|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2020-02-29, 00:26 | #46 | |
Citat:
Ska garderas just på att alla skriker upp den samt att den går som favve i avd 7 (många autospikar som har slut på streck,övriga lär rensa bra bakom). Glöm inte 9 och 3 om du garderar !
2020-02-29, 09:34 | #47 |
AVD 7
Angel Raziel given på min kupong och en bra rakethäst. Har toppform och en kusk som får duga... Kontio kan få en fin dag...
|
|
2020-02-29, 10:02 | #48 |
WTF - Eletrical Storm struken! Där rök den spiken
|
|
2020-02-29, 10:06 | #49 |
|
|
2020-02-29, 10:08 | #50 |
HELVETE OCKSÅ. VÄRLDEN HAR RASAT IHOP FÖR MIG. ELECTRICAL STORM HAR BLIVIT STRUKEN.
|
|
2020-02-29, 10:12 | #51 |
ELECTRICAL STORM STRUKEN
Världen rasar ihop.... lägger ner travet nu........ Livet kan vara grymt ibland |
|
2020-02-29, 10:14 | #52 |
Va min spik idag också :( :( Nu får man tänka om ...
|
|
2020-02-29, 10:15 | #53 |
Tänk så här istället-Va bra att dom strök, den hade ju knappast kunnat gjort sig rättvisa om den startat, nu kan jag hitta en ny bra spik...Mmm få se, tolvan där, nu kan den ju åka fram och ta över eller som sämst lägga sig i dödens och då törs ju ingen annan köra fram...så vips, så har du en ny bra spik...
|
|
2020-02-29, 10:16 | #54 |
Synd på omgångens mest överstreckade. Nu räknar väl de flesta ut att kanonerna på bakspår gör upp om det. Har några stänkare ändå som är svåra att släppa till 1-2%, får se hur det blir.
2020-02-29, 10:19 | #55 | |
Schh!
Precis min tanke, byter nog bara spik till Grainfield då. Citat:
|
||
2020-02-29, 10:28 | #56 |
Kämpa det finns 6 lopp till idag SO
|
|
2020-02-29, 11:07 | #57 | |
StrykningenCitat:
Jag ska spika Sir Q.C. Uppåt och har slagit sådana här förut. Hultman och jag är inne på samma linje. Körde ett 1600 senast för att få upp tempot. Spåret inte fy skam heller. Lycka till med funderandet! Svårt ibland när man ska hitta spik i samma lopp? |
||
2020-02-29, 11:13 | #58 |
Saknar V7
Saknar vi inte V7= endast för 7 rätt lite extra idag? Elian Web, Religious och Strong Heartbeat blir dagens 3 största favoriter och att åtminstone 2 av dem vinner sina lopp är högst troligt. Vinner alla 3 så...hemska tanke Sen har vi Kallblodsloppet på det där Odd Herakles ”riskerar” att vinna - bränner Norges Bästa kallblod hittas vinnaren på få streck bakom :-/ 7 rätt kan nog ändå ge ok idag då det finns ett par öppna lopp och säkerligen bränner någon av de största favoriterna. Men 6 & 5 rätt lär inte ge mycket ( eller inget) om de största favoriterna infriar. En utdelning på 8 - 20 K känns inte omöjlig - det hade ju blivit 20 - 50 K om V7 alternativet funnits. Någon - helst 2 avd 3 största måste helt enkelt fällas idag och jag prövar att gardera både Religious och Strong Heartbeat. Elian Web kanske det vore vettigast att gardera men jag tycker han har dagens största vinstchans - tar ledningen och förlorar inte från spets. Lycka till med streckandet :-) |
|
2020-02-29, 11:26 | #59 |
Vilka hästar kan vi på förhand tänka oss att det SKRIKS om i tv?
Ängsborken i V75-2 är ett första tips från min sida + repris av reportaget med Jimmy och Alf Jonsson. Och så avslutar Per S något i stil med ”Alf är en riktig gentleman i svenskt trav” och så nickar Micke/Peter och Sandra/Jennifer instämmande. REVANSCHDUELLEN mellan Elian Web och Disco Volante i V75-3 är ett stenklart samtalsämne där Per S och någon till kommer hylla dem som så himla fina hästar. Man at Work i V75-6 också. Där kommer det handla om hur många gånger han startat men inte vunnit på V75 – men att det nu kan vara dags i en HÖGRE KLASS. Och så snack med Timo från stallbacken, typ ”Jo jo, hästen känns bra”. I sista kan det även bli ett sjuhelsikes snack på 1 Strong Heartbeat men med fokus på Jörgen Westholm och hans FINA verksamhet utanför Sala. Har vi tur är Fernlund kommentator i dag och kan berätta om hur fantastiskt det var att jobba hos Jörgen och hur otroligt kunnig han är. Sen slutar Strong Heartbeat oplacerad – och då börjar de i studion istället prata om att GS75 görs om med start i morgon, och så lämnar någon av experterna är ”klaring” dit och sen är det Boost och sen gör Per reklam för typ Levante-Numancia. Har jag fler rätt än fel? |
|
2020-02-29, 11:34 | #60 | |
Citat:
|
||
|