|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2020-05-02, 00:48 | #46 |
Pascha Tilly har gjort helvetiskt starka insatser på V75 gång på gång, problemet är att han inte kan öppna och att det är viktigt att vara en bit fram på Örebro. Men 5% imorrn är för lite.
Stepping Spaceboy helt toktappad den här gången, som Jensa också uppmärksammade. Kan bli en fin fullt ös medvetslös med första gången med Paal! Aleppo Pine kanske annars mitt bästa skrälldrag, sitter som gjuten för rygg ledaren (på Willow Pride som är ett duktigt startsnabbt spikbud!). Mr Southwind står ganska hårt inne men får han bluffa bort ett halvvarv tror jag han blir svårfångad. Spiksugen på den! Tengil Face är också ett spikbud igen, travar den och går bra med barfotan släpper de väl ingen jävel över bron? Bra att ta ställning i hyfsat jämnspelat lopp.
2020-05-02, 00:56 | #47 | |
Citat:
Detta spelar jag högt på stereon, mest varje dag och då menar jag högt. Fint, men lite trögt intro, men låt er inte luras. Är också kär i hon med violinen/fiolen... https://www.youtube.com/watch?v=TD2Niae26Ow
2020-05-02, 01:00 | #48 | |
Citat:
Pasha Tilly riktigt intressant och den tog jag med på tre kusar, direkt. Vad tror du Om Mr Marvelous i första? Är den verkligen så behövlig utav hårt tempo, eller är inte den så mycket bättre än de andra så att denne bara krossar? Har fastnat för denne och det är så surt om jag gör det på "felaktiga" grunder... Sista loppet var grymt bra! Om jag bara visste att han kom fram i dödens...
2020-05-02, 01:26 | #49 | |
Citat:
2020-05-02, 01:30 | #50 | |
Citat:
Pascha Tilly till 5% är en riktig fynd. Har jagat den i dem senaste omgångar. Äntligen bra läge och ett måste streck. Mr Marvelous är en bra häst som har gjort det bra hittills. Vid gardering ska den med så klart. Men... Jag tror Jorma Kontio är tidigt med där framme och reglerar fältet. Sen vet vi alla hur det brukar se ut med Jorma där framme, lagom bra tempo så ingen trycker på, sedan bara åka undan över upploppet. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5) Senast redigerad av Dahle den 2020-05-02 klockan 01:32. |
||
2020-05-02, 07:42 | #51 | |
ChrisCitat:
https://www.youtube.com/watch?v=JoXIqF1wI-g Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5) |
||
2020-05-02, 07:58 | #52 | |
Citat:
lås 2-9 eller spik 9... tror Örjan tar det där faktiskt. Mvh Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-05-02 klockan 08:12. |
||
2020-05-02, 08:00 | #53 |
Tunnelseende. Jag tycker inte Tae Kwon Deo är värd sina 43%. Trea senast som 30-oddsare i visserligen hårt gäng. Samtidigt Speedy Face 1% (!) - gick in som stark trea
i ett lopp som Discon vann. Och SF gick utvändigt mest hela loppet och var med ända till sista stegen. Man undrar vad det är som gör att hela expertisen bara köper Tae Kwon Deo rakt av? Jag säger inte att den inte kan vinna men procentskillnaden mellan dessa hästar - den som gör att kollektivet bara spikar utan att kolla upp saker och ting... SF går inte ofta på kort men har nu gjort två mersmakande lopp i rad på kort. Får väl kallas bra preparé och blir det lite tempo så...Båda tränas av Adrian. Adrian kör hårt och lämnar över till Dante strax före mål är mitt scenario... Take it or leave it!! |
|
2020-05-02, 08:08 | #54 |
Avd 5.
Jörgen W menade på att om han var spelare så skulle han låsa på 6 Whelk & 10 Strong Heartbeat. Ser jag en invändig strykning så spikar jag nog Whelk. 1 Valiant Dream försöker svara ut 3 Roofparty som är spetsbudet. 6 Whelk är väldigt startsnabb och kanske försöker ta över efter 1 och 3 har bråkat lite och då vill inte Kevin eller Mika ha en tryckare till och släpper till 6 Whelk. Bike på Whelk idag och loppet sist med den tiden sist och vad den är kapabel till så är den riktigt rolig idag. Får den spår 5 så spikar jag kanske. Kommer hoppa över alla A Cocciadoros hästar tills jag ser att dom presterar. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1) |
|
2020-05-02, 08:11 | #55 | |
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
valo (+5) |
||
2020-05-02, 08:26 | #56 |
Peter U kommer med 3 st Ekipage.
4 Miriam Håleryd 11 % (v4-4) 5 Global Adventure 5 % (v75-5) 6 Randemar RD 21 % (v75-6) Tycker inte hans hästar har gjort nåt märkvärdigt och är rätt blöta för dagen. Den mest intressanta är väl 5 Global Adventure till 5 % från perfekt spår nu när 3 Randemar RD ska gå med skor och som han travade sist. Nån som har nån känsla alls för Peter idag? |
|
2020-05-02, 08:40 | #57 | |
Citat:
stall Westholm, där märren Whelk blir ett bondeoffer för att köra loppet i halsen på bortlottade Strong Heartbeat? |
||
2020-05-02, 08:43 | #58 | |
Citat:
Siesmic Wave vinner! Motiveringar Spår Spåret är inte alls så illa som ryktet säger. Över 1609m på Örebro kördes 30 lopp förra året spår 3,4 eller 5 tog hem 18/30 lopp! Men efter dessa så ligger spår 9 på en fjärdeplats med 3/30 - bättre siffror än på de flesta andra banor. Spår 9 kommer bra på det när de andra kör för fort. Spetsstrid Det kommer laddas rejält från flera håll - spetsfavorit är nog 2 Mr Southwind som är vass med helstängt som det aviserats idag. 5 Syoss vann ganska bekvämt från ledning med Mr southwind i dödens - klart Mats E Djuse kommer göra ett rejält försök att nå spets igen. 3 Randemar R.D vore normalt en spetskandidat men hart ju het i spets sist och PU har växlat ner i utrustning för han vore idiot om han lät Randemar ladda för fullt idag då hästen gick helt tom sist och stapplade imål. Sen har vi en andrafas i spetskörningen där säkert Better Boss synar dödens , var ju grymt bra sist och finnar är tuffa och räds inte offensiva styrningar. Täta starter ett plus. Örjan/Siesmic Wave Siesmic Wave är startsnabb- tillräckligt för att skaffa sig en bra position i andra, tredje utvändigt. Örjan kommer sitta och njuta i andraspår medans de andra slösar sina krafter i inledningen. Det här är en riktig undantagshäst som slog världsrekord redan som treåring 08,5 på milemana! Sedan hamnade hästen här i Sverige hos Nurmos som matchade hästen försiktigt under 4 års säsongen. Nurmos hade vett nog att inte bränna krutet förra året. Det är i år hästen skall vara bra! Kommer vara i Gulddivisionen innan sommaren är över. Riktigt fin skalle på hästen som verkligen vill vara först imål. Det bör bli ytterligare en retfullt enkel vinst för Örjan- vinner på en 10 tid så där äckligt bekvämt inmåttat som Örjan är så bra på För er som tvivlar rekommenderar jag följande video på Siesmic Waves världsrekordlopp: https://m.youtube.com/watch?v=0HeEgFcTksE *** en riktig bonus är att ”alla” betaltjänster försöker fälla den här så de 35% hästen är streckad på ligger nog kvar eller t.o.m sjunker. tack för det! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5) Senast redigerad av Basse den 2020-05-02 klockan 08:51. |
||
2020-05-02, 08:50 | #59 | |
Citat:
mvh Eller spets och Strong H i dödens som säkert vinner därifrån .... ett vågat lås 6-10 Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-05-02 klockan 08:52. |
||
2020-05-02, 09:04 | #60 |
Tre riktiga rackarrökare inför eftermiddagens jackpottomgång.
Avdelning 4 - 12 Tessy d éte går ju ner otroligt mycket i klass och Riordan har ju gjort succé förut och till 2% given som garderingsbud. AVdelning 5 - nr 4 Bonny Boy som jag trodde lite på sist han var ute på v75, men då blev det ett passivt upplägg, sist gick han bra i ett litet preparé inför idag andra ytter och till 2% en riktig rackarrökare. Blir min spik på jokersystemet idag. Avdelning 6- Kortlopp och stor chans från spets för idag släpper väl Peter med den skentravande Randemar ? 5 Syoss från bästa spåret och startsnabb så kan han få ta över och mycket väl hålla på den korta häcken 6% , det tar vi alla dagar i veckan.
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Kocken14 den 2020-05-02 klockan 09:05. |
|
|