Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-02-25, 21:55   #1

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

V86 Åby/Solvalla snack

- Han blev lite pigg i ledning senast och banan var inte jättesnabb, och snöret tål urryckarna gick dessutom av, så med tanke på det höll han helt okej. Jag har dessutom kollat på det loppet efteråt och det var en fröjd att se honom så pigg och fin som elvaåring. Han är startsnabb och hemsk att köra i ryggar, så det är självklart för mig att köra i ledning om jag kommer dit. Hästen är minst två klasser bättre från ledning och över tre varv borde väl ingen behöva komma fram och bråka för mycket, men man vet aldrig. Det blir samma utrustning som senast, säger Thomas Åhlund...Det här kanske kan ställa till det för vissa i avd1...mmm...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-25, 22:02   #2

Stekels avatar

Sharp$: 26740
Standard

Det är fascinerande hur verklighetsfrånvända en del människor kan vara. Tror han på allvar att han kommer få sitta ifred i spets med sämsta hästen i loppet om han tar sig dit?

Omgångens största favorit Vicar sväljer jag imorrn. Alla ska köra till slut och Örjan kommer få sitta i fredat bo. Örjan släpper ingen jävel över bron, stenklar bara de travar iväg från början.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-25, 22:06   #3

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6590
Standard

Kors i taket, jag hann köpa mig en andel av Hubbas system:-)

Ska kolla igenom loppen men spontant hoppade Digger Lord ut i första. Lättare emot nu.

Senast redigerad av tvablaa den 2020-02-25 klockan 22:25.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-25, 22:13   #4

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Kors i taket, jag han köpa mig en andel av Hubbas system:-)

Ska kolla igenom loppen men spontant hoppade Digger Lord ut i första. Lättare emot nu.
Tack för den

Nu känner jag pressen duktigt hehe

Ja Digger Lord är lite intressant nu när det är lättare emot men jag tycker loppet är superöppet. Donatella Center är intressant oxå men spår 7 är ju helt åt helv... men få hästar med gör det lite lättare i alla fall.
Juhani med två hästar med och stekel vet vad jag tycker om sånt... kolla youtube

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-02-25 klockan 22:14.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-25, 22:26   #5

Reg.datum: nov 2018
Sharp$: 732
Standard

Vart hittar jag ditt andelsspel hubba?
Protesgoran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-25, 22:34   #6

Standard

Åby ser ut att få några minusgrader och knappast några problem med banan. Solvalla ser lite knepigare ut med nollgradigt och nederbörd i någon form...vi får si...
Gammal 2020-02-25, 22:36   #7

Standard

Är ju samtidigt överkomligt att heltäckande det loppet. Säger jag som eg tycker en ska sträva efter att spika i början.

Andra inspel:
Avd 5: Tokskrällen är väl Chili Jordan som gick klart bra senast. Även Aslan DK i samma lopp även om den heller inte vinner ihjäl sig.
Avd 6: Wind Knight helt bortglömd. Mkt tidig om favoriten garderas.
Avd 7: Gigantic Star har det pratats om mot tuffare motstånd än detta.
Avd 8: Global Unspoked väldigt borttappad.

Kör hårt Hubba!:-)

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Tack för den

Nu känner jag pressen duktigt hehe

Ja Digger Lord är lite intressant nu när det är lättare emot men jag tycker loppet är superöppet. Donatella Center är intressant oxå men spår 7 är ju helt åt helv... men få hästar med gör det lite lättare i alla fall.
Juhani med två hästar med och stekel vet vad jag tycker om sånt... kolla youtube
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
Gammal 2020-02-25, 22:43   #8

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 1262
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Protesgoran Visa inlägg
Vart hittar jag ditt andelsspel hubba?
På tillsammans system västertorp spel och tobak under Hubbas Bubblor. Bra tippat själv idag och grattis.
HuBBaBuBBa (+5)
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-25, 22:51   #9

Standard

Kan alltså bli tungt på Solvalla och då ska West Wing passas 8 starter har gett 2 segrar-3 andra-1 tredje-1 fjärde(Guld)-1 femte(galopp)...minns speciellt för lite drygt ett år sen, när jag spikade och körde enbart 6 rätt, han torskade knappt från dödens på Sorbet!!!...givetvis hade jag övriga lopp rätt...
HuBBaBuBBa (+5)
Gammal 2020-02-25, 22:53   #10

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Santorini Visa inlägg
På tillsammans system västertorp spel och tobak under Hubbas Bubblor. Bra tippat själv idag och grattis.

Tack för hjälpen! Blev 4 andelar av hubba bubblorna. Och tackar för gratulationerna, idag var en sådan dag när allt gick rätt
Santorini (+5), HuBBaBuBBa (+5)
Gammal 2020-02-26, 09:14   #11

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 5142
Standard

Wind Knight

Wind Knight nämns som skräll här ovan och det är inte helt obefogat. Den var skräll senast och till 10.25 platsodds blev det en bra rakethäst. Nu står den lite illa till men hästen har nog inte visat all kapacitet. Westholm överlåter körningen åt ägaren och han KAN - senast gjorde han en femstjärning insats vid tömmarna. Jag streckar av ren sympati - kan nog vara med långt fram vid målgången men tufft ta Örjans. En annan kuse jag noterat är Rapido S.W. i avd 7. Tycker den ser riktigt vass ut. Om vi nu ska prata skrällar. Lycka till!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 09:26   #12

Standard

Klart för inlämning: ingen mainstreamrad i vanlig ordning. En spik får räcka...

Avd

1: 1, 6
2: 1, 8, 9
3: 6, 14
4: 8, 9, 11
5: 3, 7
6; 3, 7, 14
7: 3
8: 9, 11
Gammal 2020-02-26, 09:34   #13

Reg.datum: jul 2017
Sharp$: 14888
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Wind Knight nämns som skräll här ovan och det är inte helt obefogat. Den var skräll senast och till 10.25 platsodds blev det en bra rakethäst. Nu står den lite illa till men hästen har nog inte visat all kapacitet. Westholm överlåter körningen åt ägaren och han KAN - senast gjorde han en femstjärning insats vid tömmarna. Jag streckar av ren sympati - kan nog vara med långt fram vid målgången men tufft ta Örjans. En annan kuse jag noterat är Rapido S.W. i avd 7. Tycker den ser riktigt vass ut. Om vi nu ska prata skrällar. Lycka till!
Tror den blir farlig sin fan , riktig bra form just nu !
valo (+5)
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 09:38   #14

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38055
Standard

Det lär bli en fin bana på Solvalla. Ingen nederbörd förrän ikväll då det ska komma lite mer snö och bli en minusgrad. Ingen större fara alltså.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 09:43   #15

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Det lär bli en fin bana på Solvalla. Ingen nederbörd förrän ikväll då det ska komma lite mer snö och bli en minusgrad. Ingen större fara alltså.
Troligt att det blir snö från ca 18.00, men backen är fortfarande inte frusen och det utlovas 0 grader, så lite svårt att avgöra i vilken form nederbörden lägger sig på banan...vi får si...https://www.svt.se/vader/sok/?q=solna , ser dock ut att kunna klara sig bättre nu, då prognosen säger att nederbörden kommer senare än vad som sagts tidigare...

Senast redigerad av mikaels den 2020-02-26 klockan 09:46.
Gammal 2020-02-26, 10:33   #16

Reg.datum: aug 2019
Sharp$: 553
Standard

Är det bara jag som inte kan se vagninfo?
hubbabubba347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 10:55   #17

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hubbabubba347 Visa inlägg
Läser nu att 1 mars är premiär för vagninfo.
hubbabubba347 (+5)

Senast redigerad av Shooter den 2020-02-26 klockan 10:59.
Gammal 2020-02-26, 11:32   #18

Shooters avatar

Standard

Det är ett jäkla skrik på Sir Ratzeputz efter banjobbet. Hästen har dock inte varit ute i ett riktigt lopp sedan april 2018, men visst kan han vara överlägsen ändå. Svårbedömt. Nu ströks Wind Knight precis när jag skulle skriva om den. Lika bra det för jag har inte satt något streck för kusen, men även där var det stora skrik.
Gammal 2020-02-26, 12:53   #19

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 2121
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hubbabubba347 Visa inlägg

Vagninfo finns att ladda ner här
https://www.atg.se/V86/tips/vagninfo-onsdag
NAFETS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 12:55   #20

Standard

SKRIK

Citat:
Det är ett jäkla skrik på Sir Ratzeputz efter banjobbet. Hästen har dock inte varit ute i ett riktigt lopp sedan april 2018, men visst kan han vara överlägsen ändå. Svårbedömt. Nu ströks Wind Knight precis när jag skulle skriva om den. Lika bra det för jag har inte satt något streck för kusen, men även där var det stora skrik.
Stora skrik, jo med anledning av förra starten. Apropå skrik, tur att någon skriker lite ibland för det mesta handlar om vilken favorit man ska strecka.
Jag skrek på Grainfield Aiden en gång och den satt till glatt odds. Sedan blev
den hästen allas skrik...så kan det gå. För övrigt spikar jag en 3-procentare ikväll. Det går säkert inte men nu är det så, att om man inte spelar på skrällarna får man heller inte in dom. Elementärt. Tyvärr gjorde jag ett
stort misstag för ett tag sedan, spikade Disco Volante när Elian Web vann.
Det kostade mig 150 lax. Man hade ju enprocentaren i sista. Trav är som tur
är ingen exakt vetenskap. Då blir det som ovan "smällar man får ta..."

PS Jag har Sir R. på två i sista. Skrik som jag tar...
Gammal 2020-02-26, 13:33   #21

Shooters avatar

Standard

Grainfield Aiden har jag kört på många gånger, men jag tycker hästen borde få lite vila så den håller länge. Även jag spikade Disco Volante när Elian Web vann. Hade hoppats att han skulle komma förbi i starten. Kanske tar jag två pållar på lördag då Elian har innerspåret. Men nu är det V86 som gäller först och främst.
Gammal 2020-02-26, 13:33   #22

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5211
Standard

Korta tankar om omgången :

1: Tycker loppet är låst på 1,2,4,6. Tror inte mycket på 1an, men innerspår är ofta ett måste 3140 m och Åby dessutom lär få chansen oavsett, dumt att ta bort den.
Jag tror absolut mest på 2,6 här , tänkbart lås om man inte får ner systemkostnaden i övriga avdelningarna.

2: 4 hästar här också står ut, spelarna har hittat dem, 1,2,3.9. Orkar inte flyga på detta loppet så tar alla 4 och hoppas den minst spelade vinner. Låter kanske tråkigt, men det är 7 lopp till att analysera så fokus på dem =)

3: Kul spårtrappa där 6an är storfavorit men den känns sårbar då det står dödens skrivet i programmet om den laddas fram, för Uhrberg kan väl aldrig släppa med 1an här? Bakom tar jag 4, 12,13,15 och hoppas 1-6 kör mot varandra och hoppas på skräll.
Nu är Peter U en sansad kusk så lär knappast bli utdragen körning , men 100-200 m iaf räcker nog för att bjuda in övriga hoppas jag.

4: Lurigt lopp där 9an kommer från dålig prestation och 8an har sämsta läget.. kan öppna upp det!
1-2 tidiga bakom, och varnar även för bakspårens 11 och 12! 11an tror jag hårt på, Örjan körde inte på den till slut senast i väldigt tufft 300k-lopp, sparade krafter nu och följa 9an då den går 700 kvar kan bli perfekt här!

5: Återigen svårtippat lopp som kräver en del streck. 2,3,4,5,9,10 tar jag här. 10an bäst men den kan man ju sällan lita på, 2an varnar jag för, fått välbehövlig vila, efter flera tuffa lopp av kusken förra året.. sitter perfekt på innerspår nu, får väl som sämst rygg ledaren här, under 6% är fint!

6: Här kommer enligt mig då, årets mest obegripliga storfavorit i nr 3 Vicar. Den tar jag inte med på 7 streck, segstark häst som förvisso passar på distansen, men kan ju aldrig hinna med de andra som är mycket snabbare? 1an i rygg ledaren tror jag blåser den om den får lucka, annars 5 7 10 11 12 13 tar jag också med, går dem på i tid med spurten så hinner aldrig Vicar med, vinner den så lämnar jag in för kvällen och det är helt ok isf, skulle inte tagit den till 20% ens... (Kan såklart vara helt fel ute, är ofta det på Örjanfavoriter av ngn anledning, men tycker denna är ngt otroligt överstreckad!

7:Återigen 4hästarslås (blir dyr omgång detta känner jag) 3,4,6,9 ska räcka för detta loppet. Upper Face imponerade ju ngt ruggigt senast är väl helt klar om den travar men det gör ju Kolgjinis hästar alltför sällan tyvärr, tas med men garderas. 6,9 båda 2 fina djur som kommer gå upp i klasserna och 3an har superform flera starter, näst senast undantaget.
Bra värmning på 4an så är DD spiken iaf given för mig.

8: Blandad klass på detta loppet. Återigen 4 hästar, 6,7,9,11 bör täcka loppet. "an överskattad och 1an kan inte öppna och har bara en fart, räcker inte mot snabbare hästar som den möter nu.
Sir Ratzerputz kan vara klar, men uppehåll o volt o skor... nja... absolut ingen spik då.
7an varnar jag för, räcker inte i guld, men gör ofta bra lopp i skymundan och dessa hästarna matchar den! Även 6an från spets kan rinna undan om de andra går för sent.

En kul omgång! Här gäller det att läsa på=)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 13:40   #23

Shooters avatar

Standard

Jag lutar åt att göra ett 1/3-system (med chans på tre åttor) med dubbla U-hästar i reduceringsloppen. Två spikar. Känns bra på förhand, men det är lite tidigt ännu att bestämma.
Gammal 2020-02-26, 14:01   #24

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NAFETS Visa inlägg
Vagninfo finns att ladda ner här
https://www.atg.se/V86/tips/vagninfo-onsdag
Kan bara se vilken vagn dom har gått i innan men inte med vilken vagn dom startar nu med. Kunde inte hitta det i alla fall men tack för info.
Gammal 2020-02-26, 14:38   #25

Standard

Vicar 2,35 plats på Unibet, är inte det vad han borde stå i som vinnare?!?...kan någon väcka Stekel? (han tar sig säkert en eftermiddagslur)...

Senast redigerad av mikaels den 2020-02-26 klockan 14:41.
Gammal 2020-02-26, 14:43   #26

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50510
Standard

Jens Sjödén V86 Åby/Solvalla på Service Plays
HuBBaBuBBa (+5), Bluesmith66 (+8)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 15:15   #27

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50510
Standard

Daniel Berglund V86 Åby/Solvalla

Moderatorn - dags igen!!!!!

(Det gick ju med Sjödén,konstigt...)
HuBBaBuBBa (+5), Bluesmith66 (+8)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 15:27   #28

Sharp$: 5592
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Stora skrik, jo med anledning av förra starten. Apropå skrik, tur att någon skriker lite ibland för det mesta handlar om vilken favorit man ska strecka.
Jag skrek på Grainfield Aiden en gång och den satt till glatt odds. Sedan blev
den hästen allas skrik...så kan det gå. För övrigt spikar jag en 3-procentare ikväll. Det går säkert inte men nu är det så, att om man inte spelar på skrällarna får man heller inte in dom. Elementärt. Tyvärr gjorde jag ett
stort misstag för ett tag sedan, spikade Disco Volante när Elian Web vann.
Det kostade mig 150 lax. Man hade ju enprocentaren i sista. Trav är som tur
är ingen exakt vetenskap. Då blir det som ovan "smällar man får ta..."

PS Jag har Sir R. på två i sista. Skrik som jag tar...
Svårt lopp då jag inte litar på "kyrkoherden".

Märren Cobbys Nana gick med punka senast, samt tappade en sko,var riktigt bra på Eskils för en månad sedan, trivs på distansen, speedig och får med all
sannolikhet ett bra lopp på "innersniffen".

Kommer ivf med på min lapp som stänkare.
HuBBaBuBBa (+5), valo (+10)
Jajjan är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 16:04   #29

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 1014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Jens Sjödén V86 Åby/Solvalla på Service Plays
Jens nämner Mellby Free två gånger fast det är Mellby Fire som startar i V86-2.
Man får väl anta att han skriver om rätt häst fastän han nämner den vid fel namn två gånger.
Gammal 2020-02-26, 16:05   #30
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Daniel Berglund V86 Åby/Solvalla

Moderatorn - dags igen!!!!!

(Det gick ju med Sjödén,konstigt...)
Knepigt det där. Men fixat nu iaf. Börjar bli van med att flytta...
Tack för att du inte ger dig utan fortsätter bidra trots strulet!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
hoola (+10)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 17:23   #31

Standard

JAJJAN!

Svårt lopp då jag inte litar på "kyrkoherden".

Märren Cobbys Nana gick med punka senast, samt tappade en sko,var riktigt bra på Eskils för en månad sedan, trivs på distansen, speedig och får med all
sannolikhet ett bra lopp på "innersniffen".

Kommer ivf med på min lapp som stänkare.
HuBBaBuBBa (+5) valo (+10)

Wind Knight blev struken - satte in Cobbys Nana i stället. Tack för tipset Jajjan! Inte
världens bästa stayerlopp kan jag tycka...
Gammal 2020-02-26, 17:28   #32

Standard

RADEN

Efter en strykning och ett par tillägg blev det så här:

V86
Inlämnat: 2020-02-26, 16:26
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-02-26
Start: 20:30
Kostnad: 169,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 6 (4, 8)
2: 1, 8, 9 (2, 3)
3: 6, 14 (1, 4)
4: 8, 9, 11 (1, 2)
5: 3, 7 (10, 9)
6: 1, 3, 7 (10, 12)
7: 3 Rapido S.W. (4, 9)
8: 9, 10, 11 (1, 6)

2x3x2x3x2x3x1x3 = 648 rader.
648 x 1 x 0,25 kr = 162,00 kr. Avgift 7,00 kr.
Totalt: 169,00 kr.
Rättningskod: CLT FTR FZB
Gammal 2020-02-26, 18:16   #33

Standard

Pasi verkar inte speciellt orolig för galopp med Vicar...
Gammal 2020-02-26, 18:20   #34

Standard

I avdelning sju idag tror både Daniel Berglund och Jens statistik att nr 6 King of Everything tar spets. Eventuellt spets och slut.Båda tror på stor galopprisk på nr 4 Upper Face. 9 Utah Broline bra chans men dåligt läge. Ska man spika nr 6 King of Everything... eller?
Gammal 2020-02-26, 18:43   #35

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
I avdelning sju idag tror både Daniel Berglund och Jens statistik att nr 6 King of Everything tar spets. Eventuellt spets och slut.Båda tror på stor galopprisk på nr 4 Upper Face. 9 Utah Broline bra chans men dåligt läge. Ska man spika nr 6 King of Everything... eller?
5 Betting Ace tar väl spets?
Gammal 2020-02-26, 18:44   #36

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 15185
Standard

V86 svammel.

Uhrberg måste bevakas ikväll. Trovatore är distansgynnad och har lopp i kroppen. Sänker många kanske alla sista varvet. Jumeirah Boko har perfekt spetsläge och kan ta tredje raka i den disciplinen. Spets och slut alltså.
Untersteiner måste bevakas ikväll. Look Håleryd är åtgärdad i halsen och fått lite paus men Unter säger att hästen är grymt stark i träningsjobben. Vinst direkt ? Utah Broline har årsdebuten avklarad och står bra inne i loppet pengamässigt. Och spår 9 är inte helt galet med två strykningar bakom vingen.
Lillgoopen har en 6% are som inte räds distansen.
9 och 11 känns som ett perfekt lås i epilogen. Stallskriket och vinnarskalle hästen med Örjan läge. Stabilt trots spåren i halvljummet motstånd.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 18:57   #37

Standard

Citat:
De spekulerar nog snarare att valacken släpps till spets efter första kurvan,
Joker Arriba spetsar och släpper, dock ingen vet
hur snabb Jumeriah Boko är, då det är första starten bakom vingen?

Personligen tror jag att det är 50/50 mellan Kadway Tanks och I Am Boko
som sitter i spets efter 500 m. Om nu Uhrberg inte spetsar?
Gammal 2020-02-26, 19:01   #38

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
De spekulerar nog snarare att valacken släpps till spets efter första kurvan,
Joker Arriba spetsar och släpper, dock ingen vet
hur snabb Jumeriah Boko är, då det är första starten bakom vingen?

Personligen tror jag att det är 50/50 mellan Kadway Tanks och I Am Boko
som sitter i spets efter 500 m. Om nu Uhrberg inte spetsar?
Oj jag snackade om fel, lopp. SORRY!
Gammal 2020-02-26, 19:10   #39

Shooters avatar

Standard

1) Vikings Preacher blir spik i första loppet. Jag håller tummarna för att hästen står på benen, då ska det vara en toppchans. Annars kan man lika gärna helgardera.
2) U: 2,3 G: 1,6,8,9
3) U: 1,6 G: 4,9,12
4) Sparlopp 2,8,9
5) Här spikar jag Tengil Face. Viss galopprisk, men ändå inte så stor.
6) Sparlopp 3,5,10
7) Tredje spik blir King of Everything. Risken finns att Upper Face blir svårslagen, men man måste våga lite. Tredje häst är såklart Utah Broline.
8) U: 9,11 G: 2,3,6

Minst en U-häst måste vinna. Går det in fler U-hästar så blir det fler åttor vid full utdelning.
Gammal 2020-02-26, 19:11   #40

Stekels avatar

Standard

6,50 på Reverend Wine nu för er som gillar de det "dras emot" på. Bär lite emot att plocka bort den nu när den sjunker. Men tar nog ställning för lås på 6,9 där.

Ornstein och Reverend Dred i sjätte mina bästa stänkarbud i omgången, Vicar får sällskap av dessa på kupongen (och målfotot?)!

Gammal 2020-02-26, 19:17   #41

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5571
Standard

Småknepig omgång men kan ge bra då det finns några roliga drag.

Spikarna:
3. Vicar (V86-6) Bör bara vara bäst här
2. Digital Download (V86-4) Kallt+Stall Melander+Stallkörning+Bra kusk = Vinst

Dragen:
8. Just Wait And See (V86-1)
10. Lover Face (V86-8)

Var inne på att spika Adrian i V86-5 men Christian Fiore lär väl köra in i kaklet så målar på och hoppas på skräll. Solkattens Chiron känns trolig men Aslan D.K rolig

Mycket snack om Sir Ratzeputz i sista men har ingen bra magkänsla där. Tar den och några utmanare och hoppas på dundersmällen 10. Lover Face!
Gammal 2020-02-26, 19:24   #42

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Ingen kommer ihåg en fegis
Lycka till nu allihopa!

V86
Inlämnat: 2020-02-26, 19:23
Västertorps Spel & Tobak, Hubbas Bubblors andelsspel
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-02-26
Kostnad: 2 289,60 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 4, 6, 7, 8 (5, 3)
2: 1, 2, 3, 4, 9 (8, 6)
3: 1, 4, 6, 9 (12, 15)
4: 2 Digital Download (8, 7)
5: 2 Bellmondo (3, 10)
6: 1, 2, 3, 5, 7, 10, 11, 13 (12, 10)
7: 4, 6, 9 (3, 8)
8: 6, 9, 11 (7, 1)

6x5x4x1x1x8x3x3 = 8640 rader.
8640 x 1 x 0,25 kr = 2 160,00 kr. Avgift 129,60 kr.
Totalt: 2 289,60 kr.
Min kostnad: 2 289,60 kr x 1/50 = 45,79 kr
Rättningskod: GMT BTP MXK
Protesgoran (+10), Basse (+5), Santorini (+10), asgaya3141 (+5)
Gammal 2020-02-26, 19:30   #43

Standard

Citat:
Lycka till nu allihopa!

V86
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-02-26
Vadet gäller startnummer

Avd

Spännande spikar. Ser bra ut. Jobbar in denna med 5 andelar
HuBBaBuBBa (+5)
Gammal 2020-02-26, 19:42   #44

Standard

Citat:
5 Betting Ace tar väl spets?
Ja men spurtar Utah Broline ner alla på upploppet?
Gammal 2020-02-26, 19:48   #45

Standard

Everest Sisu ser ju oslagbar ut...
Basse (+1)
Gammal 2020-02-26, 19:53   #46

Standard

Citat:
Lycka till nu allihopa!

V86
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-02-26
Vadet gäller startnummer

Avd

Intressanta spikar, 6 och 11% are på ett ganska stort system. Med 0 och 1 vinst i sitt CV kan det ju bara bli bättre för dessa ”ickevinnare”. Good Luck.
HuBBaBuBBa (+5)
Gammal 2020-02-26, 19:54   #47

Standard

Citat:
Ja men spurtar Utah Broline ner alla på upploppet?
Ja ????
Gammal 2020-02-26, 19:59   #48

Standard

Svs har 9,40 på tvillingen Sir R o Reverend W...atg står i 3,50 nu, vilket är lite svårt att jämföra med, men ändå...

Senast redigerad av mikaels den 2020-02-26 klockan 20:02.
Gammal 2020-02-26, 20:04   #49

Standard

Citat:
Lycka till nu allihopa!

V86
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-02-26
Vadet gäller startnummer

Avd

Drick aldrig mer sprit, när du ska göra seriösa travsystem.......
Gammal 2020-02-26, 20:08   #50

Reg.datum: jul 2019
Sharp$: 440
Standard

Nya tag. Lycka till alla.

V86
Inlämnat: 2020-02-26, 20:05
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-02-26
Kostnad: 320,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 5, 6 (4, 8)
2: 3 Concrete Dee (9, 1)
3: 6, 9, 12, 13 (1, 4)
4: 2 Digital Download (8, 9)
5: 3, 10 (9, 5)
6: 3, 10, 11, 12, 13 (5, 7)
7: 6, 9 (4, 3)
8: 3, 6, 7, 9 (11, 1)

4x1x4x1x2x5x2x4 = 1280 rader.
1280 x 1 x 0,25 kr = 320,00 kr.
Totalt: 320,00 kr.
Flyer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 20:08   #51

Standard

Blir spännande, vågade spikar, men visst kan det gå...ursäkta min burdusa "humor"......till Hubba, förståss...
HuBBaBuBBa (+5)
Gammal 2020-02-26, 20:12   #52

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Drick aldrig mer sprit, när du ska göra seriösa travsystem.......
Hehe ... Har aldrig varit nyktrare

Ska man bli ensam vinnare så måste man gå emot strömmen och våga gambla.

Sen om det sitter är en annan femma men det vet man ju först efteråt.

Mvh
Gammal 2020-02-26, 20:17   #53

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Blir spännande, vågade spikar, men visst kan det gå...ursäkta min burdusa "humor"......till Hubba, förståss...
Du behöver inte be om ursäkt vet att du hade glimten i ögat men jag är vågad idag och tänkte testa det en gång. Blir ju galen om dom sitter och jag har fegat och garderat
Gammal 2020-02-26, 20:18   #54

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5571
Standard

Detta fick bli dagens chansbong. På stora systemet så är det inte lika chansartat men tror på denna

1: 8 Just Wait and See
2: 1, 9
3: 1, 6
4: 2 Digital Download
5: 2, 3, 4, 5, 9, 10
6: 3 Vicar
7: 4, 6, 9
8: 1, 2, 4, 6, 7, 9, 10, 11

Totalt: 90,00 kr.
Gammal 2020-02-26, 20:24   #55

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3273
Standard

V86
Inlämnat: 2020-02-26, 20:20
V8 - endast utdelning på 8 rätt
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-02-26
Kostnad: 300,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 4, 5, 8 (6, 7)
2: 1, 3 (9, 2)
3: 6 I am Boko (1, 12)
4: 2, 5, 8, 9 (1, 12)
5: 2, 5, 10 (3, 9)
6: 10 Ivanhoe (3, 12)
7: 3, 6 (4, 9)
8: 2, 3, 6, 9, 11 (1, 7)

5x2x1x4x3x1x2x5 = 1200 rader.
1200 x 1 x 0,25 kr = 300,00 kr.
Totalt: 300,00 kr.
Rättningskod: MCQ MTT DNH
Gammal 2020-02-26, 20:25   #56

mr_stylezs avatar

Standard

Stort system med en kompis idag, blev joker så skriver ut det här :

8 2 6 1 4 5
1 9 2 3
6 1 12 4 15 13
8 9 11 12 2 1
10 2 9 4 3 5
1 12 10 11 5 13 7
4 6 9 3
9

3 av utgångarna ska sitta.

Lycka till alla !
Gammal 2020-02-26, 20:25   #57

SistaStallskrikets avatar

Reg.datum: apr 2019
Sharp$: 5355
Standard

Mina lir ikväll...

V86
Inlämnat: 2020-02-26, 20:17
Sundbyholms Travbana, andelsspel
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-02-26

Avd
1: 1, 2, 4, 6, 8 (5, 7)
2: 1, 2, 9 (3, 8)
3: 1, 6 (12, 4)
4: 1, 5, 7, 8, 9 (2, 12)
5: 10 Tengil Face (3, 9)
6: 3, 5, 10, 12 (7, 1)
7: 3, 4, 5, 6, 8, 9 (10, 1)
8: 1, 2, 8, 9, 11 (6, 7)

5x3x2x5x1x4x6x5 = 18000 rader.

--------------------------------------

V4
Inlämnat: 2020-02-26, 20:14
andelsspel
Åby
Onsdag 2020-02-26
Kostnad: 360,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 8 (6, 4)
2: 1, 4, 6, 12, 13, 15 (9, 11)
3: 2, 3, 5, 9, 10 (4, 12)
4: 3, 4, 6 (9, 5)

2x6x5x3 = 180 rader.
180 x 1 x 2,00 kr = 360,00 kr.
Totalt: 360,00 kr.

-----------------------------------------

V4
Inlämnat: 2020-02-26, 20:22
andelsspel
Solvalla
Onsdag 2020-02-26
Start: 20:41
Kostnad: 384,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3 (4, 9)
2: 1, 2, 5, 7, 8, 9, 11, 12 (3, 6)
3: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 9, 10, 11, 12, 13, 15 (6, 8)
4: 9 Sir Ratzeputz (6, 11)

2x8x12x1 = 192 rader.
192 x 1 x 2,00 kr = 384,00 kr.
Totalt: 384,00 kr.

-------------------------------------------------

V3
Inlämnat: 2020-02-26, 20:02
Åby
Onsdag 2020-02-26
Start: 20:52
Kostnad: 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4, 6, 12
2: 10 Tengil Face
3: 3, 4, 5, 6, 9

4x1x5 = 20 rader.
20 x 1 x 10,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.
Rättningskod:
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 20:26   #58

Standard

Svs har kvar tvillingen 9-11 till 9, 40 i sista...

Senast redigerad av mikaels den 2020-02-26 klockan 20:27.
Gammal 2020-02-26, 20:26   #59

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
Hehe ... Har aldrig varit nyktrare

Ska man bli ensam vinnare så måste man gå emot strömmen och våga gambla.

Sen om det sitter är en annan femma men det vet man ju först efteråt.

Mvh
Du ska inte sikta på att bli ensam vinnare.

Det är sånt som Widen på Brasco håller på med utan att själv köpa andel.

Helt Jävla meningslöst, sikta på att bli en vinnare istället. Som går med vinst.

Ingen fara egentligen, det är ju onsdag nästa vecka igen.

Mvh Uffe
Gammal 2020-02-26, 20:28   #60

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Everest Sisu ser ju oslagbar ut...
Hoppas du har rätt - Jag har spikat
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 20:29   #61

Frasse77s avatar

Reg.datum: jul 2015
Sharp$: 1291
Standard

Idag blir Digger Lord farlig igen. Var med i den hästen ett tag, och var bara när Ville körde den som det blev magi, dom hade ngt hos Johansson dom två.

Senast redigerad av Frasse77 den 2020-02-26 klockan 20:33.
Frasse77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 20:32   #62

Standard

Felfritt förstås
Fuck

Senast redigerad av asgaya3141 den 2020-02-26 klockan 20:34.
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 20:32   #63

Standard

Åhlund "misslyckades"...hade inte sett det komma...nu vinner ju bara Tonys...
Gammal 2020-02-26, 20:34   #64

Standard

Oops..
Gammal 2020-02-26, 20:35   #65

Shooters avatar

Standard

Alltid skönt att inleda med en spik. 32 % var inte i mesta laget heller.
Gammal 2020-02-26, 20:35   #66

HuBBaBuBBas avatar

Standard

sömnpiller återigen
Gammal 2020-02-26, 20:40   #67

Standard

Heja Ingvar Nyberg!

V4
Inlämnat: 2020-02-26, 20:38
Solvalla
Onsdag 2020-02-26
Start: 20:41
Kostnad: 490,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Everest Sisu (3, 9)
2: 2, 8, 9, 11, 12 (7, 1)
3: 1, 3, 5, 7, 10, 11, 12 (13, 2)
4: 1, 3, 5, 6, 8, 9, 11 (2, 7)

1x5x7x7 = 245 rader.
245 x 1 x 2,00 kr = 490,00 kr.
Totalt: 490,00 kr.
Rättningskod: FGQ JTR LNF

lycka till ikväll allihopa!

*** edit

Det började inget bra för Nyberg......

Senast redigerad av Basse den 2020-02-26 klockan 20:43.
Gammal 2020-02-26, 20:43   #68

Standard

Oj vad Ingvar missbedömde läget, men usel är han inte...Han hade lätt kunnat ta över ledningen om han insett läget...men så kan det vara ibland...

Senast redigerad av mikaels den 2020-02-26 klockan 20:45.
Gammal 2020-02-26, 20:44   #69

Shooters avatar

Standard

Bra! Där satt en U-häst också.
Gammal 2020-02-26, 20:45   #70

Standard

Haugstad alltså. Han kör ju bort segern. Tomte
Gammal 2020-02-26, 20:48   #71

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Stekel jag tänkte inte på att det var två Finskfödda hästar i loppet... då blir det ju enkelt hehe
Gammal 2020-02-26, 20:50   #72

Reg.datum: aug 2019
Sharp$: 553
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Flyer Visa inlägg
Haugstad alltså. Han kör ju bort segern. Tomte
Haugstad?? Vad i helvete sysslar Goop med när han bränner på med en ospelad? Var han näst sist i mål eller?
hubbabubba347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 20:50   #73
Super Moderator

Skaeggets avatar

Sharp$: 8964
Standard

Goop bestämde sig ju för att trycka till Haugstad.
Det kanske finns nåt bakom där....kändes ju helt omotiverat?

Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 20:55   #74

Shooters avatar

Standard

Det var ju surt att 12:an skulle hoppa bort segern, men där satt en till U-häst så alla kuponger är med.
Gammal 2020-02-26, 21:00   #75

Standard

Hade FFO till 9,50 som vinnare...bra spel lönar sig alltid, men vi får nog vänta någon start innan vi kan ta betalt för den här...
Gammal 2020-02-26, 21:00   #76
Super Moderator

Skaeggets avatar

Sharp$: 8964
Standard

Så enl Hultman är det alltså voltstart i avd 7 på lördag?

Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 21:01   #77

SistaStallskrikets avatar

Reg.datum: apr 2019
Sharp$: 5355
Standard

V3
Inlämnat: 2020-02-26, 20:49
Solvalla
Onsdag 2020-02-26
Start: 21:03
Kostnad: 210,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 8 La Plus Belle
2: 2, 3, 7, 10, 11, 13, 15
3: 6, 7, 9

1x7x3 = 21 rader.
21 x 1 x 10,00 kr = 210,00 kr.
Totalt: 210,00 kr.
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 21:02   #78

Standard

Ingen hotade Haugstad på upploppet utom den i rygg. Örjan hade hållt den inne alla dagar i veckan. Och yes....Goop styrningen väldigt märklig
Gammal 2020-02-26, 21:05   #79

Standard

Kvällens sista spel

V3
Inlämnat: 2020-02-26, 20:59
Solvalla
Onsdag 2020-02-26
Start: 21:03
Kostnad: 120,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 11
2: 1, 10
3: 6, 9, 11

2x2x3 = 12 rader.
12 x 1 x 10,00 kr = 120,00 kr.
Totalt: 120,00 kr.
Rättningskod: BBW GTQ FNC

Börjar fel på alla spel i kväll.

Lycka till med din V3 Sistastallskriket!

Senast redigerad av Basse den 2020-02-26 klockan 21:07.
Gammal 2020-02-26, 21:07   #80

HuBBaBuBBas avatar

Standard

jaja ... måste våga och spiken va ju inte dålig men den måste ju sitta...
Protesgoran (+5)
Gammal 2020-02-26, 21:08   #81

Shooters avatar

Standard

Halvtid och allt väl så långt. Nu gäller det att de två resterande spikarna sitter också.
Gammal 2020-02-26, 21:08   #82

Frasse77s avatar

Standard

Dagens "Kommunare" Digital Download men finns en orsak när maiden inte är avlagd på 13 starter.
Gammal 2020-02-26, 21:11   #83

Standard

Inget fel i att gå på DD, men sånt gör att favven ger riktigt bra betalt i slutändan...
Gammal 2020-02-26, 21:12   #84

Standard

Spiken

Citat:
Tycker du gjorde helt rätt Hubba. Go for the millions!
Gammal 2020-02-26, 21:14   #85

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Frasse77 Visa inlägg
Dagens "Kommunare" Digital Download men finns en orsak när maiden inte är avlagd på 13 starter.
kan finnas många orsaker men den krossade ju allt annat enkelt
Gammal 2020-02-26, 21:16   #86

Standard

Vet att ni "hatar mig", men gör ju bara en bedömning utifrån sannolika utfall...detta med motrag mot favoriter är en masshysteri, som är väldigt svår att värja sig mot...så är det!..
Gammal 2020-02-26, 21:16   #87

Standard

Citat:
Helt rätt att du lita på din idé. Nära vinst, så du var inte helt fel ute. Hade 2:an vunnit hade du fått många ryggdunkningar för den spiken.
Gammal 2020-02-26, 21:18   #88

Standard

Citat:
Snygg spik på Bellmondo.
Gammal 2020-02-26, 21:19   #89

Shooters avatar

Standard

Som vanligt så har man inte marginalerna med sig. Tengil torskar med nosen mot en smygkörd på open strech.
Gammal 2020-02-26, 21:19   #90

HuBBaBuBBas avatar

Standard

helt ute och cycklar är jag inte och jag litar på mig själv och det är en sådan liten marginal att jag sätter BÅDA spikarna
valo (+20)
Gammal 2020-02-26, 21:19   #91

Standard

Jag lirar också mot favoriter, men det är bara när det finns "fog för det"...
Gammal 2020-02-26, 21:20   #92

Stekels avatar

Standard

Fan max oflyt att Rickard skulle få luckan så han måste gå ut istället för in! Sista strecket man bantade vinner.

Gammal 2020-02-26, 21:20   #93

Standard

Säger det igen Hubba, du gör helt rätt. Snygg spik och nära att du nu suttit i en fin sits.
Andelar som har tidningsspikar är inte roliga.
Gammal 2020-02-26, 21:21   #94

Reg.datum: jan 2019
Sharp$: 1244
Standard

Citat:
Lycka till nu allihopa!

V86
Solvalla, Åby
Onsdag 2020-02-26
Vadet gäller startnummer

Avd

May god show mercy on your saul
HuBBaBuBBa (+5)

Senast redigerad av travbonus den 2020-02-26 klockan 21:26. Anledning: copy
travbonus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 21:21   #95

Standard

Citat:
helt ute och cycklar är jag inte och jag litar på mig själv och det är en sådan liten marginal att jag sätter BÅDA spikarna
Riktigt snygga spikar. Så spelar man, speciellt med 50 andelar.
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 21:21   #96

Standard

Legolas gör succe igen, lol

Efter en evighet av paus med spel till travet gör man ikväll comeback med P2 spel till Solvallas 2 sista lopp. 100 000kr i garanterad omsättning på P2 = 80 000 kommer delas ut på P2.

Problemet är bara att ingen kunnat logga in på sidan de senaste timmarna.

Omsättningen har stått still på 19 800kr i två timmar nu.

Blir riktiga rökarodds för de som lyckat få in sina spel tidigt
Gammal 2020-02-26, 21:21   #97

Shooters avatar

Standard

Jaja, man får hoppas på 2 eller 3 sjuor istället.
Gammal 2020-02-26, 21:22   #98

Standard

Citat:

Jävligt snyggt, synd att inte 2an i förra kunde hålla undan.
En liten tröst och tackar för tipset

VINNARE
Inlämnat: 2020-02-26, 21:12
Åby Lopp 8
Onsdag 2020-02-26
Start: 21:14
Kostnad: 50,00 kr
Vadet gäller startnummer

2 Bellmondo

1 x 50,00 kr = 50,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.
Rättningskod: LDX DTX BRL
HuBBaBuBBa (+5)
Gammal 2020-02-26, 21:22   #99

Standard

Snygg Spik HubbaBubba
HuBBaBuBBa (+5), travbonus (+5)
Gammal 2020-02-26, 21:23   #100

Standard

Cobbys Nana nu får man hoppas! Rakethäst.
Gammal 2020-02-26, 21:23   #101

HuBBaBuBBas avatar

Standard

blir så sne när det ska vara stolpe ut hela tiden för mina ideer är bra ... tänk om det hade skrällt i första avd ... hmmm ... jag kommer köra på detta sätt i fortsättningen och gå på min känsla ... va ju nojig för 8an och jag skulle dubblat och gått kortare i första avd men jag trodde det kunde skrälla där. Jaja
Basse (+20), Protesgoran (+20)
Gammal 2020-02-26, 21:24   #102

Frasse77s avatar

Standard

Citat:
Ingen kritik, förstår inte att folk måste ta allt som kritik, och hoppa in och ryggdunka, man spelar efter sina egna idéer. Sant kan finnas många orsaker, men när lutningen på raden är som den är så är det nog inte otur som gör det i alla fall. Idag stod hon perfekt inne i loppet led ett bra spår enl "Melander" och jag lägger till fick ett bra lopp, men ändå han ngn ikapp på linjen. Som sagt lutningen på raden sa inte seger idag heller. Men givetvis en bra häst att äga är en "Uttagsautomat" så tror ägaren är nöjd ändå.

Men superspik sedan som vanligt och därför jag köper din andel, men angående DD var det mina tanke angående den och ingen kritik Hubba
HuBBaBuBBa (+5)

Senast redigerad av Frasse77 den 2020-02-26 klockan 21:26.
Gammal 2020-02-26, 21:24   #103

Standard

Citat:
blir så sne när det ska vara stolpe ut hela tiden för mina ideer är bra ... tänk om det hade skrällt i första avd ... hmmm ... jag kommer köra på detta sätt i fortsättningen och gå på min känsla ... va ju nojig för 8an och jag skulle dubblat och gått kortare i första avd men jag trodde det kunde skrälla där. Jaja
Strecka dom som du tror kan vinna...
travbonus (+2)
Gammal 2020-02-26, 21:26   #104

Standard

Citat:
Helt rätt Hubba

Spika det du känner för
HuBBaBuBBa (+5)
Gammal 2020-02-26, 21:27   #105

Standard

Pasi har nog rätt, ingen större galopprisk på storfavven,,,
Gammal 2020-02-26, 21:28   #106

Standard

Har ju ett kanonodds på plats, så lirar inget mer...
Gammal 2020-02-26, 21:33   #107

Standard

Fin rakethäst det där!
Gammal 2020-02-26, 21:33   #108

Standard

Han blir slagen som fyra-femma, sablar!...
Gammal 2020-02-26, 21:34   #109

Stekels avatar

Standard

Citat:
Har ju ett kanonodds på plats, så lirar inget mer...
Samma här, men där var det lite stolpe ut sista metrarna...fick in Pirate B före Master of Trix till 2ggr iaf och de flesta förtidsspelen sitter.

Gammal 2020-02-26, 21:35   #110

Shooters avatar

Standard

Svårt att få med såna hästar på små system då man måste gå kort någonstans. Nu vinner väl Adrian när jag har spik på King of Everything.
Gammal 2020-02-26, 21:40   #111

Shooters avatar

Standard

Rak DD: 6-2.
Gammal 2020-02-26, 21:40   #112

Reg.datum: aug 2018
Sharp$: 5514
Standard

Citat:
Svårt att få med såna hästar på små system då man måste gå kort någonstans. Nu vinner väl Adrian när jag har spik på King of Everything.
Det beror ju på om man spelar efter strecklistan eller inte. Inget illa menat, jag är borta jag också, men åkte i andra lopp.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 21:45   #113

Stekels avatar

Standard

Jävlar, det var ingen bluff! Tuff öppning i den klassen!

Gammal 2020-02-26, 21:46   #114

Reg.datum: aug 2018
Sharp$: 5514
Standard

Helbror till Moving On, stammen förpliktigar. Fin häst!
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 21:47   #115

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
Det beror ju på om man spelar efter strecklistan eller inte. Inget illa menat, jag är borta jag också, men åkte i andra lopp.
Varför skulle jag ta åt mig av det? Jag spelar definitivt inte efter strecklistan, så jag förstår inte kommentaren.

Nåja, rak DD om 2:an vinner nästa. Sex 6:or om 2,3 eller 6 vinner sista och nio sexor om 9 eller 11 vinner.
Gammal 2020-02-26, 21:49   #116

Standard

9,40 är nere i 5,30 nu på favoriterna på tvillingen i sista, kanske inget överodds nå mer, men ändå inte dåligt...
Gammal 2020-02-26, 21:50   #117

Standard

Ska bli intressant och se om Lover Face går felfritt...
Gammal 2020-02-26, 21:52   #118

Standard

Realistiska P2 vinnare som jag kan få in:

1 sigel garline = 323ggr, 6 Havbergs Knight = 353ggr, 11 Reverend Wine 331ggr

Fina odds i kombination med 1 Cobbys Nana i P2 avd 1

*** edit

Nähäpp - det vart favoriten Sir Ratzeputz och oddset 175ggr enligt legolas oddslista.

Senast redigerad av Basse den 2020-02-26 klockan 21:55.
Gammal 2020-02-26, 21:54   #119

Frasse77s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
Helbror till Moving On, stammen förpliktigar. Fin häst!
Även till Eye in the Sky om inte jag är ute och seglar. Kings Blondie var inte så dålig på banan själv hos Claes, men avelkarriären har börjat bra minst sagt.
Gammal 2020-02-26, 21:56   #120

Shooters avatar

Standard

Det var ju inte oväntat att favoriten skulle vinna avslutningen, men lite tråkigt. Nio sexor lär inte ge så mycket nu, men jag kanske får igen insatsen lite drygt om jag har tur.
Gammal 2020-02-26, 21:58   #121

mr_stylezs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Stort system med en kompis idag, blev joker så skriver ut det här :

8 2 6 1 4 5
1 9 2 3
6 1 12 4 15 13
8 9 11 12 2 1
10 2 9 4 3 5
1 12 10 11 5 13 7
4 6 9 3
9

3 av utgångarna ska sitta.

Lycka till alla !
2 utgångar satt.... fel på förstareserven i avd3 och 5.. rankar in alla vinnarna som 1a-3a....

Trött man blir ibland... Grattis om ngn satte den idag =)
Gammal 2020-02-26, 22:07   #122

Stekels avatar

Standard

Rätt bra betalt ändå idag på svårighetsgraden! Garderade båda smäll-loppen med 4*3 men liite för kort tyvärr. Man skulle gått rakt ut på Ratzeputz också istället för att låsa med Fredrik B av alla kuskar. Då sitter den ju som en smäck.

mr_stylez (+5)
Gammal 2020-02-26, 22:08   #123

HuBBaBuBBas avatar

Standard

ja närmare kan man inte komma idag och det kunde ju ha slutat hur bra som helst med en skräll i första och en 15%are som blev tvåa inte stort slagen typiskt men degen tillbaka
Gammal 2020-02-26, 22:14   #124

Stekels avatar

Standard

Citat:
ja närmare kan man inte komma idag och det kunde ju ha slutat hur bra som helst med en skräll i första och en 15%are som blev tvåa inte stort slagen typiskt men degen tillbaka
Jävligt surt där, det hade gett riktigt bra med din vinnare i fjärde! Men i femte var det lite stolpe in istället. Man behöver lite medflyt på flera ställen för att lyckas hela vägen tyvärr. Det kommer, bara att kötta på!

HuBBaBuBBa (+5)
Gammal 2020-02-26, 22:18   #125

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jävligt surt där, det hade gett riktigt bra med din vinnare i fjärde! Men i femte var det lite stolpe in istället. Man behöver lite medflyt på flera ställen för att lyckas hela vägen tyvärr. Det kommer, bara att kötta på!
Tack Stekel!

Ja flyt hela vägen var ordet
Gammal 2020-02-26, 22:20   #126

Standard

Citat:
Glad att du gick fullt ut på dina idéer. Och inte blev påverkad av andras tråkningar. Du har ju gett mig bra flis till mig förut när du vågat gå emot drevet som ifrågasätter dina spikar. Men du ser hur nära du var idag. Du har många som tycker som jag och som vill fortsätta köpa dina andelar.
HuBBaBuBBa (+10)
Gammal 2020-02-26, 22:24   #127

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Glad att du gick fullt ut på dina idéer. Och inte blev påverkad av andras tråkningar. Du har ju gett mig bra flis till mig förut när du vågat gå emot drevet som ifrågasätter dina spikar. Men du ser hur nära du var idag. Du har många som tycker som jag och som vill fortsätta köpa dina andelar.
Tack! Det är uppmuntrande att höra

hade ju gett 100.000 idag med den och den blir avslagen så det är surt speciellt när jag satte 8an som första res och var orolig för den endast.. trav i ett nötskal hehe
Gammal 2020-02-26, 22:28   #128

Frasse77s avatar

Standard

Citat:
Bra spelat Hubba som jag alltid sagt "spela efter egna idéer" är det enda rätta. Det kommer bli alla rätt snart är med på ett 3ggr så stort system som ditt och ändå fick vi inte mer än 7 rätt. Forsätter köpa tills du vinner och när du gör det ska jag skicka en låda Champagne till dig av den bästa vi har i sortimentet och är det över 1 miljon får du välja en låda av Whisky av vårat sortimentet !!
HuBBaBuBBa (+5)

Senast redigerad av Frasse77 den 2020-02-26 klockan 22:29.
Gammal 2020-02-26, 22:31   #129

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Frasse77 Visa inlägg
Bra spelat Hubba som jag alltid sagt "spela efter egna idéer" är det enda rätta. Det kommer bli alla rätt snart är med på ett 3ggr så stort system som ditt och ändå fick vi inte mer än 7 rätt. Forsätter köpa tills du vinner och när du gör det ska jag skicka en låda Champagne till dig av den bästa vi har i sortimentet och är det över 1 miljon får du välja en låda av Whisky av vårat sortimentet !!

Nu kommer jag plugga järnet

Tack Frasse!
Gammal 2020-02-26, 22:34   #130

Frasse77s avatar

Standard

Citat:

Tack Frasse!
Eller också går du på känslan, vilket som funkar. Och var inte orolig det kommer 8rätt gäller bara ha tur att hästarna springer rätt just den dagen. Och så fort det kommer så har du en låda Champagne att njuta av och en låda Whisky !!!
HuBBaBuBBa (+5)
Gammal 2020-02-26, 22:36   #131

Standard

Citat:
Tack! Det är uppmuntrande att höra

hade ju gett 100.000 idag med den och den blir avslagen så det är surt speciellt när jag satte 8an som första res och var orolig för den endast.. trav i ett nötskal hehe
Hade varit roligt om Melanders häst vunnit i fjärde. 100.000 på kontot. Och du hade inte blivit ifrågasatt med dina ideer nästa gång. Skit i alla andra och låt inte andra påverka ditt sätt att tänka. Du är unik. Men blir du kritiserad så backar du. Tro på dig själv. Och tänk att sätter du en omgång så betalar den alla andra omgångar som inte funkat fullt ut. Jag väntar. Jag vet att den kommer. Men inte när.
HuBBaBuBBa (+5)
Gammal 2020-02-27, 06:41   #132

Reg.datum: jul 2017
Sharp$: 14888
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travbonus Visa inlägg
May god show mercy on your saul
Grymt hubbabubba
HuBBaBuBBa (+5)
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-27, 07:24   #133

Standard

Bra spelat Hubba! Små marginaler.

Själv var jag också ganska rätt på det med spikar Concrete Dee, Jumeirah Boko och King of Everything. Men helgarderade i första och där sket det ju sig.

Snart sitter den!

Citat:
HuBBaBuBBa (+5)
Gammal 2020-02-27, 08:48   #134

Sharp$: 4326
Standard

Citat:
Bra spelat. Nu var ju 8an grymt bra annars så blir det klar vinst för Digital D. Det gäller bara inte ha otur när man är rätt på det
HuBBaBuBBa (+5)
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-27, 09:39   #135

Standard

Citat:

Tack Frasse!
Vi får hoppas att du inte blir travets "Wendy Holdener", 24 pallplaceringar i slalom och ingen(!!!) seger......
HuBBaBuBBa (+5)
Gammal 2020-02-27, 10:16   #136

tornados avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 3825
Standard

Citat:
Vi får hoppas att du inte blir travets "Wendy Holdener", 24 pallplaceringar i slalom och ingen(!!!) seger......
Haha

Att få ett fel bara det är ju undertecknad världsmästare i !

Toppseedad till ett fels potten var gång.

V4 v5 v86 ja spelar ingen roll.

Gött ändå kunna lura sig själv var gång. Ååå om bara den vunnit...härligt

td