Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-04-19, 09:32   #256

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38065
Standard

Tack alla! Alltid kul med lite vinster.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+7)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-19, 11:13   #257

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 4326
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Det är lite riskabelt att slänga ut sig något sådant när det finns lite statisk att kolla in...Jag håller med dig om att hon hade en mindre bra dag idag men var bara tvungen att kolla upp ditt uttalande....

Källan är Travronden och deras statistik "Spika en favorit? Rygga dessa kuskar"
Ironiskt nog var faktiskt Leo överst där alltså hade bäst statistik med favoriter utav alla kuskar som startade på V75 idag. Statistiken bygger på alla V75 lopp sedan 2018, Emilia har då haft 266 favoriter och vunnit med 132, 50% med andra ord. Två på listan är Erik Adielsson med 325 favoriter varav vinst 152 gånger, 47%.

Däremot ligger hon väldigt dåligt till på listan "Kuskar som skrällar" hon är istället med på Kuskar som sällan skrällar, endast vunnit 2,1% med hästar som varit spelade till 10 gånger pengarna eller mer....
Det är ju alla starter inte bara V75. Kan ju knappast ha haft 266 V7 favoriter % hög för hur många av vinsterna är tagna i Montelopp o för Eriks del så vinner han ju många med Svantes debutanter o i tidigt i karriärens starter
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-19, 11:35   #258

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 17843
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
Det är ju alla starter inte bara V75. Kan ju knappast ha haft 266 V7 favoriter % hög för hur många av vinsterna är tagna i Montelopp o för Eriks del så vinner han ju många med Svantes debutanter o i tidigt i karriärens starter
Där har du givetvis rätt...Jag skyller på kvällswhiskeyn där hur min hjärna försökte få ihop 266 starter som favorit på V75....
Tur jag inte får betalt för det jag skrev, då hade ScandalPlay varit ute efter mig

Montélopp borde ju innebära press som favorit också, det är ju inte garantivinst varje går hon rider förutom med Wilda Fille.
Spännande är annars att resterande av top 5 att prestera med favoriter är Daniel Wäjersten, Mattias Djuse (?! av alla bröder) & Jorma.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abborre (+5)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td