![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#196 |
Banned
|
![]()
Han är makalös, den där finnen....Får fart på hästarna både från start och till slut.
Kitos! |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#198 |
![]()
Där var man borta. Hade betydligt större förhoppningar på Roofparty i starten.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#199 |
![]()
Jörgen Westholm måste väl vara den minst "lyckosamma" kusken genom tiderna med favoritspelade hästar? För det handlar väl bara om otur...
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#200 |
![]()
Verkade som att flera sett den värma, däribland Hultman när lajven kopplades in i min Com Hem-sändning. Men inte mer än så. Förmodligen säger man inget eftersom det är italienaren som de älskar + Goop som skulle ha kört. Hade varit helt annorlunda om det varit typ Tony Wallin, John Östman, Bengt L Axelsson, Micke Melander eller någon annan som ”ingen bryr sig om”.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#201 |
![]()
Härligt Mika. Ibland har man tur. Fick in nr 1 efter strykningen av Zarina
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#202 |
![]()
Kevin O är lite kall för dagen ... länge sedan han vann med någon outsider. Oscar J lika kall oxå. Båda dom två vann betydligt oftare förr om jag inte är ute och cyklar.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#203 |
Banned
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#204 |
![]()
Nja finländska ekipaget var bättre för dagen. Westholm och gjorde väl det bästa av situationen. Men visst var dom för stora favoriter i min värld. Hästen var inte som bäst senast.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#205 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#206 |
![]()
nu kommer väl Åke L ute i banan och skrällvinner efter Örjan tar en fjärde inner och drömmer om elitloppet
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#207 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#208 |
![]()
Men ingen annan med så STORA favoriter på V75 som bränns (men av ren "otur" såklart). Undrar hur många fler av Jörgens storfavoriter som skulle vinna om Björn/Örjan körde? För det verkar ju inte vara några fel på hästarna, de är ofta i toppslag. Men vi får väl se i sista loppet. Vinner Björn då med Westerholmshäst så vet vi om formen sitter.
![]() ![]() |
![]() |
#209 |
![]()
Får jobba in denna
![]() V75 Inlämnat: 2020-05-02, 15:54 Nichlas Franséns andelsspel Örebro Lördag 2020-05-02 Start: 16:20 Kostnad: 400,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 6, 7, 9, 11 (5, 2) 2: 3 Very Kronos (1, 6) 3: 2, 10 (1, 5) 4: 3, 7, 10, 12 (5, 11) 5: 1, 3, 5, 7, 10 (12, 6) 6: 9 Seismic Wave (3, 2) 7: 3, 10, 12, 13 (7, 1) 5x1x2x4x5x1x4 = 800 rader. 800 x 1 x 0,50 kr = 400,00 kr. Totalt: 400,00 kr. Min kostnad: 400,00 kr x 2/28 = 28,57 kr Rättningskod: FPM PHG KZK Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|