Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-04-16, 20:45   #1

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 17778
Standard

Fredagsmys 17/4 Umåker V64

Började titta in listorna i Onsdags och kommit en bra bit in i pluggandet...

AvdI
Spetskandidater: Enligt min titt i lopparkivet står ledningen mellan 2 Digital Asset och 5 Make Someone Happy, sida vid sida och Digital Asset invändigt skulle den vara klar spetsfavorit men nu är det två hästar emellan så kan jag faktiskt se framför mig att Magnus Djuse trycker iväg nr 5 och spetsar!

En position som hästen är gynnad av då enda segern är tagen från spets, frågan är om man vill köra i spets eller kanske rent av försöka släppa till stallkollegan Gogobet Sisu som är en avkomma från framgångsrika Googoo Gaagaa. Med detta scenariot är Ove A lite för stor favorit med nr 2.
7 Soleil D´Inverne var ute i några tuffa 3-åringslopp förra året bland annat i ett Breeders uttagninslopp mot Dante Godiva & Easy Cash.
8 Merrimac S.G kolla in dennes sista 500m senast låg hopplöst efter men gjorde ett ruskigt sista halvvarv och kunde spurta till seger, denna gång växlar man även upp och är anmäld med bike!
Robert Dunders andra häst i loppet körs av Björn Goop och är anmäld med barfota runt om för första gången, det är alltid intressant! 11 Even´s Good Girl jo den är en tjej som möter herrar...Dunder har fin form med 25% vinster senaste månader.

AvdII
Spetsdraget här är 4 Odexa som hade varit grymt spelvärd om det hade varit halvvarvet kortare nu kan distansen bli lite för dryg och möjligt man vill ha rygg, men det finns fart resurser här! Odexa vann ett sprinterlopp med voltstart i höstas mot så tuff konkkurent som Hulte Sofia.
Favorit blir 9 Tekno Viking som vann enkelt efter ett smörlopp senast, nu testat Autostart för första gången men skonsamt med bakspår då, hästen har galopperat 3 av 8 starter i karriären och ett framspår vid vingen kanske hade blivit för hetsigt nu kan man ta det lugn i ryggar i starten.

AvdIII
Spetsstriden här känns lite oviss då det saknas riktiga startraketer men jag tror 2 och 4 gör upp om ledningen initialt men utan att ha läst intervjuer tror jag inte nån testas i ledningen utan släpper istället... 3 Fastoche Thieben är vann att vinna borta i Finland och trivs på längre distans som nu över 2½ varv. Annars tror jag 9 och 11 är klassen bättre än resterande och både gillar längre distanser. 1 Just in time L.A har vunnit 2 av 3 försök på distansen men jag tror man blir fast på innern här och då ska man ha rejält med tur och +15% känns mindre spelvärt.

AvdIV
I detta fina fyraåringslopp tror jag 4 Arnie Express spetsar och sedan är 5 Aramis Bar snabbast fram för att överta ledningen då är Hail Mary alldeles för hårt streckad på 60% som just nu. Frågan är om Goop väljer att släppa till Lennartsson när/om han kommer med Hail Mary det är ju trots allt en Bergh tränad häst så Goop kanske vill ge lite "payback" sen Bergh valde att idiotsvara i Aramis Bars senast lopp. Jag väljer att strecka dessa tre hästar då Arnie Express kan bli farlig vid lucka från rygg ledaren.

AvdV
4 Thess Prinsen brukar kunna öppna snabbt från alla spår och kan troligen ta sig till spets här, släpper troligen när någon ställer frågan. 3 Svärting A.C är kapabel men otroligt osäker och inte att lita på. 9 Norrlands Scott är anmäld barfota runt om för första gången i karriären i sin 86:e start! Blir det verkligen barfota i loppet? Hyperintressant isåfall, måste följas upp!
11 Backegubben opererades i halsen tidigare i våras och det har inte stämt riktigt sedan dess Björn Karlsson tror hästen måste ha några "fina lopp" till innan formen är åter och jag tror inte hästen är gynnad av längre distans och den ratas på min lapp. 14 Pyrmo kördes i ledningen i sin årsdebut senast mot betydligt tuffare gäng och gick ge sig på upploppet, med det loppet i kroppen är man att räkna med här! Jan Olov Persson har bara en häst i detta loppen men den är att räkna med 7 Gott Klirr. Jan Ove Olsen har en intressant duo till start här som debutanter här!

AvdVI
Min spik kommer här epilogen med mitt spetsbud 1 Nolimmitjimmit som är snabb ut och över de korta häcken här hoppas jag Ove A leder runt om helt enkelt!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+6), HuBBaBuBBa (+20)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td