|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2020-05-09, 20:31 | #256 |
Jo Björn i första borde man hittat på antingen en helgardering eller om man gillar Björn och missat vilken usel stallform han har. Blev ju kaos och då vinner ju de bättre kuskarna.
I andra så kunde man också ha gaddat eller fått med på många streck. Visste inte personligen att den var så snabb ut men Ingves är ju en riktigt bra spetskusk. Diana zet var t ex spik på tippsarens system så det kunde man ha gått på om man var ute på att Ganga Bae fick dödens. Lopp 4: .. personligen omöjligt och svåraste att hitta. Möjligtvis om man gillar Adielsson. Lopp 5. Jag valde spik mellan Wild Love och Bergh.. tyvärr Wild Love men någon annan kunde ha valt Bergh. Lopp6: Cockstyle var ju 3:e rankad. Lopp7: Inga problem, 2ndra rankad. |
|
2020-05-09, 20:43 | #257 | |
Citat:
Det fick dom. Det var ett andelsspel med elva tiondelar. De hade fått runt 80 millar att dela på elva andelar med ÖK.
2020-05-09, 21:00 | #258 |
Dom hade säkert fått betydligt mer om sista rankad vunnit sista .........otroligt dum kommentar från dig Strappa är det bara dollar tecken som snurrar runt i ditt huve?
|
|
2020-05-09, 21:31 | #259 | |
Administrator
|
Citat:
Systemet (inlämnat i Segeltorp) som hade blivit ensamma med Örjan i sista hade streck för 2,3,4,5,6,7. Kika på ATGs värden inför sjunde (som blir klart i efterhand) så ser du att det var ingen annan som hade streck för Örjan. Systemet hade då blivit ensamma vinnare och fått knappt 8 miljoner var (inlämnat 1,1 ggr). På samma sätt hade någon blivit ensam om 1 Osterc vunnit. Huruvida den lappen hade med Aetos vet jag inte.
Mer kass än vass - men glad ändå! To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Gotland den 2020-05-09 klockan 21:33. Anledning: miljoner |
|
2020-05-09, 21:40 | #260 | |
Citat:
|
||
2020-05-09, 21:42 | #261 |
Det är som vanligt när någon vinner typ200.000kr tänk om du hade spelat x i sista hade du fått 3,5 mille. Inget har ändrats och få är nöjda!
|
|
2020-05-09, 21:46 | #262 |
Administrator
|
Det jag besvarade var ditt felaktiga påstående (som dessutom var ett påhopp på Strappa) om att de fått mer om någon av de mindre spelade (än nr 6) vunnit. Inget annat.
Mer kass än vass - men glad ändå! To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Gotland den 2020-05-09 klockan 21:47. Anledning: ordföljd |
2020-05-09, 21:48 | #263 |
Jag hoppade inte på strappa gav bara min bild av det hela.Koppla av för tusan.
|
|
2020-05-09, 22:22 | #264 | ||
Citat:
Citat:
2020-05-09, 22:38 | #265 |
Vinnare
Man kan väl säga att dagens vinnare är Hubbabubba - tror inte att han lirade idag. Grattis! Själv var jag ljusår från några pengar...
|
|
2020-05-09, 23:08 | #266 | |
Citat:
2020-05-10, 04:13 | #267 | |
Citat:
Jag svarade på frågan som jag uppfattade att den bestod av två delar: 1) Systemet som hade streck för ÖK i sista klarade 7 rätt även med Aetos och fick någon slags tröst. 2) Systemet som var spelat x1,1 bestod av elva tiondelar. Därför ser utdelningen ut att vara 70 millar till en ensam vinnare. Men utdelningen är räknat på 1,00 system. Då de spelade 1,1 system så hade de fått dela på ca 80 millar om ÖK hållit undan. Jag har ingen aning om vad du menar. Men det är säkert något bra.
2020-05-10, 04:19 | #268 | |
Citat:
Så du menar "om inte om" osv? Att det inte är något att spekulera kring? Jag är ganska säker på att de är glada över att de vann en knapp mille per skaft men att de ändå inte kan låta bli att tänka på hur nära de var att vinna över 7M per person. Och vad de än känner själva så gjorde jag inget annat än att svara på en fråga. En fråga som det fanns svar på. Så det var inte ens en "kommentar" till att börja med. Vad anser du om listan som visar "Eventuell utdelning"?
2020-05-10, 04:21 | #269 | |
Citat:
Jag känner mig inte påhoppad som tur är. Mer förvånad. Kommentaren om svaret på frågan handlar säkert om något vettigt. Som dock inte framgår särskilt tydligt.