Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-02-06, 17:51   #16
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 346
Sharp$: 5395
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Pasha Tilly tar jag omtag på.
Denna gång Ulf O. när du är ute i tredje spår vill jag att du håller dig där ute och blåser förbi samtliga. Sist så tappade hästen all fart när du skulle när i rygg o vila. Hästen kunde aldrig tända om. Men å andra sidan, hade den vunnit, då hade den varit mycket mer påpassad.
Kör bara, så vinner du
Jari K i Guiden
"....senast gick det väldigt på sista långsidan. Han fick mjölksyra till slut och var tom i mål."

Troligtvis gick Uffe för tidigt, antar att han väntar till sista kurvan denna gång
så att speeden inte hinner ebba ut före målsnöret denna gång?

Omgångens kommunare?
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-06, 18:18   #17
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Kan bli en stor finländsk dag, både på kusk och hästsidan...Grainfield Aiden är ju bortlottad, men som den har varit så skulle det inte förvåna om han sänder till dödens direkt och sedan reglerar motståndet(lite kanske det skulle förvåna ändå...)...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-06, 18:30   #18
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

- Han gör tredje starten för mig och detta är en otroligt kul häst att ha fått in i träning. Emilia hade körförbud i första starten och släppte då ledningen och efter att ha fått chansen sent fanns det gott om krafter kvar. Senast var det dags att köra och han löste sin uppgift på ett bra sätt då han vann okörd från ledningen på V75 och han har inlett sin norrlandsvistelse på ett bra sätt. Aktionen såg kanske lite knepig ut till slut, vilket berodde på en dålig bana i kombination med att han blev ensam. Vi har kollat upp honom hos veterinär och det fanns inget att anmärka på. Han har tränat på ganska rejält efter senast, känns bara bättre och bättre och nu är det ett mer lagom intervall mellan starterna än inför senast. Läget är såklart tråkigt och det krävs något extra för att vinna härifrån, men det handlar om en häst lite utöver det vanliga och jag blir inte förvånad om han löser uppgiften på nytt. Han laddades ingenting på Bergsåker, men öppnade ändå bra och då han är frktansvärt snabb vid laddning så finns det i leken att han skulle kunna komma till ledningen. Taktiken är dock helt upp till Emilia men jag har absolut inget emot om hon laddar. Att det blir sommarskor är ett stort plus, i övrigt gäller blinkers och rycktussar som i hans två senaste starter. Tussarna är hittills inte ryckta så man kan väl nästan säga att det fortfarande blir för första gången. Amerikansk jänkarvagn igen, säger Oscar Berglund.
Som man kan utläsa i det finstilta, så kan det bli full laddning mot spets...skulle den kuppen lyckas så lär den vara svårslagen...gäller alltså Arch Lane...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-06, 19:08   #19
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 176
Sharp$: 2850
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tototorsten Visa inlägg
Baron Gift 11/ 2,75 på Unibet!

Sänkt nu ������
Bet 365 15/ 3
Här va man fel ute
tototorsten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-06, 19:35   #20
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tototorsten Visa inlägg
Bet 365 15/ 3
Här va man fel ute
Vinstchansen lär vara liten då MF lär spetsa(eller köra sig dit), men släpper han(eller som troligt är, inte kan svara), så måste platschansen vara synnerligen god...finns dock ett aber, då även tvåan lär köras för ryggen på favoriten...

Senast redigerad av mikaels den 2020-02-06 klockan 19:37.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-06, 19:47   #21
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Global Venture låter det väldigt positivt på, från PU(på atg precis)...lär vara en mycket bra chans till sos...3,85 på Unibet är nog taget...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-06, 20:02   #22
ab5
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 317
Sharp$: 1253
Standard

Doktorn till 7,50 är ju lockande. Har inte presterat på topp de två senaste starterna och förklaringar finns av tränaren även fast jag inte riktigt köper dom. Dock ser det ut o bli spets och därifrån ska han slås. Kapacitet finns det gott om. Så får hoppas doktorn visar upp sitt rätta jag igen.
ab5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-06, 20:03   #23
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ab5 Visa inlägg
Doktorn till 7,50 är ju lockande. Har inte presterat på topp de två senaste starterna och förklaringar finns av tränaren även fast jag inte riktigt köper dom. Dock ser det ut o bli spets och därifrån ska han slås. Kapacitet finns det gott om. Så får hoppas doktorn visar upp sitt rätta jag igen.
...tror inte DDZ är på topp nå mer...vi får si...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-06, 20:09   #24
ab5
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 317
Sharp$: 1253
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
...tror inte DDZ är på topp nå mer...vi får si...
Det som oroar. Men hade man vetat att han var på topp hade man inte fått 7,50... Vi får se på lördag
ab5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-06, 21:00   #25
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

han kanske inte körde för kung och fosterland med DDZ senast även om öppningen lär ha kostat en del med tanke på finalen som stundar så man vet aldrig säkert men en final känns inte så hett med den som vinnare för han kommer inte få något gratis direkt.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-06, 21:06   #26
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Undrar om dom inte maxar Southwind H nu och laddar vad som går ... tror den kan skrälla men det är nog bäst att släppa spets och hoppas på lucka ... gillar att Torbjörn kör oxå.. lite nytändning.

Kan tänka mig att 6 sitter i spets med 2an i rygg sen kommer Örjan och kör mot Mattias som vägrar ge sig ... luckan uppenbarar sig och smack så speedar 2an ner dom. Önsketänk men ingen omöjlighet.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-02-06 klockan 21:14.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-06, 21:10   #27
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

10 Quiz Töll och 13 Lindas Girl står ju snuskigt bra inne i stoloppet.


4 Devs Dragon har aldrig förlorat i spets så vi vet ju vad Erik kommer göra... omgångens bästa spik till 12 %

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-02-06 klockan 21:17.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-06, 21:13   #28
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Vinstchansen lär vara liten då MF lär spetsa(eller köra sig dit), men släpper han(eller som troligt är, inte kan svara), så måste platschansen vara synnerligen god...finns dock ett aber, då även tvåan lär köras för ryggen på favoriten...
Vilket lopp är du i nu?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-06, 21:25   #29
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 214
Sharp$: 1031
Standard

Bästa spiken på lördag är i första v 75 nr 4 mulligan 3% Tack för kaffet och en Whiskey.
__________________
Bollen är rund och även jag
riga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-06, 21:33   #30
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

När någon är favorit till över 70% och heter Mika Forss ringer varningsklockor av märket Rolex direkt. Här kommer det gasas och en skräll ligger och lurar..
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td