Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-03-08, 20:52   #121

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 1262
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Just det det va första gången vi träffades och jag kom ner med en färdig lapp som jag ville att vi skulle dela på med Jorma som spik på Åke Svenstedts andra häst.. hehe vilket minne du har.

Systemet som jag satte sa du att det va lika bra att ta med alla i dd1 PUs skräll 8 Harry H där jag endast hade lämnat två hästar utanför vilket är förbjudet ju så lite hjlp på traven fick jag nog av dig därav så satte vi den fast jag satte spikarna och resten ...
Och alla andelsspelare som undrade vad x och w betydde på lappen. Då fick du utbilda köparna. Och du hade 10 trogna köpare varje vecka som satsade 200 kr. Roligt att du nu gör både v86 och GS 75.Tänk på att man behöver vinna en omgång för att gå plus ett helt år. Så tänk att trav är ingen sprint, utan ett maraton. Fokusera på dessa omgångar och plugga hårt. De andra dagarna kan du behöva vila genom att bara titta på när andra spelar.
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-08, 21:00   #122

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Santorini Visa inlägg
Och alla andelsspelare som undrade vad x och w betydde på lappen. Då fick du utbilda köparna. Och du hade 10 trogna köpare varje vecka som satsade 200 kr. Roligt att du nu gör både v86 och GS 75.Tänk på att man behöver vinna en omgång för att gå plus ett helt år. Så tänk att trav är ingen sprint, utan ett maraton. Fokusera på dessa omgångar och plugga hårt. De andra dagarna kan du behöva vila genom att bara titta på när andra spelar.
Ja det är sant. Har redan börjat kolla v86. Ska bli kul denna omgång.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-08, 21:07   #123

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 1262
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Ja det är sant. Har redan börjat kolla v86. Ska bli kul denna omgång.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-08, 22:36   #124

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 408
Standard

Norskt trav :
7 favoriter och en andrahandsfavorit facit av 8 lopp.
Grovport är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-09, 10:01   #125

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38119
Standard

Citat:
Grattis till alla rätt. Utdelningen kan man inte råda över.
Tack! Nej, så är det.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-09, 12:28   #126

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1539
Standard

Citat:
Grattis till alla rätt. Utdelningen kan man inte råda över.

Det är sant. Men man vinner som man spelar, när man väl vinner.

Den där lappen hade relativt hög sannolikhet att klara alla rätt.

"Kruxet" var att det var garanti på att det skulle bli låg utdelning.

Som allra mest kunde det ha blivit ca 15.000 kr och för det krävdes att alla spikar sitter plus att den minst spelade garderingshästen vinner i 3 lopp.

En så kallad perfect-perfect. Jag kommer inte ihåg när jag fick in "perfekta hästen" för mig i 3 garderingslopp. ( Inte ens när andelsspelet drog in 2 miljoner blev det "perfekta hästen" i mer än 2 garderingslopp. I ett garderingslopp blev det t o m i princip sämsta utfallet för systemet. )

Nej. Man kan inte styra utdelningen. Men det är väldigt sällan att låg utdelning är någon överraskning att man sätter alla rätt på en lågutdelningrad. Man har ju nästan alltid spelat på att det ska bli låg utdelning när det händer.
Strappa71 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td