Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-02-08, 00:26   #76

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Aura SL har en tid på 14,6 över 2160m
Ingen av dom på 20m tillägg har gjort den tiden vid sina vinster och nu står hon 20 meter före. Vinner om felfri. Hoppar hon är det vidöppet och folk som spelar reducerat bör ha henne som utgång med alla bakom.

Den som har gjort liknande tid är Quiz Töll barfota på sommabana... 14,2

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-02-08 klockan 00:29.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-08, 00:47   #77

Reg.datum: jul 2019
Sharp$: 440
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Flyer Visa inlägg
Spännande omgång. Har ett gäng nästagångare, vem vinner ?
Fick betalt på Boulder Luke i söndags efter tre raka 2:or. Är det proppen ur, hoppas !!

Avd 1) Toppchans för Hevin Boko då han med stor säkerhet sitter i spets och får trolla bort hela loppet. Jag kanske har råd med lås och är Ultra lite framflyttad så kanske den kan skrälla från vinnarhålet. Tror det blir två-lås här. Erik är i tokform också förutom missen med Ti Amo Face i onsdags. Den hade nog inte Goop bommat va.

Avd 2) Gardering på ett gäng på typ 5-7 stycken. Sunday Sonata given från bricka 4 och hur än PU säger. Han har valt Carlos Ken så den måste ju med från bra spår. Global Venture gjorde ju ett kanonbra lopp från bricka 12 och jag tänker inte spricka på Whitsun Madonna som jag haft med senaste 2 starterna. Emilia är väl dessutom en av de bästa skrällkuskarna.

Avd 3) Elian Web spik. Enda orosmålnet är att Tarzan offrar Disco för att Snowstorm skall ta det på upploppet. Senast Disco vann på 2140m var två år sen och han slår aldrig Elian från dödens. Men han kan sabba loppet och öppna upp för någon annan. Men tänker inte krånga till det. Elian = bästa hästen, bästa spåret, toppform o Kontio.

Avd 4) Stor gardering, kanske alla om det funkar. 4:an Christ Chrystal gjorde ett topplopp i V75 senast och blev tvåa...0,85% hallå. Seven Karats var inte alls så dålig sist och tex Under The Counter var bara 0,1 sek före. Nu skall den ta 0,7 sek i spåren.
Många här blir det.

Avd 5) Hawken måste fällas för att det skall bli pröjs. Pastor Power alltid bra på V75.
Här blir det 5-6st tror jag

Avd 6) Förmodligen kan hela fältet vinna. Vilket lopp, dagens bästa va ! f
Kanske kanske tar en rå och spikar Arch Lane men troligen lås på 3 och 8. Vill komma ur det här svåra loppet billigt. Jobbigt med 5:an. 8/8 från spets. Tar han den ??

Avd 7) Precis som Boulder har jag inte släppt Religious och fick betalt sist. Kan bli spik men om inte så blir det 3-lås. Franklin, Religious, Grainfield

Go tur alla :-)
Läst på att Uhrberg kör i spets med med Mulligan om han kommer dit. Eftersom Hevin inte brukar vinna 2 raka så kanske det är det här som skall fällas. Kolgjinis är uppåt på Umaticaya.
Blir nog spik på Mika i sista ändå som det ser ut
Flyer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-08, 07:39   #78

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Undrar hur många system som kommer sitta med exakt samma spikar imorgon.. Många ska tydligen spika Hevin Boko och Elian Web och då får man nog hoppas att 1%are vinner resten av loppen om det ska bli någon utdelning att tala om. Trodde man som spelare ville vinna deg och inte råka få 7 rätt till en löjlig utdelning. Kan ju bli bra med jackpot om några 1%are vinner även om dom två största vinner såklart men det är aldrig roligt att sitta med samma spikar som alla Harry Boy spelare och resten av landet.
Se omgången 28/12.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-08, 07:48   #79
Banned

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 5161
Standard

Favoriter?

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Se omgången 28/12.
Hultman försöker stjälpa lite om jag minns rätt från igår. Men jag tror inte
på stor utdelning, har för mig att finaler, lite överraskande, blir favorit-
betonade. Åtminstone några tredje- fjärdehandare ska väl vinna om vi ska få 6-siffrigt?
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-08, 09:19   #80

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Se omgången 28/12.
Ja där vann den största favoriten men inte 2. Skulle bli mäkta förvånad om utdelningen slutar på 800.000 kr idag med dom två största som vinnare.

Men med några skrällar i övrigt så kanske det kan bli 20.000kr och det är ju fina pengar det med.

Mvh
Gammal 2020-02-08, 09:40   #81

HuBBaBuBBas avatar

Standard

vem trodde Gareth Boko skulle slå Stepping Spaceboy från dödens som i sin tur slog Elian Web mm... trav är trav och dom är djur och dom kan ha dåliga och bra dagar .. Olle kan vinna från dödens igen och vem som helst av dom betrodda kan vinna beroende på hur loppet blir kört och vem som är frisk, har formen kvar mm.

Inget nytt under solen
Gammal 2020-02-08, 09:51   #82

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 14773
Standard

Rensar spikar.

Doctor Doxey Zenz. 13%
Atik D.L. 23%

Men frågan är om Hevin och Elian går att fälla ? Njaa det luktar ju jackpottstöld lång väg idag.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-08, 09:53   #83

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6488
Standard

Har ett sprillans nytt badkar (två faktiskt) och där blir det snabbt ledigt i dödens för GB som vinner med en halv längd.

Citat:
vem trodde Gareth Boko skulle slå Stepping Spaceboy från dödens som i sin tur slog Elian Web mm... trav är trav och dom är djur och dom kan ha dåliga och bra dagar .. Olle kan vinna från dödens igen och vem som helst av dom betrodda kan vinna beroende på hur loppet blir kört och vem som är frisk, har formen kvar mm.

Inget nytt under solen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-08, 09:59   #84

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Sen är det lustigt att Southwind Hydro bara är spelad till 2-3% när den slog Pascha Tilly sist (15%) och var tvåa och nu har den spår 2. Hästen vinner ju inte ihjäl sig direkt men nån gång smäller det och då ska jag vara ombord. Vem trodde på Flash Håleryd då som travar uruselt dessutom men den fick ju loppet.
Gammal 2020-02-08, 10:55   #85

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Aura SL är ju inte mer än 26%, vinstchansen lär ju ligga någonstans mellan 30 o 50...vinnaroddset är uppe i 2,93 på svs, även där finns det nog redan ett övervärde...felfri torskar den ju inte och i jollen har den ju nu, mästaren i att bära runt osäkra hästar...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-08, 10:56   #86

Staketkuskens avatar

Sharp$: 2950
Standard

Citat:
Undrar hur många system som kommer sitta med exakt samma spikar imorgon.. Många ska tydligen spika Hevin Boko och Elian Web och då får man nog hoppas att 1%are vinner resten av loppen om det ska bli någon utdelning att tala om. Trodde man som spelare ville vinna deg och inte råka få 7 rätt till en löjlig utdelning. Kan ju bli bra med jackpot om några 1%are vinner även om dom två största vinner såklart men det är aldrig roligt att sitta med samma spikar som alla Harry Boy spelare och resten av landet.
Håller med – och när Hevin Boko gör bort sig så kommer omgången dö ute i stugorna. Det är finaler men ändå blir vissa helt absurt stora favoriter och trav-tv gör ju allt för att hjälpa till med det
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-08, 10:57   #87

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 17766
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Aura SL är ju inte mer än 26%, vinstchansen lär ju ligga någonstans mellan 30 o 50...vinnaroddset är uppe i 2,93 på svs, även där finns det nog redan ett övervärde...felfri torskar den ju inte och i jollen har den ju nu, mästaren i att bära runt osäkra hästar...
Spännande combo, det är inte varje dag man ser Kontio bakom en Riordan tränad häst...
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-08, 10:58   #88

Reg.datum: jul 2015
Sharp$: 1293
Standard

1: 2
2: 8
3: 4, 5, 9
4: 2, 5, 6, 7, 9, 10.....u 7
5: 4, 6, 7, 9, 11....u 4
6: 5, 10
7: 2, 3, 4, 10.....u 2
Stimmet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-08, 11:00   #89

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37778
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Jorma och voltstart!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-08, 11:07   #90

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37778
Standard

Sex lopp att lösa idag då Hevin Boko är så klar en travhäst kan bli. Andra loppet är lurigt och först tänkte jag ha massor av hästar, men nu lutar jag åt att singla spetsfavoriten Global Venture. Kanske kan Peter lägga sig utvändigt och låsa loppet med Carlos Ken. Det vore ett rejält försprång att starta med ett par spikar. Guldloppet bör stå mellan de två favoriterna, med fördel Disco då det nog är en bättre häst och den kommer med toppform. Dessutom väldigt startsnabb och jag är inte helt säker på att Elian Webb håller ut den. Aura S.L. stor galopprisk och det blir gärna omstarter i de här voltstartsloppen. Garderas självklart! Femte är också ett garderingslopp. Även sjätte, men för här är jag inne på att singla Arch Lane trots spåret. De här omgångarna brukar bli lite favoritbetonade, men jag tycker ändå att vissa lopp är rätt jämna och förhoppningsvis så blir det lite bättre utdelning idag. I sista blir Bo C. spik på många system. Att sitta med sex rätt fram till sista loppet och ha garderat på kan bli väldigt lönsamt.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td