Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-02-09, 10:28   #1
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 82
Sharp$: 1010
Standard

GS75 BERGSÅKER


Vinner 10an i avdelning 6?
viroid12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 10:29   #2
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 054
Sharp$: 37498
Standard

Jag gjorde så här:

GRAND SLAM 75
Inlämnat: 2020-02-09, 11:00
Bergsåker
Söndag 2020-02-09
Start: 15:00
Kostnad: 72,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 8 Importedfrmdetroit (1, 7)
2: 2 O.P.'s Fantastic (5, 4)
3: 8 Ellis Pride (7, 2)
4: 4 Listas Thaitanic (1, 10)
5: 1, 3, 8, 10, 12, 15 (2, 6)
6: 6, 10 (8, 9)
7: 1, 2, 3, 5, 9, 10 (7, 12)

1x1x1x1x6x2x6 = 72 rader.
72 x 1 x 1,00 kr = 72,00 kr.
Totalt: 72,00 kr.
Rättningskod: BFZ FDX DFX
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 11:05   #3
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 679
Sharp$: 5211
Standard

Kul omgång även om det är klasslöst i några lopp och ngn storfavorit som blir svår att välta, men vi gör ett försök!

Korta tankar om loppen :

1: Här har såklart nr 8 Importedfrmdetroit en superchans, men den är trots allt lite upp och ner i prestationerna, galloperade direkt senaste starten på Bergsåker och ej som bäst senast heller... tillöver 70% så blir det bara utgångshäst för mig..
Bakom tar jag de 3 som kan vinna, 1 4 och 7. Speciellt 4an är tidig, spurtar i stort sett alltid bra till slut och då det är tveksamhet på distans på 1an och formen ett ? på 7an så blir iaf nr 4 min andrarankade i loppet.

2: Väldigt ojämnt lopp! Ser 5 st som kan vinna, jag tar alla dem 5 och går vidare: 5 2 4, 11,10 blir min ranking här.

3: Här kommer nästa utgångshäst, nr 8 igen Ellis Pride. Ska ju bara vinna ett sånt här lopp egentligen, men dåligt spår och lärlingar som kör.. kan bli lite konstigheter i loppen. Förvisso sitter bästa lärlingen upp bakom favoriten, men dem andra kan ju strula till det tänker jag... bakom ser jag 6 och 7 som kan vinna då 2an verkar formlös så den tas inte med.

4: Dagens säkraste spik i nr 4. Riktigt skitlopp som inte borde vara med på ett stort streckspel helt ärligt. Vinner inte 4an kan man blunda och kasta pil som goop brukar säga i björnkollen. Spik lr alla.

5: Kul kallblodslopp och rätt svårt! 3an förstahäst då den står bra till i loppet och kanske kan komma till spets med, svårslagen isf!
Har 2 bra skrällar här till lgå procent, nr 6 Odexa som vann lätt näst senast på bra tid och blev generad till galopp sist, se upp här!
Nr 11 kan mycket men strular ofta till det för sig. Går den felritt kan den absolut sitta, under 2% !
Gardera på här! Min rank blir 3 6 11 8 15 10 9 1

6: Intressant lopp speciellt då favoriten ströks. 6 och 10 har visa fin form och kapacitet, men ingen av dem har startat på lång distans, sånt är alltid farligt och ska tas i beaktning!
Startat på långt har endast 3 hästar i fältet gjort, nr 7 8 11. Då 11 är helt formlös så tar jag även med 7 och 8 som skrälldrag i loppet, hoppas på bra tempo då kan dem mycket väl sitta där!

7: Dagens bästa lås kommer här!
Nr 1 från Elvings formstall, vinner om spets och full form, helt klart bästa hästen och har gått bäst tider. Strular den till det igen eller de blir långdragen körning mot startsnabbe nr 2 så vinner 5an med Djuse.
Alltså lås 1-5.

Det var mina funderingar så länge om omgången, ngn som sitter på lite extra bra Bergsåkersinfo på de lite mer okända hästarna här (har ingen koll alls vem som har Bergsåker som hemmabana här på forumet?)
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ochs5 (+5)

Senast redigerad av mr_stylez den 2020-02-09 klockan 11:08.
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 12:04   #4
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

Sussan släpper inte till någon i första, om nu inte favoriten kommer tidigt då. Lås på ledarhästen och bästa hästen räcker alla dar i veckan.

Låg klass i andra, riktigt öppet!

Ellis Pride är bra, men inte så startsnabb och startar längst ut. Frågan är om taktiken blir den rätta? Tror Okalani Grazia kan leda väldigt länge här.

Listas Thaitanic löjligt stor favorit! Minst rutinerad, yngst, sto. Och tränaren säger att kusken inte ska få ladda. Kan ju bli spets ändå och vinst men 78% nu är så långt uppåt väggarna så jag vet inte vad. Wilshere leder länge om kusken vill. May Lady Lear och Self Explosive är enormt bortglömda.

Inte många häftiga herrar på tillägg, tror det är stor chans att någon av stona på start håller undan. Tar med Grude Tilla som väl tveklöst är bästa ekipaget och Sikvelands Stjerna som är helt tokigt tappad idag.

Gala Shadow VAR dagens överlägset bästa spik, men ser att den precis blev struken! Får bli att börja om, det där loppet är inte jättelätt att bena ut. Miss Red lär bli väldigt stor favorit nu när den dessutom fick mycket "gratis-streck" på strykningen.

Trilly är ju en häst som kan spetsa från det där läget även med startsnabba utvändigt. Förstastrecket tveklöst! Desideria De Soze och kanske Carlos Texi är spelvärda outsiders.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 12:07   #5
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5159
Standard

Bergsåker

Har slickat såren efter gårdagens debacle, missa Elian Web var inte roligt - någon form
av hjärnblödning får man skylla på...

Studsar tillbaka med en liten rad - inga förhoppningar. Alla blev det i sista efter två sena strykningar. Hoppas man är med till dess

GRAND SLAM 75
Inlämnat: 2020-02-09, 10:00
Bergsåker
Söndag 2020-02-09
Start: 15:00
Kostnad: 60,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 5, 8 (1, 7)
2: 10 Carlos Chablis (2, 4)
3: 9 Sheherazade Face (8, 7)
4: 4, 10 (1, 8)
5: 6 Odexa (3, 10)
6: 6 Gala Shadow (10, 8)
7: 1, 2, 3, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (6, 4)

3x1x1x2x1x1x10 = 60 rader.
60 x 1 x 1,00 kr = 60,00 kr.
Totalt: 60,00 kr.
Rättningskod: MDN DDP HFP

DD: 8 mot 1, 9, 10 30 kr alt.

Lycka till!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 12:12   #6
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 679
Sharp$: 5211
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Sussan släpper inte till någon i första, om nu inte favoriten kommer tidigt då. Lås på ledarhästen och bästa hästen räcker alla dar i veckan.

Låg klass i andra, riktigt öppet!

Ellis Pride är bra, men inte så startsnabb och startar längst ut. Frågan är om taktiken blir den rätta? Tror Okalani Grazia kan leda väldigt länge här.

Listas Thaitanic löjligt stor favorit! Minst rutinerad, yngst, sto. Och tränaren säger att kusken inte ska få ladda. Kan ju bli spets ändå och vinst men 78% nu är så långt uppåt väggarna så jag vet inte vad. Wilshere leder länge om kusken vill. May Lady Lear och Self Explosive är enormt bortglömda.

Inte många häftiga herrar på tillägg, tror det är stor chans att någon av stona på start håller undan. Tar med Grude Tilla som väl tveklöst är bästa ekipaget och Sikvelands Stjerna som är helt tokigt tappad idag.

Gala Shadow VAR dagens överlägset bästa spik, men ser att den precis blev struken! Får bli att börja om, det där loppet är inte jättelätt att bena ut. Miss Red lär bli väldigt stor favorit nu när den dessutom fick mycket "gratis-streck" på strykningen.

Trilly är ju en häst som kan spetsa från det där läget även med startsnabba utvändigt. Förstastrecket tveklöst! Desideria De Soze och kanske Carlos Texi är spelvärda outsiders.

Håller med om att Listas är otroligt hårt spelad. Men vad möter den? Rent skräp rent ut sagt... ingen av de andra har form alls, flrutom nr 8 då som gick ok senaste loppet men den har spår 8 och ingen superkusk direkt.

4an har bäst form, bäst kusk, kan vinna även från lugn dödens, och till den procenten lär dem andra ha respekt för den så kan mycket väl få ledningen "gratis" speciellt då de anda är totalt formlösa och troligen inte vill svara då Ludwig styr på.
Är ju bara galopp lr sjukdom emot. Klart man kan ta alla och hoppas på storskräll, men precis ingenting talar ju för förlust mot detta gänget?
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 12:16   #7
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

Wilshere kan man nog steka förresten, kusken verkar inte vilja busköra med den att döma av tidigare lopp. Och speciellt efter uppehåll nu säger han till och med att han är tveksam till att köra om ledningen. Får bli lås på 4,5,8!

4,7,8,10 är segerkandidaterna som jag ser det efter favoritstrykningen i sjätte. Undrar om inte Linderoth kommer söka sig framåt tills han har ledningen och stanna där ändå. Måste nog bli förstastrecket!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mr_stylez (+3)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 12:29   #8
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Håller med om att Listas är otroligt hårt spelad. Men vad möter den? Rent skräp rent ut sagt... ingen av de andra har form alls, flrutom nr 8 då som gick ok senaste loppet men den har spår 8 och ingen superkusk direkt.

4an har bäst form, bäst kusk, kan vinna även från lugn dödens, och till den procenten lär dem andra ha respekt för den så kan mycket väl få ledningen "gratis" speciellt då de anda är totalt formlösa och troligen inte vill svara då Ludwig styr på.
Är ju bara galopp lr sjukdom emot. Klart man kan ta alla och hoppas på storskräll, men precis ingenting talar ju för förlust mot detta gänget?
Ja men galopp och sjukdom och liknande står för långt mer än 20% i den här klassen. Sen finns det några fler faktorer man inte ska glömma, bortkörning, att en konkurrent är oslagbar för dagen osv. Mer än 60% ska det aldrig vara i min bok iallafall.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 12:31   #9
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

8an håller jag emot 4an i fjärde och tänker dubbla upp med den eftersom den är väldigt startsnabb och troligtvis sitter i spets. Har kapacitet för att vinna och till 3% är det väldigt intressant.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 12:32   #10
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

De fick till en intervju med Jonsson efter sena strykningen av favoriten i sjätte, det var ju bra! Han ska fortsatt köra till slut, jag tror det kan bli för sent och känns ointressant att strecka nu som jättefavorit. Nu är ju inte han någon tipsexpert heller, men att han inte ens bedömde den som sin bästa chans för dagen säger kanske lite också. Kan spurta till vinst, men jag tror inte på speciellt bra chans att han lyckas.

Tror Linderoth tar sig till spets och vinner. Men motbuden 4,7 som bör få bra resor är så helvetes lågt spelade att jag måste försöka få med dem.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 12:37   #11
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

4,8,9 får det nog bli i sjätte förresten om det blir gardering. Love Joy backas nog ner. Kuskpluset på 9 med Djuse är lite intressant.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 12:47   #12
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 679
Sharp$: 5211
Standard

Tänkte mig detta efter lite funderingar:

8 /1 4 7
2 4 5 10 11
8 /2 7 9
4
3 6 11
7 8 10
1 2 5

En av 8:orna i avd 1 och 3 ska sitta som utgång.
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 12:54   #13
GGS
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 606
Sharp$: 3351
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
De fick till en intervju med Jonsson efter sena strykningen av favoriten i sjätte, det var ju bra! Han ska fortsatt köra till slut, jag tror det kan bli för sent och känns ointressant att strecka nu som jättefavorit. Nu är ju inte han någon tipsexpert heller, men att han inte ens bedömde den som sin bästa chans för dagen säger kanske lite också. Kan spurta till vinst, men jag tror inte på speciellt bra chans att han lyckas.

Tror Linderoth tar sig till spets och vinner. Men motbuden 4,7 som bör få bra resor är så helvetes lågt spelade att jag måste försöka få med dem.
Ja ATG gör ju det inte lätt för oss när det gäller sena strykningar, man måste tänka i flera led för att någorlunda förstå hur procenten fördelas. Har dom flesta system 1-2-3 hästar i det loppet?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mr_stylez (+5)
GGS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 12:57   #14
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 679
Sharp$: 5211
Standard

På intervjun på 1an i första lät det ju helt klart som de släpper om 8an ställer en fråga om spets... Då är det kanske läge att gå på den trots allt. Både 4 och 7 behöver ju tempo för att komma in i matchen och det kanske det inte blir då...

Trist spik men kanske många garderar för att inte åka ut i första redan som vanligt.. får nog bli spik där.
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 12:57   #15
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av GGS Visa inlägg
Ja ATG gör ju det inte lätt för oss när det gäller sena strykningar, man måste tänka i flera led för att någorlunda förstå hur procenten fördelas. Har dom flesta system 1-2-3 hästar i det loppet?
Ja det kommer trilla över streck på flera hästar, men främst Miss Red som blir helt ospelbar i mina ögon. En hel del över på 8 också såklart. Men den tror jag ju vinner så kan bli spik på den ändå.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 12:59   #16
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 679
Sharp$: 5211
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av GGS Visa inlägg
Ja ATG gör ju det inte lätt för oss när det gäller sena strykningar, man måste tänka i flera led för att någorlunda förstå hur procenten fördelas. Har dom flesta system 1-2-3 hästar i det loppet?

Exakt, blir tokig på det att dem inte bara kan redovis enkelt vilka hästar som får vilka streck.

Nu varju 10 mest spelad bakom, men de flesta som tippat hade väl säkert med både 6 och 10 och då får dem ju in 8an isf som reserv... Man vill ju gärna veta sånt...

Extremt störigt också då ngn 80% favorit stryks tidigt på morgonen då man inte har koll på strecklistan bakom, så är det 2-3 st närmast som alla ligger på ca 2,5 % var.. hur ska man då veta vilken som gik in som reserv vid strykningen och får alla strecken av favoriten?

Det får dem faktiskt ta och fixa bättre.
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 13:07   #17
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

GRAND SLAM 75
Inlämnat: 2020-02-09, 14:07
Bergsåker
Söndag 2020-02-09
Start: 15:00
Kostnad: 40,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 8 Importedfrmdetroit (4, 1)
2: 5, 11 (2, 4)
3: 8 Ellis Pride (7, 2)
4: 4, 8 (1, 10)
5: 6, 8, 10, 12, 15 (3, 1)
6: 7 Love Joy H.C. (10, 8)
7: 1, 5 (2, 10)

1x2x1x2x5x1x2 = 40 rader.
40 x 1 x 1,00 kr = 40,00 kr.
Totalt: 40,00 kr.
Rättningskod: FLP GHW DKT
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 13:08   #18
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 240
Sharp$: 954
Standard

Chansar bort Ludwig i avd 3 så han kan fokusera på att vinna med favoriten i avd 4. Svårare än så är det väl inte idag haha.
Avd
1: 8 Importedfrmdetroit (4, 1)
2: 2, 4 (5, 11)
3: 1, 5, 7, 9 (8, 2)
4: 4 Listas Thaitanic (1, 8)
5: 3, 10, 12 (8, 1)
6: 9, 10 (8, 7)
7: 5, 9 (1, 2)
DD enligt raden.
Godismia är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 13:12   #19
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 879
Sharp$: 8565
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Exakt, blir tokig på det att dem inte bara kan redovis enkelt vilka hästar som får vilka streck.

Nu varju 10 mest spelad bakom, men de flesta som tippat hade väl säkert med både 6 och 10 och då får dem ju in 8an isf som reserv... Man vill ju gärna veta sånt...

Extremt störigt också då ngn 80% favorit stryks tidigt på morgonen då man inte har koll på strecklistan bakom, så är det 2-3 st närmast som alla ligger på ca 2,5 % var.. hur ska man då veta vilken som gik in som reserv vid strykningen och får alla strecken av favoriten?

Det får dem faktiskt ta och fixa bättre.
Jag instämmer till fullo. I min värld borde det inte vara så svårt att automatiskt redovisa omfördelningen vid en strykning då all information finns i systemet.

Men jag har uppenbarligen inte tillräcklig kunskap om hur begränsad ATGs teknik är och har fått svaret av Strappa (som har bra kontakt med ATG) att man skulle kunna göra detta men man valt att inte lägga några pengar på det då det inte efterfrågats i tillräckligt stor utsträckning.

Så börja mail ATG om att det borde finnas så kanske vi får till det inom en tio-årsperiod eller så.


__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 13:14   #20
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 675
Sharp$: 22694
Standard

Det får bli en reducerad idag. Ser rätt favoritbetonat ut. Så jag kör därefter och sätter några av favoriter som utgång och plockar en del lågprocentare bakom. Räcker o få en riktig skräll för att värde på GS ska öka riktigt.

Spik blir det på Ellis Pride
Lås i sjätte på 8 och 10
Minst 3 av 5 A hästar (Importedfromdetroit, Spartan Cougar, Listas T, Ylva Li Karma, Denali)
Max en C
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 13:14   #21
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 679
Sharp$: 5211
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Jag instämmer till fullo. I min värld borde det inte vara så svårt att automatiskt redovisa omfördelningen vid en strykning då all information finns i systemet.

Men jag har uppenbarligen inte tillräcklig kunskap om hur begränsad ATGs teknik är och har fått svaret av Strappa (som har bra kontakt med ATG) att man skulle kunna göra detta men man valt att inte lägga några pengar på det då det inte efterfrågats i tillräckligt stor utsträckning.

Så börja mail ATG om att det borde finnas så kanske vi får till det inom en tio-årsperiod eller så.



Jag mailar direkt haha, 10 år låter ungefär rätt, tyvärr..

Försökte ställa frågan till supporten en gång, snackade 20 min, killen fattade inte ens vad jag menade... gav upp..

Atg i ett nötskal.
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 13:22   #22
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 026
Sharp$: 14857
Standard

GRAND SLAM 75
Inlämnat: 2020-02-09, 14:22
Jimmy Simonssons andelsspel
Bergsåker
Söndag 2020-02-09
Start: 15:00
Kostnad: 480,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 8 Importedfrmdetroit (4, 1)
2: 5 Dragon Mearas (2, 4)
3: 2, 8 (7, 9)
4: 1, 4, 8 (10, 5)
5: 1, 3, 8, 10, 11, 12, 14, 15 (2, 6)
6: 8, 10 (9, 7)
7: 1, 5, 7, 9, 10 (2, 3)

1x1x2x3x8x2x5 = 480 rader.
480 x 1 x 1,00 kr = 480,00 kr.
Totalt: 480,00 kr.
Min kostnad: 480,00 kr x 1/5 = 96,00 kr
Rättningskod: CFZ HHQ CKR
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 13:28   #23
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5159
Standard

Strykningen i 6:e gav mig 10:an. Hade velat ha 8:an men fyllde inte i själv. Dumt!
Att man aldrig lär sig. Har dock 8:an på DD ("motspel" mot den strukna 6:an)
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 13:30   #24
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 646
Sharp$: 3251
Standard

Dundervinnare. Stort värde. I 6e nr 8 TWINS ZABAIDEE. Sos. Vem ska svara?
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 13:33   #25
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Dundervinnare. Stort värde. I 6e nr 8 TWINS ZABAIDEE. Sos. Vem ska svara?
Nej man undrar ju det. Per kan ju vara så dum att han inte kör framåt direkt men jag tror väl det vore långsökt.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 13:58   #26
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 646
Sharp$: 3251
Standard

GRAND SLAM 75
Inlämnat: 2020-02-09, 14:54
Nix
Bergsåker
Söndag 2020-02-09
Start: 15:00
Kostnad: 120,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 8 Importedfrmdetroit (4, 1)
2: 6, 11 (2, 5)
3: 8 Ellis Pride (7, 2)
4: 1, 4, 8, 10, 11 (5, 3)
5: 1, 3 (10, 8)
6: 8 Twins Zabaidee (10, 9)
7: 1, 2, 3, 5, 9, 10 (7, 4)

1x2x1x5x2x1x6 = 120 rader.
120 x 1 x 1,00 kr = 120,00 kr.
Totalt: 120,00 kr.
Rättningskod: BMZ CHN KCT
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 13:59   #27
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 879
Sharp$: 8565
Standard

Eftersom jag inte får vara med i Sharps Challenge Challenge så testar jag att lira på spelformen idag istället.

Blev en liten rad för att se om man kan röna framgång där:

2
X
1X
1X
1
X
1X


Nu kör vi!


__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 14:00   #28
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 382
Sharp$: 11563
Standard

GRAND SLAM 75
Inlämnat: 2020-02-09, 14:55
Bergsåker
Söndag 2020-02-09
Start: 15:00
Kostnad: 96,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 8 (4, 5)
2: 2, 4, 11 (5, 10)
3: 4, 5, 6, 8 (7, 2)
4: 1, 4, 8, 11 (10, 5)
5: 15 Björnivar (3, 10)
6: 8 Twins Zabaidee (10, 9)
7: 5 Denali (1, 2)

2x3x4x4x1x1x1 = 96 rader.
96 x 1 x 1,00 kr = 96,00 kr.
Totalt: 96,00 kr.
Rättningskod: CMQ GHR CCR
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 14:00   #29
 
V75fahlles avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lomma
Inlägg: 2 292
Sharp$: 4938
Standard

GRAND SLAM 75
Inlämnat: 2020-02-09, 14:59
Bergsåker
Söndag 2020-02-09
Start: 15:00
Kostnad: 1 440,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4, 5, 7, 8 (3, 6)
2: 2, 4, 10, 11 (5, 8)
3: 8 Ellis Pride (7, 2)
4: 4, 8 (1, 10)
5: 1, 3, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 15 (2, 14)
6: 8, 10 (9, 7)
7: 5, 10 (1, 2)

5x4x1x2x9x2x2 = 1440 rader.
1440 x 1 x 1,00 kr = 1 440,00 kr.
Totalt: 1 440,00 kr.
__________________
MVH V75fahlle
V75fahlle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 14:05   #30
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 054
Sharp$: 37498
Standard

Utöver GS75 så slängde jag in en sjuling raket.

4: Vinnare 8 Importedfrmdetroit
5: Plats 2 O.P.'s Fantastic
6: Vinnare 8 Ellis Pride
7: Vinnare 4 Listas Thaitanic
8: Plats 3 Ylva Li Karma
9: Plats 10 Miss Red
10: Plats 5 Denali
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 14:06   #31
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 679
Sharp$: 5211
Standard

Fick mata bebis här hemma lite snabbt haha, men hann se upploppet iaf, skönt spiken satt =)


GRAND SLAM 75
Inlämnat: 2020-02-09, 14:33
Bergsåker
Söndag 2020-02-09
Start: 15:00
Kostnad: 557,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 8 Importedfrmdetroit (4, 1)
2: 2, 4, 5, 10, 11 (8, 3)
3: 2, 7, 8, 9 (12, 6)
4: 4 Listas Thaitanic (1, 8)
5: 3, 6, 11 (10, 8)
6: 7, 8, 10 (9, 4)
7: 1, 2, 5 (10, 9)

1x5x4x1x3x3x3 = 540 rader.
540 x 1 x 1,00 kr = 540,00 kr. Avgift 17,00 kr.
Totalt: 557,00 kr.
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 14:08   #32
 
Reg.datum: dec 2018
Inlägg: 1 255
Sharp$: 4828
Standard

Även om Tillman inte är särskilt lång heller - står inte D. Olsson på en låda?
ScandalPlay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 14:26   #33
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 646
Sharp$: 3251
Standard

Det var inte många stjärnkuskar i detta lopp. Speciellt Jimmy Jonsson
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 14:26   #34
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimonzzon85 Visa inlägg
GRAND SLAM 75
Inlämnat: 2020-02-09, 14:22
Jimmy Simonssons andelsspel
Bergsåker
Söndag 2020-02-09
Start: 15:00
Kostnad: 480,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 8 Importedfrmdetroit (4, 1)
2: 5 Dragon Mearas (2, 4)
3: 2, 8 (7, 9)
4: 1, 4, 8 (10, 5)
5: 1, 3, 8, 10, 11, 12, 14, 15 (2, 6)
6: 8, 10 (9, 7)
7: 1, 5, 7, 9, 10 (2, 3)

1x1x2x3x8x2x5 = 480 rader.
480 x 1 x 1,00 kr = 480,00 kr.
Totalt: 480,00 kr.
Min kostnad: 480,00 kr x 1/5 = 96,00 kr
Rättningskod: CFZ HHQ CKR
Snyggt tänkte själv spika men dubblade med 11 till slut.. hoppas det håller nu!
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 14:27   #35
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 054
Sharp$: 37498
Standard

O.P.'s Fantastic var en riktig skräphäst. Fick sin ledning och det finns inga ursäkter.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 14:31   #36
 
Reg.datum: dec 2018
Inlägg: 1 255
Sharp$: 4828
Standard

Kanske dags för travbanorna att skaffa förra årets julklapp - en mobillåda?
Satt Jimmy Jonsson i kön och surfade istället för att ge sig iväg i tid?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+3)
ScandalPlay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 14:32   #37
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 675
Sharp$: 22694
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Det var inte många stjärnkuskar i detta lopp. Speciellt Jimmy Jonsson
Haha
Han kanske trodde att han var ute på ett träningsjobb med 11.
Vinner lätt om han tar initiativet tidigare.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+3)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 14:39   #38
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 228
Sharp$: 8886
Standard

22.60 i odds på Belina Josselyn!?!? Hallå.....
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 14:42   #39
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 646
Sharp$: 3251
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
22.60 i odds på Belina Josselyn!?!? Hallå.....
Om du dunkar så sjunker det.
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+3)
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 14:51   #40
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 646
Sharp$: 3251
Standard

Ca 250.000.000 har hästarna tjänat i Prix de France
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 14:59   #41
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Fy fan vilken speed FTB har alltså
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 15:00   #42
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 054
Sharp$: 37498
Standard

Jag har inget flyt med mina spel. 11:an fick ett alldeles för tufft lopp och blev fyra. 88 ggr hade den givit.

TRIO
Inlämnat: 2020-02-09, 11:03
Vincennes Lopp 5
Söndag 2020-02-09
Start: 15:55
Kostnad: 40,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 4 DAVIDSON DU PONT
2:a: 8 FACE TIME BOURBON
3:a: 5, 11

2 x 20,00 kr = 40,00 kr.
Totalt: 40,00 kr.
Rättningskod: GFP MDN GFV

Senast redigerad av Shooter den 2020-02-09 klockan 15:02.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 15:02   #43
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

4+8=12
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 15:08   #44
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 026
Sharp$: 14857
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Snyggt tänkte själv spika men dubblade med 11 till slut.. hoppas det håller nu!
Fan dumt o dubblat i tredje , va inne på tre spik i rad där men får va nöjd med början ändå
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+8)
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 15:13   #45
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Jackpot omgång ... trökigt.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 15:14   #46
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 510
Sharp$: 17707
Standard

Hade kusken bakom nr.8. Nils Elfving ett getingbo innanför dressen eller?
Fan vad han juckade och hade svårt att sitta still....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mr_stylez (+5)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 15:15   #47
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 679
Sharp$: 5211
Standard

4 st förstarankade hitills,man kanske borde spelat en enkelrad....

Får se om det avslutas med 3 8 5 nudå
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 15:16   #48
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 646
Sharp$: 3251
Standard

Kuskkvalitet är åldersrelaterat. Ju äldre desto sämre!!! Borde vara tvärt om, att
erfarenhet borde slå ungdomarna
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 15:36   #49
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 382
Sharp$: 11563
Standard

Ensam på 7r?

GRAND SLAM 75
Inlämnat: 2020-02-09, 14:59
Bergsåker
Söndag 2020-02-09
Start: 15:00
Kostnad: 16,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 8 Importedfrmdetroit (4, 1)
2: 3, 4, 5, 11 (2, 10)
3: 8 Ellis Pride (7, 2)
4: 4 Listas Thaitanic (1, 8)
5: 8, 15 (3, 10)
6: 8 Twins Zabaidee (10, 9)
7: 1, 5 (2, 10)

1x4x1x1x2x1x2 = 16 rader.
16 x 1 x 1,00 kr = 16,00 kr.
Totalt: 16,00 kr.
Rättningskod: JMP CHP FCN
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 15:37   #50
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 382
Sharp$: 11563
Standard

Trodde 15 skulle ta det med 150m kvar haha. Sen kom jag på att det var pansarvagnar med 0,1l diesel motorer..
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 15:44   #51
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 054
Sharp$: 37498
Standard

Förstår inte att det tar sådan tid. Jag tyckte trean vann.

V4
Avd
1: 4 Listas Thaitanic (1, 8)
2: 3 Ylva Li Karma (8, 10)
3: 7, 8, 10 (9, 11)
4: 1, 2, 3, 5, 9, 10 (7, 12)

1x1x3x6 = 18 rader.
18 x 1 x 2,00 kr = 36,00 kr.
Totalt: 36,00 kr.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 15:45   #52
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 098
Sharp$: 5353
Standard

Delad seger känns märkligt. Tyckte 3an var nosen före.

Jaja, nu får 2an vinna så att man får lite pengar tillbaka...
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 15:45   #53
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 054
Sharp$: 37498
Standard

Delad seger var ju inte något vidare. 3/4 spikar inne på GS75 så där får man hoppas på en sexa och kanske insatsen tillbaka och någon hundring hade jag velat ha på V4, men det återstår att se nu.

Har i o f sig bägge på GS75 så två sexor kan det bli.

Senast redigerad av Shooter den 2020-02-09 klockan 15:47.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 15:46   #54
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 026
Sharp$: 14857
Standard

Herregud vilken skit omgång !!
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 15:48   #55
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 879
Sharp$: 8565
Standard

Största frågan idag är väl om utdelningen når tresiffrigt?

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Gotland den 2020-02-09 klockan 15:50. Anledning: frågetecken ska det va!
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 15:48   #56
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 848
Sharp$: 1737
Standard

Har dom visat fotot?
Trean såg ju klar ut.
Men ärligt talat, det ska visas inom en minut. Hur svårt ska det vara?
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 15:50   #57
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 848
Sharp$: 1737
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ScandalPlay Visa inlägg
Även om Tillman inte är särskilt lång heller - står inte D. Olsson på en låda?
Han står på två ölbackar
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 15:51   #58
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 646
Sharp$: 3251
Standard

Haha. Fy faan

Gick ändå
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn

Senast redigerad av asgaya3141 den 2020-02-09 klockan 15:53.
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 15:54   #59
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Kan en omgång bli tråkigare..
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 15:55   #60
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 098
Sharp$: 5353
Standard

Surt, hade behövt 2 Mesty där för att det skulle bli intressant
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 15:55   #61
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 054
Sharp$: 37498
Standard

Det var synd att sjuan hoppade, hade kanske kunnat hålla undan om den kommit fram tidigare.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 15:56   #62
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 054
Sharp$: 37498
Standard

Får hoppas på Candy Lane i sista.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 15:56   #63
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 675
Sharp$: 22694
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Största frågan idag är väl om utdelningen når tresiffrigt?

Visst kommer det upp i tresiffrigt. Redan uppe i 84kr

Senast redigerad av Dahle den 2020-02-09 klockan 15:58.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 15:59   #64
 
Reg.datum: dec 2018
Inlägg: 1 255
Sharp$: 4828
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Han står på två ölbackar
En rimlig bedömning!
ScandalPlay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 16:01   #65
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 382
Sharp$: 11563
Standard

95:- om Denali vinner
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 16:03   #66
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 098
Sharp$: 5353
Standard

Sitter med 1 2 4 5 9 för 7an samt V4an. Men tror Denali tar detta så får nog inte hälften av insatsen tillbaka
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 16:03   #67
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 382
Sharp$: 11563
Standard

Hade ju varit liiite bättre om inte favoriten svarat tillbaka 8an i 5e haha.



GRAND SLAM 75

1: 8 Importedfrmdetroit (4, 1)
2: 3, 4, 5, 11 (2, 10)
3: 8 Ellis Pride (7, 2)
4: 4 Listas Thaitanic (1, 8)
5: 8, 15 (3, 10)
6: 8 Twins Zabaidee (10, 9)
7: 1, 5 (2, 10)

1x4x1x1x2x1x2 = 16 rader.
16 x 1 x 1,00 kr = 16,00 kr.
Totalt: 16,00 kr.
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 16:04   #68
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 054
Sharp$: 37498
Standard

Som väntat så blev det många favoriter idag på GS75, så jag slänger in en V65:a till Bjerke också där det nog kan gå att fälla några av dem.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 16:11   #69
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 054
Sharp$: 37498
Standard

Trean hoppade så klart bort sig och tian hade inte tillräckligt bra spurt.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 16:14   #70
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5159
Standard

8 - 1 satt till 30 kr. Man får vara glad för det lilla...
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 16:15   #71
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Skogen
Inlägg: 396
Sharp$: 1242
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Har dom visat fotot?
Trean såg ju klar ut.
Men ärligt talat, det ska visas inom en minut. Hur svårt ska det vara?
NU blanda du ihop dig själv Det är ju du på elitloppet som står på två backar
Olsson43 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-09, 16:26   #72
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Stod över dagens omgång och spelade bara DD då jag hade känsla för Trilly of Nando. Fick in en liten slant men det var surt att Djusepojken skulle stänga inne Mesty med en tåspets. Då hade det gett över 200 gånger på DD och avsevärt högre utdelning för er som lirade GS75. Sådana här favoritparader är inte roliga när det gäller streckspel.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td