Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-02-28, 10:24   #1
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1791
Standard

bildkvalité

är det bara jag som inte kan se numren på pållarna när dom kör loppen från AU och ZA? Helt omöjligt att se siffrorna oavsett upplösning, storlek på bild. Inte ofta jag spelar på det, men de gånger jag nu gör det - hade det varit roligare att se vilka djur man har.....
Måste ju vara fler som har noterat det?
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-28, 10:27   #2
ab5

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 1259
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
är det bara jag som inte kan se numren på pållarna när dom kör loppen från AU och ZA? Helt omöjligt att se siffrorna oavsett upplösning, storlek på bild. Inte ofta jag spelar på det, men de gånger jag nu gör det - hade det varit roligare att se vilka djur man har.....
Måste ju vara fler som har noterat det?
Japp det är inte helt enkelt. Man får lära sig färgerna på hästarna. Nr 1 är Röd, Nr 5 är gul osv..
ab5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-28, 10:41   #3
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1791
Standard

Hur svårt ska det vara att fästa numren utan att dom är skymda, och sen få till en decent kvalité? Kul att man inte var ensam om att ha problemet då:-)
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td