|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2020-05-08, 15:48 | #31 |
Nej detta är ett garderingslopp i min värld och Enzo är en spetskandidat. Mina troliga streck är Flemming, Jepson, Erik, Örjan, Marc, Björn och kanske Per. Uffe kommer lååångt ner.
|
|
2020-05-08, 16:19 | #32 |
Flemming i voltstart får mig att skaka på huvudet och peta bort honom.
|
|
2020-05-08, 16:21 | #33 |
Nu är det dags för tre tidiga rackarrökare denna veckan igen.
Förra veckan var ju fransyskan överlägsen i stoeliten, bara 5,6% som jag föreslog. Denna veckan så har vi fina lopp på Åby och här kommer tre rackarrökare. Avd - 1 Mr Clayton JF bra häst med bra läge och visst kan han ta spets och lifta med, bra spurtare och inga överdjur. Rolig skräll i inledningsskräll. 2,3% i strecklistan. Avd - 4 Mellby Glader 2% bra avslut sist, men har ett bra läge och Bergh har ju viss form. Given rackarrökare. Avd 5 - Han Herred, Reijo var småpositiv sist och han fick ett vilsamt lopp, nu kanske han kan få till ett lopp på snikspåret, endast 1%. Riktigt rolig rackarrökare.. Ni får även speek of the week som gode Billy Lansdowne levererade för många år sedan. Avd 2 In Love Boko med Rikard N Skoglund. Lycka till
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
valo (+5) |
|
2020-05-08, 16:47 | #34 | |
Håller medCitat:
Oftast ligger det mycket streck i första loppet, särskilt på andelarna. Spel- strategitänkandet lite knepigt då kan jag tycka... Få se hur jag gör. |
||
2020-05-08, 17:52 | #35 |
Nu har Gocciadoro hittat en kusk som kan köra Zeppelin Kyo Bar. Berglund rankar hästen sist, det känns rätt oseriöst. Klart förstabud i loppet och möjlig spik. Man måste ju se till spelet när man sätter ihop ett system och inte till vad man tycker om tränaren.
|
|
2020-05-08, 17:55 | #36 |
Jackpott surr.
V75 1) Brons är i min värld ett garderingslopp. Omöjligt att spekulera i löpningsförloppet. 1-2-4-5-6-9-10-11 känns streckvärda. Andre Ward är en mycket bra häst för klassen och Äggröran behandlad efter sina galopper. Men som sagt lurigt lopp. V75 2) 4 Zeppelin Kyu Bar är min första häst trots allt surr. Har gått bra i Italien och även på kort distans. 7 Zlatan Knick kan nog överraska och sitta i spets direkt. Stänkarvarning. Sko ryck på 2 In Love Boko och 3 Sugsrcraft och dessutom bra läge är naturligtvis intressant. V75 3) 6 Ganga Bae känns väl ganska given. V75 4) 2 Forfantone Am och 4 Zarenne Fas känns väl som ett stabilt lås. Stänkarvarning på 6 Stoletheshow. Formen på topp och Björn upp. V75 5) Mycket öppet i Silver. 1-2-4-5-7 är mina måstestreck. V75 6) 1 Billie De Montfort. Spikförslag. Hade vunnit senast om inte Björn tvekat på spårvalet. Jäklar vilken spurt när hon väl fick upp farten. Inga ålderskrämpor där inte. V75 7) 2 Aethos Kronos var mitt spikförslag i början på veckan men börjar fega lite. 4 Power har säkerligen fått Robbans special vässning till storloppen. 5 Grön ljuset är säkerligen på hugget med lopp i kroppen. Mycket hög klass på startfälten men det är svårt att hitta du dugliga skrällar.Jackpott repris ? Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-05-08 klockan 22:07. |
|
2020-05-08, 19:34 | #37 |
Ganska löjlig markering av Berglund. Visst är alla travintresserade berörda av Gocciadoro fallet. Men rättsliga åtgärder får ha sin gång och spelet sin. När hästen tillåts starta ska han naturligtvis behandlas rättvist även av en besserwisser tipster.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hanscrispi (+1) |
|
2020-05-08, 19:52 | #38 |
Nu skriver han ju om den, och säger inget om att det är ett ställningstagande. Men jävligt konstigt att ranka den sist efter att ha haft den som andra A-hästen i förra starten. Och även att han menar på att distansen skulle vara en nackdel, det var ju senast den var ute på ovan distans???
2020-05-08, 20:01 | #39 | |
Citat:
|
||
2020-05-08, 20:13 | #40 |
Banned
|
Berglund är lite orolig över Lugauers stallform.
Har inte några till start på Kalmar som möjligtvis kan ge en indikation på hur nattsvart det egentligen är...? |
2020-05-08, 20:30 | #41 |
Jo vi får se på de sista hästarna här på V64, stallformen är väl inte usel men inte så bra som den brukar vara.
2020-05-08, 20:35 | #42 |
Jens Sjödèn V75 Åby lördag på Service Plays
|
|
2020-05-08, 21:10 | #43 | |
Citat:
/ TT Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oinkk (+5) |
||
2020-05-08, 21:14 | #44 | |
Citat:
"Det har förekommit uppgifter om att Gocciadoros 4 Zeppelin Kuy Bar skulle bli struken, men nu har man ändrat kusk på den så troligen startar han ändå. Han måste dock vara kraftigt förbättrad mot senast om han ska hinna med över kort distans och det spelar jag inte på till rätt hög spelprocent med italiensk kusk i sulkyn."