Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket
Du var helt rätt ute på det i en Harry-boy omgång! Två stora som många spikar faller på V64 och där vinner andrahandarna. På V4 snackar man upp favoriten 6 trots att 9 var en lika bra chans. 6 startsnabb men lite vek till slut och 9 som är stark. Inget konstigt. Du tycker att det var "lätt" för att det ramlade rätt helt enkelt och du ödslade inga onödiga streck utöver dina idéer. Jag tippar V75-system för tusentals kronor i bolag per vecka och får ibland inte 7 rätt på många många månader. I lördags hade jag 7 rätt på 126 kr. En sån omgång då allt blev rätt... Nåväl inte allt! Satt med 5x6 sista två där mer har kunnat inträffat för utdelningen men ändå.
Hursomhelst vrålsnyggt och grattis till fina pengar!! Bra tippat!
|
Förstår exakt vad du menar, spelar själv V75 och V86 för stora belopp varje vecka, men spelar alltid reducerat på dessa streckspel. Så vet hur det är med sätta 7or och 8or. Iofs reducerar jag bort alla rader under vissa utd. Men glädjande nog är att det räcker och sätta det ngn gång om året för att vara plus. Men var undrande att raderna igår var så pass lätta men ändå betala så pass bra. Tycker annars man både på V75 och V86 inte får tillräckligt betalt på sina rader när det sitter.
Köper dina andelar då och då så vet du spelar bra!!!!