Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-02-26, 10:33   #16

Reg.datum: aug 2019
Sharp$: 553
Standard

Är det bara jag som inte kan se vagninfo?
hubbabubba347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 10:55   #17

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hubbabubba347 Visa inlägg
Läser nu att 1 mars är premiär för vagninfo.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hubbabubba347 (+5)

Senast redigerad av Shooter den 2020-02-26 klockan 10:59.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 11:32   #18

Shooters avatar

Standard

Det är ett jäkla skrik på Sir Ratzeputz efter banjobbet. Hästen har dock inte varit ute i ett riktigt lopp sedan april 2018, men visst kan han vara överlägsen ändå. Svårbedömt. Nu ströks Wind Knight precis när jag skulle skriva om den. Lika bra det för jag har inte satt något streck för kusen, men även där var det stora skrik.
Gammal 2020-02-26, 12:53   #19

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 2121
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hubbabubba347 Visa inlägg

Vagninfo finns att ladda ner här
https://www.atg.se/V86/tips/vagninfo-onsdag
NAFETS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 12:55   #20

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 5142
Standard

SKRIK

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Det är ett jäkla skrik på Sir Ratzeputz efter banjobbet. Hästen har dock inte varit ute i ett riktigt lopp sedan april 2018, men visst kan han vara överlägsen ändå. Svårbedömt. Nu ströks Wind Knight precis när jag skulle skriva om den. Lika bra det för jag har inte satt något streck för kusen, men även där var det stora skrik.
Stora skrik, jo med anledning av förra starten. Apropå skrik, tur att någon skriker lite ibland för det mesta handlar om vilken favorit man ska strecka.
Jag skrek på Grainfield Aiden en gång och den satt till glatt odds. Sedan blev
den hästen allas skrik...så kan det gå. För övrigt spikar jag en 3-procentare ikväll. Det går säkert inte men nu är det så, att om man inte spelar på skrällarna får man heller inte in dom. Elementärt. Tyvärr gjorde jag ett
stort misstag för ett tag sedan, spikade Disco Volante när Elian Web vann.
Det kostade mig 150 lax. Man hade ju enprocentaren i sista. Trav är som tur
är ingen exakt vetenskap. Då blir det som ovan "smällar man får ta..."

PS Jag har Sir R. på två i sista. Skrik som jag tar...
valo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 13:33   #21

Shooters avatar

Standard

Grainfield Aiden har jag kört på många gånger, men jag tycker hästen borde få lite vila så den håller länge. Även jag spikade Disco Volante när Elian Web vann. Hade hoppats att han skulle komma förbi i starten. Kanske tar jag två pållar på lördag då Elian har innerspåret. Men nu är det V86 som gäller först och främst.
Gammal 2020-02-26, 13:33   #22

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5211
Standard

Korta tankar om omgången :

1: Tycker loppet är låst på 1,2,4,6. Tror inte mycket på 1an, men innerspår är ofta ett måste 3140 m och Åby dessutom lär få chansen oavsett, dumt att ta bort den.
Jag tror absolut mest på 2,6 här , tänkbart lås om man inte får ner systemkostnaden i övriga avdelningarna.

2: 4 hästar här också står ut, spelarna har hittat dem, 1,2,3.9. Orkar inte flyga på detta loppet så tar alla 4 och hoppas den minst spelade vinner. Låter kanske tråkigt, men det är 7 lopp till att analysera så fokus på dem =)

3: Kul spårtrappa där 6an är storfavorit men den känns sårbar då det står dödens skrivet i programmet om den laddas fram, för Uhrberg kan väl aldrig släppa med 1an här? Bakom tar jag 4, 12,13,15 och hoppas 1-6 kör mot varandra och hoppas på skräll.
Nu är Peter U en sansad kusk så lär knappast bli utdragen körning , men 100-200 m iaf räcker nog för att bjuda in övriga hoppas jag.

4: Lurigt lopp där 9an kommer från dålig prestation och 8an har sämsta läget.. kan öppna upp det!
1-2 tidiga bakom, och varnar även för bakspårens 11 och 12! 11an tror jag hårt på, Örjan körde inte på den till slut senast i väldigt tufft 300k-lopp, sparade krafter nu och följa 9an då den går 700 kvar kan bli perfekt här!

5: Återigen svårtippat lopp som kräver en del streck. 2,3,4,5,9,10 tar jag här. 10an bäst men den kan man ju sällan lita på, 2an varnar jag för, fått välbehövlig vila, efter flera tuffa lopp av kusken förra året.. sitter perfekt på innerspår nu, får väl som sämst rygg ledaren här, under 6% är fint!

6: Här kommer enligt mig då, årets mest obegripliga storfavorit i nr 3 Vicar. Den tar jag inte med på 7 streck, segstark häst som förvisso passar på distansen, men kan ju aldrig hinna med de andra som är mycket snabbare? 1an i rygg ledaren tror jag blåser den om den får lucka, annars 5 7 10 11 12 13 tar jag också med, går dem på i tid med spurten så hinner aldrig Vicar med, vinner den så lämnar jag in för kvällen och det är helt ok isf, skulle inte tagit den till 20% ens... (Kan såklart vara helt fel ute, är ofta det på Örjanfavoriter av ngn anledning, men tycker denna är ngt otroligt överstreckad!

7:Återigen 4hästarslås (blir dyr omgång detta känner jag) 3,4,6,9 ska räcka för detta loppet. Upper Face imponerade ju ngt ruggigt senast är väl helt klar om den travar men det gör ju Kolgjinis hästar alltför sällan tyvärr, tas med men garderas. 6,9 båda 2 fina djur som kommer gå upp i klasserna och 3an har superform flera starter, näst senast undantaget.
Bra värmning på 4an så är DD spiken iaf given för mig.

8: Blandad klass på detta loppet. Återigen 4 hästar, 6,7,9,11 bör täcka loppet. "an överskattad och 1an kan inte öppna och har bara en fart, räcker inte mot snabbare hästar som den möter nu.
Sir Ratzerputz kan vara klar, men uppehåll o volt o skor... nja... absolut ingen spik då.
7an varnar jag för, räcker inte i guld, men gör ofta bra lopp i skymundan och dessa hästarna matchar den! Även 6an från spets kan rinna undan om de andra går för sent.

En kul omgång! Här gäller det att läsa på=)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 13:40   #23

Shooters avatar

Standard

Jag lutar åt att göra ett 1/3-system (med chans på tre åttor) med dubbla U-hästar i reduceringsloppen. Två spikar. Känns bra på förhand, men det är lite tidigt ännu att bestämma.
Gammal 2020-02-26, 14:01   #24

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NAFETS Visa inlägg
Vagninfo finns att ladda ner här
https://www.atg.se/V86/tips/vagninfo-onsdag
Kan bara se vilken vagn dom har gått i innan men inte med vilken vagn dom startar nu med. Kunde inte hitta det i alla fall men tack för info.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 14:38   #25

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Vicar 2,35 plats på Unibet, är inte det vad han borde stå i som vinnare?!?...kan någon väcka Stekel? (han tar sig säkert en eftermiddagslur)...

Senast redigerad av mikaels den 2020-02-26 klockan 14:41.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 14:43   #26

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50510
Standard

Jens Sjödén V86 Åby/Solvalla på Service Plays
HuBBaBuBBa (+5), Bluesmith66 (+8)
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 15:15   #27

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50510
Standard

Daniel Berglund V86 Åby/Solvalla

Moderatorn - dags igen!!!!!

(Det gick ju med Sjödén,konstigt...)
HuBBaBuBBa (+5), Bluesmith66 (+8)
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 15:27   #28

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 5589
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Stora skrik, jo med anledning av förra starten. Apropå skrik, tur att någon skriker lite ibland för det mesta handlar om vilken favorit man ska strecka.
Jag skrek på Grainfield Aiden en gång och den satt till glatt odds. Sedan blev
den hästen allas skrik...så kan det gå. För övrigt spikar jag en 3-procentare ikväll. Det går säkert inte men nu är det så, att om man inte spelar på skrällarna får man heller inte in dom. Elementärt. Tyvärr gjorde jag ett
stort misstag för ett tag sedan, spikade Disco Volante när Elian Web vann.
Det kostade mig 150 lax. Man hade ju enprocentaren i sista. Trav är som tur
är ingen exakt vetenskap. Då blir det som ovan "smällar man får ta..."

PS Jag har Sir R. på två i sista. Skrik som jag tar...
Svårt lopp då jag inte litar på "kyrkoherden".

Märren Cobbys Nana gick med punka senast, samt tappade en sko,var riktigt bra på Eskils för en månad sedan, trivs på distansen, speedig och får med all
sannolikhet ett bra lopp på "innersniffen".

Kommer ivf med på min lapp som stänkare.
HuBBaBuBBa (+5), valo (+10)
Jajjan är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 16:04   #29

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 1014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Jens Sjödén V86 Åby/Solvalla på Service Plays
Jens nämner Mellby Free två gånger fast det är Mellby Fire som startar i V86-2.
Man får väl anta att han skriver om rätt häst fastän han nämner den vid fel namn två gånger.
Gammal 2020-02-26, 16:05   #30
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8245
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Daniel Berglund V86 Åby/Solvalla

Moderatorn - dags igen!!!!!

(Det gick ju med Sjödén,konstigt...)
Knepigt det där. Men fixat nu iaf. Börjar bli van med att flytta...
Tack för att du inte ger dig utan fortsätter bidra trots strulet!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
hoola (+10)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td