Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-02-25, 21:55   #1

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

V86 Åby/Solvalla snack

- Han blev lite pigg i ledning senast och banan var inte jättesnabb, och snöret tål urryckarna gick dessutom av, så med tanke på det höll han helt okej. Jag har dessutom kollat på det loppet efteråt och det var en fröjd att se honom så pigg och fin som elvaåring. Han är startsnabb och hemsk att köra i ryggar, så det är självklart för mig att köra i ledning om jag kommer dit. Hästen är minst två klasser bättre från ledning och över tre varv borde väl ingen behöva komma fram och bråka för mycket, men man vet aldrig. Det blir samma utrustning som senast, säger Thomas Åhlund...Det här kanske kan ställa till det för vissa i avd1...mmm...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-25, 22:02   #2

Stekels avatar

Sharp$: 26740
Standard

Det är fascinerande hur verklighetsfrånvända en del människor kan vara. Tror han på allvar att han kommer få sitta ifred i spets med sämsta hästen i loppet om han tar sig dit?

Omgångens största favorit Vicar sväljer jag imorrn. Alla ska köra till slut och Örjan kommer få sitta i fredat bo. Örjan släpper ingen jävel över bron, stenklar bara de travar iväg från början.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-25, 22:06   #3

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6590
Standard

Kors i taket, jag hann köpa mig en andel av Hubbas system:-)

Ska kolla igenom loppen men spontant hoppade Digger Lord ut i första. Lättare emot nu.

Senast redigerad av tvablaa den 2020-02-25 klockan 22:25.
tvablaa är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-25, 22:13   #4

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Kors i taket, jag han köpa mig en andel av Hubbas system:-)

Ska kolla igenom loppen men spontant hoppade Digger Lord ut i första. Lättare emot nu.
Tack för den

Nu känner jag pressen duktigt hehe

Ja Digger Lord är lite intressant nu när det är lättare emot men jag tycker loppet är superöppet. Donatella Center är intressant oxå men spår 7 är ju helt åt helv... men få hästar med gör det lite lättare i alla fall.
Juhani med två hästar med och stekel vet vad jag tycker om sånt... kolla youtube

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-02-25 klockan 22:14.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-25, 22:26   #5

Reg.datum: nov 2018
Sharp$: 732
Standard

Vart hittar jag ditt andelsspel hubba?
Protesgoran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-25, 22:34   #6

Standard

Åby ser ut att få några minusgrader och knappast några problem med banan. Solvalla ser lite knepigare ut med nollgradigt och nederbörd i någon form...vi får si...
Gammal 2020-02-25, 22:36   #7

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6590
Standard

Är ju samtidigt överkomligt att heltäckande det loppet. Säger jag som eg tycker en ska sträva efter att spika i början.

Andra inspel:
Avd 5: Tokskrällen är väl Chili Jordan som gick klart bra senast. Även Aslan DK i samma lopp även om den heller inte vinner ihjäl sig.
Avd 6: Wind Knight helt bortglömd. Mkt tidig om favoriten garderas.
Avd 7: Gigantic Star har det pratats om mot tuffare motstånd än detta.
Avd 8: Global Unspoked väldigt borttappad.

Kör hårt Hubba!:-)

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Tack för den

Nu känner jag pressen duktigt hehe

Ja Digger Lord är lite intressant nu när det är lättare emot men jag tycker loppet är superöppet. Donatella Center är intressant oxå men spår 7 är ju helt åt helv... men få hästar med gör det lite lättare i alla fall.
Juhani med två hästar med och stekel vet vad jag tycker om sånt... kolla youtube
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
tvablaa är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-25, 22:43   #8

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 1262
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Protesgoran Visa inlägg
Vart hittar jag ditt andelsspel hubba?
På tillsammans system västertorp spel och tobak under Hubbas Bubblor. Bra tippat själv idag och grattis.
HuBBaBuBBa (+5)
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-25, 22:51   #9

Standard

Kan alltså bli tungt på Solvalla och då ska West Wing passas 8 starter har gett 2 segrar-3 andra-1 tredje-1 fjärde(Guld)-1 femte(galopp)...minns speciellt för lite drygt ett år sen, när jag spikade och körde enbart 6 rätt, han torskade knappt från dödens på Sorbet!!!...givetvis hade jag övriga lopp rätt...
HuBBaBuBBa (+5)
Gammal 2020-02-25, 22:53   #10

Reg.datum: nov 2018
Sharp$: 732
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Santorini Visa inlägg
På tillsammans system västertorp spel och tobak under Hubbas Bubblor. Bra tippat själv idag och grattis.

Tack för hjälpen! Blev 4 andelar av hubba bubblorna. Och tackar för gratulationerna, idag var en sådan dag när allt gick rätt
Santorini (+5), HuBBaBuBBa (+5)
Protesgoran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 09:14   #11

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 5142
Standard

Wind Knight

Wind Knight nämns som skräll här ovan och det är inte helt obefogat. Den var skräll senast och till 10.25 platsodds blev det en bra rakethäst. Nu står den lite illa till men hästen har nog inte visat all kapacitet. Westholm överlåter körningen åt ägaren och han KAN - senast gjorde han en femstjärning insats vid tömmarna. Jag streckar av ren sympati - kan nog vara med långt fram vid målgången men tufft ta Örjans. En annan kuse jag noterat är Rapido S.W. i avd 7. Tycker den ser riktigt vass ut. Om vi nu ska prata skrällar. Lycka till!
valo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 09:26   #12

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 5142
Standard

Klart för inlämning: ingen mainstreamrad i vanlig ordning. En spik får räcka...

Avd

1: 1, 6
2: 1, 8, 9
3: 6, 14
4: 8, 9, 11
5: 3, 7
6; 3, 7, 14
7: 3
8: 9, 11
valo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 09:34   #13

Reg.datum: jul 2017
Sharp$: 14888
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Wind Knight nämns som skräll här ovan och det är inte helt obefogat. Den var skräll senast och till 10.25 platsodds blev det en bra rakethäst. Nu står den lite illa till men hästen har nog inte visat all kapacitet. Westholm överlåter körningen åt ägaren och han KAN - senast gjorde han en femstjärning insats vid tömmarna. Jag streckar av ren sympati - kan nog vara med långt fram vid målgången men tufft ta Örjans. En annan kuse jag noterat är Rapido S.W. i avd 7. Tycker den ser riktigt vass ut. Om vi nu ska prata skrällar. Lycka till!
Tror den blir farlig sin fan , riktig bra form just nu !
valo (+5)
zimonzzon85 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 09:38   #14

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38072
Standard

Det lär bli en fin bana på Solvalla. Ingen nederbörd förrän ikväll då det ska komma lite mer snö och bli en minusgrad. Ingen större fara alltså.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-26, 09:43   #15

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Det lär bli en fin bana på Solvalla. Ingen nederbörd förrän ikväll då det ska komma lite mer snö och bli en minusgrad. Ingen större fara alltså.
Troligt att det blir snö från ca 18.00, men backen är fortfarande inte frusen och det utlovas 0 grader, så lite svårt att avgöra i vilken form nederbörden lägger sig på banan...vi får si...https://www.svt.se/vader/sok/?q=solna , ser dock ut att kunna klara sig bättre nu, då prognosen säger att nederbörden kommer senare än vad som sagts tidigare...

Senast redigerad av mikaels den 2020-02-26 klockan 09:46.
Svara

td