Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-01-22, 22:21   #1

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Prix d'Amérique-helg 2020

Här lägger vi in spelförslag, tips i allmänhet, tankar och idéer kring alla spel!

https://www.prix-amerique.com/?lang=en

Shoot!

Senast redigerad av Fulsprit den 2020-01-22 klockan 22:22.
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-22, 22:22   #2

Standard

Vem är egentligen favorit i år? Tycker det känns vidöppet bland rätt mången ekipage...
Gammal 2020-01-22, 22:42   #3

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

JMB har väl en armada så det är bara att välja "CleanGame" skulle jag tippa på.

Sry har får inte starta hehe Valack ju...

Belina J igen kanske

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-01-22 klockan 22:45.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-22, 22:43   #4
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8074
Standard

Har förtidslirat rätt tungt till 3.0 för plats på Belina Josselyn.

Tror det kan vara slutvinnaren dessutom men väntar lite med att fylla upp på vinnarspelet!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-22, 22:53   #5

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg

Tror det kan vara slutvinnaren dessutom men väntar lite med att fylla upp på vinnarspelet!

Det va ett bra platsodds. Vart om man får fråga?
Fulsprit (+5)
Gammal 2020-01-22, 22:54   #6
Administrator

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Det va ett bra platsodds. Vart om man får fråga?
SvS

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
HuBBaBuBBa (+5)
Gammal 2020-01-22, 22:59   #7

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
SvS

Den måste ju vara stenklar på plats. Men nu lär det säkert inte ligga på 3 ggr degen. Bra odds.
Gammal 2020-01-22, 23:04   #8

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Ska bli kul att se MS. Stefan menar på att det finns en möjlig platschans. Vet inte om jag skulle tro det... men han låter lite småoptimistisk.

Tror Face Time B är lite för ung ännu.. men Sebastien G har några hästar med.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-01-22 klockan 23:08.
Gammal 2020-01-22, 23:05   #9
Administrator

Standard

Citat:
Den måste ju vara stenklar på plats. Men nu lär det säkert inte ligga på 3 ggr degen. Bra odds.
2,18 idag. Kommer sjunka!

Gammal 2020-01-22, 23:39   #10

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 3910
Standard

Davidson du Pont.
lenninen (+2)
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-22, 23:59   #11

Standard

Citat:

Fasiken - det var bra!
Gammal 2020-01-23, 00:29   #12

Reg.datum: aug 2018
Sharp$: 5514
Standard

Årets upplaga är öppen men Belina stärkte ju sina aktier senast och har sett fantastisk ut i jobben efter loppet. Kanske kan hon vinna igen då jag också tror att Face Time Bourbon behöver något år på sig och flera av de andra har sina bästa lopp på ovalen bakom sig.

Men jag får instämma med flera andra, Davidson du Pont känns nog hetast från stall Baziré. Hästen är på väg uppåt och kan avsluta ruggigt över Vincennes upploppsraka.

Bold Eagle hoppas man ju främst går i mål på ett fint sätt och Raffin får spara speeden till upploppet nalkas. Klaffar det lite är han med där framme.

Propulsion däremot är jag osäker kring. Dels formen då insatsen senast var blek och sedan upplägget. Hästen känns givetvis fin då Daniel väljer att åka men det gäller att ha toppform den här dagen och sedan låter det som att han vill se ett snällt upplägg. Då krävs det mycket tur för att vinna det här loppet, de han stångas mot är inga dussinhästar som stannar 100 kvar.

Det var likadant i Mastersfinalen. Nu hade Örjan och Redén tur då Cleangame galopperade, men man ser skillnaden. Det går inte att släppa förbi de här stjärnhästarna och tro att det bara är att spurta ned dessa. I de stora loppen på Vincennes gäller det att vara vaken och styra på vid rätt tillfällen. Det vet Björn Goop och det är ingen slump att han har blivit så framgångsrik där nere. Sedan måste man givetvis ha i tömmarna också men det säger sig självt.

Ser fram emot loppet!
HuBBaBuBBa (+5)
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-23, 07:07   #13

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Vem är egentligen favorit i år? Tycker det känns vidöppet bland rätt mången ekipage...
Läste på Travstugan att Face Time Bourbon ligger 1:a att vinna sen kommer Davidson Du Pont och 3:a Looking Superb

https://travstugan.se/prix-damerique
Fulsprit (+5)

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-01-23 klockan 07:08.
Gammal 2020-01-23, 07:26   #14

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Jag får gåshud när jag ser PDA 2018 och även 2019 där jag tycker Readly Express gör en fantastisk insats från dödens hela vägen och blir knappt slagen. Vilken häst.

Synd att Cleangame som valack inte får delta för det hade varit kul att se honom där.
När dom ändå blandar med ston tycker jag att dom ska ändra den regeln.

Detta skrevs 2017

En av de som lyft frågan är den tidigare chefen i det franska travförbundet, Jacques Chartier.

– Jag tycker att efter att ha sett ett sådant fint lopp, så är frågan än mer aktuell än tidigare. Förut var sådant här tabu, men nu har vi en ny tid. Prix d’Amérique är kronjuvelen i vår sport med ett stort internationellt intresse. För utomstående är det nog svårt att förstå varför Aubrion du Gers inte får vara med sista söndagen i januari, säger han till Paris-Turf och fortsätter:

– Jag föreslår en ändring, men ingen revolution. Tillåt valacker i Prix d’Amérique men inte i de stora unghäst-loppen.

Om propositionerna för Prix d’Amérique ska ändras, och tillåta även valacker i loppet, kan en sådan ändring bli aktuell först till 2019 års upplaga.

Nu är det 2020 års upplaga och inget har hänt. Trötta konservativa gubbar.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-01-23 klockan 07:30.
Gammal 2020-01-23, 10:22   #15

Standard

Citat:
Jag får gåshud när jag ser PDA 2018 och även 2019 där jag tycker Readly Express gör en fantastisk insats från dödens hela vägen och blir knappt slagen. Vilken häst.

Synd att Cleangame som valack inte får delta för det hade varit kul att se honom där.
När dom ändå blandar med ston tycker jag att dom ska ändra den regeln.

Detta skrevs 2017

En av de som lyft frågan är den tidigare chefen i det franska travförbundet, Jacques Chartier.

– Jag tycker att efter att ha sett ett sådant fint lopp, så är frågan än mer aktuell än tidigare. Förut var sådant här tabu, men nu har vi en ny tid. Prix d’Amérique är kronjuvelen i vår sport med ett stort internationellt intresse. För utomstående är det nog svårt att förstå varför Aubrion du Gers inte får vara med sista söndagen i januari, säger han till Paris-Turf och fortsätter:

– Jag föreslår en ändring, men ingen revolution. Tillåt valacker i Prix d’Amérique men inte i de stora unghäst-loppen.

Om propositionerna för Prix d’Amérique ska ändras, och tillåta även valacker i loppet, kan en sådan ändring bli aktuell först till 2019 års upplaga.

Nu är det 2020 års upplaga och inget har hänt. Trötta konservativa gubbar.
Kan bara instämma till fullo. Valacker bör helt klart få delta och loppet har gått miste om flera topphästar på grund av detta.
Gammal 2020-01-23, 11:33   #16

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Citat:

Vatten och bröd(kanske lite ris på söndagar), det är vad jag också har att vänta, om inte BJ tar platsen...blir en spännande söndag...
Gotland (+10)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-23, 13:15   #17

Frasse77s avatar

Reg.datum: jul 2015
Sharp$: 1291
Standard

Landade nu på morgonen och måste säga har ni aldrig besökt Prix d'Amérique gör det någon gång i livet, och passa samtidigt på att besök Grosbois är en otrolig anläggning för trav.

Detta året är ju väldigt speciellt eftersom det är 100års jubileum, och fransmännen vill verkligen vinna i år. Vi svenskar som redan är en hel del på plats får hoppas Propulsion ska kunna blanda sig i, men när man läser tidningen så är fransmännen säkra på seger.

Face Time Bourbon tror dom stenhårt på, sedan är det Davidson Du Pont, Belina Josselyn och vad kan den "gamle" kämpen Bold Eagle göra. Är dessa fyra hästar som dom är säkra gör upp om segern i alla tidningar ännu.

Men vill passa på att tipsa om att det är bra lopp hela helgen, så lägger man lite tid lovar jag det kommer finnas fina pengar att hämta på spelet hela helgen. Många analysera bara huvudloppet och sedan läggs ej mycket tid på dom andra loppen, så oddsen brukar bli för "höga" i dom andra loppen.

Senast redigerad av Frasse77 den 2020-01-23 klockan 13:17.
Frasse77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-23, 13:16   #18

Stekels avatar

Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
Kan bara instämma till fullo. Valacker bör helt klart få delta och loppet har gått miste om flera topphästar på grund av detta.
Nja, det finns ju en ganska bra anledning till det där uteslutandet av valacker i pda (men det är en kvalificerad gissning ska sägas). Genom att utesluta valacker så "okynnes-kastreras" det mycket färre hingstar. De går på detta vis inte miste om några potentiella kanoner i aveln. Självklart gör man oftast vad man kan för att få hästarna att fungera innan man knipsar dem, speciellt när det gäller bra hingstar. Men när man stänger ute dem ur det absolut största loppet så gör man nog lite till innan man ger upp.

Grant (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-23, 13:27   #19

Frasse77s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Nja, det finns ju en ganska bra anledning till det där uteslutandet av valacker i pda (men det är en kvalificerad gissning ska sägas). Genom att utesluta valacker så "okynnes-kastreras" det mycket färre hingstar. De går på detta vis inte miste om några potentiella kanoner i aveln. Självklart gör man oftast vad man kan för att få hästarna att fungera innan man knipsar dem, speciellt när det gäller bra hingstar. Men när man stänger ute dem ur det absolut största loppet så gör man nog lite till innan man ger upp.
Det var en bra gissning, för det är exakt därför dom ej tillåter valacker i loppet samt alla andra grupp 1 lopp.
Gammal 2020-01-23, 14:17   #20

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja, målet är ju att ta fram den bästa hingsten (eller stoet). Själv vill jag dock tro att det inte hade blivit särskilt mycket mer kastrationer om valacker fått delta. Det ligger så mycket pengar i aveln ändå. Men så länge de bästa valackerna kommer den sista söndagen i maj kan jag köpa det!
Gammal 2020-01-23, 14:57   #21

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Face T B ... vilken speed den har... får den ett lopp på rulle och vrids ut efter sista sväng så lär det gå undan .. den har ju liksom kvar den där speeden fast den har gått i ledningen hela loppet. Den travar så lätt och verkar inte det minsta ansträngd. Huvudet rakt fram med sånt focus. Det ända jag oroar mig för att den kanske får svårt mot dom mer rutinerade "hårda" hästarna... ska bli riktigt kul att se.

Det ultimata hade förstås varit om en Cleangame hade fått starta oxå men det lär nog dröja när det är som Stekel och Frasse skrev om i tidigare inlägg angående valacker och PDA.
Gammal 2020-01-24, 07:50   #22

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5597
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Frasse77 Visa inlägg
Landade nu på morgonen och måste säga har ni aldrig besökt Prix d'Amérique gör det någon gång i livet, och passa samtidigt på att besök Grosbois är en otrolig anläggning för trav.

Detta året är ju väldigt speciellt eftersom det är 100års jubileum, och fransmännen vill verkligen vinna i år. Vi svenskar som redan är en hel del på plats får hoppas Propulsion ska kunna blanda sig i, men när man läser tidningen så är fransmännen säkra på seger.

Face Time Bourbon tror dom stenhårt på, sedan är det Davidson Du Pont, Belina Josselyn och vad kan den "gamle" kämpen Bold Eagle göra. Är dessa fyra hästar som dom är säkra gör upp om segern i alla tidningar ännu.

Men vill passa på att tipsa om att det är bra lopp hela helgen, så lägger man lite tid lovar jag det kommer finnas fina pengar att hämta på spelet hela helgen. Många analysera bara huvudloppet och sedan läggs ej mycket tid på dom andra loppen, så oddsen brukar bli för "höga" i dom andra loppen.
Japp! En resa till Vincennes och några tävlingsdagar med mat o dryck är en upplevelse.
Earl Simon har fått massage och peppats för stordåd, men missar Prix pga halsproblem, känns som en bra spik på lördag. Söndag tror jag på trio Davidsson, Della, Looking superb
jAnman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-24, 11:14   #23
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1791
Standard

Hej, för er som är på plats i Paris och vill ha ett kanonbra middagsställe, så kommer förlag här. Bofinger - ligger nära Bastiljen - och är en gammal krog med klassisk mat i fina lokaler. Grymt bra skaldjursplatå. Prisvärt för att vara i Paris:-) äter alltid där när jag är där.
Mvh Peter

https://www.tripadvisor.se/Restauran...de_France.html
Fulsprit (+5), Frasse77 (+5)
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-24, 13:33   #24

Frasse77s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jAnman Visa inlägg
Japp! En resa till Vincennes och några tävlingsdagar med mat o dryck är en upplevelse.
Earl Simon har fått massage och peppats för stordåd, men missar Prix pga halsproblem, känns som en bra spik på lördag. Söndag tror jag på trio Davidsson, Della, Looking superb
Kan bara instämma är verkligen som balsam för själen. Mat och dryck är fransmännen alltid bra på, sedan angående arrangemang av trav är dom ju ljusår för oss här hemma.

Tror din trio är ganska rätt på det, men åt middag med en person igår som har bra eller full insyn hos Redén. Han berättade att Propulsion hade gått ett riktigt bra jobb före detta, så det var ganska stor tilltro till en mycket bra prestation. Men personligen tror jag inte fransmännen ger bort detta, vad det än kostar när det är 100års Jubileum.

Sedan är många smyguppåt på Bold Eagle, men personligen tror jag inte långdistans är hans melodi längre.

Face Time Bourbon pratas det om var man än går och vilken tidning man läser, men tror han behöver ett år till innan han har den riktiga hårdheten som behövs.
jAnman (+5)
Gammal 2020-01-25, 22:40   #25

Staketkuskens avatar

Sharp$: 3011
Standard

Hur ser ni på V4:an?

Gotland i första vill jag minnas är en mycket hygglig häst. Sedan känns Bahia Quesnot bortglömd i Pd'A. Okej, svårt att vinna men varit med i många fina race i Sverige bland annat.

Virgina Grif i sista? Italienaren borde väl vinna nåt?
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-26, 00:34   #26

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Jag har hittat ett drag spelad till endast 7% i nuläget och det är 5 Charmeuse Royale i sista v4 avd.

Men 2 Calina ser ju rätt svårslagen ut
Staketkusken (+1)

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-01-26 klockan 00:38.
Gammal 2020-01-26, 00:51   #27

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Bold Eagle måste ju bara hyllas..

över 49.000.000 kr intjänat och i snitt 700.000 kr starten
mäktigt

i en enda start i livet har FTB varit utanför topp 2 ... 18 vinster på 21 försök och 2 andraplatser.
500.000 kr starten vid 5 års ålder. Oxå mäktigt.
Fulsprit (+5)

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-01-26 klockan 01:02.
Gammal 2020-01-26, 10:15   #28

Standard

Fått en grym feeling för Davidson du Pont nu på sista timmarna. Blir nog spik och spel på denna...
Gammal 2020-01-26, 10:22   #29

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38120
Standard

V4
Inlämnat: 2020-01-26, 10:22
Vincennes
Söndag 2020-01-26
Start: 15:25
Kostnad: 84,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 8 GREEN GRASS (5, 9)
2: 7 DAVIDSON DU PONT (9, 16)
3: 5, 6, 8, 9, 12, 16 (10, 14)
4: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 13 (1, 10)

1x1x6x7 = 42 rader.
42 x 1 x 2,00 kr = 84,00 kr.
Totalt: 84,00 kr.
Rättningskod: KCF VQN CRH
Fulsprit (+5)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-26, 10:37   #30

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 5031
Standard

LD

Aldrig spelat LD på Vincennes. Spikar Björn Goop i första - kul att heja! I andra blev det gissningstävling.

LUNCH DUBBEL
Inlämnat: 2020-01-26, 10:29
Vincennes
Söndag 2020-01-26
Start: 14:15
Kostnad: 20,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 10 Borups Senator
2: 1, 4

2 x 10,00 kr = 20,00 kr.
Totalt: 20,00 kr.
Rättningskod: CMJ PQQ MRL
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-26, 10:38   #31

Standard

Någon som har en bra sida med tips och kommentarer på antingen svenska eller engelska till det franska travet idag?
Gammal 2020-01-26, 10:44   #32

SistaStallskrikets avatar

Reg.datum: apr 2019
Sharp$: 5369
Standard

Citat:
Någon som har en bra sida med tips och kommentarer på antingen svenska eller engelska till det franska travet idag?
Gissar att den här är självklar för dig men postar ändå.

http://www.horseraces.pmu.fr/racecards/race/62474

För övrigt noterbart att Abrivard valde köra Excellent istället för Looking Superb.
11 ggr just nu också. Looking Superb över 20 ggr
Fulsprit (+5)
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-26, 10:45   #33

Shooters avatar

Standard

Citat:
Jag satte ihop min V4:a innan, men hittade den här just nu om du vill ha lite kommentarer och tips. Jag ser att mitt system och deras tips inte stämmer så bra överens (Det kan ju vara positivt.) i tredje loppet och så spikar de i sista, jag chansar att singla i första och gardera hårt i sista.

https://sulkysport.se/spelstugan/v4-...-pa-vincennes/
Fulsprit (+5)
Gammal 2020-01-26, 10:53   #34

Standard

Tack för sidorna, grabbar - nu kör vi!!!

Gammal 2020-01-26, 11:07   #35

Staketkuskens avatar

Standard

Jag var inne på ”franska ATG” och körde Google translate på det jag hittade (är bara nybörjare på språket hehe). Det blir ju inte 100 procent bra, men en uppfattning: https://www.pmu.fr/turf/R1/C6

Länken går till course 6, lopp 6 och alltså för oss V4-1.
Fulsprit (+5)
Gammal 2020-01-26, 11:11   #36

Standard

Får bli en tidig V75a så man slipper "oroa" sig för denna, sedan. Knappast några miljoner på denna, men något att följa... Fokus på Frankrike!

GRAND SLAM 75
Inlämnat: 2020-01-26, 11:08
Bollnäs
Söndag 2020-01-26
Start: 15:00
Kostnad: 300,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 8 (10, 7)
2: 5 Quatro Roc (7, 11)
3: 2, 5, 7, 9, 12 (1, 3)
4: 5, 6, 9, 12 (14, 11)
5: 3 Blownaway (7, 4)
6: 5 Ängsborken (1, 4)
7: 4, 5, 6, 10, 11 (1, 3)

3x1x5x4x1x1x5 = 300 rader.
300 x 1 x 1,00 kr = 300,00 kr.
Totalt: 300,00 kr.
Gammal 2020-01-26, 11:23   #37

Standard

Fel sida - sorry!
Gammal 2020-01-26, 11:36   #38

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 407
Standard

www.paris-turf.com
Brukar kolla på den här när det gäller franskt trav.
ATG hämtar tips därifrån ibland (ser att även PMU hämtar tipsen därifrån).
Verkar dock inte fungera idag ? Fungerar nu. Inta samma tips som man kan se på PMU .

Senast redigerad av Grovport den 2020-01-26 klockan 12:06.
Grovport är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-26, 11:41   #39

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Gissar att den här är självklar för dig men postar ändå.

http://www.horseraces.pmu.fr/racecards/race/62474

För övrigt noterbart att Abrivard valde köra Excellent istället för Looking Superb.
11 ggr just nu också. Looking Superb över 20 ggr
Exakt.
Är det någon skräll i PDA som skulle kunna vinna så är det 1 Excellent och jag tycker inte Looking Superb känns het överhuvudtaget.
Gammal 2020-01-26, 11:45   #40

Staketkuskens avatar

Standard

V4
Inlämnat: 2020-01-26, 11:44
Vincennes
Söndag 2020-01-26
Kostnad: 160,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7, 8, 9, 10 (5, 14)
2: 1, 7, 16, 17, 18 (9, 10)
3: 4, 12 (3, 13)
4: 2, 5 (8, 7)

4x5x2x2 = 80 rader.
80 x 1 x 2,00 kr = 160,00 kr.
Gammal 2020-01-26, 11:54   #41

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 305
Standard

Svenska spel kör med extra pengar på PdA challenge idag
Girot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-26, 12:00   #42

Standard

VINNARE
Inlämnat: 2020-01-26, 11:58
Vincennes Lopp 1
Söndag 2020-01-26
Start: 12:00
Kostnad: 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

10 FEE DE CERISY

1 x 200,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.
Gammal 2020-01-26, 12:03   #43

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Girot Visa inlägg
Svenska spel kör med extra pengar på PdA challenge idag
Om jag förstår det rätt så ska man alltså tippa ordningsföljden i mål, t.ex.:

Fjärdeplacering: Blir någon av Delia eller Excellent fyra eller blir det någon av de övriga startande.
Gammal 2020-01-26, 12:04   #44

Standard

Hur skönt är det inte att dravlet de kör på med i studion INTE på något sätt påverkar oddsen i Frankrike. Så stora potter manipulerar man icke så lätt...

Staketkusken (+1)
Gammal 2020-01-26, 12:16   #45

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 1262
Standard

Citat:
Exakt.
Är det någon skräll i PDA som skulle kunna vinna så är det 1 Excellent och jag tycker inte Looking Superb känns het överhuvudtaget.
Jag vill bara försäkra mig om att du gör andelar på v-86 nu på onsdag. Vill gärna köpa andel av dig.
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-26, 12:26   #46

Sharp$: 7449
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Om jag förstår det rätt så ska man alltså tippa ordningsföljden i mål, t.ex.:

Fjärdeplacering: Blir någon av Delia eller Excellent fyra eller blir det någon av de övriga startande.
Nej, så är det inte. Du ska tippa vem av Delia och Excellent som är först i mål. Etta för Delia, Tvåa för Excellent. Om du inte tror någon av de två blir prisplacerad (de 7 första), så tippa Kryss.
Tillägg: Dött lopp mellan Delia o Excellent ger också Kryss.
Gotland (+5)

Senast redigerad av Altoc den 2020-01-26 klockan 13:02.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-26, 12:32   #47

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Santorini Visa inlägg
Jag vill bara försäkra mig om att du gör andelar på v-86 nu på onsdag. Vill gärna köpa andel av dig.
Yes
Gammal 2020-01-26, 12:49   #48
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1791
Standard

Short in Cash vinner idag. Måste vara superchans för BG.
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-26, 13:06   #49

Standard

Hoppas resultatet står sig - vet aldrig i Frankrike. Igår hade jag en som satt perfekt i vinnarhålet - hux flux var han diskad mitt i loppet och togs ut, snopet, eller vad?!

VINNARE
Inlämnat: 2020-01-26, 13:00
Vincennes Lopp 3
Söndag 2020-01-26
Start: 13:00
Vadet gäller startnummer

10 GAZELLE DU RIVE

Gammal 2020-01-26, 13:27   #50

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1364
Standard

Citat:
Hoppas resultatet står sig - vet aldrig i Frankrike. Igår hade jag en som satt perfekt i vinnarhålet - hux flux var han diskad mitt i loppet och togs ut, snopet, eller vad?!

VINNARE
Inlämnat: 2020-01-26, 13:00
Vincennes Lopp 3
Söndag 2020-01-26
Start: 13:00
Vadet gäller startnummer

10 GAZELLE DU RIVE

Riktigt snyggt tippat, Vågar säga Grattis!
Fulsprit (+5)
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-26, 13:32   #51

Standard

VINNARE
Inlämnat: 2020-01-26, 13:28
Vincennes Lopp 4
Söndag 2020-01-26
Start: 14:15
Kostnad: 100,00 kr
Vadet gäller startnummer

9 Flight Dynamics

1 x 100,00 kr = 100,00 kr.
Totalt: 100,00 kr.
Gammal 2020-01-26, 13:43   #52

Standard

VINNARE
Inlämnat: 2020-01-26, 13:43
Bollnäs Lopp 1
Söndag 2020-01-26
Start: 13:45
Vadet gäller startnummer

1 Soltuns Athene

Gammal 2020-01-26, 14:12   #53

HuBBaBuBBas avatar

Standard

V4
Inlämnat: 2020-01-26, 14:12
Vincennes
Söndag 2020-01-26
Kostnad: 60,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 5, 7, 8, 9 (6, 10)
2: 1, 9, 16 (7, 17)
3: 3, 16 (12, 8)
4: 2 Calina (7, 4)

5x3x2x1 = 30 rader.
30 x 1 x 2,00 kr = 60,00 kr.
Totalt: 60,00 kr.
Rättningskod: DLL WTS BWF
Gammal 2020-01-26, 14:14   #54
Banned

Sharp$: 76
Standard

Hubba du kör på stort idag lycka till
HuBBaBuBBa (+5)
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-26, 14:14   #55

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3282
Standard

https://www.overodds.se/blogg/prix-d-amerique-2020
Gammal 2020-01-26, 14:30   #56

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Hubba du kör på stort idag lycka till
Hehe

det är ju PDA
Gammal 2020-01-26, 14:48   #57

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Mitt andelspel till PDA V4 idag:

V4
Inlämnat: 2020-01-26, 14:44
Basses PDA V4 andelsspel
Vincennes
Söndag 2020-01-26
Kostnad: 1 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 13, 14 (12, 1)
2: 7, 16 (3, 6)
3: 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 11, 12, 16 (13, 7)
4: 2, 3, 5 (6, 7)

10x2x10x3 = 600 rader.
600 x 1 x 2,00 kr = 1 200,00 kr.
Totalt: 1 200,00 kr.
Min kostnad: 1 200,00 kr x 12/50 = 288,00 kr
Rättningskod: DKC QTQ JPD

Lycka till idag allihopa
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-26, 14:56   #58

Reg.datum: feb 2019
Sharp$: 1080
Standard

Stor dag och missade att köpa in mig, uppe för länge, vaknar försent

V4
Inlämnat: 2020-01-26, 14:54
Vincennes
Söndag 2020-01-26
Kostnad: 288,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 5, 6, 7, 8, 9 (10, 11)
2: 1, 7, 9, 16, 17, 18 (3, 6)
3: 12 Short in Cash (16, 8)
4: 2, 3, 4, 7 (5, 13)

6x6x1x4 = 144 rader.
144 x 1 x 2,00 kr = 288,00 kr.
Totalt: 288,00 kr.
Rättningskod: BMJ XTQ HPG
Basse (+4)
Ochs5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-26, 14:56   #59

Standard

Sitter alltid när man ”fjuttar” med insatsen

VINNARE
Inlämnat: 2020-01-26, 14:49
Vincennes Lopp 5
Söndag 2020-01-26
Start: 14:50
Kostnad: 23,00 kr
Vadet gäller startnummer

2 CABAN PRIOR

1 x 23,00 kr = 23,00 kr.
Totalt: 23,00 kr.
Rättningskod: MCH RTS CPH
Ochs5 (+4)
Gammal 2020-01-26, 15:13   #60
Administrator

Standard

Visst finns det ett grymt system på Vincennes där man kan följa sitt ekipage i realtid?
Hur hittar man det?

"Något" mer utvecklat än ATGs positioneringssystem...

Senast redigerad av Gotland den 2020-01-26 klockan 15:14. Anledning: ATG
Gammal 2020-01-26, 15:15   #61
Administrator

Standard

Bara för att...

V&P
Inlämnat: 2020-01-26, 15:15
Vincennes Lopp 6
Söndag 2020-01-26
Kostnad: 100,00 kr
Vadet gäller startnummer

7 GOTLAND

1 x 2 x 50,00 kr = 100,00 kr.
Totalt: 100,00 kr.
Rättningskod: LLC VTV KPD

Fulsprit (+7), asgaya3141 (+7)
Gammal 2020-01-26, 15:20   #62

Timotimos avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2799
Standard

V4
Inlämnat: 2020-01-26, 15:18
Vincennes
Söndag 2020-01-26
Kostnad: 420,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5, 6, 7, 8, 9, 10 (2, 11)
2: 3, 7, 9, 16, 18 (17, 1)
4: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 13 (1, 10)

6x5x1x7 = 210 rader.
210 x 1 x 2,00 kr = 420,00 kr.
Totalt: 420,00 kr.
Rättningskod: LLD TTN LPD
Timotimo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-26, 15:21   #63

Standard

V4
Inlämnat: 2020-01-26, 15:19
Vincennes
Söndag 2020-01-26
Kostnad: 350,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 5, 6, 7, 9 (8, 10)
2: 7 DAVIDSON DU PONT (9, 16)
3: 3, 5, 8, 10, 12, 14, 16 (4, 9)
4: 2, 4, 5, 7, 13 (3, 6)

5x1x7x5 = 175 rader.
175 x 1 x 2,00 kr = 350,00 kr.
Totalt: 350,00 kr.
Gammal 2020-01-26, 15:22   #64

Standard

V4
Inlämnat: 2020-01-26, 15:22
andelsspel
Vincennes
Söndag 2020-01-26
Kostnad: 2 160,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 5, 6, 8, 9, 10 (7, 11)
2: 7, 9, 16 (18, 17)
3: 3, 4, 6, 8, 12, 16 (5, 10)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11, 13 (14, 16)

6x3x6x10 = 1080 rader.
1080 x 1 x 2,00 kr = 2 160,00 kr.
Totalt: 2 160,00 kr.
Gammal 2020-01-26, 15:29   #65
Super Moderator

Skaeggets avatar

Sharp$: 8965
Standard

Min andel till Vincennes:

V4
Inlämnat: 2020-01-26, 13:09
Skäggets andelsspel
Vincennes
Söndag 2020-01-26
Kostnad: 320,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 GUNILLA D'ATOUT (6, 9)
2: 3, 7, 9, 12, 15, 16, 17, 18 (10, 14)
3: 3, 5, 12, 16 (10, 6)
4: 2, 3, 4, 5, 7 (13, 6)

1x8x4x5 = 160 rader.
160 x 1 x 2,00 kr = 320,00 kr.
Totalt: 320,00 kr.
Rättningskod: HBH STQ CTF

Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-26, 15:30   #66

Sharp$: 4428
Standard

V4
Inlämnat: 2020-01-26, 15:27
Vincennes
Söndag 2020-01-26
Kostnad: 120,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5, 8, 9, 10 (6, 7)
2: 6, 9, 16 (7, 17)
4: 2, 3, 4, 5, 7 (13, 6)

4x3x1x5 = 60 rader.
60 x 1 x 2,00 kr = 120,00 kr.
Totalt: 120,00 kr.
Rättningskod: HFD WTZ HPC
SakanAA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-26, 15:30   #67
Administrator

Standard

Som alltid öppnar jag stenhårt! 1,07!!!

Heja GOTLAND!

Gammal 2020-01-26, 15:31   #68

Standard

Streckade inte Gotland och håller den efter 07-öppning då fattar jag ingenting...
Gammal 2020-01-26, 15:40   #69

Standard

Som Davidson Du Pont ser ut!!! Jösses!! Brukar bli något oväntat som trea typ och oddset sticker iväg direkt! Förra året eller förr-förra fick jag glada lax på trion... Hoppas på någon kantboll bakom!

TRIO
Inlämnat: 2020-01-26, 15:38
Vincennes Lopp 7
Söndag 2020-01-26
Start: 16:10
Kostnad: 112,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 7 DAVIDSON DU PONT
2:a: 1, 3, 7, 9, 15, 16, 17, 18
3:a: 1, 3, 4, 6, 7, 9, 15, 16, 17, 18

56 x 2,00 kr = 112,00 kr.
Totalt: 112,00 kr.
Fulsprit (+5)
Gammal 2020-01-26, 15:42   #70

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 3910
Standard

Ingen bra värmning på Davidson Du Pont ta det för vad det är
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-26, 15:58   #71

Sharp$: 4428
Standard

TRIO
Inlämnat: 2020-01-26, 15:57
Vincennes Lopp 7
Söndag 2020-01-26
Kostnad: 108,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 16 BELINA JOSSELYN
2:a: 1, 6, 7, 9, 15, 18
3:a: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 9, 15, 17, 18

54 x 2,00 kr = 108,00 kr.
Totalt: 108,00 kr.
Rättningskod: KCD XTZ GZM
SakanAA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-26, 16:02   #72

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2481
Standard

VINNARE
Inlämnat: 2020-01-26, 16:01
Vincennes Lopp 7
Söndag 2020-01-26
Kostnad: 500,00 kr
Vadet gäller startnummer

16 BELINA JOSSELYN

1 x 500,00 kr = 500,00 kr.
Totalt: 500,00 kr.
Biznice är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-26, 16:11   #73

Standard

PLATS
Inlämnat: 2020-01-26, 16:10
Vincennes Lopp 7
Söndag 2020-01-26
Kostnad: 500,00 kr
Vadet gäller startnummer

17 Propulsion

1 x 500,00 kr = 500,00 kr.
Totalt: 500,00 kr.
Gammal 2020-01-26, 16:11   #74
Administrator

Standard

NU åker vi!

Heja heja!

Gammal 2020-01-26, 16:16   #75

Standard

Jaaaaaaaa Gooop!!!

Visade vem som är kusken!!!
Ochs5 (+5)
Gammal 2020-01-26, 16:16   #76
Administrator

Standard

WOW!!!

(Och jag tror det gick vägen för oss Mikaels!)

Gammal 2020-01-26, 16:17   #77

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

BG
Vilken kung
Basse (+4), Ochs5 (+4), Trinity (+4), asgaya3141 (+3)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-26, 16:18   #78

Standard

Var det 1 Excellant som var typ femma efter galopp???
Gammal 2020-01-26, 16:18   #79

Standard

Grattis Björn Goop

Sprack på V4 men får glädjas ändå åt ett häftigt PDA.

Trodde det var klart i sista sväng när Belina Josselyn hade Goop instängd och tillsynes krafter kvar.
Ochs5 (+4)
Gammal 2020-01-26, 16:18   #80

Standard

Djävlars vilken avslutning - moralisk vinnare, Davidson, men det räknas ju inte!
Gammal 2020-01-26, 16:19   #81

Standard

Citat:
WOW!!!

Jo, med största säkerhet...men vi avvaktar resultatet ändå...
Gammal 2020-01-26, 16:19   #82

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Face T B ... vilken speed den har... får den ett lopp på rulle och vrids ut efter sista sväng så lär det gå undan .. den har ju liksom kvar den där speeden fast den har gått i ledningen hela loppet. Den travar så lätt och verkar inte det minsta ansträngd. Huvudet rakt fram med sånt focus. Det ända jag oroar mig för att den kanske får svårt mot dom mer rutinerade "hårda" hästarna... ska bli riktigt kul att se.
Gammal 2020-01-26, 16:23   #83

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
WOW!!!

Sa jag inte att det var klart!

Grattade igår redan men jag grattar väl igen då

Kul!!!
Gotland (+10)
Gammal 2020-01-26, 16:23   #84

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 15451
Standard

Skickliga kuskar har tur. Jäklar vilken spurt på ” open stretch”. Hästen är grym.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-26, 16:25   #85

Standard

Hoppas Goop inte kan fokusera nu så vi får bort storfavoriten i nästa... Men han är väl för rutinerad för det... Vilken jävla kille!!
Gammal 2020-01-26, 16:27   #86

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Hur många utländska kuskar i världen vinner två PDA i sina liv... haha helt otroligt.
Gammal 2020-01-26, 16:27   #87

Standard

Lite större omsättning i Frankrike är här hemma.

Omsättning vinnare ( endast på PMU! ) 18 miljoner

Omsättning Plats (PMU) 17 miljoner
Gammal 2020-01-26, 16:28   #88

Sharp$: 5031
Standard

GOOP nog världens bästa kusk! Var väl det redan innan...två Prix d'Amerique-segrar. Lär väl bli fler.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-26, 16:28   #89

Standard

Ruggig häst och Goop är skicklig som få även om han hade marginalerna på sin sida i slutet. Det gäller att ha en kusk som kan köra på Vincennes.

Men vad skulle Propulsion till Frankrike för? Pda passar ju bevisligen inte hästen och Örjan är ingen mästare på Vincennes.
Gammal 2020-01-26, 16:30   #90

Standard

Citat:
Hur många utländska kuskar i världen vinner två PDA i sina liv... haha helt otroligt.

BG hinner nog med att vinna 3-4 PDA till under sin karriär.
Har ju etablerat sig som Toppkusk i Frankrike nu och lär få köra topphästar i många PDA framöver.

Om Face Time Bourbon håller så lär ju BG vinna 1-2 PDA till bara med den hästen
HuBBaBuBBa (+5), asgaya3141 (+3)
Gammal 2020-01-26, 16:31   #91

HuBBaBuBBas avatar

Standard

han skulle krossa i ett elitlopp... Melanders häst skulle han äta upp levande ... skicka hit den från usa så ska ni få se
Gammal 2020-01-26, 16:32   #92

Standard

Citat:
Hm menar du att motståndet idag var mjukt och orutinerat ? Men visst hästen är bara 5 år och frågan är om han platsar i PDA om 4-5 år ? Det gäller att bränna krutet så där lite lagom. Eller kan man ju satsa på avel till 100%. Snackas redan om avelsbestyr som anledning att skippa Elitloppet som verkar helt perfekt för speedkulan.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-01-26 klockan 16:50.
Gammal 2020-01-26, 16:33   #93

Standard

Nu är resultatet klart...puuuhhh...BJ trea(man vet ju aldrig i Frankrike)
Gotland (+10)
Gammal 2020-01-26, 16:33   #94

HuBBaBuBBas avatar

Standard

V4
Inlämnat: 2020-01-26, 14:12
Vincennes
Söndag 2020-01-26
Kostnad: 60,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 5, 7, 8, 9 (6, 10)
2: 1, 9, 16 (7, 17)
3: 3, 16 (12, 8)
4: 2 Calina (7, 4)

5x3x2x1 = 30 rader.
30 x 1 x 2,00 kr = 60,00 kr.
Totalt: 60,00 kr.
Rättningskod: DLL WTS BWF

Man lever i alla fall på v4an men sitter ju inte så tjock direkt
Gammal 2020-01-26, 16:56   #95
ab5

Sharp$: 1259
Standard

Citat:
Vilka är dom "hårda" han inte slog idag? Han vann precis PDA
SistaStallskriket (+10)
ab5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-26, 17:00   #96

Standard

Faaaaaaaaaan!!!!
Gammal 2020-01-26, 17:01   #97

Standard

Där kom skrällen!!

Synd att jag missade i V4:2 :-(
Gammal 2020-01-26, 17:01   #98

Reg.datum: feb 2019
Sharp$: 1080
Standard

suck hade man tänkt att Björn skulle vinna prix damerique hade man ju inte spikat short in cash haha, måste vara något tufft att ladda om efter den uppståndelsen :(
Ochs5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-26, 17:04   #99

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ab5 Visa inlägg
Vilka är dom "hårda" han inte slog idag? Han vann precis PDA

Är det något missförstånd här eller?

Detta skrev jag tidigare ..
Gammal 2020-01-26, 17:06   #100

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Hårdare = äldre mer rutinerade ... det jag oroade mig för va om det skulle gå redan nu vid 5 års ålder men jag trodde ju det ändå... om ni läser hur jag hyllar den men frå ett inlägg jag skrev igår eller nåt.
Gammal 2020-01-26, 17:08   #101
ab5

Standard

Citat:
Är det något missförstånd här eller?

Detta skrev jag tidigare ..
Eftersom det står att du skrev det efter loppet så frågade jag. Men är väl fel på klockan på forumet då.
Efterhandaren (+5)
Gammal 2020-01-26, 17:10   #102

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ab5 Visa inlägg
Eftersom det står att du skrev det efter loppet så frågade jag. Men är väl fel på klockan på forumet då.

Ok ... postade ett tidigare inlägg bara gällande FTB

gå tillbaka till sida 2 så ser du

Mvh
ab5 (+2)
Gammal 2020-01-26, 17:13   #103

Standard

7 Doucer de Chene står i 5,80 o 1,40-2,00 på plats med en mille omsatt, Unibet har 3,75 på platsen...asch, sänkt till 2,75 precis...
Gammal 2020-01-26, 17:17   #104
ab5

Standard

Nu får Bazire gärna trycka dit Calina så man får alla rätt på V4an
Gammal 2020-01-26, 17:20   #105

HuBBaBuBBas avatar

Standard

återigen en skitdag inom travet och ALLT man spelar på går åt helvete.
Gammal 2020-01-26, 17:30   #106

HuBBaBuBBas avatar

Standard

och så ska Johan som aldrig vinner lopp annars vinna just nu hehe ..
Gammal 2020-01-26, 17:39   #107

Standard

Citat:
återigen en skitdag inom travet och ALLT man spelar på går åt helvete.
Hoppla bara en lite sämre dag på jobbet Jag är ny på sidan men du verkar ha sten koll på travtipsen. Bara bryt ihop och kom igen
Gammal 2020-01-26, 17:44   #108

Standard

Citat:
och så ska Johan som aldrig vinner lopp annars vinna just nu hehe ..
Helt grymt av Johan att bara glida fram över klassiska upploppet med härliga Orlando Vici avkomman. Lillunter är nästa stortränare/kusk när pappa lägger av.
Psst surt för dig som hade spikat skriket.
HuBBaBuBBa (+5)
Gammal 2020-01-26, 18:42   #109

Standard

Citat:
Ok ... postade ett tidigare inlägg bara gällande FTB

gå tillbaka till sida 2 så ser du

Mvh
Förlåt Hubba men inte f-n blir motståndet annorlunda idag än igår ? Nu ska vi inte göra en surdeg av detta men du trodde helt och fast intebpå en 5 årig uppstickare i PDA. Du är i gott sällskap.
Gammal 2020-01-26, 21:19   #110

Frasse77s avatar

Standard

Dom 3 mest betrodda var 1-2-3 i mål i Prix d'Amérique och sedan två mindre betrodda, och 2€ i insats och över miljonen i vinst det är bra utdelning. Tänk om ATG kunde fatta att Quinté är ljusår bättre än Topp7 !
Gammal 2020-01-26, 22:00   #111

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Förlåt Hubba men inte f-n blir motståndet annorlunda idag än igår ? Nu ska vi inte göra en surdeg av detta men du trodde helt och fast intebpå en 5 årig uppstickare i PDA. Du är i gott sällskap.
hehe ... det va ju just det jag gjorde och spelade vinnare på han till och med och hade den på v4 ...

så du missförstod nog vad jag skrev ... det enda jag var rädd för va om han va mogen... men det va han. Lovordade ju hästen kraftigt i mitt inlägg men du tolkade det sista jag skrev bara som inte va en diss utan ett frågetecken.

Mvh
Efterhandaren (+5)
Svara

td