|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2020-01-19, 23:21 | #1 |
V86 Jägersro/Solvalla 22/1
AVDELNING 1
Märrarna ska göra upp över korta häcken och det ser ut som en passande uppgift för 2 Virgin Maiden. Lugauers nyblivna sexåring är välstammad och morfar är Express Ride, vilken har fått fram många fina ston den vägen. Marc Elias har siktet inställt på spets och förmodligen sitter han där i ett tidigt skede. Bra chans. 5 Opalis kan en del i ljusa stunder och är en ganska hård märr i grunden. Jag tror inte att hon plockar ner ovanstående från dödens, men får hon lifta med i ryggar och det klaffar med tempot kan det gå. AVDELNING 2 1 Hurricane River har dragits med dåliga lägen vid starterna på V75 på slutet och senast fick han ett otacksamt lopp när Jepson gjorde ett misslyckat drag mot spets mitt i loppet. Bättre läge nu och jag räknar med att ”Calle” gör ett försök att hålla upp innerspåret. Hästen ska dock räknas även om kusken riktar in sig på vinnarhålet då han har speeden för att växla ned konkurrenterna. 2 Payet D.E. stöter på lite tuffare hästar nu och är mer stark än snabb. Han är dock kvick bakom vingen och hittar han till front och slipper allt för mycket press kan han kanske rinna undan. Att ovanstående är favorit i skrivande stund köper jag ändå inte och jag håller 4 Concrete Dee högre. Hästen sköt till vasst senast efter att luckan uppenbarade sig och det var inte slutsålt i mål. Haugstad är nog segersugen här och vill han trycka av ordentligt kan hästen öppna rappt. Men han kan vinna med flera olika upplägg. Det är bara tio hästar med i fältet och blir det lite körning kan 9 Cesar F.C. samt 10 Eicas komma in i matchen. AVDELNING 3 Första tanken var att ge 3 Tengil Face ett nytt försök som singelstreck, motståndet räds han knappast. Men ”Luddepojken” upp är ingen fördel och en galopplysten kusk på en häst med samma problem gör uppgiften svårare. Toppchans om han håller sig i trav och löper upp till sitt kunnande, men det är inget ekipage att hålla i handen. 1 Sobel Photo har fått några lopp i sig nu efter ett längre uppehåll och formen bör vara på uppåtgående. Senast tyckte jag nog att hästen var lite blek trots tredjeplatsen, men här är läget bättre och Catrin lär ladda vad som går för att nå spets. I ledningen trivs hästen och det kan räcka hela vägen. 7 C.You Again är en dansk gäst som besitter hygglig kapacitet. Det finns en del fart i pållen och han går hela vägen. För två starter besegrade plockade han ned Billi Time över upploppet, en häst som Flemming håller högt. Närmast kommer han från en dödenstriumf och bevisligen är han ganska oöm för positioner. Det är öppet bakom dessa och jag tycker väl egentligen att samtliga utom 2 Comet Af Solnäs och 6 Mucho Flax ska ses med viss segerchans. AVDELNING 4 Jag gillar det jag har sett av 5 Cash Cowboy som har gett ett fint intryck i sina fyra starter. Ken Warkentin har fungerat ypperligt på Viking Kronos-dottern Enjoy My Face och den här pållen fortsätter trenden. Hästen är snabb ut och tål tuffa öppningar, varför jag tror att Erik sänder vad som går till spets. När han körde honom på Örebro agerade han passagerare i en 11-öppning och Adielsson har självförtroendet på topp. Galoppen senast är inget jag lägger någon vikt vid då han blev rädd i en trängd situation. Jag tar istället till mig att han hittade stilen direkt efter och fullföljde bra via 12/800 i ett lopp som vanns av Surf n’Turf. Jag vill dock tro att hästen växer ett hack i ledningen då han springer och bryter lite i loppen. I ledningen kan han tugga på och det är den typen som svarar bra på utvändig häst över upploppet, sådant är alltid positivt. Jag anser därför att det här är omgångens bästa spik. AVDELNING 5 10 Bernts Ulrika har inte startat sedan i maj förra året och det finns därför vissa frågetecken gällande formen. Annars är det fältets bästa häst och hon är tuff till slut. Loppet är ett så kallat ungdomslopp och Hanna Lähdekorpi har bra rutin för sammanhanget. 6 Ronja Loss är tuffast emot och hon är inte lika galoppbenägen med aktuell startmetod. Spår fem är dock snävt och tre galopper i rad är inte särskilt roligt. Med där framme felfri. Sedan har vi 4 Nixan Run som också kan en del och gjorde det bra i sina senaste starter under hösten. Även den här pållen är stabilare när voltstart gäller och hon startar inte från ett lika snävt spår som ovanstående, vilket är till hennes fördel. AVDELNING 6 Ett ganska blekt fält där stona får ha tjänat mer än grabbarna. Trots det ges tipset till 8 Happy Romeo som nu är nedstruken ett hack. ”Classe” har siktet inställt på spets och hästen biter ifrån sig bra när han får trava på i ensamt majestät. Flera av konkurrenterna vill ha det lite serverat och hittar Sjöström bara till tät bör det vara god chans att ekipaget kan rinna undan över distansen. 1 Die Kaiserin ser jag som det främsta motbudet. Hästen är ingen blixt ut men öppnar hyggligt och är troligen med där framme på innerspår tidigt. Insatsen på Solvalla var plusbetonad och klaffar det lite finns fart för att utmana. 7 Not A Clue är stark och besitter ett bra löphuvud. Hästen kan även öppna hyggligt och hittar kusken ner i en vettig position kan det räcka långt. 5 Feather Sisu var inget extra senast på Örebro, men desto bättre vid starterna innan. Hon har god kapacitet i grunden och står bra inne i loppet. Ska ses med chans. AVDELNING 7 Stefan Persson siktar på en favorit i repris bakom 5 Aha och visst kan det gå vägen. Motståndet är dock lite tuffare och känslan är att det kan bli tufft att stå emot vissa av konkurrenterna. Räknas men är bara en av flera och han kan få ordentlig press initialt av min tipsetta. Utvändigt om ovanstående återfinns 6 Inertial. Hästen vinner inte ihjäl sig, men stångas också mot tuffa motståndare allt som oftast. Han rusade undan i överlägsen stil för tre starter sedan och kom då i mål på 11,5 vilket är starka papper. Då före hästar som Copaca Banana vilket stärker meriten. Vid den starten öppnade hästen väldigt raskt och det helstängda huvudlaget var en bidragande orsak. Nu sätter man på samma huvudlag igen och lyckas Sjunnesson trycka sig förbi Stefan Persson bakom Aha får övriga vara bra. Jag har respekt för 9 Gambit Brodde och 12 Adde S.H., men lägena drar ner chanserna. Tänkbara om det blir ordentlig körning. AVDELNING 8 8 Je T’aime Explosiv återkommer efter uppehåll och formen är därför svårbedömd. Att hästen besitter hög kapacitet är dock glasklart och högst troligen är det bästa hästen i fältet. Men då han har gått bra efter vila tidigare väljer tror jag en del på honom här. 14 Grainfield Aiden har varit otroligt bra under sin sejour här på svensk mark och tar varje lopp med bravur. Vanlig vagn när det är voltstart är ett litet minus kontra den amerikanska sulkyn, men hästen måste räknas tidigt på bevisad form och kapacitet. 13 Malkin är riktigt kapabel i grunden och tål att gå en rejäl långspeed i spåren. Klaffar det lite och han visar upp sig från sin bästa sida är han med i striden. 12 Electrical Storm har ett lite halvlurigt läge med sjundespåret i volten. Det finns viss vingelrisk, alternativt att han får köra fram och ta dödens. Men löser det sig bra är hästen givetvis kapabel nog för att göra upp om det. Min känsla är att tilläggshästarna blir för tuffa att rå på, men starthästarna är ganska hyggliga och ska tas med respekt. 1 Soul Tan har bra segerprocent och har stångats mot tuffa gäng vid ett flertal tillfällen under karriären. Från ett bra läge kan han vara värd att passa. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+8), Frasse77 (+6), HuBBaBuBBa (+6), zimonzzon85 (+8), oinkk (+5), Henkezan (+5), Bluesmith66 (+8), viking90 (+8), SO (+25), SO (+20), 777 (+10), TheZ (+6), nalle (+10), jAnman (+10), CalleP (+10), MikaF (+10), Protesgoran (+50), Ochs5 (+5), teddydead (+50), asgaya3141 (+10), jazboy (+5), abstruse (+5) |
|
2020-01-19, 23:59 | #2 |
Administrator
|
Booom! Vilken trådstart! Grymt jobbat!
2020-01-20, 00:18 | #3 |
Utmärkt första inlägg av Piraten som brukligt
Jag plussar och lägger ut texten extra om de tre ekipage som stack ut för mig när jag gjorde min första runda med listorna tidigare idag: 5 Opalis kan en del i ljusa stunder och är en ganska hård märr i grunden. Jag tror inte att hon plockar ner ovanstående från dödens, men får hon lifta med i ryggar och det klaffar med tempot kan det gå. Denna stack ut för mig också. Fick upp ögonen för den när jag kollade upp tyska skjutar-duon Hector Boko/Volare Gar som duellerade på V75 häromveckan. Den här är lika bra!!! Jag gillar det jag har sett av 5 Cash Cowboy som har gett ett fint intryck i sina fyra starter. Ken Warkentin har fungerat ypperligt på Viking Kronos-dottern Enjoy My Face och den här pållen fortsätter trenden. Hästen är snabb ut och tål tuffa öppningar, varför jag tror att Erik sänder vad som går till spets. När han körde honom på Örebro agerade han passagerare i en 11-öppning och Adielsson har självförtroendet på topp. Galoppen senast är inget jag lägger någon vikt vid då han blev rädd i en trängd situation. Jag tar istället till mig att han hittade stilen direkt efter och fullföljde bra via 12/800 i ett lopp som vanns av Surf n’Turf. Jag vill dock tro att hästen växer ett hack i ledningen då han springer och bryter lite i loppen. I ledningen kan han tugga på och det är den typen som svarar bra på utvändig häst över upploppet, sådant är alltid positivt. Jag anser därför att det här är omgångens bästa spik. Helt enig här, detta ska vara bästa vinstchansen i loppet och den blir troligtvis inte favorit så då är det egentligen autospik som gäller! Förutsatt att den verkar vara hyggligt iordning och att de faktiskt ska köra för att vinna och inget jävla igångstartar-upplägg här. Jag ser inte att den bommar spets om de kör för det. Vi brukar få lite info inför från Norman/Erik så vi hoppas på det även denna gång! Sänder Jorma fram till dödens billigt kanske det blir mos, men det finns många löpningsförlopp och det troligaste är väl att han får svårt att få slag på den här spetsvinnaren helt enkelt! Stefan Persson siktar på en favorit i repris bakom 5 Aha och visst kan det gå vägen. Motståndet är dock lite tuffare och känslan är att det kan bli tufft att stå emot vissa av konkurrenterna. Räknas men är bara en av flera och han kan få ordentlig press initialt av min tipsetta. Det här är nog min bästa spik för omgången! Taktiken är redan klar, det blir körorder precis som senast att de ska till ledning och inte släppa till någon. Jag ser ingen som luggar honom på spets eller på allvar utmanar honom i en långkörning. Senast gick han 10,7/12,2/12,7 med lite sparat i mål och är han lika bra på onsdag och det inte blir fullständig tokkörning om spetsen så kommer de aldrig ikapp honom. Han står lite hårt inne men det är väl också det enda minuset här. Och vid det här löpningsscenariot spelar det där egentligen inte in speciellt mycket.
2020-01-20, 07:19 | #4 |
Undrar om man inte ska ge 3 Tengil Face en chans och spika denne. Gillar att Ludde kör och med tanke på hur mycket deg den har hoppat bort tycker jag den står billigt inne här. Hemmaplan och helt ok %. Gillar ju Sobel men har lite svårt att se Catrin som 23%are på V86 och då blir det lite dyrare för jag tänker inte dubbla bara utan då åker mer streck med. Jag tar nog en chansning här till bra % och hoppas det är dax nu.
Grym trådstart Piraten |
|
2020-01-20, 07:48 | #5 |
En sak gällande Stefan Persson.
Jens spikade DITR på V75 nu på Kalmar men han nämnde inget om kusken. Persson vann med hästen från spår 1 i volt på V75 innan Örjan vann på Jägersro från ett dåligt läge men när Stefan skulle köra nu senast från ett svårare läge än spets så gick det inte och det slutade med galopp. Inget ont om Persson och visst vinner han lopp då och då men att spika honom i dom lite större sammanhangen vill jag nog inte göra. Men nu står 5 Aha i låg % och då är han mycket intressantare men det är ju absolut inte bästa hästen i fältet och den vann ett skitlopp sist om man ska vara ärlig. Håller ingen högt i det loppet den startade i... Zeeland Kronos (bäst barfota) och spår 8, P. Vino från spår 9 på 1640am Jägersro... W. Paal med nån strunthäst och nåt danskt sto som blev tvåa. Skulle han däremot få spets enkelt och ingen vill köra så är det ju klart att han kan rinna undan och till den % i nuläget någon jag kommer ta med från perfekt spår och rimlig spetschans men börjar den bli uppåt 20% så kommer jag nog tänka om. Dock kan sägas angående Persson att det kanske gör honom gott att bara köra lopp och slippa träna hästar och tänka på den pressen. Kanske blir en liten extraväxel? Nån som är helt borttappad på strecken i avd 1 är 7 Zaira Del Ronco.. Spår lite långt ut men ingen större fara på Jägers med vinklad vinge när den är väldigt snabb ut men med en invändig strykning är den ju klar Loppet den gjorde för 3 starter sen va ju väldigt imponerande och dundrade runt på 13,8 över medel på en något tung bana. Ute och stångas mot bra hingstar och valacker och nu bara ston. Ända minuset är för tillfället spår en aning för långt ut och att den står lite hårt inne men det gör inte så mycket för den är 1 år yngre än favoriten och jag vågar nästan lova att den kommer ha mer pengar på sig vid 6 års ålder än favoriten har nu. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Piraten (+10) Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-01-20 klockan 08:47. |
|
2020-01-20, 08:56 | #6 |
En annan bortglömd 7a är Everest Sisu som nog har kapacitet att vinna från dödens om form finns eller vid hård körning av dom betrodda men risken är nog att det är just Sisu som kommer sätta upp tempot om man känner Ingvar rätt. Loppet Sisu gjorde utvändigt om Real Masterpiece (totalt knäckte den) på V75 förra året va ju väldigt imponerande när den knappt blev slagen av Caligula och Guillaume Boko.
Frågetecken på form och spår men väldigt bra kapacitet och står bra inne i loppet. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+10) Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-01-20 klockan 09:18. |
|
2020-01-20, 12:08 | #7 |
Tidiga tankar ang. Jägersloppen på V86. Några roliga och några troliga.
V86 1) Zaira Del Ronco 5%. Var ute i för tufft gäng senast och står lite hårt inne här oxå men brukar hävda sig bra i stolopp. Zanzibar Effe 2% har två lopp i kroppen efter paus. Står oxå hårt inne och surt läge men kan skrälla med en smygare. Har visat bra fart tidigare och formen kanske är stigande. V86 3) C.You Again kommer med 2 raka och står perfekt inne i loppet på sina danskepengar. Tengil tar väl en gunga igen. 7 av 8 möjliga. V86 5) Nixan Run är lite lätt på foten men Klas är en duktig kusk och felfri är hon nog med på linjen. V86 7) Liza With A Z 4% är ojämn och var inte som bäst senast. Men pokerspelaren har en skrällduglig häst i ganska behagligt motstånd. Typisk vinnare när man minst anar. Vis Dell’olmo 2% gick skapligt senast på Lunden efter lite paus. Formen ett ? men trivs normalt på distansen. Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-01-20 klockan 12:13. |
|
2020-01-20, 16:36 | #8 | |
Citat:
|
||
2020-01-20, 16:53 | #9 |
|
|
2020-01-20, 17:26 | #10 |
Minst sagt ! Undrar vad statistik Jens kommer att säga om det ?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5) |
|
2020-01-21, 22:55 | #11 |
Finns ett totalt bortglömt sto i sprinterloppet om det skulle bli kraftig körning där framme mellan Aha och Lisa eller oavsett och det är 11 Bara Min som va ute mot Hevin Boko och Ultra Bright senast och slutade trea på 13,2 över medel och krossade Valetta. Kolla in det loppet.
Bra fart på det loppet. Ingen Ultra Bright eller Hevin Boko här och med lite fart på loppet så kan skrällen va ett faktum. Gillar hästen skarpt men kusken vinner ju inte ihjäl sig men jag hade tänkt gardera loppet ändå och då åker den med som tänkbar skräll. |
|
2020-01-21, 23:04 | #12 | |
Citat:
|
||
2020-01-22, 08:19 | #13 |
1 Besim Zero KV i femte,
kan va den roliga jackpot spiken ikväll ! SOS på den !! Under 10 % Låter väldigt uppåt på den , satt fast senast också med mycket krafter !!! Där många fyller på , ta ställning istället ! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eveton (+5) |
|
2020-01-22, 09:06 | #14 | |
Citat:
Lämnade in ett mindre system igår kväll med den som spik. På den lappen är även Happy Romeo och Virgin Maiden singlade. |
||
2020-01-22, 10:36 | #15 |
Jo, den och Opalis i första kan vara två riktiga "flygmaskiner"...grabbarna i 8rätt på atg, surrar också om dessa...få se hur stor deras streckpåverkan är, änsålänge så är dom ju väldigt låga(5 resp 3%)...
|
|
2020-01-22, 10:38 | #16 |
|
|
2020-01-22, 10:51 | #17 | |
Citat:
Som du vet så älskar jag att leta skrällar Inte så ofta dom sitter såklart men det är kul. Mvh |
||
2020-01-22, 11:43 | #18 | |
Citat:
Kuskform ? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5) |
||
2020-01-22, 14:23 | #19 |
Man vet ju att läget är vad läget är och även om den gjorde ett bra lopp sist mot bra motstånd kanske det inte är så enkelt att runda fält över kort distans på Jägersro. Vid överpace och en fin resa så kan det gå för det står ju både betrodda på start och i bak så nog kommer det köras om det... hoppas jag.
|
|
2020-01-22, 14:25 | #20 |
Sjödén upplagd !
2020-01-22, 14:55 | #21 |
Sjunne bedömer att Inertial i V86-7 är hans bästa chans !
5 Opalis (V86-1) – Hästen hade en fin period i höst och vann bland annat fyra raka i september/oktober. Sedan var hon ute i V75 på Åby och galopperade då oväntat och hade varit trea-fyra utan galopp. Efter det är det inte jag som kört henne och därför har jag lite svårt att bedöma hur statusen är just nu. Det jag sa inför Åby-starten var att hon troligtvis är en bättre häst utan skor och det stämmer nog. Samtidigt blir konkurrensen också tuffare när man får köra barfota och det kanske gör att det väger upp. Distansen tror jag inte spelar någon roll, hon är lika bra över kort som medel. Jag tycker inte heller att hon är beroende av någon speciell resa utan hon har vunnit såväl från spets som i ryggar. Spåret blev jättebra och hon kan öppna rätt så bra utan att vara någon raket. Jag vet däremot att vi har någon snabb invändigt om oss och Lugauers häst (reds anm. Virgin Maiden) kan kanske bli svår att ta sig förbi. Skulle det däremot lösa sig är hon inte helt borta. 9 Upload (V86-3) – Upload går jämnt och bra hela tiden, men jag vet att Ola tycker det finns mer i honom än vad han visat hittills. Han har som sagt gått bra, men känslan är att han springer lite med handbromsen i och vi väntar fortfarande på att det ska lossna fullt ut för honom. Av det jag hört jobbar han bra inför det här och det är klart, skulle allt gå hans väg kan han ha lite chans. Att säga att jag tror han ska vinna går inte, men skulle han plocka fram hela sitt register så kanske det kan gå. 6 Inertial (V86-7) – Han har gått jättebra och gör nästan aldrig några dåliga lopp. Sedan var han kanske överraskande bra när han vann på 1.11,5a/1640 meter, men då gick han med helstängt huvudlag och barfota fram, vilket är det mest optimala för honom. Jag vet att Ola tänker sätta på helstängt igen och då tror säkert många att det blir samma effekt igen, men jag vill varna lite för att det inte är så lätt att ladda med honom från start med skorna på. Jag säger inte att det inte går att ladda, men det är inte säkert att det går då han har lättare för att slå ihop med skorna på fram. Det positiva är å andra sidan att vi har spår lite längre ut, vilket är bra för då blir det jämnare acceleration. Jag vet att vi har en invändigt om oss (reds anm. Aha) som kan bli svår att ta sig förbi och det gör oss så klart lite sårbara om det inte skulle gå. Hästen är dock inte beroende av någon ledning och skulle han vara lika bra nu som vid segern är det klart att han har chans. Oavsett om det blir ledningen eller inte måste jag säga att det här är min bästa chans i omgången.
2020-01-22, 15:10 | #22 |
Daniel Berglund V86 Jägersro/Solvalla på Service Plays
|
|
2020-01-22, 15:57 | #23 | |
Citat:
|
||
2020-01-22, 16:06 | #24 |
Alla verkar ha hittat Cash Cowboy så den kommer nog bli favorit till slut. Lite trist för spelvärdet å ena sidan. Men å andra sidan finns det en del viktiga plustecken med att bli favorit. Tuppkammen växer på kusken samtidigt som den veknar på motståndarna. Tryck på tillställningen är ju det som utgör förlustfara i första hand här.
2020-01-22, 16:19 | #25 | |
Citat:
|
||
2020-01-22, 16:26 | #26 |
6ggr låter som en väl våt dröm, du är väldigt optimistiskt lagd för att vara norrlänning du
2020-01-22, 16:34 | #27 |
Felpost
Senast redigerad av tototorsten den 2020-01-22 klockan 16:37. |
|
2020-01-22, 16:37 | #28 | |
Citat:
|
||
2020-01-22, 16:41 | #29 |
En liten rad "för att vara med...."
V86 Inlämnat: 2020-01-22, 16:00 Solvalla, Jägersro Onsdag 2020-01-22 Start: 20:30 Kostnad: 60,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 6 (9, 7) 2: 1, 2, 4 (7, 9) 3: 12 Super Steve (3, 7) 4: 5, 10 (8, 1) 5: 10 Bernts Ulrika (6, 4) 6: 4 Mellby Goofy (8, 1) 7: 1, 3, 7, 9, 12 (6, 5) 8: 1, 4, 12, 14 (11, 13) 2x3x1x2x1x1x5x4 = 240 rader. 240 x 1 x 0,25 kr = 60,00 kr. Totalt: 60,00 kr. Rättningskod: DMF VTG QZB |
|
2020-01-22, 16:45 | #30 |
60% på Virgin Maiden som inte ens kommer spetsa.
Aldrig lätt från spår 2 att spetsa för nån ... dels galopprisk samt att det kommer hästar utifrån med högre fart .. om den får ta över i ett andra skede vet jag inte men jag tror inte den spetsar direkt. Kolla loppet sist... en från spår 8 snor spets av den och nån till innan.. Den borde stå i typ 25% ... undrar om inte 7 laddar vad som går från en gynnsam vinklad vinge? Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-01-22 klockan 16:48. |
|
2020-01-22, 16:58 | #31 |
Får bli ett litet miljonskott på förhandsoddsen. Två av dem ska man väl få in iallafall.
Payet DE 3,25 C.You Again 5,50 Cash Cowboy 2,85 Die Kaiserin 6,00 Aha 7,00 Boulder Luke 14,00 Och lite H2H på delvis samma tema. C.You Again/Upload 1,85 Cash Cowboy/Don't Be Weak 1,72 Die Kaiserin/Mellby Goofy 1,72 Boulder Luke/Conrads Wilhelm 1,85
2020-01-22, 17:33 | #32 | |
Citat:
|
||
2020-01-22, 18:00 | #33 |
|
|
2020-01-22, 18:10 | #34 |
Stekels Payet DE uppe i 3,75, verkar betraktad som överstreckad den med, hos "experterna"...hyperintressant som vinnare, givetvis...
|
|
2020-01-22, 18:22 | #36 | |
Citat:
Virgin Maiden bedömer i alla fall jag som ganska kvick ut och tror hon tar ledningen. Men sedan om hon vinner eller ej är en annan sak ! |
||
2020-01-22, 18:32 | #37 |
Marc Marc, varför ska du pressa 11 sååå hårt. Låt den bli 2a.
Hade rak 9-11 x 200 kr hade betalat hela kvällens lidande..... Kukens |
|
2020-01-22, 18:33 | #38 |
Tvillingen Electrical Storm-Grainfield Aiden ger 8,40 på svs(topp2 oavsett ordningen) och då är strykningarna borttagna från spelet...det tror jag inte man får på banan...8,80 nu...9,30 nu, sitter dom och dricker sprit, på svs?!?...hade varit ett helt ok odds, även med Soul Tan startandes i loppet...
Senast redigerad av mikaels den 2020-01-22 klockan 18:46. |
|
2020-01-22, 18:34 | #39 | |
Citat:
Mvh |
||
2020-01-22, 18:39 | #40 |
Ni som har köpt andelar av mig.. tycker ni jag ska gå hårt ut och spika 2an i första som hela Sverige och ryka direkt eller koppla grepp direkt för jag velar mellan att spika och låsa på 2,5,7?
|
|
2020-01-22, 18:43 | #41 | |
Citat:
Redigerar istället för spamma tråden eftersom jag såg ditt inlägg efter. Köper alltid din andel, och har sagt det förut spela alltid efter dina egna idéer om dom så är 5% eller 50% . Du sa en gång förut "ingen ska säga till mig vem som vinner" kör på det och spela som du känner ! Senast redigerad av Frasse77 den 2020-01-22 klockan 18:49. |
||
2020-01-22, 18:45 | #42 |
|
|
2020-01-22, 18:46 | #43 |
Jag har inte köpt andel men tycker du ska lita på ditt omdöme. Du har väl tidigare lyckats väl när du vågat gå ut hårt.
|
|
2020-01-22, 18:49 | #44 |
V5
Inlämnat: 2020-01-22, 18:48 andelsspel Jägersro Onsdag 2020-01-22 Start: 18:51 Kostnad: 288,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 5, 7 (4, 6) 2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9 (10, 11) 3: 2, 3, 6 (5, 4) 4: 3 Magic Happens (2, 6) 5: 2, 5, 7, 10 (9, 11) 3x8x3x1x4 = 288 rader. 288 x 1 x 1,00 kr = 288,00 kr. Totalt: 288,00 kr. |
|
2020-01-22, 18:53 | #45 | |
Citat:
På min egna lilla lapp står det 2,4,5,7 i första. Mvh Henkezan |
||
2020-01-22, 18:56 | #46 |
Jag skulle nog rösta för låset...men kan ju framkomma info som gör att inte den utmanas...
HuBBaBuBBa (+5) |
|
2020-01-22, 18:56 | #47 |
Rolig omgång tycker jag och ett system börjar ta form. Gick igång med egen analys av gammal vana och det blir därför inget andelsköp idag. Tankar i nuläget:
1: Bra favorit en väl mkt streckad. Bra värde på 5 och 7. 2: Fint lopp där jag är inne på att spika Hurricane River på SoS 3: Kan inte spika Tengil med så mkt galopper i raden. Egentligen borde det räcka långt med streck för 1 och 3. Tycker dock 4 är en kul skräll, liksom 12 och kanske 10. 4: Var inne på att chansspik EV Mici på info om jänkarvagn. Men har respekt för forumet och tar nog med både 5 och 8 också. 5: Omöjligt lopp där jag chansar på att favoriten bara är bäst. 6: Sjöden förordar 1 som också var mitt drag. Men avskyr att spika hästar som kan bli instängda och dubblar nog med favoriten. 7: Gillar Liza with a Z som ju tjänat mkt mer än övriga. Dock stor respekt för Inertial och för att Stekel spikar 5 trots Stefan Persson. Troligen tre streck. 8: Hade lås på 1,4,5 men 1 blev struken tyvärr. Bara fyra där fram nu gynnar tillägg. Grainfield var grym senast och vinner nog om det bli omstart. Boulder Luke står väldigt hårt inne men har mkt bra form. Behöver hitta en spik till och sannolikt då i avd 1,4 eller 7. |
|
2020-01-22, 18:57 | #48 |
haha 2an vann inte 7an
han ropade ut 7an som vinnare men fördel utvändigt på Jägersro .. kan ju ha fel men att han va så sälker är roligt när alla andra tyckte det va stenhårt i mål och det dröjer med svar såg direkt att 2an vann Vinkeln är värre än Skellefteås vilket uruselt värde på en 16%are 50 spänn Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-01-22 klockan 19:07. |
|
2020-01-22, 19:19 | #49 |
Dom pratar om täta starter på finsk häst...hehe, finnarna brukar starta så ofta dom får...framförallt förr i tiden, då jag var på min första långa travresa där, så satt vi och kompletterade från Hevosurheilu(finnarnas travronden), det fanns hästar med fem blankrader, alltså rent i programmet...
|
|
2020-01-22, 19:25 | #50 |
C.Yoy Agains tränare/kusk lät väldigt uppåt...mmm...
|
|
2020-01-22, 19:26 | #51 |
|
|
2020-01-22, 19:36 | #52 |
En av mina favvohästar startar i avd 8, så det är bara att kryssa lite i övrigt och hoppas på bingo
V86 Inlämnat: 2020-01-22, 19:32 Solvalla, Jägersro Onsdag 2020-01-22 Start: 20:30 Kostnad: 216,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2 Virgin Maiden (9, 7) 2: 1, 2, 4, 7, 9, 10 (5, 3) 3: 1, 3, 7 (9, 8) 4: 5, 8, 10 (1, 3) 5: 10 Bernts Ulrika (6, 4) 6: 1, 8, 9, 11 (4, 5) 7: 4, 5, 6, 9 (3, 12) 8: 12 Electrical Storm (14, 11) 1x6x3x3x1x4x4x1 = 864 rader. 864 x 1 x 0,25 kr = 216,00 kr. Totalt: 216,00 kr. Rättningskod: DGH PTC RXD |
|
2020-01-22, 19:40 | #53 |
V86
Inlämnat: 2020-01-22, 19:39 Solvalla, Jägersro Onsdag 2020-01-22 Start: 20:30 Kostnad: 225,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 5, 7 (9, 10) 2: 2 Payet D.E. (1, 4) 3: 1, 3, 4, 7, 8 (9, 10) 4: 5, 8 (10, 3) 5: 1, 4, 6, 7, 10 (5, 8) 6: 8 Happy Romeo (11, 1) 7: 3, 4, 5, 6, 9, 12 (1, 8) 8: 12 Electrical Storm (14, 13) 3x1x5x2x5x1x6x1 = 900 rader. 900 x 1 x 0,25 kr = 225,00 kr. Totalt: 225,00 kr. Rättningskod: GJF PTJ RXK |
|
2020-01-22, 19:44 | #54 |
Någon som vet om det är bike på Grainfield Aiden idag?
|
|
2020-01-22, 19:45 | #55 |
Dagens looserlapp
V86 Inlämnat: 2020-01-22, 19:44 Solvalla, Jägersro Onsdag 2020-01-22 Start: 20:30 Kostnad: 210,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 4, 5, 7 (9, 11) 2: 1, 2, 4, 7, 10 (9, 5) 3: 9 Upload (3, 7) 4: 4, 5, 8 (10, 1) 5: 1 Besim Zero K.V. (10, 6) 6: 1, 8 (11, 4) 7: 3, 4, 5, 6, 9, 11, 12 (1, 10) 8: 4 Total Recall (12, 14) 4x5x1x3x1x2x7x1 = 840 rader. 840 x 1 x 0,25 kr = 210,00 kr. Totalt: 210,00 kr. Rättningskod: JLK QTF XXM |
|
2020-01-22, 19:48 | #56 |
Tror på Marc Elias idag.
V86 Inlämnat: 2020-01-22, 19:47 Solvalla, Jägersro Onsdag 2020-01-22 Start: 20:30 Kostnad: 128,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2 Virgin Maiden (9, 7) 2: 1, 2, 4, 7 (10, 9) 3: 1, 3, 7, 9 (8, 10) 4: 5, 8, 10, 11 (1, 3) 5: 1, 4, 6, 10 (5, 7) 6: 8 Happy Romeo (1, 11) 7: 9 Gambit Brodde (6, 5) 8: 12, 14 (11, 4) 1x4x4x4x4x1x1x2 = 512 rader. 512 x 1 x 0,25 kr = 128,00 kr. Totalt: 128,00 kr. Rättningskod: CBG STD QXG |
|
2020-01-22, 19:51 | #57 |
|
|
2020-01-22, 19:52 | #58 |
|
|
2020-01-22, 19:52 | #59 |
Tar Payet DE till 4,15 på Unibet, lät uppåt där...4,25 nu och fyller på lite...
|
|
2020-01-22, 19:53 | #60 |
Är klar med mitt andelsspel på Västertorp idag.
Vart så här: V86 Inlämnat: 2020-01-22, 19:46 Västertorps Spel & Tobak, Basses All ins andelsspel Solvalla, Jägersro Onsdag 2020-01-22 Start: 20:30 Kostnad: 2 849,28 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 5, 7, 10 (9, 11) 2: 1, 4, 5, 7 (2, 9) 3: 1, 3, 4, 7, 8, 9, 10, 11 (12, 6) 4: 8 Don't be Weak (5, 10) 5: 1, 4, 5, 6 (10, 7) 6: 1, 8, 11 (4, 5) 7: 6 Inertial (12, 3) 8: 2, 4, 6, 7, 11, 12, 14 (13, 5) 4x4x8x1x4x3x1x7 = 10752 rader. 10752 x 1 x 0,25 kr = 2 688,00 kr. Avgift 161,28 kr. Totalt: 2 849,28 kr. Min kostnad: 2 849,28 kr x 3/17 = 502,81 kr lycka till! |
|
2020-01-22, 20:05 | #61 |
visste att Peter skulle torska...
|
|
2020-01-22, 20:06 | #62 |
V86
Inlämnat: 2020-01-22, 20:01 Sundbyholms Travbana, Stallskriket 2 - V86s andelsspel Solvalla, Jägersro Onsdag 2020-01-22 Start: 20:30 Kostnad: 985,60 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 5, 7, 10 (9, 11) 2: 1, 2, 4, 5, 7, 9, 10 (3, 6) 3: 1, 3 (8, 7) 4: 8 Don't be Weak (5, 10) 5: 1, 4, 5, 10 (6, 7) 6: 1, 8 (11, 4) 7: 6 Inertial (11, 9) 8: 2, 4, 6, 11, 12, 13, 14, 15 (9, 7) 4x7x2x1x4x2x1x8 = 3584 rader. |
|
2020-01-22, 20:07 | #63 |
|
|
2020-01-22, 20:07 | #64 |
Nu är det sådär drygt igen. Sitter med tvilling 2,6 och JU smiter förbi precis innan linjen
|
|
2020-01-22, 20:09 | #65 | |
Citat:
Basse (+5) |
||
2020-01-22, 20:11 | #66 |
V86
Inlämnat: 2020-01-22, 20:09 Solvalla, Jägersro Onsdag 2020-01-22 Start: 20:30 Kostnad: 2 100,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2 Virgin Maiden (9, 7) 2: 2 Payet D.E. (1, 4) 3: 3, 7 (1, 9) 4: 1, 3, 5, 8, 10 (11, 9) 5: 1, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 13 (8, 3) 6: 1, 8, 11 (4, 5) 7: 3, 4, 5, 6, 9, 11, 12 (1, 10) 8: 4, 7, 12, 13, 14 (11, 6) 1x1x2x5x8x3x7x5 = 8400 rader. 8400 x 1 x 0,25 kr = 2 100,00 kr. Totalt: 2 100,00 kr. Mitt jackpotbidrag.
2020-01-22, 20:11 | #67 |
Tar RSG till 5,40 på svs...såg helt ok ut, snarare bra för att vara den...svs sänkt till 4,55, men Unibet höjt till 5,50...
Senast redigerad av mikaels den 2020-01-22 klockan 20:14. |
|
2020-01-22, 20:11 | #68 |
Inbillar mig att jag har 2 bra spikar.
Payet DE -Kim knäcker från dödens om han måste Die Kaiserin -Mika rundar på långt Har lagt upp ett andelsspel, haka på om ni tror på det! |
|
2020-01-22, 20:15 | #69 |
V86
Inlämnat: 2020-01-22, 20:14 Västertorps Spel & Tobak, Hubbas Bubblors andelsspel Solvalla, Jägersro Onsdag 2020-01-22 Start: 20:30 Kostnad: 2 671,20 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 5, 7 (9, 11) 2: 1, 2, 4, 7 (9, 10) 3: 3, 7 (1, 9) 4: 5 Cash Cowboy (10, 8) 5: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 10 (8, 3) 6: 1, 4, 5, 8, 11 (9, 10) 7: 6, 11 (9, 5) 8: 4, 7, 11, 12, 13, 14 (6, 15) 3x4x2x1x7x5x2x6 = 10080 rader. 10080 x 1 x 0,25 kr = 2 520,00 kr. Avgift 151,20 kr. Totalt: 2 671,20 kr. Min kostnad: 2 671,20 kr x 1/29 = 92,11 kr |
|
2020-01-22, 20:18 | #70 | |
Vill gå kort i avd 4 men med 4 melanderhästar så blir det trots allt gardering. Skulle inte förvåna mig om loppet blir kört Digital Download i halsen
2020-01-22, 20:18 | #71 |
Rätt lustigt med dom "överstreckade", lönar sig nästan alltid att vänta till defileringen, även om man tycker att det "måste vara piken"......
|
|
2020-01-22, 20:18 | #72 |
Värmningsvinnare. Everest Sisu och Sobel Photo.
|
|
2020-01-22, 20:21 | #73 |
Administrator
|
Låt oss börja med Virgin Maiden och avsluta med Grainfield Aiden.
Det rimmar så det tar vi! V86 Inlämnat: 2020-01-22, 20:20 Västertorps Spel & Tobak, Gotlands Lilla V86s andelsspel Solvalla, Jägersro Onsdag 2020-01-22 Start: 20:30 Kostnad: 1 221,12 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2 Virgin Maiden (5, 7) 2: 1, 2, 4, 7 (9, 10) 3: 1, 3, 7, 8 (10, 9) 4: 3, 5, 8, 10 (11, 1) 5: 4, 6, 10 (1, 5) 6: 1, 8, 11 (4, 5) 7: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 11, 12 (1, 10) 8: 14 Grainfield Aiden (12, 11) 1x4x4x4x3x3x8x1 = 4608 rader. 4608 x 1 x 0,25 kr = 1 152,00 kr. Avgift 69,12 kr. Totalt: 1 221,12 kr. Min kostnad: 1 221,12 kr x 1/25 = 48,84 kr Rättningskod: JCG TTM QNH
2020-01-22, 20:25 | #74 |
Dagens försök:
2,5 1 Hurricane River 1,3,4,7,8,9,10,11,12 3,5,8 10 Bernts Ulrika - Känns ju lurigt att Basse inte har med den på 4 streck 1,8 6 Inertial 4,5,11,12,14 |
|
2020-01-22, 20:28 | #75 |
Måste tjata en gång till...ES-GA på topp2(svs), ger 9,40...finns inte en chans att man får det på banan, snarare hälften...
|
|
2020-01-22, 20:30 | #76 |
V86
Inlämnat: 2020-01-22, 20:29 Axevalla Travbana, Jimmy Rekat o Klarts andelsspel Solvalla, Jägersro Onsdag 2020-01-22 Start: 20:30 Kostnad: 990,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 5, 7, 10 (9, 11) 2: 1, 2, 4, 7, 9 (10, 5) 3: 1, 3, 7, 8, 10 (9, 4) 4: 3, 5, 8 (10, 1) 5: 1, 4, 6, 7, 10, 13 (5, 8) 6: 8, 11 (1, 4) 7: 9 Gambit Brodde (6, 5) 8: 12 Electrical Storm (14, 11) 4x5x5x3x6x2x1x1 = 3600 rader. 3600 x 1 x 0,25 kr = 900,00 kr. Avgift 90,00 kr. Totalt: 990,00 kr. Min kostnad: 990,00 kr x 1/8 = 123,75 kr |
|
2020-01-22, 20:30 | #77 |
V86
Inlämnat: 2020-01-22, 20:29 V8 - endast utdelning på 8 rätt Solvalla, Jägersro Onsdag 2020-01-22 Start: 20:30 Kostnad: 600,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 5, 7, 9, 10 (11, 6) 2: 1, 2, 4, 5, 7 (9, 10) 3: 1, 3, 7, 8 (9, 10) 4: 5, 8 (10, 1) 5: 1, 6, 10 (4, 5) 6: 8 Happy Romeo (1, 11) 7: 6 Inertial (9, 5) 8: 4, 11, 12, 14 (13, 6) 5x5x4x2x3x1x1x4 = 2400 rader. 2400 x 1 x 0,25 kr = 600,00 kr. Totalt: 600,00 kr. Rättningskod: CMK VTF ZNC
2020-01-22, 20:32 | #78 |
YESSSSSSS!!!!!!! Så rätt man va där! Kul
|
|
2020-01-22, 20:33 | #79 |
Fin insats och perfekt start på kvällen.
|
|
2020-01-22, 20:33 | #80 |
Sådär ja.... ip
|
|
2020-01-22, 20:35 | #82 |
Fy fan så trist, har hamnat i ett sånt läge där jag gör alla fel - bantade bort den det sista jag gjorde.
Du gjorde rätt Hubba! |
|
2020-01-22, 20:37 | #83 |
Bra start
Är med på 4 system . HubbaBubbas , Dahles och 2 egna system. Alla hade Zaira med på ganska kort. |
|
2020-01-22, 20:39 | #84 |
Körde inte Fiore över Uhrbergs för att komma ner i vinnarhålet?
|
|
2020-01-22, 20:42 | #85 |
V4
Inlämnat: 2020-01-22, 20:39 Solvalla Onsdag 2020-01-22 Start: 20:41 Kostnad: 432,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 7 (1, 4) 2: 1, 3, 5, 8, 9, 10 (11, 4) 3: 1, 8, 11 (4, 5) 4: 4, 7, 12, 13, 14, 15 (11, 6) 2x6x3x6 = 216 rader. 216 x 1 x 2,00 kr = 432,00 kr. Totalt: 432,00 kr.
2020-01-22, 20:43 | #86 |
Trist för alla som siktade på 19kr tillbaka per andel och spikade de två största favoriterna.
|
|
2020-01-22, 20:44 | #87 |
Och där satt spik nr 1. Vore trevligt om det håller i sig hela vägen idag.
|
|
2020-01-22, 20:45 | #88 |
Så irriterande med favorit som hade tur...
Haugstad vilken taktiskt impotens... Pajas Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+3) |
|
2020-01-22, 20:45 | #89 |
Blev ju skapligt jämnstreckat tillslut, så jag är otroligt nöjd med PDL...
|
|
2020-01-22, 20:45 | #90 |
Smart av Kimpan, påläst! Synd man inte gjorde spikbytet bara..
2020-01-22, 20:45 | #91 |
Fan så han kör Haugstad. Bara ren tur att Everest inte får frambenen kapade
|
|
2020-01-22, 20:47 | #92 |
|
|
2020-01-22, 20:47 | #93 |
Du är nöjd med Kenneth Haugstad menar du.
2020-01-22, 20:48 | #94 |
|
|
2020-01-22, 20:48 | #95 |
7. C.yuoagain ÄR STENKLAR!!!
2020-01-22, 20:49 | #96 |
|
|
2020-01-22, 20:50 | #97 |
Vafan gör karln (Haugstad) Hade räknat in tvillingen, men han lyckades sumpa andra platsen
|
|
2020-01-22, 20:51 | #98 |
Helt formlös och utan självinsikt lägger jag ett vinnarspel på 11 med Steen Juul nu. Väljer mellan den och 12:an.
Så där har ni ett bra vinnarspel |
|
2020-01-22, 20:52 | #99 |
|
|
2020-01-22, 20:52 | #100 |
Alltid lite av en gambling men helt rätt såklart, ingen jättehög chans att vinna om han tuggar tredje hela sista 1000.
2020-01-22, 20:55 | #101 |
|
|
2020-01-22, 20:56 | #102 |
Ludde är säker. Hade dock hoppats på en liten rensare.
|
|
2020-01-22, 20:56 | #103 |
synd att jag dubblade med 7an .... men kul att Tengil fick vinna och ett klart plus att ludde körde ... och Catrin och W.Paal mycket snack men vinner aldrig
|
|
2020-01-22, 20:56 | #104 |
Bra Hubba, synd du inte spikade...Hehe, skojade bara...
HuBBaBuBBa (+3) |
|
2020-01-22, 20:57 | #105 |
Tror inte den kommer komma i mål - det var den värsta handbromsen jag sett på länge. Måste varit tvärsjuk!
2020-01-22, 20:58 | #106 |
|
|
2020-01-22, 21:00 | #107 |
Långt kvar men hoppas Erik fixar biffen nu .. sen är det ett roligt lås i dd1 på 6 och bara min som jag vägrade släppa men det är som sagt långt kvar och jag vågar inte hoppas på något för nånstans går det alltid fel.
|
|
2020-01-22, 21:00 | #108 |
|
|
2020-01-22, 21:03 | #109 |
|
|
2020-01-22, 21:03 | #110 |
Får 10 lax på RSG, men håller på CC...låter konstigt, men så är det...
HuBBaBuBBa (+5) |
|
2020-01-22, 21:04 | #112 |
Rickard N Skoglund är inte bättre än sådär... Hatar när inkompetenta kuskar inte ger hästen chansen...
|
|
2020-01-22, 21:06 | #113 |
Vad alla vinglar idag
2020-01-22, 21:06 | #114 |
Administrator
|
Heja Hubba!
Snygg spik!
2020-01-22, 21:06 | #115 |
Härligt, Hubba!
HuBBaBuBBa (+5) |
|
2020-01-22, 21:06 | #117 |
Det var ju onödigt att dubbla upp Eriks uppsittning då motbudet hoppade bort sig.
|
|
2020-01-22, 21:08 | #119 |
3e bäst i Sverige enligt mig. Nu vart det galopp
2020-01-22, 21:08 | #120 |
|
|
2020-01-22, 21:08 | #121 |
Om Bara Min vinner ska jag äta upp mina kalsonger med glädje
|
|
2020-01-22, 21:09 | #122 | |
Citat:
Hoppas hoppas men det är DD1 som är det svaga kortet men vi får skrika in Bara Min Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+11) |
||
2020-01-22, 21:19 | #123 |
Det var en jäkla häst att vara överlägsen.
|
|
2020-01-22, 21:19 | #124 |
trist vinnare men man ska vara glad ändå
|
|
2020-01-22, 21:20 | #125 |
Heja Örjan nu om de ska bli något värde på min kupong .. Luktar jackpot om favoriterna vinner dem tre sista ?
|
|
2020-01-22, 21:21 | #126 |
Happy Romeo borde ha toppchans nu och släpps nog till ledningen.
|
|
2020-01-22, 21:22 | #127 |
|
|
2020-01-22, 21:29 | #128 |
Surt att Romeo inte var helt körbar i starten, annars hade utgången blivit en annan.
|
|
2020-01-22, 21:30 | #130 |
Och givetvis skulle en gått på första tanken som förordades av Sjödén.
Håller tummarna för Hubba nu. Sitter nästa lopp så borde chansen vara god! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5) |
|
2020-01-22, 21:30 | #131 |
nu gäller det att jobba in 6 eller 11 nu då och en skräll i sista.
|
|
2020-01-22, 21:31 | #132 |
Administrator
|
Heja Hubba!
2020-01-22, 21:33 | #133 |
Borta på allt UTOM HubbaBubbas system!
heja Bara Min |
|
2020-01-22, 21:34 | #134 |
Det får bli en rak DD på de hästar som också ger bäst betalt för sju rätt på mitt system: 4-12!
|
|
2020-01-22, 21:34 | #135 | |
Citat:
2020-01-22, 21:41 | #136 |
Administrator
|
Orkar de i mål nu?
2020-01-22, 21:43 | #137 |
skönt att 10an vann iallafall... 1,4% 2 7or och hoppas på 4,7,11,13 nu
|
|
2020-01-22, 21:43 | #138 |
Trodde Gambit Brodde skulle ta det, men vinnaren var ju överraskande bra. Trist, bara att hoppas på Electrical Storm och sexor.
|
|
2020-01-22, 21:45 | #139 |
Finns chans till en skaplig slant ändå, Hubba...
|
|
2020-01-22, 21:46 | #140 |
den hade jag aldrig hittat om jag inte hade heltäckt... men hemmakusk hmm
|
|
2020-01-22, 21:47 | #141 |
Aj, vad liten höjning..märkligt....
|
|
2020-01-22, 21:49 | #142 |
Din dag kommer!...
HuBBaBuBBa (+5) |
|
2020-01-22, 21:49 | #143 |
All heder till vinnaren. Satt och kikade lite på den då jag vet att den kan lite, men jag var aldrig nära att plocka med den. Stör mig däremot på kuskar som inte avancerar framåt när tempot bedarrar kraftigt, ”BG” exempelvis hade nog sänt 800 kvar med Adde S.H. och gett det ett försök.
|
|
2020-01-22, 21:50 | #144 |
andrahandare för mig och med på 4hästar. jag har som regel för mig själv att aldrig missa hästen med högsta startpoäng. Den vinner rätt ofta och pga så är jag säker på att atg ändrade vid strykning att inte hästen med högst startpoäng kliver in utan mest spelade..
HuBBaBuBBa (+5) |
|
2020-01-22, 21:50 | #145 |
|
|
2020-01-22, 21:50 | #146 |
Dagens sista spel blir vinnare på Total Recall
|
|
2020-01-22, 21:51 | #147 |
Conrads Wilhelm med lucka? V/P!
2020-01-22, 21:52 | #148 |
Usch va Claes körde mot Aha.. Persson hade ju vunnit enkelt annars
|
|
2020-01-22, 21:54 | #149 |
|
|
2020-01-22, 21:58 | #150 |
Hoppas ni lirade tvillingen...
|
|
2020-01-22, 21:58 | #151 |
Det började bra idag och de fem första loppen gick efter ritningarna. Sen sprack det på en favorit och ett garderingslopp. Bra i alla fall att 12:an tog hem sista loppet så det blev sex sexor.
|
|
2020-01-22, 21:59 | #152 |
sämsta vinnaren ... men 2 sjuor blev det tillslut
|
|
2020-01-22, 22:00 | #153 | |
Administrator
|
Citat:
2020-01-22, 22:01 | #154 |
kolla v4 på Jägersro 7-3-10-10
|
|
2020-01-22, 22:03 | #156 |
Pengarna tillbaka exakt hehe.. tack ni som köpte och snart måste den sitta
Dahle (+8) |
|
2020-01-22, 22:05 | #157 |
Nöt på, det kommer att löna sig....
HuBBaBuBBa (+5) |
|
2020-01-22, 22:07 | #158 |
Spelade denna x 100 då den var skriven i stjärnorna och självklar! Tack, för att du introducerat dessa Lotto-tankar även hos mig... Kudos!
2020-01-22, 22:08 | #159 |
Den sitter snart!
HuBBaBuBBa (+5) |
|
2020-01-22, 22:10 | #160 |
|
|
2020-01-22, 22:15 | #161 |
Konstig omgång...
Jag kom helt fel på det i alla fall. Rannsakning : + Rankade upp Zaira Del Ronco + 3 Tengil Face Ensam A häst + 5 Cash Cowboy A De få och enda lopp man inte var hel fel på. - Rankade ner 2 Payet DE - Tog bort Bernts Ulrika helt... - Spikade 8 Happy Romeo - Spikade 6 Inertial - hade 12 Electrical Storm förstrankad men svängde om och lyfte ner till B-häst Minus utklassade Plus klart idag.... Väntar på den dan de inför Sydafrikansk Galopp på V86 då jäklar Nya tag en annan dag |
|
2020-01-22, 22:23 | #162 |
|
|
2020-01-22, 22:28 | #163 |
hehe.. ja två spikar är ju det bästa .. fegade ur efter snacket om 7an i tredje och det var en dyr dubbling. Men jag hade varit tvungen att heltäcka i dd1 för att få med den så det kanske inte hade gått ändå för det var det svåraste loppet och jag chansade med 11an. Det är just så systemet satt den gången du var med...(Alla i dd1)
|
|
2020-01-22, 22:32 | #164 | |
Citat:
HuBBaBuBBa (+5) |
||
2020-01-22, 22:34 | #165 | |
Citat:
|
||
2020-01-22, 22:42 | #166 |
Vet att du snart sätter alla rätt. Lita på din intution.,och låt bli att påverkas av andra. Stå för dina idéer och skit i vad alla andra tycker och tänker. Stå upp för Dina tankar. Du kan det här.
|
|
2020-01-22, 22:48 | #167 | |
Citat:
|
||
2020-01-22, 23:34 | #168 |
På tillsammanssidan på atg
sök Västertorp spel och tobak och Hubbas Bubblor heter mitt andelsystem här är en länk https://tillsammans.atg.se/inbjudan/...Stz1822XgbPA== Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-01-22 klockan 23:35. |
|
|