|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-09-24, 20:26 | #1 |
h2h Färjestad Lördag
Ingen rek på ngt sätt egentligen men visst torde det finnas spelvärde i :
Cash Winning Vita mot Playful till 1,70 hos Bet365? Har ingen större motivering än att streck fördelningen på v75 kommer att tala sitt tydliga språk här. Dock skall väl inte insatsen vara för hög med tanke på strul läget för Svanstedt. god jul! |
|
2010-09-24, 21:07 | #2 |
Banned
|
Häckar du här också Mario spar dina pengar på cashen en häst utan form+ spår 8 1640 meter grattis nej schas
2.3.7 helgardat om inte goops släpps till spets av blyge Hockey? |
2010-09-25, 00:13 | #3 |
Han behöver inte vinna loppet - bara vara före en trött Playful....
|
|
2010-09-25, 08:41 | #4 |
Banned
|
Mario Mario är det så illa så du lirar head to head nu ?*s*
Det stavas V 75 mario allt annat är spel för s.k pjodors... |
2010-09-25, 08:51 | #5 |
Sharpest
|
Alex med din åsikt så borde du inte heller spela vinnare, DD, plats mm om du nu gör det.
h2h är ett utmärkt sätt att dryga ut spelkassan eller få tillbaka lite från travkupongen som gick förlorad. Men den diskussionen får du ta någon annanstans eller starta en egen tråd om det. Har du inget nyttigt att tillföra tråden så låt bli /MOD Jag skulle inte våga mig på den här h2h, spår 8 vs spår 9 av rent principiella skäl. 9an kommer få ett bra lopp hela vägen. CWV är en bättre häst, det håller jag med om men Åke lär inte segerstrida med den iaf. Tycker inte 1.70 är värt alls här. |
2010-09-25, 09:27 | #6 |
Tycker dock CWV har bra chans att vara före en 2%are, som han är på v75. Streckfördelningen visar ju dock lite av "Sveriges ranking" på hästarna - men som också sagt, läget är ju inte roligt så någon större insats blir det inte tal om.
Alex Who are u?? Jag lirar väl på allt som rör sig - så har du frågor om det så ta ett PM |
|
2010-09-25, 11:16 | #7 | |
Citat:
Jag håller med KP i det här fallet, 2ggr så kanske den börjar bli intressant. |
||
2010-09-25, 11:30 | #8 |
2ggr? Well - har man 2ggr på båda i h2h så är det even. Du anser mao att Playful har större chans att vara före i mål? (eller åtminstone lika stor chans)
Anser inte jag - tur är väl att smaken är som baken... Klart det är vinnare man streckar på v75 men ändå är det "Sveriges ranking" av omgången. I detta fall är inte skillnaden så stor egentligen men att säga att rankingen inte spelar någon roll då det bara är vinnaren som gäller på v75 är fel anser jag. Har inte en 3:e handare större chans att vara före en 9:e handare i ett lopp? Oftast i min bok iallafall... god jul |
|
2010-09-26, 10:41 | #9 |
Banned
|
Hmmmmmm en trött playful??
Vaknat tydligen inte allt så långt efter segraren. Dryga ut sin spelkassa... inte igår tydligen kom ihåg det finns inga givna spel. |
2010-09-26, 11:16 | #10 |
Driver du med mig? eller är du bara full och odräglig?
Läs en gång till igenom tråden - håll ner insatsen då läget var piss. Nu gjorde norrmannen sitt bästa lopp på MYCKET länge och var lite för i mål. Cash Winning gjorde ett kanon lopp från läget, inget att snacka om. Ska du lära mig om att det inte finns några givna spel? Tillåt mig skratta och sluta tilta mig. Jag hoppas bara du la en stor slant på detta så det kändes ordentligt för dig i kassan. TOMTE! |
|
2010-09-26, 14:20 | #11 |
hmm? har du tagit namnet ur luften? Legenden Mario på TP?
|
|
2010-09-26, 16:20 | #12 |
Banned
|
Mario sur nu??
Head to head i trav ?? hmm du var säker på denna elelr hur? det jag menar var att det inte ens är säkert att lita head to head för att vinna tillbaka resp förluster mario inget annat. Full Tomte?? är inget av dem men i mitt sällskap skulle du nog framstå som både och tror jag. ja just det TP häckar du fortfarande på den bolibompa site?vilka trav ess där är ..hehehe Mario du som är en legend fattade du inte habrovinken du fick ang ditt heas to head spel?? du kanske mött din överman för du har ingen aning om vem jag är eller hur??*s* |
2010-09-26, 19:16 | #13 |
...hur fan ska jag veta vem du är om du gömmer dig bakom ett nick här. En sak är säker i alla fall och det är att du har svårt för att stava så du torde vara just över puberteten.
Hur man än försöker att läsa ditt inlägg är det en massa dravel bara utan någon som helst röd tråd. Bolibompa vad, trav ess vad? - Jag tror ingen förstår vad du menar så ta en grogg till. Vill du ngt utöver diskutera trav så skicka pm. Ska inte förpesta resten av världen av ditt dravel. |
|
2010-09-27, 20:00 | #14 |
Banned
|
Nääääää så sur du är.
Det var längesedan mina pubis hår väckte ut serru. Ta åt dig lite kritik då, det var så denna tråd började det hette ska fixa lite spelpengar sade du..jag svarade ajj då det finns inga säkra spel.De blev du väl varse i Lördags med cashen?*s* Du skriver ju i alla möjliga travspalter eller hur? klart du är en travlegens fler som säger det här ju...*s* Erfaren travtippare på 47 år.... |
2010-09-27, 20:08 | #15 | |
Citat:
God Jul och ta en slurp till av flaskan... |
||
2010-09-27, 20:14 | #16 | |
Citat: