standard

1) Burning Man blir spik. Hinner ikapp Juuls häst rätt omgående.
2) Milliondollarrhyme är startsnabb och leder runt om! Erik och Jorma är mest nöjda med att få en liten genomkörare och drar nog på till slut istället för att lägga krutet från början.
3) Treåringar och svårt att sätta in mot varandra då de utvecklas så olika. Garderas.
4) Storfavoriten har bra chans att vinna, men jag vill ha ett par emot för att få lite värde i systemet.
5) Sobel Jasmine rasande startsnabb och chans att leda runt om. Formen hos Untersteiner har dock inte varit den bästa på slutet och loppet garderas upp.
6) Mycket snack om Nurmos häst. Måste med. Goopens är i dagsläget favorit till slutsegern i Elitloppet och Next Direction körs i spets. Tre streck bör räcka. Tror inte Örjan får vinsten idag.
7) Neelix är startsnabb, men kan också hoppa om han laddas. En handfull streck bör räcka.
8) Ett par strykningar och Hawk Cliff åter efter vila. Nurmos häst möter dock inte några som skrämmer och blir spik.
Gammal 2020-05-13, 18:03   #43

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

18 gånger på 12 Joker Newport i det tredje loppet på Jägersro hos SvS känns väl högt tycker jag. trist spår men låg klass och en dansk som mycket väl kan ta det här!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-13, 18:04   #44

linfres avatar

Standard

Mycket snack i avd 3 gällande spets, vissa säger Tiny Rocket, andra Philosopher. Sen har vi Adrian med Billions som antagligen kommer gasa sönder loppet totalt.

Får bara en känsla av att vinnaren här kommer från bakspår i form av Buffon Z.S
AmaerildeRimfrost (+1)
linfre är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-13, 18:11   #45

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
Mycket snack i avd 3 gällande spets, vissa säger Tiny Rocket, andra Philosopher. Sen har vi Adrian med Billions som antagligen kommer gasa sönder loppet totalt.

Får bara en känsla av att vinnaren här kommer från bakspår i form av Buffon Z.S
Tur att man har alla som nämns.
Gammal 2020-05-13, 18:22   #46

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

V5
Inlämnat: 2020-05-13, 18:19
Jägersro
Onsdag 2020-05-13
Start: 18:51
Kostnad: 180,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Norton Commander (3, 1)
2: 3, 4, 9 (5, 7)
3: 10 Jan Alki (6, 9)
4: 4, 7, 11 (9, 5)
5: 10 Burning Man (6, 9)

1x3x1x3x1 = 9 rader.
9 x 20 x 1,00 kr = 180,00 kr.
Totalt: 180,00 kr.
Rättningskod: KZK NHW NJT
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-13, 18:24   #47

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V5
Inlämnat: 2020-05-13, 18:19
Jägersro
Onsdag 2020-05-13
Kostnad: 180,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 3, 4, 9 (5, 7)
4: 4, 7, 11 (9, 5)

1x3x1x3x1 = 9 rader.
9 x 20 x 1,00 kr = 180,00 kr.
Totalt: 180,00 kr.
Rättningskod: KZK NHW NJT
Nu blir jag rädd alltså....

V5
Inlämnat: 2020-05-13, 18:07
Jägersro
Onsdag 2020-05-13
Kostnad: 48,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 2, 3, 4, 5, 8, 12 (9, 7)
4: 1, 2, 3, 5, 6, 9, 10, 12 (7, 4)

1x6x1x8x1 = 48 rader.
48 x 1 x 1,00 kr = 48,00 kr.
Totalt: 48,00 kr.
Rättningskod: FPJ XHS QJZ

Gammal 2020-05-13, 18:39   #48

Standard

V5
Inlämnat: 2020-05-13, 18:38
Solvalla
Onsdag 2020-05-13
Start: 18:39
Kostnad: 360,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 6, 7 (5, 9)
2: 2, 4, 10 (3, 7)
3: 5, 7 (1, 12)
4: 2, 3, 6, 7 (8, 1)
5: 1, 2, 4, 5, 9 (6, 11)

3x3x2x4x5 = 360 rader.
360 x 1 x 1,00 kr = 360,00 kr.
Totalt: 360,00 kr.
Rättningskod: GXC QHS NJW
Gammal 2020-05-13, 18:40   #49

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Förstår att ni famlar efter halmstrån vad gäller ex. Vivid Wise As, men det var över två månader kusen startade så denne behöver självklart en urblåsare innan Elitloppet - den har ni väl sett på guls kusks tidigare hästar särskilt i år, att de inte är helt i form, då det knappt gått att träna på banor i Italien.

Om den vinner har har jag inte tagit ställning till ännu, men att Björn kommer köra för seger är helt klart!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-13, 18:43   #50

Sharp$: 11975
Standard

Citat:
Jag tycker att Mats är vassare.
Att jämföra bröderna är som att jämföra äpplen och päron, vem som är bäst vill jag låta vara osagt...Magnus är mycket mer offensiv och Mats lite mer"smygande"...

Senast redigerad av mikaels den 2020-05-13 klockan 18:44.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-13, 18:43   #51

Standard

Spelade såklart Bastian F:I: - ytterligare en som är tvåa. Vet inte hur många tvåor och treor i mål som jag haft på slutet och då oftats bara spelat vinnare. Korkskalle!
Gammal 2020-05-13, 18:55   #52

Reg.datum: jul 2019
Sharp$: 440
Standard

V86
Inlämnat: 2020-05-13, 18:53
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2020-05-13
Start: 20:30
Kostnad: 512,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6, 10 (9, 4)
2: 1, 2, 4, 5 (8, 7)
3: 3, 4, 7, 9 (1, 2)
4: 3, 6 (9, 5)
5: 1 Hindy Heikant (4, 8)
6: 4, 5 (2, 1)
7: 1, 2, 6, 10 (7, 4)
8: 7, 13, 14, 15 (1, 5)

2x4x4x2x1x2x4x4 = 2048 rader.
2048 x 1 x 0,25 kr = 512,00 kr.
Totalt: 512,00 kr.
Flyer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-13, 19:04   #53
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

Citat:
Goop har en där med men hans stallform är ju usel.
I min mobil vann Björn 3 lopp på V64 igår. Var verkligen alla lånestyrningar?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-13, 19:07   #54

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
I min mobil vann Björn 3 lopp på V64 igår. Var verkligen alla lånestyrningar?
Två egentränade!

Gammal 2020-05-13, 19:22   #55
Banned

Standard

Blir det inte billigt ikväll?

V86

Avd
1: 10 Burning Man (6, 9)
2: 1 Milliondollarrhyme (5, 8)
3: 2 Florist (3, 1)
4: 3 Hell Bent for Am (9, 6)
5: 1, 4 (8, 6)
6: 1, 2 (5, 4)
7: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10 (1, 6)
8: 1, 2, 5, 7, 8, 10, 11, 13, 14, 15 (4, 6)
Gammal 2020-05-13, 19:52   #56

Standard

TRIO
Inlämnat: 2020-05-13, 19:50
Solvalla Lopp 5
Onsdag 2020-05-13
Start: 19:51
Kostnad: 100,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 3 Balzac du Chatelet
2:a: 2, 6, 7, 8, 9
3:a: 2, 6, 7, 8, 9

20 x 5,00 kr = 100,00 kr.
Totalt: 100,00 kr.
Rättningskod: MNF THS VLS
Gammal 2020-05-13, 19:53   #57

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
TRIO
Inlämnat: 2020-05-13, 19:50
Solvalla Lopp 5
Onsdag 2020-05-13
Start: 19:51
Kostnad: 100,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 3 Balzac du Chatelet
2:a: 2, 6, 7, 8, 9
3:a: 2, 6, 7, 8, 9

20 x 5,00 kr = 100,00 kr.
Totalt: 100,00 kr.
Rättningskod: MNF THS VLS
Vilken jävla krigare!! Över kort distans. Härligt!
Gammal 2020-05-13, 19:58   #58
Banned

Standard

Funderar på om Sorbet inte har hygglig chans på spets....
Gammal 2020-05-13, 20:00   #59

Standard

Såhär blev det till slut:

Avd 1: 10 Burning Man.
Avd 2: 1 Milliondollarrhyme.
Avd 3: A: 5, B: 1, 2, 3, C: 4, 7, 9.
Avd 4: 3 Hell Bent For Am.
Avd 5: A: 1, B: 4, 8, C: 6.
Avd 6: A: 1, B: 4, 5, C: 2, 3, 6.
Avd 7: A: 1, B: 2, 6, C: 8.
Avd 8: A: 7, B: 1, 5, 8, C: 10, 13, 14.

Reducering:
2 A-hästar & 1 B-häst eller 1 A-häst och 2 B-hästar.
Dessutom har jag spelat utgång på att någon av A-hästarna i avdelning 5, 6 eller 7 måste vinna.

Kostnad: 496 kronor.
Gammal 2020-05-13, 20:01   #60

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6590
Standard

Helt formlös så gör jag ett tafatt litet försök:
6,10
Velvet Gio
1,2,3,4,9
3,5,9
1,3,5
1,2,4,5
Innovation Love
Hawk Cliff
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-13, 20:01   #61

Standard

TRIO
Inlämnat: 2020-05-13, 20:01
Jägersro Lopp 5
Onsdag 2020-05-13
Start: 20:02
Kostnad: 126,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 5 Bally T.N.
2:a: 3, 4, 7, 9, 10, 11, 12
3:a: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 9, 10, 11, 12

63 x 2,00 kr = 126,00 kr.
Totalt: 126,00 kr.
Rättningskod: GQL SHP TBZ

Vivid Wise As bedrövlig i värmningen!!!
Gammal 2020-05-13, 20:02   #62

Reg.datum: jan 2016
Sharp$: 3605
Standard

Citat:
Funderar på om Sorbet inte har hygglig chans på spets....
jag tror aldrig sorbet luggar next direction på spets.
virre82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-13, 20:02   #63

Standard

Utropat Un Etoile Gar som dagens bästa... Såg mkt märklig ut i värmningen... "Normalt" säger man... Nää jag går på ögat. Garderar med två andra! 3 totalt...
Gammal 2020-05-13, 20:03   #64

Shooters avatar

Standard

V86
Inlämnat: 2020-05-13, 17:52
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2020-05-13
Kostnad: 337,50 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 1 Milliondollarrhyme (8, 5)
3: 1, 2, 3, 4, 7, 9 (5, 8)
4: 3, 5, 6 (9, 7)
5: 1, 3, 4, 6, 8 (9, 7)
6: 1, 4, 5 (2, 6)
7: 1, 2, 6, 7, 8 (4, 10)
8: 7 Hawk Cliff (13, 14)

1x1x6x3x5x3x5x1 = 1350 rader.
1350 x 1 x 0,25 kr = 337,50 kr.
Totalt: 337,50 kr.
Rättningskod: HQF ZHN RJT
Gammal 2020-05-13, 20:03   #65

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av virre82 Visa inlägg
Tror inte heller det. Sorbets bästa chans är att komma rätt i kön och attackera mot slutet.
Gammal 2020-05-13, 20:04   #66

Shooters avatar

Standard

Citat:
Tror inte heller det. Sorbets bästa chans är att komma rätt i kön och attackera mot slutet.
Sorbet tror jag går bet idag.
Gammal 2020-05-13, 20:05   #67

Standard

Vivid Wise As går INTE att spela efter denna värmning - detta är inget man skor bort... Han verkar ha ont, eller något... Schaaasss!!!
Gammal 2020-05-13, 20:09   #68
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av virre82 Visa inlägg
Bra!

VINNARE
Inlämnat: 2020-05-13, 20:09

2 Sorbet

1 x 500,00 kr = 500,00 kr.
Totalt: 500,00 kr.
Gammal 2020-05-13, 20:10   #69

Standard

Citat:
Sorbet tror jag går bet idag.
Går du bet på honom – eller lägger du ett SorBET?

Gammal 2020-05-13, 20:11   #70

Shooters avatar

Standard

Citat:
Går du bet på honom – eller lägger du ett SorBET?

Jag slipper att gå bet på honom då jag inte har med den på systemet.
Gammal 2020-05-13, 20:18   #71

V75fahlles avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4945
Standard

V86
Inlämnat: 2020-05-13, 20:16
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2020-05-13
Kostnad: 945,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6, 9, 10 (4, 2)
3: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 9 (8, 6)
4: 3, 5, 6 (9, 7)
5: 1, 3, 4, 6, 8 (9, 5)
6: 1, 2 (5, 4)
7: 1, 2, 4, 6, 7, 8 (10, 9)
8: 7 Hawk Cliff (1, 5)

3x1x7x3x5x2x6x1 = 3780 rader.
3780 x 1 x 0,25 kr = 945,00 kr.
Totalt: 945,00 kr.
Rättningskod: GWD XHQ ZBQ

Chansar lite.
Har även huggit hawk cliff till plats till 1,80 på Unibet.
V75fahlle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-13, 20:19   #72

mr_stylezs avatar

Sharp$: 5211
Standard

Ser kul ut idag!
Kör fegt men klokt på 2 spikar som ska ha superchans!

Roliga låset i avd 3 där jag tar spetshästen 4 o spurthästen 9 om de blir tempo.
Hoppas på Smäll i sista!

Avd 5 tror jag på galet tempo så där tror jag 3 lr 9 har jättechans o vinna! Men tar med spetshästarna med då de är Jägerso...

Lycka till alla

V86
Inlämnat: 2020-05-13, 19:55
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2020-05-13
Kostnad: 1 500,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 1, 2, 5, 7 (2, 1)
3: 4, 9 (5, 3)
4: 3 Hell Bent for Am (5, 10)
5: 1, 3, 4, 6, 9 (10, 1)
6: 1, 2, 3, 4, 5 (1, 4)
7: 1, 2, 6 (1, 6)
8: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 13, 14 (7, 2)

1x4x2x1x5x5x3x10 = 6000 rader.
6000 x 1 x 0,25 kr = 1 500,00 kr.
Totalt: 1 500,00 kr.
Gammal 2020-05-13, 20:21   #73

Standard

Nu åker vi!!!

V86
Inlämnat: 2020-05-13, 20:17
andelsspel 26 andelar
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2020-05-13
Kostnad: 2 592,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 1, 2, 7 (5, 8)
3: 1, 2, 3, 4, 5, 9 (7, 8)
4: 3 Hell Bent for Am (5, 9)
5: 1, 3, 4, 6 (8, 9)
6: 1, 2, 4 (3, 5)
7: 1, 2, 3, 4, 6, 10 (7, 8)
8: 1, 4, 5, 7, 8, 11, 14, 15 (13, 6)

1x3x6x1x4x3x6x8 = 10368 rader.
10368 x 1 x 0,25 kr = 2 592,00 kr.
Totalt: 2 592,00 kr.
Gammal 2020-05-13, 20:24   #74
777

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 277
Standard

V86
Inlämnat: 2020-05-13, 20:22
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2020-05-13
Kostnad: 32,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 5, 8 (1, 2)
3: 1, 3 (4, 9)
4: 3, 7 (9, 5)
5: 1, 4 (6, 8)
6: 5 Vivid Wise As (4, 1)
7: 1, 6 (2, 7)
8: 5, 7 (1, 14)

2x2x2x2x2x1x2x2 = 128 rader.
128 x 1 x 0,25 kr = 32,00 kr.
Totalt: 32,00 kr.
Rättningskod: GPD VHN PBR
mr_stylez (+5)
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-13, 20:24   #75

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 2068
Standard

Mina fem cent idag. Blir säkert en tråkig omgång så det krävs nog 8-10 på dubbeln om det ska bli några stålar... Milliondollarrhyme tror jag spetsar men tror det finns lite risk att han är blöt till slut om det blir lite tempo...

V86
Inlämnat: 2020-05-13, 20:23
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2020-05-13
Kostnad: 1 080,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 1, 2, 3, 4, 5, 7 (8, 6)
3: 1, 3, 9 (4, 2)
4: 3 Hell Bent for Am (9, 5)
5: 1, 6 (4, 8)
6: 1, 2, 4, 5, 6 (3, 8)
7: 1, 2, 6, 8 (7, 4)
8: 1, 5, 7, 10, 13, 14 (4, 6)

1x6x3x1x2x5x4x6 = 4320 rader.
4320 x 1 x 0,25 kr = 1 080,00 kr.
Totalt: 1 080,00 kr.
Rättningskod: BPL XHR ZBP
rotagg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-13, 20:28   #76

linfres avatar

Standard

Mina kuponger idag. Blev helt knasigt efter värmningen på Goops i 6e. Så ändrade hej vilt nu på slutet. Hann dock lämna in en med den som spik. Får gå som det går

Avd
2: 7 Inti Boko (1, 5)
3: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 9 (8, 6)
5: 4 Sobel Jasmine (1, 6)
6: 1, 3 (5, 4)
7: 1, 2, 6, 7, 8, 10 (4, 9)
8: 1, 5, 7, 8, 11, 13, 14 (4, 6)

Avd
2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 (1, 5)
3: 9 Buffon Z.S. (3, 1)
5: 1, 3, 4, 6, 8, 9 (5, 2)
6: 5 Vivid Wise As (4, 2)
7: 1 Neelix (6, 2)
8: 1, 5, 7, 8, 11, 13, 14 (4, 15)

Avd
2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 (1, 5)
3: 1 Billions (3, 4)
4: 3 Hell Bent for Am (9, 5)
5: 1, 4 (6, 8)
6: 1, 2, 3, 4, 5 (6, 8)
7: 1, 6 (2, 7)
8: 1, 5, 7, 13, 14 (4, 15)
Gammal 2020-05-13, 20:28   #77

Standard

V86
Inlämnat: 2020-05-13, 20:28
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2020-05-13
Kostnad: 262,50 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
3: 1, 2, 3, 4, 9 (5, 7)
4: 3, 5 (9, 6)
5: 1, 4, 6 (8, 3)
6: 1 Next Direction (5, 4)
7: 1, 2, 6, 7, 8 (4, 10)
8: 1, 5, 7, 10, 11, 13, 15 (14, 4)

1x1x5x2x3x1x5x7 = 1050 rader.
1050 x 1 x 0,25 kr = 262,50 kr.
Totalt: 262,50 kr.
Gammal 2020-05-13, 20:28   #78

Standard

V86
Inlämnat: 2020-05-13, 20:27
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2020-05-13
Kostnad: 1 176,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
3: 1, 2, 3, 4, 7, 9 (5, 8)
5: 1, 3, 4, 5, 6, 8, 9 (7, 2)
6: 1, 2, 4, 5 (3, 6)
7: 1, 2, 4, 6 (7, 10)
8: 1, 5, 7, 10, 13, 14, 15 (4, 6)

1x1x6x1x7x4x4x7 = 4704 rader.
4704 x 1 x 0,25 kr = 1 176,00 kr.
Totalt: 1 176,00 kr.
Rättningskod: DZF VHN TBQ
Gammal 2020-05-13, 20:31   #79

Reg.datum: jun 2016
Sharp$: 708
Standard

V86-1 10
V86-2 A:2 B:1
V86-3 A:2 B:1, 3, 4, 7, 9
V86-4 A:3 B:5, 6, 7, 9
V86-5 A:1, 6 B:3, 4, 8, 9
V86-6 1
V86-7 A:1, 2, 6 B:4, 8
V86-8 5, 8

Minst 3 av 5 A, 212 kr.

Senast redigerad av levin1891 den 2020-05-13 klockan 20:32.
levin1891 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-13, 20:33   #80
Banned

Standard

Favoriten borta! Bra!
Gammal 2020-05-13, 20:34   #81

Standard

Nu får Burning Man jobba... Helvete ville inte dubbla med Juul men det får jag kanske äta upp... Högst troligt. Fan...
Gammal 2020-05-13, 20:34   #82
Super Moderator

Skaeggets avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 8964
Standard

Lilla plankan:

V86
Inlämnat: 2020-05-13, 16:22
Skäggets andelsspel
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2020-05-13
Kostnad: 280,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6, 10 (9, 1)
2: 4 Rose Run Sydney (2, 1)
3: 3, 4, 5, 9 (2, 1)
4: 3, 5, 6, 9, 10 (7, 1)
5: 1, 3, 4, 6, 7, 8, 9 (10, 5)
6: 4 Une Etoile Gar (1, 2)
7: 1, 2, 4, 6 (8, 7)
8: 7 Hawk Cliff (10, 1)

2x1x4x5x7x1x4x1 = 1120 rader.
1120 x 1 x 0,25 kr = 280,00 kr.
Totalt: 280,00 kr.
Rättningskod: CXM WHR ZMP

Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-13, 20:36   #83

Standard

ÄCKLIGT dålig favorit.... Fy faaaaaaaaaaan....
Gammal 2020-05-13, 20:36   #84

Standard

Klart att storfavoriten sviker. Så himla trist.
Gammal 2020-05-13, 20:36   #85

Sharp$: 1262
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Flyer Visa inlägg
V86
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2020-05-13
Vadet gäller startnummer

Avd

Bra början! Snygg spik i femte loppet!
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-13, 20:36   #86
Super Moderator

Skaeggets avatar

Sharp$: 8964
Standard

Inget dåligt årgångsvin det där!

Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-13, 20:38   #87

Standard

Det blir ett självklart dunk på Attraversiamo - vi får aldrig ett slikt drömodds igen... Allt över 4.5 ggr är drömmen...
pawweshark (+35)
Gammal 2020-05-13, 20:40   #88

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9240
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Det blir ett självklart dunk på Attraversiamo - vi får aldrig ett slikt drömodds igen... Allt över 4.5 ggr är drömmen...
Du spelar inte på de andra bolagen eller?
TOBYTYKE är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-13, 20:42   #89

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Lilla plankan:

V86
Inlämnat: 2020-05-13, 16:22
Skäggets andelsspel
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2020-05-13
Kostnad: 280,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6, 10 (9, 1)
2: 4 Rose Run Sydney (2, 1)
3: 3, 4, 5, 9 (2, 1)
4: 3, 5, 6, 9, 10 (7, 1)
5: 1, 3, 4, 6, 7, 8, 9 (10, 5)
6: 4 Une Etoile Gar (1, 2)
7: 1, 2, 4, 6 (8, 7)
8: 7 Hawk Cliff (10, 1)

2x1x4x5x7x1x4x1 = 1120 rader.
1120 x 1 x 0,25 kr = 280,00 kr.
Totalt: 280,00 kr.
Rättningskod: CXM WHR ZMP
Vad vet du???

Bara flög till spets... Tror det är klart nu!
Gammal 2020-05-13, 20:42   #90
Banned

Standard

Och Kihlström undervisar de andra hur man öppnar bakom bilen....
Gammal 2020-05-13, 20:44   #91

Standard

Citat:
Såhär blev det till slut:

Avd 1: 10 Burning Man.
Avd 2: 1 Milliondollarrhyme.
Avd 3: A: 5, B: 1, 2, 3, C: 4, 7, 9.
Avd 4: 3 Hell Bent For Am.
Avd 5: A: 1, B: 4, 8, C: 6.
Avd 6: A: 1, B: 4, 5, C: 2, 3, 6.
Avd 7: A: 1, B: 2, 6, C: 8.
Avd 8: A: 7, B: 1, 5, 8, C: 10, 13, 14.

Reducering:
2 A-hästar & 1 B-häst eller 1 A-häst och 2 B-hästar.
Dessutom har jag spelat utgång på att någon av A-hästarna i avdelning 5, 6 eller 7 måste vinna.

Kostnad: 496 kronor.
Helvete vilken bra start!!
Gammal 2020-05-13, 20:45   #92

Standard

Är folket sjuka eller kanonfulla!!!!?????!?!!?!?!??!?! Hur kan kusen ge 5.51 i odds! Stoooort underbetyg till alla er som INTE spelade!!!

Häääärligt, Erik!!!
Gammal 2020-05-13, 20:45   #93

Standard

V4
Inlämnat: 2020-05-13, 20:43
andelsspel 50 andelar
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2020-05-13
Start: 21:15
Kostnad: 768,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4, 6 (8, 3)
2: 1, 2, 3, 4 (5, 6)
3: 1, 2, 4, 6 (3, 7)
4: 1, 4, 5, 7, 8, 11, 14, 15 (13, 2)

3x4x4x8 = 384 rader.
384 x 1 x 2,00 kr = 768,00 kr.
Totalt: 768,00 kr.

--------------------------------------

V3
Inlämnat: 2020-05-13, 20:42
Jägersro
Onsdag 2020-05-13
Start: 20:52
Kostnad: 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 4, 5, 9
2: 1, 4, 6, 8
3: 1 Neelix

5x4x1 = 20 rader.
20 x 1 x 10,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.
Rättningskod: KVJ WHW ZBQ

-------------------------------------

V3
Inlämnat: 2020-05-13, 20:39
Solvalla
Onsdag 2020-05-13
Start: 21:26
Kostnad: 270,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Une Etoile Gar
2: 1, 4, 5, 7, 8, 11, 13, 14, 15
3: 2, 4, 10

1x9x3 = 27 rader.
27 x 1 x 10,00 kr = 270,00 kr.
Totalt: 270,00 kr.
Rättningskod: JSB SHR RBS
Gammal 2020-05-13, 20:45   #94

evetons avatar

Sharp$: 4374
Standard

Milliondollarrhyme rimmar illa på pengar. Sist i mål...
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-13, 20:47   #95

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Du spelar inte på de andra bolagen eller?

Spelar överallt där jag är välkommen, hehe! Men, på Sharps är det ett experiment då så många klagar över att det inte går att vinna enkom på ATGs VINNAR- och PLATSSPEL...

TOBYTYKE (+1)
Gammal 2020-05-13, 20:48   #96

Standard

Citat:
Är folket sjuka eller kanonfulla!!!!?????!?!!?!?!??!?! Hur kan kusen ge 5.51 i odds! Stoooort underbetyg till alla er som INTE spelade!!!

Häääärligt, Erik!!!
Enda sättet den kan vinna på ju. Allt kördes ju i halsen på den. Vinner aldrig om MDR hamnar i spets eller om den får lucka etc etc...

Gammal 2020-05-13, 20:49   #97

Shooters avatar

Standard

En pålle hoppar bort sig och nästa fastnar i rygg ledaren. Tja, det är inte lätt att räkna ut det.
Gammal 2020-05-13, 20:50   #98
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Enda sättet den kan vinna på ju. Allt kördes ju i halsen på den. Vinner aldrig om MDR hamnar i spets eller om den får lucka etc etc...
Det är ju just det.

FBL får helt enkelt aldrig till det. Om den ska vinna måste de andra verkligen köra loppet i halsen på honom. Värdelös från spets. Tar inte dödens. Kan inte köra bakifrån.

Tur att ägaren fortfarande har överseende med kusken....
Gammal 2020-05-13, 20:50   #99

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg

Hmm, är du Saida, eller! Såg du hur kusen såg ut?! Helt okörd, vilket den såklart skall vara, men att den skulle förlorat med ett annat upplägg vet ingen, inte ens du, hehe!!!

Gammal 2020-05-13, 20:50   #100

Standard

Citat:
En pålle hoppar bort sig och nästa fastnar i rygg ledaren. Tja, det är inte lätt att räkna ut det.
Att 1 Milliondollarrhyme skulle fastna fanns ändå på min radar. Sedan spelade jag emot det. Och det gick ju sådär.
Gammal 2020-05-13, 20:51   #101

Standard

Citat:
Det är ju just det.

FBL får helt enkelt aldrig till det. Om den ska vinna måste de andra verkligen köra loppet i halsen på honom. Värdelös från spets. Tar inte dödens. Kan inte köra bakifrån.

Tur att ägaren fortfarande har överseende med kusken....
Du måste missat SM förra året när FBL körde perfekt och hästen var överlägsen dessutom!

Gammal 2020-05-13, 20:52   #102

Reg.datum: aug 2018
Sharp$: 5514
Standard

Citat:
Hmm, är du Saida, eller! Såg du hur kusen såg ut?! Helt okörd, vilket den såklart skall vara, men att den skulle förlorat med ett annat upplägg vet ingen, inte ens du, hehe!!!

Håller med, Erik sitter bara och finåker över upploppet. Själv lirade jag Velvet Gio tidigt och även han gör ett mycket bra lopp, men det är inte lätt att stå emot Attraversiamo så som han såg ut i värmningen.
Fulsprit (+5)
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-13, 20:52   #103

Standard

Citat:

Avslöja nu inte att jag är Saida. Var sur efter första att Lövgren inte vann då jag hade den som B-häst, men skitsamma nu när MDR fastnar bakom en jävla åsna som trodde det var 640 meter!

Fulsprit (+3)
Gammal 2020-05-13, 20:52   #104

Standard

Natorp Bo nu!!!
Gammal 2020-05-13, 20:55   #105

Standard

DETTA ser man inte ofta på Jägers???!!!
Gammal 2020-05-13, 20:55   #106

Standard

Citat:
V86
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2020-05-13
Vadet gäller startnummer

Avd

3 av 3.
Gammal 2020-05-13, 20:57   #107

mr_stylezs avatar

Sharp$: 5211
Standard

Tänkte precis Svära över att båda hästarna i låset galoppera, men den ene vann ju ändå haha :P
Vilken insats!!!
Men dessa galopper.. en styggelse...
Gammal 2020-05-13, 20:58   #108

Sharp$: 15184
Standard

Härligt Ingves! Jäklar vilken rökare. Svepte fältet lätt som en plätt.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-13, 21:00   #109

Shooters avatar

Standard

Citat:
Att 1 Milliondollarrhyme skulle fastna fanns ändå på min radar. Sedan spelade jag emot det. Och det gick ju sådär.
Det var svårt att veta hur snabb ut Örjans pålle är, men den blev ju het på kuppen.
Gammal 2020-05-13, 21:05   #110

Standard

Citat:
V86
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2020-05-13
Vadet gäller startnummer

Avd

4 av 4.Sitter spiken i femte som värmt bra, ser det lovande ut.
SistaStallskriket (+25)
Gammal 2020-05-13, 21:06   #111

Standard

Melander körde ju det där loppet enbart för att ge sin stallkamrat segern. Sen var ju vinnaren bra dock!

Gammal 2020-05-13, 21:07   #112

Shooters avatar

Standard

V4
Inlämnat: 2020-05-13, 20:46
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2020-05-13
Kostnad: 60,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 4, 6, 8 (9, 5)
2: 1 Next Direction (5, 4)
3: 1, 2, 4, 6, 7, 8 (10, 9)
4: 7 Hawk Cliff (1, 5)

5x1x6x1 = 30 rader.
30 x 1 x 2,00 kr = 60,00 kr.
Totalt: 60,00 kr.
Rättningskod: CVD RHZ RBN

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-05-13, 21:06
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2020-05-13
Start: 21:40
Kostnad: 50,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 Zio Tom Jet
2: 7 Hawk Cliff

1 x 50,00 kr = 50,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.
Rättningskod: GQJ PHP QFQ
SistaStallskriket (+50)
Gammal 2020-05-13, 21:08   #113

Standard

Privat med en polare som ville spika i första...

V4
Inlämnat: 2020-05-13, 21:00
Nicklas Ådins andelsspel
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2020-05-13
Kostnad: 702,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Hindy Heikant (6, 4)
2: 1, 2, 4 (3, 5)
3: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10 (1, 6)
4: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15 (7, 1)

1x3x9x13 = 351 rader.
351 x 1 x 2,00 kr = 702,00 kr.
Totalt: 702,00 kr.
Min kostnad: 702,00 kr x 1/2 = 351,00 kr
Rättningskod: GRG WHX TBR
Gammal 2020-05-13, 21:12   #114

Standard

V4
Inlämnat: 2020-05-13, 21:01
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2020-05-13
Kostnad: 160,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4, 6, 8 (3, 9)
2: 1 Next Direction (5, 4)
3: 1, 2, 6, 8 (7, 4)
4: 1, 5, 7, 11, 13 (14, 4)

4x1x4x5 = 80 rader.
80 x 1 x 2,00 kr = 160,00 kr.
Totalt: 160,00 kr.
Rättningskod: GRF VHX TBW
Gammal 2020-05-13, 21:15   #115

Standard

Tror fasiken Lexus Dream kan vinna nu - blir platsspel!
Gammal 2020-05-13, 21:18   #116

Shooters avatar

Standard

Jäklar vilken flygmaskin hon är från start.
Gammal 2020-05-13, 21:19   #117

Standard

Lite upprättelse åtminstone med den här spiken men att folk ens kunde tro nr 1 skulle kunna hålla upp ledningen. Kan inte sett ett enda lopp på Youtube! Stor skillnad när Sobel gasar efter 50 meter. Såg likadant ut för två starter sen när det bara exploderar!

Citat:
Lutar åt att spika Sobel Jasmine efter att ha sett lite videor nu från Wolvega. Skulle bli extremt förvånad om inte Sobel Jasmine blåser till ledningen. Sen kan ju loppet förstöras likväl men tror spetshästen där kommer ha bra chans att bara leka hem det. Som jag ser det skiljer det längder i startsnabbhet. Skönt att öka sin tilltro där och hoppa över Hindy Heikant. Gör det lite lättare att få ihop ett hyfsat system.

Fulsprit (+1)

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2020-05-13 klockan 21:20.
Gammal 2020-05-13, 21:19   #118
Banned

Standard

Härligt! Untersteiner verkar ha fått fart på både stall och körförmåga....!
Gammal 2020-05-13, 21:22   #119
Banned

Standard

Härligt, lite drygt 3 papp plus får man vara nöjd med!

Jägersro Lopp 8
Onsdag 2020-05-13
Kostnad: 300,00 kr

Hästar
368
Utgångshästar
4Sobel Jasmine
Vinstberäkning
Rätt kombination
Odds
3/4
20,28
Utbetalt: 2 028,00 kr

Jägersro Lopp 8
Onsdag 2020-05-13
Kostnad: 400,00 kr

Hästar
4Sobel Jasmine
Vinstberäkning
Häst
V-odds
4
5,48
Utbetalt: 2 192,00 kr
AmaerildeRimfrost (+1), Santorini (+10), Fulsprit (+5)
Gammal 2020-05-13, 21:29   #120
Banned

Sharp$: 76
Standard

Har

1,2,4,6,
7 Hawk Cliff

Kvar
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-13, 21:31   #121

Sharp$: 5142
Standard

DD

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-05-13, 20:47
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2020-05-13
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 8 Quite E.Wood
2: 5 Ribaude

1 x 50,00 kr = 50,00 kr.
Rättningskod: KXG XHZ QBX
Fulsprit (+10)
valo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-13, 21:31   #122
Banned

Standard

Citat:
Bra!

VINNARE
Inlämnat: 2020-05-13, 20:09

2 Sorbet

1 x 500,00 kr = 500,00 kr.
Totalt: 500,00 kr.
Hade ju hoppats på 5 ggr pengarna. Eller minst 4. Men man får vara nöjd med det lilla. Mest nöjd för att ingen annan trodde på Sorbet idag. Det var ett gäng som gick SorBET på den här stenklara liraren...!!

Hästar
2Sorbet
Vinstberäkning
Häst
V-odds
2
3,91
Summa: 1 955,00 kr
Santorini (+10), Santorini (+10), 777 (+5), 777 (+2)

Senast redigerad av Stankarn den 2020-05-13 klockan 21:32.
Gammal 2020-05-13, 21:31   #123

Standard

Spelade Lexus Dream V/P - satans, var riktigt spännande och trodde den skulle vinna, ett tag... SUUUURRRTTTT!!!!
AmaerildeRimfrost (+1)
Gammal 2020-05-13, 21:31   #124

Standard

Citat:
Hade ju hoppats på 5 ggr pengarna. Eller minst 4.

Hästar
2Sorbet
Vinstberäkning
Häst
V-odds
2
3,91
Summa: 1 955,00 kr
Snyggt!
Gammal 2020-05-13, 21:33   #125

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-05-13, 20:47
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2020-05-13
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 8 Quite E.Wood
2: 5 Ribaude

1 x 50,00 kr = 50,00 kr.
Rättningskod: KXG XHZ QBX

Har samma DD, men med nummer 2 också, i första! Kööörrr!!!

Gammal 2020-05-13, 21:34   #126

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3020
Standard

H2h Racing Ribb- Ribaude på svs kan man få 2,34 på den sistnämnda vilket är ett för högt odds!
Fulsprit (+5)
karpafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-13, 21:34   #127

Standard

Rak dubbel 1 mot 13 hundra spänn.
Gammal 2020-05-13, 21:36   #128

Sharp$: 11975
Standard

Har lirat Earl Simon till 80/40 på plats(!!!!!!) i elitloppet...här finns något att tänka på, pojkar...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-13, 21:36   #129

Standard

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-05-13, 21:30
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2020-05-13
Kostnad: 2 000,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 6
2: 1, 13

4 x 500,00 kr = 2 000,00 kr.
Totalt: 2 000,00 kr.
Rättningskod: KPF SHX SFT
Gammal 2020-05-13, 21:36   #130

Standard

Fusk!

Citat:
Spelade Lexus Dream V/P - satans, var riktigt spännande och trodde den skulle vinna, ett tag... SUUUURRRTTTT!!!!
En extra häst, fusk!
Fulsprit (+5)
Gammal 2020-05-13, 21:38   #131

Standard

Rättelse

Din extra på DD alltså, ha, ha...
Fulsprit (+5)
Gammal 2020-05-13, 21:39   #132

Standard

Citat:
En extra häst, fusk!

Hehe!

Gammal 2020-05-13, 21:40   #133

Standard

Citat:
Din extra på DD alltså, ha, ha...

Förstod det!

Gammal 2020-05-13, 21:41   #134
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Har

1,2,4,6,
7 Hawk Cliff

Kvar
Funkar!

RAKET

Lopp
9: Vinnare 2 Sorbet
10: Vinnare 7 Hawk Cliff

1 x 200,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.
Fulsprit (+1)
Gammal 2020-05-13, 21:41   #135

Standard

KOM IGEN NU ADRIAN!!!
Gammal 2020-05-13, 21:42   #136

Standard

Citat:
KOM IGEN NU ADRIAN!!!
Såklart.... FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
Gammal 2020-05-13, 21:43   #137

Shooters avatar

Standard

Snyggt! Nu ska vi se om Nurmos har lyckats ställa Hawk Cliff i ordning då.

Citat:

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-05-13, 21:06
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2020-05-13
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 7 Hawk Cliff

1 x 50,00 kr = 50,00 kr.
Rättningskod: GQJ PHP QFQ
Fulsprit (+5)
Gammal 2020-05-13, 21:45   #138

Standard

Satans - surt på DDn!!!
Gammal 2020-05-13, 21:46   #139
Banned

Standard

Måste nästan instämma i studio-puckots iakttagelser, Stefan Persson har ökat kuskvinsterna med 50% efter att han slutade träna.....
Fulsprit (+5)
Gammal 2020-05-13, 21:49   #140
Banned

Standard

Måste prova ett avslutande torskspel, eftersom hela spelakollektivet är så snett på det...

TVILLING

Hästar
8, 10, 11, 15
Utgångshästar
5, 7

8 x 100,00 kr = 800,00 kr.
Totalt: 800,00 kr.
Gammal 2020-05-13, 21:50   #141

Standard

TRIO
Inlämnat: 2020-05-13, 21:49
Solvalla Lopp 10
Onsdag 2020-05-13
Start: 21:51
Kostnad: 126,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 7 Hawk Cliff
2:a: 1, 5, 6, 8, 13, 14, 15
3:a: 1, 2, 5, 6, 8, 10, 11, 13, 14, 15

63 x 2,00 kr = 126,00 kr.
Totalt: 126,00 kr.
Rättningskod: CVM ZHN ZFT
Gammal 2020-05-13, 21:55   #142

Standard

Perfect Dynamite.
Gammal 2020-05-13, 21:55   #143

Shooters avatar

Standard

Nurmos har inte fått form till Elitloppet. Många som har svårt med det i år.
Gammal 2020-05-13, 21:55   #144

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3020
Standard

H2h satt till fint odds! Adrian snackar upp sina hästar likt sin far!
Fulsprit (+1)
karpafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-13, 21:57   #145

Standard

Citat:
Nu åker vi!!!

V86
Inlämnat: 2020-05-13, 20:17
andelsspel 26 andelar
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2020-05-13
Kostnad: 2 592,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 1, 2, 7 (5, 8)
3: 1, 2, 3, 4, 5, 9 (7, 8)
5: 1, 3, 4, 6 (8, 9)
6: 1, 2, 4 (3, 5)
7: 1, 2, 3, 4, 6, 10 (7, 8)
8: 1, 4, 5, 7, 8, 11, 14, 15 (13, 6)

1x3x6x1x4x3x6x8 = 10368 rader.
10368 x 1 x 0,25 kr = 2 592,00 kr.
Totalt: 2 592,00 kr.
Fem rätt och tre förstareserver..... Satan!!!
Fulsprit (+3)
Gammal 2020-05-13, 22:01   #146

Sharp$: 5061
Standard

V86
Inlämnat: 2020-05-13, 19:51
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2020-05-13
Kostnad: 400,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Chablis D.K. (10, 9)
2: 1, 2, 5, 8 (4, 7)
3: 1, 2, 3, 4, 5 (9, 7)
4: 3 Hell Bent for Am (9, 6)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 (4, 1)
6: 2, 5 (4, 1)
7: 1, 2, 4, 6 (7, 10)
8: 1 Racing Ribb (7, 5)

1x4x5x1x10x2x4x1 = 1600 rader.
1600 x 1 x 0,25 kr = 400,00 kr.
Totalt: 400,00 kr.
Rättningskod: HNL VHV XLT

TRÖKIGT!!!
MEN DD VAR BRA!!!
Såg dock 7 :an i första DD just när jag skulle spela DD såg inte den när jag lira V86

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-05-13, 21:36
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2020-05-13
Kostnad: 120,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 1, 10, 14, 15

4 x 30,00 kr = 120,00 kr.
Totalt: 120,00 kr.
Rättningskod: LZM ZHW SFP
777 (+5), Santorini (+5)
jeeboy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-13, 22:03   #147

Standard

V4 hade man haft på ett matematiskt på 324 rader. Men nu jagade man miljonerna på V86 istället Nya tag!

Gammal 2020-05-13, 22:12   #148

Standard

Vad är det för jävla fel på Kim Eriksson? Han får ju inte en häst att gå numera? Han har ju tappat allt... Lika jävla illa som i käften på honom...

Det är ingen slump. Dag ut och dag in...
Fulsprit (+5)
Svara

td