|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2020-02-06, 11:04 | #106 | |
Citat:
Det intressanta är väl att en spelare gång efter gång slaktar streckspelen och genererar ett bra netto till sina trogna kunder.
2020-02-06, 11:51 | #107 | |
Administrator
|
Citat:
Mer kass än vass - men glad ändå! To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Gotland den 2020-02-06 klockan 12:21. Anledning: tillägg |
|
2020-02-06, 14:41 | #108 |
det är väl mycket troligt att 5 system gick till samma person i skåne om man kollar vinstlistan
|
|
2020-02-06, 15:55 | #109 | |
Citat:
ATG skulle, om de verkligen VILLE, kunna räkna om den justerade insatsfördelningen. Men det är inte "efterfrågat"....därför görs det inte.
2020-02-06, 17:52 | #110 | |
Administrator
|
Citat:
Märkligt faktiskt att de väljer att gå den vägen. Men det är klart, virtual racing är såklart viktigare än att presentera spelinformation.
2020-02-06, 18:06 | #111 | |
Citat:
Och visst, det är inte ALLRA högst på listan för mig heller. En knapp handfull andra åtgärder när det gäller spelinformationen ser jag gärna att de prioriterar före detta. Min top3-lista är: 1) Radnedräkning. Den väsentliga nedräkningen. 2) Ev utd på 1&2 fel inför sista avdelningen. De flesta har inte chans på alla rätt inför sista omgången. 3) Ev utd på alla andra hästar i hela omgången. ( Dvs....så mycket hade jag vunnit på den eller den....även i andra avdelningar än den sista. )