Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-05-03, 17:44   #121
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Stankarn ... jag har ett problem ... har mina ideer som jag har studerat fram och hade inte en tanke på 2an och 9an i andra avd men efter "proffsen" har talat så tar jag med dom för att man lyssnar på tränare och ligan i tv som sen visar sig inte ens va i mål än.
Blir påverkad som bara den .. Lyssnar du överhuvudtaget på dessa s.k experter eller är det bättre att bara stänga av ljudet för deras röster börjar bli oerhört irriterande ?

Grattis till den fina vinsten!
Oj, jag lyssnar nog på allt, med ett halvt öra. Det som är intressantast är väl hur de driver spelarkollektivet i en viss riktning. Det är ju där spelvärdet ligger. Att inte följa med.

Men det där vet du ju redan, du har ju ofta häftiga idéer, som sitter tämligen regelbundet.

Men om jag bestämt mig för att gardera så brukar jag måla på. Spikarna är mycket viktigare. Och att ha självförtroende att stå kvar vid dem, även om man översköljs med information från alla håll.

Det räcker alltså med en 5-oddsare och en 7-oddsare för att sopa rent.

Igår på V75 så räckte det med vinnaren i sista för att sopa rent.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5), Efterhandaren (+10)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-03, 17:49   #122

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Jo det är ju så. Man måste ju höra lite om vissa saker och se hur dom försöker driva en åt nån riktning ... vilket är märkligt? Varför vill dom driva en i en riktning? Är det för att dom helhjärtat tror det eller är dom blinda när det gäller att se saker i lopp.. resultatrader mm.
Känns som om dom vet mer än dom säger och säger mer än dom borde (skämt)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-03, 18:00   #123

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 1262
Standard

Citat:
Jo det är ju så. Man måste ju höra lite om vissa saker och se hur dom försöker driva en åt nån riktning ... vilket är märkligt? Varför vill dom driva en i en riktning? Är det för att dom helhjärtat tror det eller är dom blinda när det gäller att se saker i lopp.. resultatrader mm.
Känns som om dom vet mer än dom säger och säger mer än dom borde (skämt)
Igår spikade Björnkollen Esprit Sisu i tredje loppet. När dessutom Spelvärde spikade den. Vad gör kollektivet - jo spikar den, eller tar med den. Vem vann överlägset. Jo Tae Kwan Deo. Hur många blev lurade där?
SO (+5)
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-03, 18:14   #124

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Santorini Visa inlägg
Igår spikade Björnkollen Esprit Sisu i tredje loppet. När dessutom Spelvärde spikade den. Vad gör kollektivet - jo spikar den, eller tar med den. Vem vann överlägset. Jo Tae Kwan Deo. Hur många blev lurade där?
Jag tog alla där hehe när min första tanke va hästen som blev tvåa mot Cyber Lane i debuten och nu skulle gå med bike och barfota. Så det kan bli ibland. Man gör skumma saker sista minuten ibland.
Gammal 2020-05-03, 18:37   #125

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 1949
Standard

Här dyker man in och ser att Stankarn dragit in, i runda slängar, 100 000 riksdaler i dag. Stort grattis!

När kommer den stora guiden på hur man rekar kusar lika väl som du? Skicka PM så kan vi splitta miljonerna i framtiden ; )
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-03, 18:40   #126

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 4326
Standard

Citat:
Du gjorde det inte så svårt för dig själv. Gick på nästagångaren som stod på tur för seger från spår 5 vilket den fick just idag och en annan favorit som bara va bäst med bäst form och bäst kusk i avd 2... enkelt.

Grattis!
Tur i första men sen lite stolpe ut ( skott Ha ha) i avd 4 o 5 Gullabo o Arsenal då blivit betydligt mer men så är det med streckspel. Det gäller att komma rätt på det med strecken
HuBBaBuBBa (+5)
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-03, 18:45   #127

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 15183
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Santorini Visa inlägg
Tja Lurade är väl att ta i men påverkad och vilseledd kan man ju bliva utav vissa ”experters” och tränares synpunkter samt uttalanden. Men för att Lura någon medvetet måste man väl veta om resultatet i förväg ? Mikael Wiehes visdoms ord ” vem i hela världen......” är ju en klassiker och som travspelare måste man till syvende och sist alltid lita på sig själv. Fast ibland är det svårt
TKD bestämde jag mig för ganska tidigt för att spika. Och Adrians allvarliga min när han sade att detta ska vi bara vinna gjorde större intryck på mig än Erik A och Björns positiva signaler gällande Esprit.
Ibland har jag försökt att skärma av alla tipstjänster och stallsnack. Bara gå på egen känsla och spelet går ungefär lika dåligt som efter ha ryggat expertisen.
Visst är kul med travspel
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-03, 19:14   #128

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Måste tyvärr ta tillbaka det där. Tänk vad lite tittande i lopparkivet kan löna sig!

Vaggeryd
Söndag 2020-05-03
Start: 16:28
Kostnad: 100,00 kr
8 Vinnare
9THENGILL
9 Vinnare
4CALL ME BRODDA
10 Vinnare
4SMEVIKENS CRUISER
System: Enkelt
VINSTBERÄKNING
Summa: 45 964,00 kr

Grattis Stankarn

Såg nu i efterhand att du fick med dig halva banann hem

Snyggt
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-03, 19:14   #129

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Tja Lurade är väl att ta i men påverkad och vilseledd kan man ju bliva utav vissa ”experters” och tränares synpunkter samt uttalanden. Men för att Lura någon medvetet måste man väl veta om resultatet i förväg ? Mikael Wiehes visdoms ord ” vem i hela världen......” är ju en klassiker och som travspelare måste man till syvende och sist alltid lita på sig själv. Fast ibland är det svårt
TKD bestämde jag mig för ganska tidigt för att spika. Och Adrians allvarliga min när han sade att detta ska vi bara vinna gjorde större intryck på mig än Erik A och Björns positiva signaler gällande Esprit.
Ibland har jag försökt att skärma av alla tipstjänster och stallsnack. Bara gå på egen känsla och spelet går ungefär lika dåligt som efter ha ryggat expertisen.
Helt riktigt. Skillnaden är att det är dina misstag och inte andras och då utvecklas man bättre inom travtippandet. Helt gå på egna intryck och kunskap. Som du säger måste man lita på sig själv.

Mvh
Efterhandaren (+5)
Gammal 2020-05-03, 19:19   #130

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 1262
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Jag spikar aldrig från spår 1 på Örebro. Inte luras, men magstarkt att spika ettan, när spår 5 med Snowstorm Hannover var med. Risk att bli instängd då.
Efterhandaren (+5)
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-03, 20:04   #131

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 4326
Standard

Tur måste man ha. såg avd 3 nu. Min spik G J ner RL 1000 Glory Smash kunde inte hålla rygg.. Med facit i hand så vinner ju GS om RL. Man måste ha tur annars är man rökt. Hubba du var ju rätt på det utan få betalt
HuBBaBuBBa (+5)
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-03, 22:19   #132

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
Tur måste man ha. såg avd 3 nu. Min spik G J ner RL 1000 Glory Smash kunde inte hålla rygg.. Med facit i hand så vinner ju GS om RL. Man måste ha tur annars är man rökt. Hubba du var ju rätt på det utan få betalt
tar den nästa gång och nu måste jag bevaka den så jag inte missar den som med alla mina drag Melander hästen jag spikade (minns inte namnet) Digital nånting lär det ju ha varit .. vann ju till 15 ggr degen nästa start med just den kusken som snuvade mig på v86 den gången med en nos... Ulf Eriksson

På Svensk travsport kan man bevaka va?

(8 La Plus Belle slog av 2 Digital Download)

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-05-03 klockan 22:21.
Svara

td