Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-05-08, 15:48   #31

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 15183
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BACKMAN Visa inlägg
Enzo vinner ju inte ihjäl sig direkt och kusken är ju inte heller någon särskild som vinner på v75.
Nej detta är ett garderingslopp i min värld och Enzo är en spetskandidat. Mina troliga streck är Flemming, Jepson, Erik, Örjan, Marc, Björn och kanske Per. Uffe kommer lååångt ner.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-08, 16:19   #32

Sharp$: 366
Standard

Flemming i voltstart får mig att skaka på huvudet och peta bort honom.
BACKMAN är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-08, 16:21   #33

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5436
Standard

Nu är det dags för tre tidiga rackarrökare denna veckan igen.

Förra veckan var ju fransyskan överlägsen i stoeliten, bara 5,6% som jag föreslog.

Denna veckan så har vi fina lopp på Åby och här kommer tre rackarrökare.

Avd - 1 Mr Clayton JF bra häst med bra läge och visst kan han ta spets och lifta med, bra spurtare och inga överdjur. Rolig skräll i inledningsskräll. 2,3% i strecklistan.

Avd - 4 Mellby Glader 2% bra avslut sist, men har ett bra läge och Bergh har ju viss form. Given rackarrökare.

Avd 5 - Han Herred, Reijo var småpositiv sist och han fick ett vilsamt lopp, nu kanske han kan få till ett lopp på snikspåret, endast 1%. Riktigt rolig rackarrökare..

Ni får även speek of the week som gode Billy Lansdowne levererade för många år sedan.

Avd 2 In Love Boko med Rikard N Skoglund.

Lycka till
valo (+5)
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-08, 16:47   #34

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 5139
Standard

Håller med

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Är inte Mr Clayton ”rolig” i V75:1?

Finns väl iaf inte att någon annan än honom är snabbast ut?

Lär inte köras i spets över den här distansen men sitter i den bästa av världar i vinnarhålet och spelar ut speeden 200 kvar....2-3%!
Gick mycket bra till slut senast på V75. Verkar klokt matchad. Vi tänker nog rätt lika här? Kan tänka mig och spika. Hur mänga vågar spika här i första?
Oftast ligger det mycket streck i första loppet, särskilt på andelarna. Spel-
strategitänkandet lite knepigt då kan jag tycka... Få se hur jag gör.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-08, 17:52   #35

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38065
Standard

Nu har Gocciadoro hittat en kusk som kan köra Zeppelin Kyo Bar. Berglund rankar hästen sist, det känns rätt oseriöst. Klart förstabud i loppet och möjlig spik. Man måste ju se till spelet när man sätter ihop ett system och inte till vad man tycker om tränaren.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-08, 17:55   #36

Standard

Jackpott surr.

V75 1) Brons är i min värld ett garderingslopp. Omöjligt att spekulera i löpningsförloppet.
1-2-4-5-6-9-10-11 känns streckvärda. Andre Ward är en mycket bra häst för klassen och Äggröran behandlad efter sina galopper. Men som sagt lurigt lopp.

V75 2) 4 Zeppelin Kyu Bar är min första häst trots allt surr. Har gått bra i Italien och även på kort distans.
7 Zlatan Knick kan nog överraska och sitta i spets direkt. Stänkarvarning.
Sko ryck på 2 In Love Boko och 3 Sugsrcraft och dessutom bra läge är naturligtvis intressant.

V75 3) 6 Ganga Bae känns väl ganska given.

V75 4) 2 Forfantone Am och 4 Zarenne Fas känns väl som ett stabilt lås. Stänkarvarning på
6 Stoletheshow. Formen på topp och Björn upp.

V75 5) Mycket öppet i Silver. 1-2-4-5-7 är mina måstestreck.

V75 6) 1 Billie De Montfort. Spikförslag. Hade vunnit senast om inte Björn tvekat på spårvalet. Jäklar vilken spurt när hon väl fick upp farten. Inga ålderskrämpor där inte.

V75 7) 2 Aethos Kronos var mitt spikförslag i början på veckan men börjar fega lite.
4 Power har säkerligen fått Robbans special vässning till storloppen.
5 Grön ljuset är säkerligen på hugget med lopp i kroppen.

Mycket hög klass på startfälten men det är svårt att hitta du dugliga skrällar.Jackpott repris ?

Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-05-08 klockan 22:07.
Gammal 2020-05-08, 19:34   #37

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Nu har Gocciadoro hittat en kusk som kan köra Zeppelin Kyo Bar. Berglund rankar hästen sist, det känns rätt oseriöst. Klart förstabud i loppet och möjlig spik. Man måste ju se till spelet när man sätter ihop ett system och inte till vad man tycker om tränaren.
Ganska löjlig markering av Berglund. Visst är alla travintresserade berörda av Gocciadoro fallet. Men rättsliga åtgärder får ha sin gång och spelet sin. När hästen tillåts starta ska han naturligtvis behandlas rättvist även av en besserwisser tipster.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hanscrispi (+1)
Gammal 2020-05-08, 19:52   #38

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Ganska löjlig markering av Berglund. Visst är alla travintresserade berörda av Gocciadoro fallet. Men rättsliga åtgärder får ha sin gång och spelet sin. När hästen tillåts starta ska han naturligtvis behandlas rättvist även av en besserwisser tipster.
Nu skriver han ju om den, och säger inget om att det är ett ställningstagande. Men jävligt konstigt att ranka den sist efter att ha haft den som andra A-hästen i förra starten. Och även att han menar på att distansen skulle vara en nackdel, det var ju senast den var ute på ovan distans???

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-08, 20:01   #39

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Nu skriver han ju om den, och säger inget om att det är ett ställningstagande. Men jävligt konstigt att ranka den sist efter att ha haft den som andra A-hästen i förra starten. Och även att han menar på att distansen skulle vara en nackdel, det var ju senast den var ute på ovan distans???
Jovisst är det upp till var och en att ranka hästar men det vet du lika bra som jag att hästen borde inte ha den placeringen i hans ranking. Löjligt att inte vara såpass ärlig att han redovisar varför han rankar den sist. Orakel ska ju vara ett föredöme.
Gammal 2020-05-08, 20:13   #40
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

Berglund är lite orolig över Lugauers stallform.

Har inte några till start på Kalmar som möjligtvis kan ge en indikation på hur nattsvart det egentligen är...?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-08, 20:30   #41

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Berglund är lite orolig över Lugauers stallform.

Har inte några till start på Kalmar som möjligtvis kan ge en indikation på hur nattsvart det egentligen är...?
Jo vi får se på de sista hästarna här på V64, stallformen är väl inte usel men inte så bra som den brukar vara.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2020-05-08, 20:35   #42

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50509
Standard

Jens Sjödèn V75 Åby lördag på Service Plays
Henkezan (+5), Claeskalas (+10)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-08, 21:10   #43

Reg.datum: feb 2015
Sharp$: 2060
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Jovisst är det upp till var och en att ranka hästar men det vet du lika bra som jag att hästen borde inte ha den placeringen i hans ranking. Löjligt att inte vara såpass ärlig att han redovisar varför han rankar den sist. Orakel ska ju vara ett föredöme.
Att han rankar den sist beror på att Berglund är övertygad om att Gnucci ska stryka Zeppelin Kyu Bar - men så blev det ju inte.

/ TT
oinkk (+5)
KonsultTT är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-08, 21:14   #44

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KonsultTT Visa inlägg
Att han rankar den sist beror på att Berglund är övertygad om att Gnucci ska stryka Zeppelin Kyu Bar - men så blev det ju inte.

/ TT
Tänkte jag också, men det här under står sist i texten om loppet. DOCK osäker på om det stod från början, för då såg jag inte det. Dock snabbläste jag analysen då så kan ha missat det.

"Det har förekommit uppgifter om att Gocciadoros 4 Zeppelin Kuy Bar skulle bli struken, men nu har man ändrat kusk på den så troligen startar han ändå. Han måste dock vara kraftigt förbättrad mot senast om han ska hinna med över kort distans och det spelar jag inte på till rätt hög spelprocent med italiensk kusk i sulkyn."

Gammal 2020-05-08, 21:59   #45

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BACKMAN Visa inlägg
Flemming i voltstart får mig att skaka på huvudet och peta bort honom.
Ja - om du tänker spika 2. Annars måste man strecka 1,2 och 6 i första.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td