|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2020-02-15, 15:22 | #51 |
1X2
2 1X2 1 1 12 2
2020-02-15, 17:59 | #57 |
Grattis Trazan som redan är garanterad full pott på Challenge då han har helgarderat i de 2 sista avdelningarna
Har jag räknat rätt har 11 tävlingsdeltagare till chans till full pott inför de 2 sista avdelningarna ! lycka till *** edit Grattis till Don Yolo, Mattsson74,Trazan och Rickyfashion som redan innan sista avdelningen säkrat 7rätt då de alla har heltäckt i sista Ytterligare 6 tävlinsdeltagare har chansen inför sista avdelningen. De som har chansen att läggas till i skaran med 7 rätt är: Tototorsten 1:a Mastarna 1x Apotekaren 1:a dalumbois 2:a GGRRGG x TemroshXxx 1X Det kommer alltså bli minst 5 personer med alla rätt och högst 8! Bra jobbat på 54 deltagare i tävlingen. *** edit 8 deltagare med alla rätt. Grattis till : Don Yolo, Mattsson74,Trazan,Rickyfashion, Tototorsten, Mastarna, Apotekarn och Temroshxxx (Om jag rättat korrekt så delar Tototorsten och Apotekarn etappsegern då bägge hade spikat 2 Reverend Wine som med 28% var dagens största skräll på Challenge) 8 av de 54 deltagarna fick alla rätt! = 14,8% av deltagarna På svenska spel var det 6,14% av systemen som satt. slutsats= Sharps medlemmar är mer än dubbelt så vassa som snittspelaren på Svenska spel Senast redigerad av Basse den 2020-02-15 klockan 23:54. |
|
2020-02-17, 19:49 | #59 |
Finns det någon topplista på tävlingen?
2020-02-18, 08:07 | #60 |
Administrator
|
Kommer, bara jag som fastnat i massa annat efter helgen. Hoppas få klart allt idag!