Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-04-23, 21:20   #1

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1009
Standard

Bet365...

...stänger av konton som aldrig förr. Fler som drabbats de senaste dagarna?
kallekula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-23, 21:23   #2

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kallekula Visa inlägg
...stänger av konton som aldrig förr. Fler som drabbats de senaste dagarna?
Eller limiterar för att vara mer exakt.
Gammal 2020-04-23, 21:26   #3

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 736
Standard

Citat:
Eller limiterar för att vara mer exakt.
Har bara dåliga erfarenheter av dom! Skulle aldrig någonsin välja dom igen.
TobiasNilsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-23, 21:37   #4

Standard

Dom har varit så otroligt snett ute i sin oddssättning senaste veckorna. Inte bara jag utan flera bekanta som blivit limmade.
Gammal 2020-04-23, 21:39   #5

Standard

Citat:
Dom har varit så otroligt snett ute i sin oddssättning senaste veckorna. Inte bara jag utan flera bekanta som blivit limmade.
Segt! Har valt att enbart spela på sajter som jag anser är trovärdiga vilka är Unibet, Svs och atg... Betfair har funkat bra också
Gammal 2020-04-23, 21:40   #6

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 2850
Standard

Har precis tagit ut pengar , och inte limmad än ! Misstänker att det bara är en tidsfråga
tototorsten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-23, 22:16   #7

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tototorsten Visa inlägg
Har precis tagit ut pengar , och inte limmad än ! Misstänker att det bara är en tidsfråga
fullvärdigt konto där du får vinna 21K / spel?
Gammal 2020-04-23, 22:19   #8

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TobiasNilsson Visa inlägg
Segt! Har valt att enbart spela på sajter som jag anser är trovärdiga vilka är Unibet, Svs och atg... Betfair har funkat bra också
Unibet är jag limmad på sedan länge, helt utan grund dessutom. Vann inte ens där, men en dag fick jag ej lira. Bet365 har fikat länge. Längre än det borde säger de flesta. Gått rätt rejält plus, men de köpte tydligen ej sexsiffrig vinst senaste tio dagarna.

Liknande scenario med vänner. De kommer ju gräva sin egen grav.
Gammal 2020-04-23, 22:39   #9

Standard

Citat:
Unibet är jag limmad på sedan länge, helt utan grund dessutom. Vann inte ens där, men en dag fick jag ej lira. Bet365 har fikat länge. Längre än det borde säger de flesta. Gått rätt rejält plus, men de köpte tydligen ej sexsiffrig vinst senaste tio dagarna.

Liknande scenario med vänner. De kommer ju gräva sin egen grav.
Ok, låter negativt! Men positivt är ju vinsten! Stort grattis och snyggt lirat. Hur funkar typ betfair? Spelbörsen? Där kan du väll aldrig bli limiterad? Dessutom allt som oftast bäst odds. Borde passa en spelare som är duktig på att värdera vinst chans bättre än andra.
Gammal 2020-04-23, 23:07   #10

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TobiasNilsson Visa inlägg
Ok, låter negativt! Men positivt är ju vinsten! Stort grattis och snyggt lirat. Hur funkar typ betfair? Spelbörsen? Där kan du väll aldrig bli limiterad? Dessutom allt som oftast bäst odds. Borde passa en spelare som är duktig på att värdera vinst chans bättre än andra.
Absolut, spelar där också. Har dock bara vinnarspel. Ej plats och dubblar. Men visst, spelbörsen är bra. Även deras fasta men får vara vinna 7k på fasta.
Gammal 2020-04-24, 00:47   #11

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 2850
Standard

Citat:
fullvärdigt konto där du får vinna 21K / spel?
Jag har fått igenom alla mina spel på bet 365 ! Dock har jag inga spel så höga som 21k
Runt 10 har inte varit några problem .
tototorsten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-18, 21:27   #12

Sharp$: 2068
Standard

Kred till teamet att de iaf informerar att mitt konto har restriktioner...

Hej xxxxx,

Efter en översyn av ditt konto av vår avdelning för trading måste vi dessvärre meddela dig att, även fast våra onlinetjänster förblir tillgängliga för dig, kommer restriktioner att gälla för framtida spel du placerar, och funktionen Stäng spel kommer inte längre vara tillgänglig för dig.

Önskar du fortsättningsvis nyttja våra tjänster kommer du inte längre vara kvalificerad för följande Sporterbjudanden och kampanjer: Bästa-odds-garanti, Skydd mot oddsfluktuationer, 365 International - Fasta odds på Vinnare - bästa oddset mellan det som togs och vårat senaste odds, 0-0 pengarna tillbaka, erbjudanden med Tidig utbetalning, Extrachans vid förlängning samt bonusar med kombinations- eller flervalsspel.

Det här påverkar inte spel du redan har placerat i enlighet med dessa erbjudanden och bonusar.

Se en fullständig listning av dina tillgängliga Sporterbjudanden genom att logga in och välja Erbjudanden eller Kampanjer.

Vänliga hälsningar

Daniel Ed

Team bet365
rotagg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-18, 21:30   #13

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Oj det har man aldrig sett förr! Brukar bara vara cap hux flux efter att det gått bra annars.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-18, 21:45   #14

Sharp$: 2068
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Oj det har man aldrig sett förr! Brukar bara vara cap hux flux efter att det gått bra annars.
Spelar ju överlägset mest på betfair men har använt bet365 när jag inte kunnat få odds på betfair samt odds som sticker ut ordentligt. Men nu har de fyra senaste hästarna jag spelat där råkat vinna till 34, 8, 20 och 15 ggr. Så tror de tröttnade lite på mig.
rotagg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-02-14, 15:24   #15

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1435
Standard

Hej,

Tar upp den här tråden till liv igen.
Jag söker Bet365 konton att köpa, är det någon som har ett sådant är jag väldigt intresserad av att köpa det av er.
Ni kommer få en procent av vinsten på kontot och beroende på några olika faktorer avgör vi vilken procent ni får av kontots vinst.

Hör gärna av er via den här tråden om det finns något intresse för någon som vill tjäna några extra slantar!
pontus779 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td