Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-03-03, 22:51   #1

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 170
Standard

V86 Jägersro/Solvalla 4/3 2020

Vilka favoriter graderas? Var hittar vi skrällarna? Är det spets och slut på Payet eller tuggar en årsdebuterande Coogan ner Payet?

Senast redigerad av Heppson den 2020-03-03 klockan 22:55.
Heppson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-03, 23:36   #2

Reg.datum: aug 2018
Sharp$: 5514
Standard

Timorol känns som en bra favorit. Kaj sänder till spets och med tanke på hur starkt han höll från dödens senast bör han bli svårslagen. Jag gillar också hur han stred in i det sista över upploppet, det tyder på bra skalle.

Det är svårt att veta hur bra Coogan är i årsdebuten, men Redén låter ju väldigt nöjd med sina hästar och han kan nog bjuda upp till strid.

Det kan nog smälla i inledningen och jag tänker måla på. Velegance har innerspår över korta häcken och det är några hyggliga konkurrenter emot. Micro Vick fäller många med lite klaff.

I andra avdelningen är Mellby Hoffa favorit, men det är ingen given vinnare. Hela fältet är segerdugliga och det saknas inte hästar som kan sätta upp tempot. Sedan är givetvis frågan vad kuskarna vill när fältet är så pass litet. Åkes hästar går bra för dagen och Karat Band är högkapabel.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Heppson (+2)
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-04, 00:06   #3

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6604
Standard

Alltså vad f*n. Gick in och skulle köpa andel av Hubbas tips. Tänkte att jag var tidigt ute, bland de första. Så är det redan slutsålt!? Trist får jag säga.
När öppnar du för andelsköp Hubba?
tvablaa är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-04, 00:15   #4

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6604
Standard

Efter snabb genomgång kändes det dock som
risk för favoritparad? Nero Maximus bästa spiken vid första anblick.
tvablaa är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-04, 09:22   #5

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 5068
Standard

Lövgren

Hoppas Lövgren är lite mer på alerten med Schönbrunn än senast. I så fall är det mitt drag för dagen+Nero Maximus. Ingen kan väl ha missat hur den gick efter galoppen senast?
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-04, 09:53   #6

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38119
Standard

Man får nog avvakta skoinformationen idag och se så att de som föranmält barfota inte slänger på dojor på pållarna.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-04, 10:11   #7

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 3119
Standard

Örjan på en årsdebuterande häst luktar passivstyrning och en rökare tillslut, men då tror jag redan Payet är i mål. Tror Payet leder från start till mål och Coogan spurtar snabbt efter lucka till en andra plats. Ser ingen (utom möjligen Rigel Face) som trycker upp något tempo utvändigt Payet. Tredje priset till Eicas från ryggledaren
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-04, 10:36   #8

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Det snöblandade regnet i Stockholm ska upphöra vid 17-tiden, så troligtvis hinner dom få till en helt ok bana, trots att det nog kommer att larmas om tungt hela dagen...Malmös väder ser helt ok ut... https://www.svt.se/vader/sok/?q=solna

Senast redigerad av mikaels den 2020-03-04 klockan 10:38.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-04, 11:24   #9

Standard

Lurigt första lopp, Velegance är ju skaplig ut, men kusken vill nog inte köra för hårt då det blivit en hel del galopper bakom bilen, Golden Girl DT lär flyga till front, men den kan bli hetsig så Rånlund ser helst släpp, vem är isåfall framme först då, Virgin Maiden?...slutar väl med att GGDT flyger till front och PU går ut och tar över, alternativt GGDT rusar i ledning med pärlband och PU kliver förbi till slut...(sablar vad det där blev tråkigt)...
Gammal 2020-03-04, 11:41   #10

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Alltså vad f*n. Gick in och skulle köpa andel av Hubbas tips. Tänkte att jag var tidigt ute, bland de första. Så är det redan slutsålt!? Trist får jag säga.
När öppnar du för andelsköp Hubba?

De är ju redan öppnat och slutsålt eller menar du ett privat andelssystem?

Ok jag fattar! På Tisdagen under dagen typ

Mvh
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-04, 11:47   #11

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38119
Standard

Det var ju olyckligt med strykningen av Vulcano i sista.

Senast redigerad av Shooter den 2020-03-04 klockan 11:56.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-04, 12:11   #12

Standard

- Han hade mycket otur senast, men gick bra över upploppet och håller fortsatt bra form. Spåret är inte det bästa, men han är mycket startsnabb och jag vill till ledningen med honom då jag tycker han är bäst i spets och även i dödens. Det här blir sista starten i Sverige på ett tag och jag kommer satsa allt på ett kort här. Det blir jänkarvagn, barfota runt om och norskt huvudlag, säger Hannu Korpi....Langens Airborne kanske är lösningen i sista, men behövs nog att banan hunnit torka upp ordentligt...
Gammal 2020-03-04, 12:56   #13

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5211
Standard

Timorol känns ju svårslagen nu med 2 av hoten borta, bara 8 motståndare kvar, ingen lär väl svara då den kommer mot spets? Trist men bra spik.

Hade tänkt chansspika Micro Vick i avd 1 på den galna formen, men Jägerso..... hårt att gå emot spetshästen där och lita på en spurthäst, har man rykt på många ggr.... Får nog tänka om. Kanske kul lås 4-7?

Avd 3 känns vidöppet! 2 och 7 ska väl bara inte kunna vinna? 4an känns väldigt överstreckad med tanke på vilka usla tider den gått, måste ju sänka sig krafitgt här för att duga?
Gammal 2020-03-04, 12:59   #14

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5211
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
- Han hade mycket otur senast, men gick bra över upploppet och håller fortsatt bra form. Spåret är inte det bästa, men han är mycket startsnabb och jag vill till ledningen med honom då jag tycker han är bäst i spets och även i dödens. Det här blir sista starten i Sverige på ett tag och jag kommer satsa allt på ett kort här. Det blir jänkarvagn, barfota runt om och norskt huvudlag, säger Hannu Korpi....Langens Airborne kanske är lösningen i sista, men behövs nog att banan hunnit torka upp ordentligt...

Den hade jag tänkt spika om ok bana (även utan alla det där ändringarna) låter som vinna lr försvinna på den nu men blir det bra så blir det.. trevlig procent och usel favorit, samt 9anm struken... mycket talar för Langens i sista faktiskt.

6an lr 2,5,6,10,11 i nuläget för mig, då jag vägrar strecka 1 och 4 som är totalt felspelade enligt mig iaf...

Edit: Läst på loppet mer, får 6an spets är loppet över vad jag kan se... 2 och 5 överlägset startsnabbast, båda lär släppa, allra mest 5an, 6an ska köras offensivt, kommer få ta över, maxas i utrustning..

4an lär inte Örjan offra i årsdebut, man kan räkna med en fegstyrning där, 1an blir instängd, 9an struken, 11an bäst bakifrån och 5an bäst på kort... vem ska slå 6an?
Endast 13% i nuläget är ju helgalet.. favorit på oddsen på bet365 redan (fan man inte var snabbare där). Given spik för mig, bara att jobba in!=)

Senast redigerad av mr_stylez den 2020-03-04 klockan 14:06.
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-04, 14:10   #15

Standard

Må vara att Chablis DK är överstreckad, men för den skull ska den väl inte ge 4,85 på Unibet?!?...- Han var väldigt bra senast och har bara gått lugna motionsjobb efteråt, men allting verkar i alla fall vara fortsatt fint inför det här. Tanken är att köra barfota runt om den här gången, vilket är en fördel för honom. I övrigt blir det som senast, vanlig vagn och norskt huvudlag. Över medeldistans så måste vi ha lite hjälp med tempot under vägen, men han duger annars bra i klassen, säger Steen Juul.
Svara

td