Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-03-08, 23:57   #1

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 15183
Standard

V 75 Halmstad

Mycket tidiga tankar som är ganska lokalt förankrade och hemmabetonade. Men det är långt till lördag.
Redigerad Torsdag 12/3.

1) Tour Eiffel, Olga Utca, Zacapa Bi.
2) Springbank, Maestro Crowe. S.G. Sherman, Bottnas Fantom.
3) Night Brodde. Stallskrik Giveitgasandgo. Disco Volante
4) Global Woodstock. Vikens High Yield
5) Four Guys Dream.
6) Grainfield Aiden.
7) Taiga Woodland. Smokey Herman

Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-03-12 klockan 20:43.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-09, 07:48   #2
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8244
Standard

Grainfield Aiden har nu vilat klart och ska ut igen.

Två veckor är ju en stund ändå.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-09, 15:29   #3

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Grainfield Aiden har nu vilat klart och ska ut igen.

Två veckor är ju en stund ändå.

Säkert ringrostig och behöver några lopp i kroppen...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-09, 15:36   #4

Sharp$: 11975
Standard

- Han var jättebra på slutet och verkar faktiskt bara bli bättre och bättre. Han gick jobb både i torsdags och fredags, har därefter fått ta det lugnt i helgen, men nu blir det återigen rejäla träningsrundor måndag och torsdag. På fredagmorgon påbörjas resan till Halmstad, men resan med övernattning är inget som stör honom. Han har tävlat barfota runt om vid två tillfällen i Finland och vunnit både gångerna. Nu blir det första gången vi kör med den balansen i Sverige och jag ser det som en klar fördel. För en gångs skull gäller ett bra läge och då han kan öppna ganska bra från start så kommer jag att köra offensivt direkt. Det vore en fördel om konkurrenterna har respekt och släpper oss till ledningen, men jag ser det som en toppchans även från andra positioner. Amerikansk jänkarvagn och ett norskt huvudlag igen, säger Hannu Korpi....kanske inte så ringrostig ändå...

Senast redigerad av mikaels den 2020-03-09 klockan 15:39.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-09, 15:38   #5

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3134

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kan man lita på travankan? När man kikar på statistiken för avd 2 över vilka hästar som gått bäst på 3140 så står det att 2 Cold Cash har sprungit två lopp på distansen och vunnit ett av dessa. Men om man kollar lopphistoriken i ATGs startlista så har den aldrig sprungit på 3140. Vem kan man lita på?
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-09, 15:54   #6

Stekels avatar

Sharp$: 26740
Standard

Man skojar inte bort den här omgången! Bra klass och det ser ordentligt svårt ut vid första anblicken! Fulla och stora fält också. Om jag har tillräckligt med tid att plugga ordentligt och får lite klarhet och idéer under veckan så lirar jag. Men annars kan det bli paus under den här omgången och omladdning mot kommande uppgifter. Gäller att "matcha" spelandet lite också, precis som de gör med pållarna

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-09, 16:16   #7

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Kan man lita på travankan? När man kikar på statistiken för avd 2 över vilka hästar som gått bäst på 3140 så står det att 2 Cold Cash har sprungit två lopp på distansen och vunnit ett av dessa. Men om man kollar lopphistoriken i ATGs startlista så har den aldrig sprungit på 3140. Vem kan man lita på?
Nja Cold Cash här väl aldrig startat på 3140 men däremot flera ggr på 2640 och vunnit två. Travankan har nog vimsat till det i badkaret
Gammal 2020-03-09, 16:20   #8

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Man skojar inte bort den här omgången! Bra klass och det ser ordentligt svårt ut vid första anblicken! Fulla och stora fält också. Om jag har tillräckligt med tid att plugga ordentligt och får lite klarhet och idéer under veckan så lirar jag. Men annars kan det bli paus under den här omgången och omladdning mot kommande uppgifter. Gäller att "matcha" spelandet lite också, precis som de gör med pållarna
Tja matcha spelandet är nästan omöjligt tycker jag. Det enda man med säkerhet vet är att spelas det inte så vinner man definitivt inget heller
Men självklart känns omgångarna mer eller mindre hopplösa på förhand.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-03-09 klockan 16:27.
Gammal 2020-03-09, 17:34   #9

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 3116
Standard

Vid en första och väldigt tidig anblick fastnar jag för 2 Jefferson Dotcom i avd7. Avgjorde till synes lätt från rygg på 3 Taiga Woodland (förvisso via open stretch). Men verkar skaplig ut och sitter redan i andra spår. Finns några startsnabba med så min tro är att det kan bli körning från start och sedan kan Goop vrida ut i tredje-fjärde inpå upploppet och blåsa förbi dem. Någon form av barfota och gillar norska hästar som kommer på besök. Står även bra inne på pengarna, vad det nu kan vara värt i sammanhanget
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-09, 17:38   #10

Stekels avatar

Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Tja matcha spelandet är nästan omöjligt tycker jag. Det enda man med säkerhet vet är att spelas det inte så vinner man definitivt inget heller
Men självklart känns omgångarna mer eller mindre hopplösa på förhand.
Nej det är klart, ibland känns det jättebra men blir ändå skit. Känns det däremot inte bra på förhand, då kan man med fördel lämna det helt. Osannolikt att det ska gå bra då. Eller när det man inte har tid att läsa in sig ordentligt.

Får se om det klarnar de närmsta dagarna, faktiskt när jag tittade idag var det med friska ögon jämfört med igår och man fick några idéer. Det är bra att öppna listorna lite varje dag under veckan tror jag. Men det är nog lite individuellt också, vet att många kör hårdplugg sista dagarna och det också funkar för dem.

Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-10, 07:28   #11

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6587
Standard

Är ett monster Grainfield. Och barfota låter spännande. Men tar den en längd på MdB? För inte släpper väl Erik? Sevilla kanske kan lifta med bakom. Svårt se att det går utanför dessa tre

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
- Han var jättebra på slutet och verkar faktiskt bara bli bättre och bättre. Han gick jobb både i torsdags och fredags, har därefter fått ta det lugnt i helgen, men nu blir det återigen rejäla träningsrundor måndag och torsdag. På fredagmorgon påbörjas resan till Halmstad, men resan med övernattning är inget som stör honom. Han har tävlat barfota runt om vid två tillfällen i Finland och vunnit både gångerna. Nu blir det första gången vi kör med den balansen i Sverige och jag ser det som en klar fördel. För en gångs skull gäller ett bra läge och då han kan öppna ganska bra från start så kommer jag att köra offensivt direkt. Det vore en fördel om konkurrenterna har respekt och släpper oss till ledningen, men jag ser det som en toppchans även från andra positioner. Amerikansk jänkarvagn och ett norskt huvudlag igen, säger Hannu Korpi....kanske inte så ringrostig ändå...
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-10, 09:10   #12

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 2541
Standard

Grainfield anmäld med skor så det blir inte barfota den här gången om inte ATG har skrivit fel.
grobben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-10, 10:10   #13

Sharp$: 7693
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av grobben Visa inlägg
Grainfield anmäld med skor så det blir inte barfota den här gången om inte ATG har skrivit fel.
Gott om tid att ändra det. Korpi är tydlig i intervju med att det blir barfota.
Nya anmälningssystemet för skor o vagn är lite knöligt för de tränare som inte har svensk licens, därför blir det lätt fel i det som anges vid anmälan.
Men även för svenska tränare är det fritt fram ändra fram till 15 minuter innan tävlingsdagens första lopp.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-10, 14:51   #14

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

det viktigaste är att han går med jänkarvagn..
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-10, 15:31   #15

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1352
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Gott om tid att ändra det. Korpi är tydlig i intervju med att det blir barfota.
Nya anmälningssystemet för skor o vagn är lite knöligt för de tränare som inte har svensk licens, därför blir det lätt fel i det som anges vid anmälan.
Men även för svenska tränare är det fritt fram ändra fram till 15 minuter innan tävlingsdagens första lopp.
Vad säger reglerna? Kan man ändra åt båda håll...från barfota till skor....från skor till barfota?
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td