Extremt dåligt ledd volt av Adielsson.... Höj dig nu!!
|
Jag gjorde en Challenge på Svenska Spel också. Lirade för 60 kr och kommer få 7 rätt. Åkte i tredje loppet där jag sa att någon annan än hästarna 7 och 9 fick vinna. Det verkar vara ett rätt bra spel som jag ska testa några gånger till.
|
Citat:
|
Skiter i spänningen , bara 1an vinner ,dom andra får dö på kuppen så jag får grova pengar
|
Citat:
Det är det mest spännande idag! :KO: |
Citat:
|
Stekel fick svettas lite i sista iaf ;-)
|
Citat:
VINNARE Inlämnat: 2020-01-15, 21:51 Solvalla Lopp 10 Onsdag 2020-01-15 Start: 21:51 Kostnad: 31,00 kr Vadet gäller startnummer 8 Digital Class 1 x 31,00 kr = 31,00 kr. Totalt: 31,00 kr. Rättningskod: CJK NHW VRP |
Omstarter. Så jävla sämst, ta bort voltstart helt och hållet. Lek med spelarnas pengar.
|
Synd att Goopen inte hade någon form alls på den. Det brukar bli så när han koncentrerar sig på Frankrike. Då får vi se vad sjuan ger.
|
Puh! Tack Uffe! Höll på att göra mig i byxorna här och då hade det ju blivit än värre... :sweatdrop:
|
Citat:
|
Där fick man inget tack vare omstarterna. 1an galopperade pga av alla omstarter, släpp den när han får ledningen, blir så jävla less.
Därför man spelar v4, sällan volt, är det volt står man över , jävla lotto |
Stort grattis till alla er som fick 8 rätt!
|
Synd med 7an men helt ok med 8an med, skönt o få sätta den för en gångs skull =)
Stekel kan va glad :D |