Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-04-21, 14:31   #1

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 1949
Standard

V86 – Bergsåker/Solvalla (onsdag 22/4, 20.30)

Dags för ny V86-omgång. Denna gång delas tävlingen av Bergsåker och Solvalla. Många intressanta lopp såhär på förhand. Återkommer eventuellt med lite kommentarer om omgången senare under dagen.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-21, 18:46   #2

Reg.datum: aug 2018
Sharp$: 5514
Standard

Får höra lite hur snacket går i de två sista avdelningarna. Hade ju tänkt spika Vaduz Wise As, men den ströks ju. Lägger Syoss iväg bra bör han kunna ha hyggliga möjligheter att leda hela vägen, brorsan lär ju inte bråka allt för mycket initialt och Tale Of Jacks har spår långt ut.

Sedan har vi Chief Orlando i sista, som jag gillar. Han är ofta underskattad på spelet och det här ser ut som en lämplig uppgift. Om rapporterna är bra tror jag på en ganska god chans att spåra runt om.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-21, 20:12   #3

Standard

Avdelning 1:
1 Fighter Mearas min förstahäst. Gått 5 lopp över lång distans. Vunnit 2/5 av dessa. 3 Västerbo Lexington är just nu favorit av spelarna. Jag streckar denna också, men rankar ned. 12 Angel Ovea är i sitt livs form för tillfället. Slagit sitt egna rekord över 2140 meter två gånger i rad. Ovan med distansen, men kanske kan skrälla från bakspår. Min miljonskräll är 5 Barry Wadd. Annonserad med barfotabalans för första gången. Är hyggligt van vid långa lopp och har 8 lopp över distansen. Är knappast en segermaskin, men över 3140 meter kan allting hända. Kanske avstår 7 Balder D.K.

Avdelning 2:
Svår avdelning där 8 Florist just nu är streckad på 55%. Kanske lite i överkant sett till att hästarna är oerfarna, samt att spåret är mindre bra. Det är dock kanske den bästa hästen i loppet, men visst finns det motbud. 2 Camelita, 3 Ester Wibb, 4 Quantal Quetzal och 7 Hazelnut Sisu känns farligast emot.

Avdelning 3:
Ett riktigt getingbo i denna avdelning. Det finns många fina hästar. Kanske finast i min bok är nummer 11 Edrica som just nu är streckad på 3%. Otroligt. Visserligen spår 11, men ändå. 60% på 4 Idun A'Lir är på tok för mycket, men måste förstås streckas. Glöm inte bort 1 Mission Beach, 6 Samira Exclusive, 7 Natasha Avant, 8 Divina, 9 Global World News och 10 Twist N'Face.

Avdelning 4:
2 Sigel Garline är min förstahäst. Har 6/12 vinster över långdistans. Har börjat året bra (1-2-0 på 4 starter) och verkar vara i form. Har framspår och kan säkert komma iväg hyggligt härifrån. Första motbudet är 10 Cyrano De B.. 2/4 vinster över långdistans och har vunnit 2 av 3 med den annonserade barfotabalansen. Det kan räcka med att låsa med dessa två. Jag har dock hittat ett kul skrällbud. Till 4% hittar man just nu hästen 8 Eicas. Annonserad barfotabalans och amerikansk sulky. Har gått distansen 10 gånger i sitt liv, men dock bara vunnit 1 av dessa 10. Inte heller någon segermaskin direkt, men kan skrälla om det löser sig på vägen. Örjan Kihlström upp är ett plus. Avstår troligen 5 Terminator Face och 9 Imagine Boko.

Avdelning 5:
Lite av ett getingbo i detta lopp. Jag håller 6 Gazoline Mearas som förstahäst. Vunnit 3 av 7 lopp på distansen och har därtill 2/2 över 2640 meter. Kan vara ett spikbud för den som vågar, men det finns dock en hel del motbud att ta i beaktande. Värst emot skulle jag säga att 12 Timorol är. Har vunnit var tredje lopp över distansen (3/9). Spår 12 är inget superspår, men ändå hygglig segerprocent därifrån. Löpte på bra och satte nytt personligt rekord (14,9) senast – och får därmed anses vara i hyfsad form. En annan häst som också satte personligt rekord senast är 4 Jamaica Boko (13,6). Och det i årsdebuten. Lär gå framåt med ett lopp i kroppen och det ska bli spännande ifall hon tar ytterligare ett steg här. Det finns dock ännu fler motbud. 2 Listas Thaitanic, 3 Borin T.N och 13 Harper Seabrook är några andra tänkbara vinnare. 9 Sherlock är ett kul skrällbud för miljonerna.

Avdelning 6:
Just nu är favoriten 2 Amiral streckad på 40%. En bra häst från ett bra spår. Dock inte min förstahäst. Min förstahäst är nummer 8 Go West Young Man som slog Amiral senast. Det bör dock tilläggas att spåret var bättre då, samtidigt som Amiral låg utvändigt och startade från bricka 7. Spåren lär göra skillnad och Amiral lär kommer iväg ännu bättre denna gång. Jag streckar nog båda, även om jag skulle säga att självförtroendet hos Go West Young man lär vara starkare. Förutom dessa två, så finns det en hel del kul motbud. Vi har 1 Brandy Flame som satte nytt rekord senast (14,3) – men det kanske är mer ett platsspel (5 av 11 på distansen). Vi har 4 Grevin Sisu som ska gå barfota bak – en balans som han verkligen gynnas av. Vi har 5 Missing Tooma som är duktig på distansen, men som kanske mer gynnas av voltstart än av auto. Också ett bud för platsspel (7 av 9 lopp har slutat med platsplacering). Och sedan en rejäl skräll för miljonerna: 10 S.G Sherman. Barfota runt om. Just nu 0.50%. Har gått distansen 13 av sina 17 lopp och har därmed rutinen av att gå medeldistanslopp. Kanske inte en häst som sätter nosen först särskilt ofta, men för 0.50% så kanske det är värt ett streck sett till förutsättningarna. Torbjörn Jansson upp. Ptja, varför inte? Ett sista bud är 11 Mr Marvelous som har 2/5 vinster i karriären på distansen. Satte nytt rekord senast (14,9, volt). Just nu streckad på omkring 12%, vilket kanske är lite väl mycket sett till chanserna och motbuden som finns. Här kommer jag nog strecka på ganska ordentligt.

Avdelning 7:
En tydlig favorit i 3 Syoss – och det ska han vara. 26 vinster på 46 lopp. Otroligt fint facit. Men det finns en hel del motbud här trots allt. 4 Cesar F.C är tidig. 2/3 på distansen (5/19 på 2140) och därtill gynnas han av sin annonserade balans (barfota fram). Glöm heller inte bort 8 Vera Spiro som gjort två fantastiska lopp på rad. Barfota runt om och superform. Sämre spår dock. 9 Mr Southwind är fin och 10 Knifetown Lover är kapabel. Omgångens kanske största drag är dock 11 Ready Lane. En häst som kanske inte ser mycket ut för världen, men som med Jimmy H Andersson i sulkyn har ruskigt fina siffror. Ready Lane har vunnit 4 av sina 6 i karriären med Jimmy i sulkyn. Otroligt hemmagynnad (Bergsåker) och har lopp i kroppen. 2.50%? Ja, herregud. Det skulle till och med kunna vara en chansspik för den riktigt modige. Vunnit 2 av 6 lopp på distansen i karriären (6 av 18 på 2140). Ett givet spik i min bok, även om spår 11 är minus.

Avdelning 8:
Jag har svårt att hitta givna spikar denna omgång. Här finns det dock ett spikbud som känns intressant: 3 Ferrari B.R. Vunnit 20 av karriärens 33 lopp. Ja, det är väldigt tufft emot – men jag tycker att det känns som en bra spik till de nuvarande procenten.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+8), Piraten (+10), MikaF (+10), asgaya3141 (+5)

Senast redigerad av fweewea den 2020-04-22 klockan 12:20.
Gammal 2020-04-21, 20:35   #4

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 17844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fweewea Visa inlägg

Avdelning 7:
En tydlig favorit i 3 Syoss – och det ska han vara. 26 vinster på 46 lopp. Otroligt fint facit. Men det finns en hel del motbud här trots allt. 4 Cesar F.C är tidig. 5/19 vinster på distansen och därtill gynnas av sin annonserade balans (barfota fram). Glöm heller inte bort 8 Vera Spiro som gjort två fantastiska lopp på rad. Barfota runt om och superform. Sämre spår dock. 9 Mr Southwind är fin och 10 Knifetown Lover är kapabel. Omgångens kanske största drag är dock 11 Ready Lane. En häst som kanske inte ser mycket ut för världen, men som med Jimmy H Andersson i sulkyn har ruskigt fina siffror. Ready Lane har vunnit 4 av sina 6 i karriären med Jimmy i sulkyn. Otroligt hemmagynnad (Bergsåker) och har lopp i kroppen. 2.50%? Ja, herregud. Det skulle till och med kunna vara en chansspik för den riktigt modige. Vunnit 6 av 18 lopp på distansen i karriären. Ett givet spik i min bok, även om spår 11 är minus.
.

Vill bara uppmärksamma dig om att avd 7 är över 1640m och inte 2140m.
Cesar F.C har med andra ord 2 segrar på 3 försök över distansen!
Bara så att din analys inte blir fel pga. fel distans

Lycka till!
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-21, 20:38   #5

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Vill bara uppmärksamma dig om att avd 7 är över 1640m och inte 2140m.
Cesar F.C har med andra ord 2 segrar på 3 försök över distansen!
Bara så att din analys inte blir fel pga. fel distans

Lycka till!
My bad! Måste använt mig av fel flik, hehe. Sånt som händer.
viking90 (+5)
Gammal 2020-04-21, 22:49   #6

Standard

Citat:
Avdelning 1:
1 Fighter Mearas min förstahäst. Gått 5 lopp över lång distans. Vunnit 2/5 av dessa. 3 Västerbo Lexington är just nu favorit av spelarna. Jag streckar denna också, men rankar ned. 12 Angel Ovea är i sitt livs form för tillfället. Slagit sitt egna rekord över 2140 meter två gånger i rad. Ovan med distansen, men kanske kan skrälla från bakspår. Min miljonskräll är 5 Barry Wadd. Annonserad med barfotabalans för första gången. Är hyggligt van vid långa lopp och har 8 lopp över distansen. Är knappast en segermaskin, men över 3140 meter kan allting hända. Avstår sannoikt betrodde 6 Balder D.K.
Håller med om Barry Wadd och även jag avstår troligen Balder D.K. som är en ganska enkel modell. Vill även varna lite för Digital Flash som höll bra utvändigt Lupin Håleryd senast.
Gammal 2020-04-22, 07:43   #7

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6590
Standard

Också inne på Barry och vill minnas att mamma Zoccer Wadd var grym bfro?

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
Håller med om Barry Wadd och även jag avstår troligen Balder D.K. som är en ganska enkel modell. Vill även varna lite för Digital Flash som höll bra utvändigt Lupin Håleryd senast.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-22, 11:52   #8

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38083
Standard

Nu ströks Rose Run Sydney. Det gör loppet lite billigare, men synd att man inte får se hästen.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-22, 12:09   #9

Standard

Idéer kring spetsstriden följer. Notera att detta är mina spaningar från lopparkivet – och jag har inte lyssnat in hur tränarna/kuskarna tänkt köra loppen ännu.

Avdelning 1:
Känns inte som att någon häst här är särskilt startsnabb. 1 Fighter Mearas är ingen supersnabb häst ut. Jag håller Fighter Mearas som förstahäst på ren grundkapacitet, men det finns en viss galopprisk från innerspår. Frågan är om man vågar ladda ordentligt? Tvivlar. 3 Västerbo Lexington är hygglig ut – och kan nå spets efter 500 meter om ledaren släpper. Jag tror 4 Katinka är ett bud om att komma till ledningen först – men lär nog släppa. 5 Barry Wadd är inte heller någon startraket – men kanske laddas nu med BFRO? 7 Balder D.K är sannolikt snabbast på framspår, men spår 7 är inte optimalt. Kanske kan nå ledningen trots allt?

I ledning efter 500m: 3 Västerbo Lexington eller 7 Balder D.K.

Avdelning 2:
2 Camelita är ganska snabb ut – om hon verkligen laddas. 3 Ester Wibb är långsam och lär söka rygg. Snabbast är nog 5 Tiny Rocket – men finns en viss galopprisk. 6 Global Broadcast är svårbedömd då hon enbart gått i volt tidigare, men kom till ledningen från springspår senast och därifrån vann hon. Favoriten 8 Florist är hyggligt snabb också, men lär väl knappast kunna laddas från bricka 8?

I ledning efter 500m: 2 Camelita eller 5 Tiny Rocket.

Avdelning 3:
1 Mission Beach är ruskigt snabb ut. Innerspåret är alltid lite vanskligt dock. Favoriten 4 Idun A'Lir är väl också hyggligt snabb. Frågan är ifall man kör för ledningen? 6 Samira Exclusive kan öppna snabbt vid laddning och ska inte räknas bort i spetsstriden trots bricka 6.

I ledning efter 500m: 1 Mission Beach.

Avdelning 4:
Min favorit, 2 Sigel Garline, är inte jättesnabb ut. 4 Crash Axe är startsnabb vid laddning. 5 Terminator Face antagligen snabbast på framspår.

I ledning efter 500m: 5 Terminator Face.

Avdelning 5:
1 Bling Bling har startat från innerspår en gång i karriären – då gick hon till spets och kom tvåa i loppet. Har varit bortlottad i resterande delar av karriären på auto. Något svårbedömd, men verkar kunna starta snabbt. 3 Borin T.N har startat snabbt från framspår tidigare. 4 Jamaica Boko har startat snabbt vid laddning några gånger i karriären, men har en ojämn startsnabbhet. 5 Pretty Boy Floyd kan öppna. 6 Gazoline Mearas kan öppna fort, men lär nog få sikta mot att överta ledningen en bit in.

I ledning efter 500m: 1 Bling Bling eller 6 Gazoline Mearas.

Avdelning 6:
1 Brandy Flame är ruskigt snabb ut. Startat från innerspår en gång i karriären – då blev det spets och ledning, men tappade vinsten på upploppet och slutade tvåa. Spetsbud vid laddning. 2 Amiral kan öppna hyfsat. 5 Missing Tooma hyggligt snabb.

I ledning efter 500m: 1 Brandy Flame. Frågan är om någon siktar mot att överta ledningen? 2 Amiral? 8 Go West Young Boy? Annars kan det bli spets och slut för 1 Brandy Flame om det vill sig väl.

Avdelning 7:
1 Cavalier Brodde snabb ut och spetsade från innerspåret senaste gången han startade från bricka 1. 3 Syoss kan öppna vid laddning. 7 Tale of Jacks är hyggligt startsnabb, men spåret är emot.

I ledning efter 500m: 1 Cavalier Brodde eller 3 Syoss.

Avdelning 8:
En idel skara snabba hästar här. 1 Evaluate öppnar riktigt snabbt. Hur klarar han av innerspåret? 2 Chief Orlando startar också raskt vid laddning. Favoriten 3 Ferrari B.R är också riktigt snabb ut. Siktas han mot ledningen? Det tror jag. 5 Partizan Face kan blanda och ge i starten. 6 Canari Match hyggligt snabb ibland.

I ledning efter 500m: 1 Evaluate eller 3 Ferrari B.R. Sedan är frågan vem som siktas mot att gå i ledningen.
Gammal 2020-04-22, 12:24   #10

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Jag kommer spika Västerbo Lexington i första
Jag skulle bli mycket förvånad om Fighter Mearas håller upp och Bergh kör nog tills han sitter i ledningen och bästa hästen förlorar knappast där.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-22, 12:29   #11

Standard

Efter att ha kollat statistik för hästarnas grundkapacitet – och lopparkivet för att se startsnabbhet, så har jag kommit fram till denna grundram. Den är på tok för stor i dagsläget – men jag har inte bestämt mina spikar ännu. A-hästar är troliga vinnare. B-hästar är motbud och/eller skrällbud. C-hästar är dom jag inte tror har en chans här.

Avd 1:
A: 1, 3, 7.
B: 5, 12.
C: 2, 4, 6, 8, 9, 10, 11.

Avd 2:
A: 2, 5, 8.
B: 3, 4, 7.
C: 1, 6.

Avd 3:
A: 1, 4
B: 2, 6, 7, 8, 9, 10, 11.
C: 3, 5, 12.

Avd 4:
A: 2, 5, 10.
B: 4, 8, 9.
C: 1, 6, 7, 11, 12.

Avd 5:
A: 1, 6.
B: 3, 4, 11, 12.
C: 2, 5, 7, 8, 9, 10.

Avd 6:
A: 1, 2, 8.
B: 5, 10, 11.
C: 3, 4, 6, 7, 9, 12.

Avd 7:
A: 1, 3.
B: 4, 7, 8, 9, 10, 11.
C: 2, 5, 6, 12.

Avd 8:
A: 1, 2, 3.
B: 4, 5, 6, 7, 9.
C: -
Gammal 2020-04-22, 14:05   #12

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 2068
Standard

Citat:
Efter att ha kollat statistik för hästarnas grundkapacitet – och lopparkivet för att se startsnabbhet, så har jag kommit fram till denna grundram. Den är på tok för stor i dagsläget – men jag har inte bestämt mina spikar ännu. A-hästar är troliga vinnare. B-hästar är motbud och/eller skrällbud. C-hästar är dom jag inte tror har en chans här.
Jag tror förmodligen att du satt alla vinnarna inom troliga vinnare + motbud. Även om jag själv på min första ram på 8000r har med en häst utanför det systemet. Kruxet för dig är att få ner kostnaden på A+B hästar från nuvarande 3732480r...
fweewea (+10)
rotagg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-22, 15:15   #13

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rotagg Visa inlägg
Jag tror förmodligen att du satt alla vinnarna inom troliga vinnare + motbud. Även om jag själv på min första ram på 8000r har med en häst utanför det systemet. Kruxet för dig är att få ner kostnaden på A+B hästar från nuvarande 3732480r...
En dyr historia.
Gammal 2020-04-22, 15:37   #14

Standard

Jaha, då skriker Berglund med flera ut Chief Orlando så tyvärr lär väl procenten dra iväg där...
Gammal 2020-04-22, 15:40   #15

Standard

Citat:
Jaha, då skriker Berglund med flera ut Chief Orlando så tyvärr lär väl procenten dra iväg där...
Dessvärre.
Gammal 2020-04-22, 15:50   #16

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 15184
Standard

V86 svammel

Inget streckspel idag. V86 samt Bergsåker/Solvalla är inte min likör. Dessutom är V86 för svårt för min spel och tips gen. Men alltid intressant att försöka hitta dragen och kanske sponsra med lite V/P och DD spel om det suger i speltarmen.

Västerbo Lexington (perfekt inne) och Harper Seabrook känns som två Bergh säkra spikar.
Camelita gick bra senast i betydligt hårdare motstånd. Anmäld med skor och har aldrig vunnit men känns likväl som en stänkarvarning.
Terminator Face. Erik upp på lite spralliga Kolgjini hästar känns ++. Vinnarspel om oddset är dugligt. Blir väl hårt betrodd på ovanstående faktum.
S.G. Sherman. 0% och 42ggr på vinnarspelet!! Jag fattar nada. Dagens bästa plats spel om oddset står sig.
Vera Spiro. Skrällvann senast och kan göra det igen. Dock lite mer bevakad idag och spår 8 är väl sämsta tänkbara.
Cockstile. Är mitt DD drag. Ok pausat och lite svårbedömd men hästen har gjort grymma lopp nere i spagetti landet.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-22, 16:04   #17

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 10883
Standard

Jag har skapat ett andelsspel på din A+B rank Fweewea.
Men för att få ner kostnaden till strax över 2000:- så måste det spikas.
Spikar Gazoline Mearas och Syoss. 54kr st.
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-22, 17:53   #18

Reg.datum: dec 2018
Sharp$: 4828
Standard

Idun A´Lir i avd 3. Enligt Spelvärde tillhör den omgångens mest överspelade.Samtidigt tillmäts den ha högst segerchans i loppet.Vilken slutsats skall man dra av det,förutom att stoet bör garderas?
ScandalPlay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-22, 18:04   #19

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ScandalPlay Visa inlägg
Idun A´Lir i avd 3. Enligt Spelvärde tillhör den omgångens mest överspelade.Samtidigt tillmäts den ha högst segerchans i loppet.Vilken slutsats skall man dra av det,förutom att stoet bör garderas?
Nja det snackas ju om ett tvåhästarslopp och i min värld är väl Idun förstahandaren helt rätt. Men spelprocenten går ju alltid att diskutera dessutom ligger klyschan ”när två strider ... ” i vassen och lurar. Men det är ju travspel i ett nötskal. Och du alla speltips skall tas med en skopa salt. Själv är nästan alltid bästa dräng. Men det finns väl inga drängar nuförtiden ! Hm får söka nya klyschor . Go tur Scandalen.
Gammal 2020-04-22, 18:18   #20

Reg.datum: dec 2018
Sharp$: 4828
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Nja det snackas ju om ett tvåhästarslopp och i min värld är väl Idun förstahandaren helt rätt. Men spelprocenten går ju alltid att diskutera dessutom ligger klyschan ”när två strider ... ” i vassen och lurar. Men det är ju travspel i ett nötskal. Och du alla speltips skall tas med en skopa salt. Själv är nästan alltid bästa dräng. Men det finns väl inga drängar nuförtiden ! Hm får söka nya klyschor . Go tur Scandalen.
Tack för svaret! Det blir en gardering och lycka till med spelet du med!
ScandalPlay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-22, 18:22   #21

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ScandalPlay Visa inlägg
4 är streckad 2,5 gånger mer än 1. Övriga har under fem procent. Thomas Lönn tränar 1 sedan några veckor och den kommer från två raka segrar. Lönn tränade 4 som unghäst och är nog inte så glad, att hästen flyttades till Båth, när den skulle börja starta. Lönn menar bittert, att han han inte förstår att 4 är så stor favorit och tror att hans egen träning idag 1 vinner över 4.

För egen del kommer jag sannolikt att låsa loppet på 1 och 4. Det blir en duell mellan de två tränarna. Om jag tvingades välja en skulle jag spika 1.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-22, 18:26   #22

Sharp$: 6590
Standard

Köpte mig en Hubba-andel och kompletterar med ett litet eget.
3,5,12
3,7
1
2
3
2,3
3,4,5,11
2,4
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-22, 18:38   #23

Standard

V5
Inlämnat: 2020-04-22, 18:38
Solvalla
Onsdag 2020-04-22
Start: 18:39
Kostnad: 400,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 4, 5, 8 (6, 2)
2: 2, 3, 4, 8 (6, 12)
3: 1, 3, 9, 10 (6, 11)
4: 3 Forever Melon (4, 2)
5: 1, 3, 5, 6, 11 (12, 8)

5x4x4x1x5 = 400 rader.
400 x 1 x 1,00 kr = 400,00 kr.
Totalt: 400,00 kr.
Rättningskod: BXL LTM XVD
Gammal 2020-04-22, 18:46   #24

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 1262
Standard

Jag har också köpt andel av Hubba. Men gjorde en egen med 4 spikar.
Lopp 1 spik nr 3 Västerbo Lexington.
Lopp 2 spik nr 5 Tiny Rocket.
Lopp 3 spik nr 4 Idun A'Lir.
Lopp 4 nr 1,2,4,5,6,8,9,10,11,12.
Lopp 5 spik nr 3 Borin T. N.
Lopp 6 nr 1,2,4,5,8,12.
Lopp 7 nr 1,3,4,5,7,8,9,10,11,12.
Lopp 8 nr 2,3,5,9.

Lycka till allihopa!

Senast redigerad av Santorini den 2020-04-22 klockan 18:48.
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-22, 18:50   #25

Standard

Kompletterar mina initiala tankar med några sista tankar inför inlämning. Hade jag kört en singelrad med åtta spikar så hade raden sett ut såhär i dagsläget:

Avd 1: 7 Balder D.K (11.7%) – Om favoritlåset faller
Avd 2: 5 Tiny Rocket (13.6%) – Spets och slut
Avd 3: 1 Mission Beach (21.9%) – Spets och slut
Avd 4: 10 Cyrano De B. (17.6%) – Om favoriten hoppar
Avd 5: 6 Gazoline Mearas (21.8%) – Bästa hästen
Avd 6: 8 Go West Young Boy (10.4%) – Bästa hästen, spåret emot
Avd 7: 3 Syoss (43.3%) – Bästa hästen, bra spår, kan nå spets (1 emot)
Avd 8: 2 Chief Orlando (13.4%) – Spets och slut

Om jag ska lyfta några roliga lågprocentare i varje omgång, så har vi dessa:

Avd 1: 5 Barry Wadd (3.5%) och 8 Craizy Daizy (0.9%) – Distansgynnad + Hemmakusk
Avd 2: 2 Camelita (3.2%) – Spetschans
Avd 3: 6 Samira Exclusive (0.2%) – Snabb ut
Avd 4: 12 Euklid A.T (2.3%) – Distansen + BFRO/Bike
Avd 5: 12 Timorol (5%) – Topphäst, enbart spåret emot
Avd 6: 10 S.G Sherman (0.4%) – BFRO/Bike och massa lopp i kroppen
Avd 7: 11 Ready Lane (2.2%) – Hemmafördel + kuskgynnad
Avd 8: 1 Evaluate (4.7%) – Spetschans

Avslag/överspelade:

Avd 1: 8 Florist (40%)
Avd 3: 4 Idun A'Lir (53%)
Avd 6: 2 Amiral (60%)
Avd 8: 3 Ferrari B.R (37%)

–––––

Spännande att jag ändrat mina tankar kring 7 Balder D.K i avdelning 1 där jag initialt kände avslag, men där jag allt mer landar mot att det är ett rimligt streck på kupongen. 1 Fighter Mearas är bästa hästen, men finns stor risk för galopp. Och vinglar det för 3 Västerbo Lexington så finns det egentligen bara ett ordentligt motbud som kan bjuda upp till dans: 7 Balder D.K.

Vi får se hur den slutliga kupongen ser ut.

Senast redigerad av fweewea den 2020-04-22 klockan 18:55.
Gammal 2020-04-22, 18:50   #26

Standard

V5
Inlämnat: 2020-04-22, 18:50
Bergsåker
Onsdag 2020-04-22
Start: 18:51
Kostnad: 256,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 5, 9, 11 (2, 3)
2: 4, 6 (1, 3)
3: 1, 3 (8, 7)
4: 1, 2, 3, 8 (7, 4)
5: 1, 3, 7, 12 (5, 6)

4x2x2x4x4 = 256 rader.
256 x 1 x 1,00 kr = 256,00 kr.
Totalt: 256,00 kr.
Rättningskod: JRL CTK SVJ
Gammal 2020-04-22, 18:58   #27

Standard

Efter allt hausse kring Chief Orlando känns suget borta på att spika denne, därför kör jag endast utgång. En annan orsak är också att jag vill ha med Lionel till den låga procenten, det här är sista chansen jag ger hästen. Antonsson är väldigt påställd inför uppgiften och de gånger hästen tävlat över 1600 har han mött kanonhästar. Vi minns hur bra han höll utvändigt Uza Josselyn i somras och då öppnade han även väldigt rappt från just spår fyra.
Gammal 2020-04-22, 19:00   #28

Standard

Citat:
Efter allt hausse kring Chief Orlando känns suget borta på att spika denne, därför kör jag endast utgång. En annan orsak är också att jag vill ha med Lionel till den låga procenten, det här är sista chansen jag ger hästen. Antonsson är väldigt påställd inför uppgiften och de gånger hästen tävlat över 1600 har han mött kanonhästar. Vi minns hur bra han höll utvändigt Uza Josselyn i somras och då öppnade han även väldigt rappt från just spår fyra.
Fortfarande hyggligt låg procent på Chief Orlando, men jag köper din poäng. Det sjukaste är att Ferrari B.R fortsatt är streckad på 35%. För någon dag sedan var det min favorit också, men att han ligger kvar på den höga procentsatsen är rätt galet. Finns otroligt många motbud. Bästa hästen är nog 9 Cokstile, men den har ju fel spår. Har velat fram och tillbaka kring ifall man ska måla allt eller spika. Och jag lutar nog mot spik på Chief Orlando trots allt.
Gammal 2020-04-22, 19:08   #29

Standard

Citat:
Fortfarande hyggligt låg procent på Chief Orlando, men jag köper din poäng. Det sjukaste är att Ferrari B.R fortsatt är streckad på 35%. För någon dag sedan var det min favorit också, men att han ligger kvar på den höga procentsatsen är rätt galet. Finns otroligt många motbud. Bästa hästen är nog 9 Cokstile, men den har ju fel spår. Har velat fram och tillbaka kring ifall man ska måla allt eller spika. Och jag lutar nog mot spik på Chief Orlando trots allt.
Ja, Cokstile har gått som en kanon nere i Italien och besegrat deras elit, men jag tror inte han är så mycket bättre än konkurrenterna idag och det ska till en bra insats för att vinna. Men given vid gardering.
Gammal 2020-04-22, 19:18   #30

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Gör ett riktigt amatörsystem idag där jag kör spiklöst. Vill testa en gång och se hur det går.

Lycka till alla!

V86
Inlämnat: 2020-04-22, 19:16
Västertorps Spel & Tobak, Hubbas Bubblors andelsspel
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2020-04-22
Start: 20:30
Kostnad: 1 526,40 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3 (7, 12)
2: 3, 5, 7, 8 (4, 1)
3: 1, 4, 8, 11 (2, 7)
4: 2, 5 (10, 9)
5: 1, 2, 3, 4, 6 (11, 12)
6: 1, 2 (8, 11)
7: 3, 4, 7 (8, 10)
8: 2, 3, 9 (6, 7)

2x4x4x2x5x2x3x3 = 5760 rader.
5760 x 1 x 0,25 kr = 1 440,00 kr. Avgift 86,40 kr.
Totalt: 1 526,40 kr.
Min kostnad: 1 526,40 kr x 1/36 = 42,40 kr
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-22, 19:19   #31

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Chief Orlando o Ferrari BR, tvillingen ger 5,20(svs) och det kanske inte känns så märkvärdigt tvillingodds, men tror att det är mycket god chans för detta med ett antal scenarier...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-22, 19:21   #32

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 5142
Standard

Inte så mycket påläst men tycker det är en bra spik i sista..../Lycka till!

V86
Inlämnat: 2020-04-22, 09:10
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2020-04-22
Kostnad: 76,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 2 Camelita (8, 3)
3: 4, 11 (1, 3)
4: 5, 8, 9, 12 (10, 2)
5: 7, 11 (6, 1)
6: 1, 2, 11 (8, 6)
7: 3, 4, 11 (10, 8)
8: 4 Lionel N.O. (3, 6)

2x1x2x4x2x3x3x1 = 288 rader.
288 x 1 x 0,25 kr = 72,00 kr. Avgift 4,00 kr.
Totalt: 76,00 kr.
Rättningskod: CWG JQH SNH
valo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-22, 19:29   #33

Standard

Tja du Hubbabubba. Hängslen och livrem är på plats i ditt system men om jag ska vara lite besserwisser så saknar jag Harper Seabrook och Vera Spiro.
Men jag hoppas du hittar rätt i luriga V86 cirkusen.
HuBBaBuBBa (+5)

Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-04-22 klockan 19:33.
Gammal 2020-04-22, 19:37   #34

Shooters avatar

Standard

V86
Inlämnat: 2020-04-22, 18:01
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2020-04-22
Kostnad: 225,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3 (7, 5)
2: 3, 5, 8 (7, 4)
3: 1 Mission Beach (4, 8)
4: 5 Terminator Face (2, 9)
5: 1, 2, 3, 6, 11, 12 (10, 4)
6: 1, 2, 8, 9, 11 (4, 5)
7: 1, 3, 4, 10, 11 (7, 8)
8: 2 Chief Orlando (3, 9)

2x3x1x1x6x5x5x1 = 900 rader.
900 x 1 x 0,25 kr = 225,00 kr.
Totalt: 225,00 kr.
Rättningskod: BWH BTM TVM
Gammal 2020-04-22, 19:43   #35

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2648
Standard

V86
Inlämnat: 2020-04-22, 19:27
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2020-04-22
Kostnad: 288,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 5 (1, 7)
2: 3, 7 (8, 5)
3: 1, 4, 8, 9 (2, 11)
4: 2, 5, 9, 10, 11, 12 (4, 8)
5: 1, 4, 6, 11 (3, 12)
6: 2 Amiral (8, 1)
7: 8 Vera Spiro (3, 4)
8: 2, 3, 5 (9, 6)

2x2x4x6x4x1x1x3 = 1152 rader.
1152 x 1 x 0,25 kr = 288,00 kr.
Totalt: 288,00 kr.
Rättningskod: MSC HTG TXC
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-22, 19:45   #36

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5568
Standard

Känns otroligt svårt idag. Får bli en mindre bong där magen får stå för besluten. Känns som Mika Forss aldrig går lottlös så båda hans styrningar är med. Lycka till alla!

1: 1, 3, 5 (7, 12)
2: 2, 3, 5, 7, 8 (4, 1)
3: 1, 4 (2, 8)
4: 2, 5, 8, 9, 10 (4, 11)
5: 11 Harper Seabrook (6, 3)
6: 2, 4 (8, 1)
7: 3 Syoss (4, 8)
8: 2, 4 (3, 9)

3x5x2x5x1x2x1x2 = 600 rader.
600 x 1 x 0,25 kr = 150,00 kr.
Gammal 2020-04-22, 19:54   #37

SistaStallskrikets avatar

Reg.datum: apr 2019
Sharp$: 5355
Standard

V86
Inlämnat: 2020-04-22, 19:52
andelsspel
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2020-04-22
Kostnad: 1 890,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Fighter Mearas (3, 7)
2: 1, 3, 4, 5, 7, 8 (2, 6)
3: 1, 2, 4, 8, 11 (7, 9)
4: 2, 4, 5, 8, 9, 10, 11 (12, 1)
5: 3 Borin T.N. (1, 6)
6: 1, 2, 5, 8 (4, 11)
7: 1, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11 (12, 6)
8: 2 Chief Orlando (9, 3)

1x6x5x7x1x4x9x1 = 7560 rader.
7560 x 1 x 0,25 kr = 1 890,00 kr.
Totalt: 1 890,00 kr.
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-22, 19:55   #38

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3273
Standard

Blir nog spik på Ferrari. Han vinner från dödens nu när dom har hitta felet på den.
Gammal 2020-04-22, 20:13   #39

Standard

V86
Inlämnat: 2020-04-22, 20:10
V8 - endast utdelning på 8 rätt
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2020-04-22
Kostnad: 468,75 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 5, 7, 12 (6, 8)
2: 5 Tiny Rocket (8, 3)
3: 1, 2, 8 (4, 11)
4: 5 Terminator Face (2, 10)
5: 1, 3, 4, 5, 10 (6, 11)
6: 1, 2, 4, 5, 8 (11, 9)
7: 1, 3, 4, 7, 10 (8, 9)
8: 3 Ferrari B.R. (2, 9)

5x1x3x1x5x5x5x1 = 1875 rader.
1875 x 1 x 0,25 kr = 468,75 kr.
Totalt: 468,75 kr.
Rättningskod: GTB DTM SNC
Gammal 2020-04-22, 20:16   #40

Standard

Värmning Terminator Face. Jäklar vad han är svankryggig !! Hm har aldrig tänkt på det förut.
Dessutom lite överviktig. Hm ser ju inte ut som en travhäst men skenet kanske bedrar.
Förlåt Terminator.
Gammal 2020-04-22, 20:22   #41

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
V86
andelsspel
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2020-04-22
Vadet gäller startnummer

Avd

Lycka till ikväll Sistastallskriket

Vi tänker tydligen lika- jag har spikat Borin T.N och Chief Orlando

Krångligt att visa 101 kvitton men här är länk till mitt jokersystem för kvällen:
https://www.jokersystemet.se/t/UGVjPTWQCkP3

Lycka till allihopa
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-22, 20:24   #42

V75fahlles avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4945
Standard

V86
Inlämnat: 2020-04-22
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2020-04-22
Kostnad: 1 960,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 5, 7 (12, 8)
2: 3 Ester Wibb (8, 5)
5: 3, 6, 11, 12 (1, 4)
7: 3, 4, 7, 8, 9, 10, 11 (1, 5)
8: 2, 3, 6, 7, 9 (1, 4)

4x1x2x7x4x1x7x5 = 7840 rader.
7840 x 1 x 0,25 kr = 1 960,00 kr.
Totalt: 1 960,00 kr.
Gammal 2020-04-22, 20:26   #43

Standard

V86
Inlämnat: 2020-04-22, 20:25
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2020-04-22
Kostnad: 1 080,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 3, 5, 8 (7, 4)
3: 1, 4 (8, 2)
4: 2, 4, 5, 9, 10 (8, 11)
5: 1, 3, 4, 6, 10, 11 (12, 5)
7: 1, 3, 4 (8, 10)
8: 1, 2, 3, 9 (6, 7)

2x3x2x5x6x1x3x4 = 4320 rader.
4320 x 1 x 0,25 kr = 1 080,00 kr.
Totalt: 1 080,00 kr.
Rättningskod: JPH JTM XNG
Gammal 2020-04-22, 20:27   #44

Standard

Går all in i dag på miljonerna. Börjar med 3 raka spikar och garderar större i de sista loppen. Finns en överhängande risk att både 1 Fighter Mearas och 5 Tiny Rocket galopperar – men som sagt; i dag går jag all in. Allt eller inget.

Avd 1: 1 Fighter Mearas
Avd 2: 5 Tiny Rocket
Avd 3: 1 Mission Beach
Avd 4: 2, 4, 5, 9, 10, 12.
Avd 5: 1, 2, 3, 4, 6, 11, 12.
Avd 6: 1, 2, 5, 8, 10, 11.
Avd 7: 1, 3, 4, 7, 8, 9, 10, 11.
Avd 8: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9.

Reducering: Minst 2 utgångar (fetade).
Kostnad: 628 kronor.
mr_stylez (+5)
Gammal 2020-04-22, 20:29   #45

mr_stylezs avatar

Sharp$: 5211
Standard

Mitt bidrag idag Inte hunnit skriva här pga trädgårdsarbete haha men kör spiklöst, svårt att hitta vettig spik idag däremot fanns det grymt många lås!

Skrällen tror jag kommer i avd 7, 5 lr 8 ska jobbas in där!
Och varför inte dubbelslag på dubbeln 5-5 på 1640 auto är bra, så den tar jag gärna =)
Lycka till idag alla!

V86
Inlämnat: 2020-04-22, 20:08
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2020-04-22
Kostnad: 1 800,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3 (5, 7)
2: 3, 4, 5, 7, 8 (2, 1)
3: 1, 4, 8 (2, 7)
4: 2, 4, 5 (10, 6)
5: 3, 11 (1, 6)
6: 2, 8 (5, 4)
7: 3, 4, 5, 8 (11, 7)
8: 2, 3, 5, 7, 9 (9, 5)

2x5x3x3x2x2x4x5 = 7200 rader.
7200 x 1 x 0,25 kr = 1 800,00 kr.
Totalt: 1 800,00 kr.
Gammal 2020-04-22, 20:31   #46

mr_stylezs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av V75fahlle Visa inlägg
V86
Inlämnat: 2020-04-22
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2020-04-22
Kostnad: 1 960,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 5, 7 (12, 8)
2: 3 Ester Wibb (8, 5)
5: 3, 6, 11, 12 (1, 4)
7: 3, 4, 7, 8, 9, 10, 11 (1, 5)
8: 2, 3, 6, 7, 9 (1, 4)

4x1x2x7x4x1x7x5 = 7840 rader.
7840 x 1 x 0,25 kr = 1 960,00 kr.
Totalt: 1 960,00 kr.
Jag hejar på dig med, men dödssynd o utelämna 5:orna i avd 7 och 8 falle..
Gammal 2020-04-22, 20:31   #47

HuBBaBuBBas avatar

Standard

så det va det låset... visste att Robban skulle få spelet IGEN
Gammal 2020-04-22, 20:35   #48

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Går all in i dag på miljonerna. Börjar med 3 raka spikar och garderar större i de sista loppen. Finns en överhängande risk att både 1 Fighter Mearas och 5 Tiny Rocket galopperar – men som sagt; i dag går jag all in. Allt eller inget.

Snyggt! Hoppas det sitter nu!
Gammal 2020-04-22, 20:35   #49

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
V86
andelsspel
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2020-04-22
Vadet gäller startnummer

Avd

Gött! Bra spik!

En V4a oxå....

V4
Inlämnat: 2020-04-22, 18:47
andelsspel
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2020-04-22
Start: 21:14
Kostnad: 720,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3 Borin T.N. (1, 6)
2: 1, 2, 4, 5, 8 (11, 9)
3: 1, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11 (12, 6)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9 (2, 3)

1x5x9x8 = 360 rader.
360 x 1 x 2,00 kr = 720,00 kr.
Totalt: 720,00 kr.
Basse (+4)
Gammal 2020-04-22, 20:35   #50

Shooters avatar

Standard

Det var ju rätt att ta bägge favoriterna, då jag inte kunde välja vem jag skulle spika och det såg lite tveksamt ut strax före start för ettan.
Gammal 2020-04-22, 20:36   #51

Standard

Låste på de två favoriterna och Barry Wadd. Synd att den sistnämnda inte lyckades plocka ned Fightern, men samtidigt skönt att Djuse besegrar Bergh. Orkar inte med den mannens idiotpressningar från start varje gång för att sedan få överta gratis i nästa lopp.
Gammal 2020-04-22, 20:38   #52

Standard

Hubba, du har gått från Sveriges roligaste till Sveriges tråkigaste, i en handvändning...(försöker bara jinxa)...
Gammal 2020-04-22, 20:39   #53

mr_stylezs avatar

Standard

Citat:
Låste på de två favoriterna och Barry Wadd. Synd att den sistnämnda inte lyckades plocka ned Fightern, men samtidigt skönt att Djuse besegrar Bergh. Orkar inte med den mannens idiotpressningar från start varje gång för att sedan få överta gratis i nästa lopp.

Man förstår hans pressningar mot "sämre" fegare kuskar som släpper av rena förskräckelsen, men att pressa mot Ulf O som har bästa hästen i spets... vad tror han? Försökte kanske köra den i galopp iofs, men ändå, rätt meningslöst.. aja =)
Gammal 2020-04-22, 20:45   #54

HuBBaBuBBas avatar

Standard

sitter 1an nu så är det bara utgångarna så e du hemma snyggt!!!
Gammal 2020-04-22, 20:47   #55

mr_stylezs avatar

Standard

Citat:

Bra start =)
Spets funkar bra idag!

(Även om Djuse inte ens försökte vinna med 4an, borde vara böter på att köra så fegt... han liknar mer o mer en yngre Örjan Kihlström... skiter i de förrän 200 kvar om det inte är galet högt förstapris i ngt storlopp.... suck...)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-22, 20:47   #56

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Man förstår hans pressningar mot "sämre" fegare kuskar som släpper av rena förskräckelsen, men att pressa mot Ulf O som har bästa hästen i spets... vad tror han? Försökte kanske köra den i galopp iofs, men ändå, rätt meningslöst.. aja =)
Ja, ibland. Men det är som du säger, när han idiotkör mot rutinerade kuskar som inte har någon intention att släppa bakom bra hästar, då är det fullständig idioti.
Gammal 2020-04-22, 20:50   #57

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Hubba, du har gått från Sveriges roligaste till Sveriges tråkigaste, i en handvändning...(försöker bara jinxa)...
Haha... fullt fokus på att sätta systemet
Gammal 2020-04-22, 20:55   #58

V75fahlles avatar

Sharp$: 4945
Standard

Citat:
Jag hejar på dig med, men dödssynd o utelämna 5:orna i avd 7 och 8 falle..
Jag tror inte på de ekipagen. Då betalar jag inte för dem.
V75fahlle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-22, 20:55   #59

Shooters avatar

Standard

Och så en jävla galopp igen.
Gammal 2020-04-22, 20:56   #60

Sharp$: 4326
Standard

Citat:

Synd. Aldrig bra med ny o sämre kusk än senaste 3. Nya tag. Gillade systemet
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-22, 21:07   #61

Shooters avatar

Standard

Gör väl ett försök med V4 också.

V4
Inlämnat: 2020-04-22, 20:57
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2020-04-22
Kostnad: 72,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3 Borin T.N. (6, 11)
2: 1, 2, 4, 8, 9, 11 (5, 10)
3: 3, 4 (8, 1)
4: 2, 3, 9 (6, 7)

1x6x2x3 = 36 rader.
36 x 1 x 2,00 kr = 72,00 kr.
Totalt: 72,00 kr.
Rättningskod: HNC FTB VNF
Gammal 2020-04-22, 21:09   #62

Standard

Inte överraskad över Tobbes. Gick bra senast över mål. Rakethäst dessutom.

Trippeln körd men 2 av 3 kvarstår. Lionel ska vinna.

RAKET
Solvalla
Onsdag 2020-04-22
Start: 20:41
Kostnad: 64,00 kr
Vadet gäller startnummer

Lopp
7: Vinnare 2 Camelita
8: Vinnare 12 Euklid A.T.
10: Vinnare 4 Lionel N.O.

3 x 20,00 kr = 60,00 kr.
Totalt: 60,00 kr.
Rättningskod: MWG BQH SND
Gammal 2020-04-22, 21:10   #63

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 2850
Standard

Citat:
Ulf o är på Solvalla!
tototorsten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-22, 21:13   #64

mr_stylezs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tototorsten Visa inlägg
Ulf o är på Solvalla!
Korrekt själv är jag ute o cyklar.... haha, tänkte för snabbt, Magnus A Djuse ska de vara inget annat =)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-22, 21:13   #65

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av V75fahlle Visa inlägg
Jag tror inte på de ekipagen. Då betalar jag inte för dem.
Helt rätt. Tror man inte på dom ska dom inte oavsett vad dom är streckade. Annars kan man aldrig vinna i längden
Gammal 2020-04-22, 21:14   #66

Standard

V4
Inlämnat: 2020-04-22, 21:13
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2020-04-22
Kostnad: 336,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 4, 6, 10, 11 (12, 5)
2: 2 Amiral (8, 1)
3: 1, 3, 4, 8 (7, 9)
4: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 9 (5, 3)

6x1x4x7 = 168 rader.
168 x 1 x 2,00 kr = 336,00 kr.
Totalt: 336,00 kr.
Rättningskod: HTC GTK QRB
Gammal 2020-04-22, 21:15   #67

Standard

Trist med galoppen på 1 Mission Beach. Så kan det vara ibland.

Nåja. Bara att hoppas att två utgångar sitter i de resterande fyra avdelningarna iallafall, så man får lite pengar tillbaka på 7 rätt. Hade ju fyrprocentaren 12 Euklid A.T på lappen åtminstone.
Gammal 2020-04-22, 21:18   #68

Shooters avatar

Standard

Kvällen sista spel får bli en rak DD: 3-2.
Gammal 2020-04-22, 21:20   #69

Standard

DD. 2 st

DAGENS DUBBEL
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2020-04-22
Start: 21:40
Kostnad: 32,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 12 Dust Collector
2: 4 Lionel N.O.

1 x 30,00 kr = 30,00 kr. Avgift 2,00 kr.
Totalt: 32,00 kr.
Rättningskod: MWG FQH SNB

DAGENS DUBBEL
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2020-04-22
Kostnad: 22,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Cesar F.C.
2: 4 Lionel N.O.

1 x 20,00 kr = 20,00 kr. Avgift 2,00 kr.
Totalt: 22,00 kr.
Rättningskod: GWG FQH SNG
Gammal 2020-04-22, 21:20   #70

Standard

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-04-22, 21:20
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2020-04-22
Kostnad: 100,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 9, 11
2: 2 Chief Orlando

2 x 50,00 kr = 100,00 kr.
Totalt: 100,00 kr.
fweewea (+5)
Gammal 2020-04-22, 21:32   #71

Standard

Rotate ng
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-22, 21:32   #72

Standard

Riktigt starkt av Amiral att gå hela vägen. Go West Young Man, som var min förstahäst, gjorde ett hyggligt lopp men kroknade dessvärre ordentligt i sista kurvan.

Måste sätta två utgångar i de sista två avdelningarna för att det ska kunna bli några pengar. Känns tufft.
Gammal 2020-04-22, 21:37   #73

Standard

Håll koll på 11 Ready Lane nu. Kanske den jag pratat mest om inför denna tävling. Återstår att se ifall han lyckas hävda sig på 1640 från bakspår här – eller inte.
Gammal 2020-04-22, 21:38   #74

Standard

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-04-22, 21:37
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2020-04-22
Kostnad: 800,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3
2: 1, 2, 3, 9

8 x 100,00 kr = 800,00 kr.
Totalt: 800,00 kr.
Rättningskod: HZM CTL VRD
Gammal 2020-04-22, 21:38   #75

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Lirar inget mer då det vart helt fel på V86

Men 1,3 mot 2 var min tänkta DD

Lycka till ni som fortfarande har chans
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-22, 21:39   #76

Standard

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2020-04-22, 21:39
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2020-04-22
Kostnad: 300,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Cavalier Brodde
2: 2, 9

2 x 150,00 kr = 300,00 kr.
Totalt: 300,00 kr.
Rättningskod: FZM FTH NRK
Gammal 2020-04-22, 21:40   #77

mr_stylezs avatar

Standard

Då v86 gick uselt idag tar jag Revanch på DD
Kör 5,8 mot 5 på sve spel, galet bättre odds där på skrällkomber än på atg..

5-5 ger 1672 ggr pengarna!
8-5 gav 466 ggr pengarna!

Visst ,skrälldubblar men kan sitta, då är iaf jag nöjd med onsdagen =)
Gammal 2020-04-22, 21:43   #78

Standard

Citat:
Håll koll på 11 Ready Lane nu. Kanske den jag pratat mest om inför denna tävling. Återstår att se ifall han lyckas hävda sig på 1640 från bakspår här – eller inte.
Sådär. Hamnade lite fel på det och satt helt fast i sista svängen. Nåja.
Gammal 2020-04-22, 21:49   #79

Standard

dubbeln 2-3 kan ge ännu bättre på atg...folk orkar inte hämta ut detta...på samma sätt som dubbeln på Lome Brage och Månprinsen..gav snurriga 2,75...
Gammal 2020-04-22, 21:50   #80

Standard

Går det att jobba in en JP till nästa vecka ??
Gammal 2020-04-22, 21:50   #81

Standard

Cockstile. Dagens första spel. All in.
Gammal 2020-04-22, 21:52   #82

Standard

Herregud vilken körning.
Gammal 2020-04-22, 21:54   #83

Standard

Lite surt, men ändå...
Gammal 2020-04-22, 21:54   #84

Standard

Citat:

Utgångarna satt. Men det var sannerligen i grevens tid. Inte alls långt ifrån att 8:an sitter trots allt.

Däremot lite småironiskt att mina farhågor om galopp i avdelning 1 och avdelning 2 inte besannades – men däremot i avdelning 3 istället.

Senast redigerad av fweewea den 2020-04-22 klockan 21:56.
Gammal 2020-04-22, 21:57   #85

Standard

Melander vilken pajas. Sa att köra snällt! Skönt att han inte fick pengar. Det finns dom man aldrig kan lita på utan alltid mörkar. Trevlig kväll utan några spel. Kul bara titta
Gammal 2020-04-22, 21:57   #86

Standard

Jag har rejält bakflyt, fast det går bra...
Gammal 2020-04-22, 21:57   #87

Standard

Grämer mig inte över att jag bara körde utgång på Chief Orlando efter allt skrik. Hade inte fått med Euklid A.T. ändå. Men Lionel kan man nog ge upp nu, han har gjort sitt.
Gammal 2020-04-22, 21:59   #88

Standard

Norrbaggarna var överlägsna. Hm 09 tid på vinnaren.
Gammal 2020-04-22, 22:00   #89

Standard

Citat:
Cockstile. Dagens första spel. All in.
Hm 09 tid blev för tufft i årsdebuten. Hade nog vunnit utan galoppstegen. Men det kommer mera.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-04-22 klockan 22:23.
Gammal 2020-04-22, 22:03   #90

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Grämer mig inte över att jag bara körde utgång på Chief Orlando efter allt skrik. Hade inte fått med Euklid A.T. ändå. Men Lionel kan man nog ge upp nu, han har gjort sitt.
Say WHAT!!!??? Denne gick i dödens lite längre bak, men väldigt fort, i andraspår och dödens, hela loppet och höll ju strålande!!!

Nu vet jag inte vilka krav du har på pållen, men lite sans får det vara!

Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-22, 22:04   #91

Standard

Citat:
Norrbaggarna var överlägsna. Hm 09 tid på vinnaren.
Chief avslutade ju 07,5 400 sist så detta var inte så konstigt.... Står godkänd avsl på atg.
Gammal 2020-04-22, 22:08   #92

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Say WHAT!!!??? Denne gick i dödens lite längre bak, men väldigt fort, i andraspår och dödens, hela loppet och höll ju strålande!!!

Nu vet jag inte vilka krav du har på pållen, men lite sans får det vara!

Jo, han var ganska bra idag. Menade inte så, utan det att han inte räcker till fullt ut mot topphästarna längre. Han får ofta jobbiga löpningsförlopp och det har tagit ut sin rätt. Med det sagt är han som du säger ändå i fint skick.
Fulsprit (+5)
Gammal 2020-04-22, 22:16   #93

Standard

Dagen gick ihop. Det får man trots allt vara nöjd med.
fweewea (+5)
Gammal 2020-04-22, 22:25   #94

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
Chief avslutade ju 07,5 400 sist så detta var inte så konstigt.... Står godkänd avsl på atg.
Cockstile hade nog knäppt vinnaren utan galoppstegen.
Gammal 2020-04-22, 22:40   #95

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Jo, han var ganska bra idag. Menade inte så, utan det att han inte räcker till fullt ut mot topphästarna längre. Han får ofta jobbiga löpningsförlopp och det har tagit ut sin rätt. Med det sagt är han som du säger ändå i fint skick.
Då förstår jag och det du säger är sant. Ganska lättkörd och placerbar, men hamnar allt som oftast ändock i dödens, eller får omöjliga lägen. Kusken är inte den bäste men han väljer ju detta själv då han äger pållen...

Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-23, 09:04   #96

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Kvällen sista spel får bli en rak DD: 3-2.
Den blev ju klockren. Bra avslutning på en annars sur speldag.
Svara

td