Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-03-03, 12:55   #16
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8244
Standard

Ehuru det heter Färjestad eller Färgestad får ni gärna tvista om. En enkel googling samt även en snabb titt hos ATG visar att travbanan utanför Karlstad åtminstone idag heter Färjestad så då tycker jag att vi använder oss av den stavningen här.

Rubrik ändrad.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5), SO (+6)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-03, 19:13   #17

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Standard

Det är rätt, håll koll på både fellstavingar och sär skrivningar.

F.ö spelade jag mycket Coronaspel i början på 70-talet men
det gäller det att hålla tyst om i dessa dagar.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-03, 22:10   #18

Reg.datum: sep 2015
Sharp$: 747
Standard

Får en riktig skrällkänsla i lopp 1.
Men at work känns ständigt överspelad eftersom den är i träning hos Nurmos.
Kommer inte slösa streck mer på honom.
Får lite känsla för Han Herred samt Valeur.

Sedan är det mycket bra norska gäster som kommer på besök till Sverige nu. Mycket på grund av prispengarna har gått ner i Norge samt att mycket avgifter höjs, flera tränare är på väg till Sverige.
orroz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-04, 10:30   #19

Reg.datum: aug 2019
Sharp$: 700
Standard

Första tävlingen på v75 efter att barfota förbudet tagits bort. Brukar bli bra utdelning pga några överraskningar. Har ni några bra skrälldrag med avseende på denna förändring?
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-05, 14:13   #20

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Vi är ju på Färjestad och där är det svårt att spetsa från de innersta spåren bakom bilen(speciellt på 2140), undrar om inte Gareth Boko sitter i front innan första sväng och då blir det han som är hästen att slå...hursomhelst så är det väl kanske ett två-hästars, Sir R var ju"hur bra som helst" senast...

Senast redigerad av mikaels den 2020-03-05 klockan 14:22.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-05, 14:15   #21

Standard

Några plusgrader, svag vind och uppehåll, verkar det bli på lördag...
Gammal 2020-03-05, 15:12   #22

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

I första tar 4 Highspirit ledningen och leder in på upploppet över sin önskedistans. Stor chans att det håller över mål. Med Björn eller mer namnkunnig kusk hade han blivit favoritstreckad. Men det spelar mindre roll vem som kör eftersom det bara finns ett sätt att köra hästen på från framspår. SoS.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-05, 15:29   #23

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

I andra och tredje blir Rikard N Skoglund streckfavorit med Green Mamba och Sir Ratzeputz.I senaste starten på Åby hoppade Green Mamba bort 10-15 m. Varvet före mål tog Rikard ut hästen i tredje och forcerade till lätt vinst. Med Sir Ratzeputz senast på Valla gjorde han likadant. De är båda berättigade men tråkiga favoriter streckade till över 50 %. Galopper emot.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-05, 20:22   #24

Stekels avatar

Sharp$: 26740
Standard

Mamban blir för stor på lördag, nu är det tuffa hästar emot. Tuffingarna på springspår värst. Jag var inne på Frozen Queen som kan stånka på riktigt ordentligt tror jag. Men den tar ju gärna några skutt i starten också och det har den verkligen inte råd med här. Med två strukna kommer de nog på henne ganska billigt också. 8,11,12 preliminärt!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-05, 20:25   #25

Stekels avatar

Standard

Ratzeputz ser jag däremot som klar, finns inte chans att enda motbudet Gareth Boko är före under någon meter av loppet. Och resten är statister.

Gammal 2020-03-05, 20:27   #26

Stekels avatar

Standard

Inte ofta man känner att man "tänkt klart" redan på torsdagskvällen men den här veckan är det lite så. Man får väl ta och plugga V4 imorrn och lördag då. För den ska man ju se för en gångs skull när man ska ut och lufta sig på banan!

Gammal 2020-03-05, 23:10   #27

Reg.datum: sep 2015
Sharp$: 747
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Inte ofta man känner att man "tänkt klart" redan på torsdagskvällen men den här veckan är det lite så. Man får väl ta och plugga V4 imorrn och lördag då. För den ska man ju se för en gångs skull när man ska ut och lufta sig på banan!
Vi ses snart i baren!
orroz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-05, 23:38   #28

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ratzeputz ser jag däremot som klar, finns inte chans att enda motbudet Gareth Boko är före under någon meter av loppet. Och resten är statister.
...mmm...finns en viss risk att Västerboonthenews tar sig förbi SR och GB kommer direkt på utsidan...
Gammal 2020-03-05, 23:46   #29

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4373
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Det är rätt, håll koll på både fellstavingar och sär skrivningar.

F.ö spelade jag mycket Coronaspel i början på 70-talet men
det gäller det att hålla tyst om i dessa dagar.

Mvh Uffe
Jag är själv en obotlig ironiker och ordvrängare, men samtidigt lägger jag även stor vikt i att saker och ting ska vara korrekt, rätt och riktigt.

Således:

"Couronne är en enkel form av biljard för 2-4 spelare. Går bra att spela från 6 år men är lika roligt för vuxna!"

Det är väl detta du menar?

Vad gäller hästarna, så är jag bra sugen på 5 Gareth Boko(igen) i guld. Visst, var Sir R. imponerande i årsdebuten, men jag är nog än mer impad av stall Lugauers form och GB har visat gott kunnande. Bästa spåret och bra chans på ledning.
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-05, 23:56   #30

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4373
Standard

I kallblodsloppet är det, i min mening, också fel favorit (vilket givetvis bara är bra). 13 Grislefaksen G. L kan mycket väl runda detta fält. Favoriten är hopplöst osäker och kan slå på en gunga direkt på kör.
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td