Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-04-15, 12:26   #31

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joppe59 Visa inlägg
Det lät inget vidare. Tror nog att du tillför mycket på sharps trots att du har ett eget upplägg och kör dit eget race. Jag har tyvärr det upplägget jag oxå....men jag skriver inte på travsnack/forumet så mycket....

Jag tror alla passar in i pusslet)
Du kanske redan har anpassat dig...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-15, 12:48   #32

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2226
Standard

Goopen har haft hö byte Därav resultatet Dom börjar nog komma tillbaka nu
solum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-15, 12:57   #33

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av solum Visa inlägg
Goopen har haft hö byte Därav resultatet Dom börjar nog komma tillbaka nu
När något går dåligt så försöker man hitta förklaringar utanför sig själv och då passar ju höet bra...får man för sig att det går dåligt i en viss situation(travbana, idtottsarena, provsal, veckodag, etc etc), så gör det oftast det...
Gammal 2020-04-15, 13:19   #34

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 1014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Quattro Töll i femte ser klar ut för spets. Sen är det om att göra att han inte blir överfallen. Spets och slut troligt!
Kolgjini är ju med i loppet, så överfallsrisken är väl ganska hög
Gammal 2020-04-15, 13:28   #35

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 15183
Standard

Stayerloppen avd 1 och 6 känns väldigt öppna och onödigt luriga. I synnerhet Solvalla loppet som vimlar av på pappret chanslösa hästar och flertalet mycket svårbedömda på distansen.
10 hästar av 13 är spelade till under 6% i nuläget !

V86 1) Antingen går jag all in på årsdebuterande Ferrarin från Laugerstallet. Eller typ helgardering. Olle är mycket betrodd men är inte lika vass som för två år sedan. Skallen ?
Jeppe har en lurig stänkare.

V86 6) Ontrack, Zeus, Busy och Cyrios är väl de som kanske gynnas av distansen men det är väl bara Ontrack som visat form. Athos är inte min favorithäst trots att han vinner lite då och då.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-15, 13:34   #36

Stekels avatar

Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bluesmith66 Visa inlägg
Kolgjini är ju med i loppet, så överfallsrisken är väl ganska hög
Nu är ju den innanför så det ska mycket klaff till för att han ska kunna göra ett regelrätt överfall. Men skulle kunna vara lite i vägen i spetskörningen om han är på det humöret. För hästen är inte helt oäven bakom bilen. Hade gärna sett en häst emellan där.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-15, 14:05   #37

Standard

Ganyboy har ingen chans att hålla ut en felfri QT, sen vad Adrian hittar på, är en annan femma..ställer kanske en fråga, men näppeligen överfall...

Senast redigerad av mikaels den 2020-04-15 klockan 14:10.
Gammal 2020-04-15, 14:06   #38

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1132
Standard

Citat:
Ja det var en bra idé och inte en dag för sent att testa. Har tänkt på det flera gånger att det vore klokt att lägga det så. Spricker man på V86 har man ju liksom bara DD annars.
Det ursprungliga Xpress-stress-upplägget var ju en mish-mash av massor av saxade spelformer.

Om jag inte minns fel avslutades det med V65Xpress.
Gammal 2020-04-15, 14:22   #39

Stekels avatar

Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Ganyboy har ingen chans att hålla ut en felfri QT, sen vad Adrian hittar på, är en annan femma..ställer kanske en fråga, men näppeligen överfall...
Tror inte jag heller men han kan hålla ut en liten bit och göra spetskörningen lite tuffare än nödvändigt. Samtidigt kanske det är bra att det inte går för lätt, då kommer favven troligare på vingel och kan få problem att hitta ner i dödens ens (om den travar).

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-15, 14:27   #40

Standard

V86-4: Barfota runt om på 8 Eddy West, 6.9%.
Hur ser ni på chansen/risken att den blåser till spets ?
3,5,6,7 verkar också kunna lägga iväg från start så kanske solfjäder och Jorma kan hålla ut de andra ?
Gammal 2020-04-15, 14:39   #41

Standard

4. Monark Newman i V86-1 känns lite intressant idag till drygt 5%.
Tar väl spets om han håller sig på benen, släpper och får fin ryggresa över lång distans.
Var på väg att bli nåt av kusen för några år sedan, kanske på gång igen ?!

Senast redigerad av Bluesmith66 den 2020-04-15 klockan 15:52.
Bluesmith66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-15, 14:40   #42

Standard

Citat:
Tror inte jag heller men han kan hålla ut en liten bit och göra spetskörningen lite tuffare än nödvändigt. Samtidigt kanske det är bra att det inte går för lätt, då kommer favven troligare på vingel och kan få problem att hitta ner i dödens ens (om den travar).
Jo, finns nog en god chans att bägge favoriterna blir rejält över...QT(bet365) till 10ggr på en självspringande jägersro-oval, med sedvanlig nedförsbacke på upploppet...mmm....
Gammal 2020-04-15, 14:53   #43

Cleon_9s avatar

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 2733
Standard

Utan att ha läst mer info under dagen om det hänt nåt nu men alltså jag lämnar inte in någon kupong utan att strecka 7 Victory Island. Visst, stryk senast men med det loppet i kroppen så borde den vara bättre idag.

Bfro och bättre distans nu. Dessutom läser jag kommentarerna här att det kan det bli körning initialt mellan motbuden så jag hoppas att ”Julemanden” kan hitta ner i 3:e par utvändigt och då tror jag spurten biter bra och segermarginalen blir en halv längd.

29% är tillräckligt lockande för ett streck, a-häst och kanske till och med spik. Givetvis beroende på vad sista infon innan start säger.
Cleon_9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-15, 15:00   #44

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 1949
Standard

Avdelning 2:

4 Infinity är ruggigt startsnabb, men lär släppa till 5 Pastorns Lady. 6 La Norna är också snabb ut och lär haka på en bit. 8 Hankypanky Peyton har fin grundkapacitet, men både spåret och årsdebut talar lite emot. På bakspår kan samtliga av 10 Riva Renn, 11 Digital Class och 12 Lovely Secret vinna om det går fort där framme.

5-6-10-11-12 känns stabilt.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-15, 15:10   #45

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fweewea Visa inlägg
Avdelning 2:

4 Infinity är ruggigt startsnabb, men lär släppa till 5 Pastorns Lady. 6 La Norna är också snabb ut och lär haka på en bit. 8 Hankypanky Peyton har fin grundkapacitet, men både spåret och årsdebut talar lite emot. På bakspår kan samtliga av 10 Riva Renn, 11 Digital Class och 12 Lovely Secret vinna om det går fort där framme.

5-6-10-11-12 känns stabilt.
Finns dock chans/risk att HP är ordentligt i ordningställd för detta och glider upp utvändigt ledaren direkt(den kan ju öppna rejält bakom bilen), för att sedan på klasshästens vis slå klorna i denne...vi får si...
Svara

td